handdator

Visa fullständig version : Kan alla få en fysik som Nick auger, och hur länge tar det isf?


Slartibartfast
2007-08-01, 17:30
Jag far på en fika med polarna nu, men när jag kommer tillbaka vill jag att diskussionen ska vara igång och hetsig!

giQ4gv2L68g

6dh78lBq26E

X-ecuter
2007-08-01, 17:33
"hur långt är snöret" som en vis man här på kolo tidigare skrivt, och du som hängt här relativt länge borde veta att det är individuellt :)

Allan
2007-08-01, 17:33
Har du inte startat en sån här tråd förrut? Och ja, alla kan få det utom du. Du får nöja dig med att se ut som Brad Pitt....

Tuniz
2007-08-01, 17:35
Har du inte startat en sån här tråd förrut? Och ja, alla kan få det utom du. Du får nöja dig med att se ut som Brad Pitt....

:laugh:

Slartibartfast
2007-08-01, 17:36
Har du inte startat en sån här tråd förrut? Och ja, alla kan få det utom du. Du får nöja dig med att se ut som Brad Pitt....

Har jag?

Jag minns bara att det var nån som startade en tråd där frågeställningen var huruvida alla kan få en fysik som jag. Den hittade jag inte, så jag kunde inte bumpa den.

mela
2007-08-01, 17:40
Jag tror inte att jag kan få en fysik som hans....


































..jag är för lat.

Daniiiel
2007-08-01, 17:43
Seriöst hur länge har du inte hängt här? Har du någon form av besatthet att komma dit eller vad? Finns inget att disskutera om.

Ryska_raketen
2007-08-01, 17:45
Slarti, bara dom med lite psyke kan nå dit. Sen är det individuellt hur lång tid det tar beroende på gemene mans förutsättningar.

Slartibartfast
2007-08-01, 17:47
Seriöst hur länge har du inte hängt här? Har du någon form av besatthet att komma dit eller vad? Finns inget att disskutera om.

Klart det finns att diskutera! Va inte så tråkig. Nån ska ju säga att det är omöjligt utan steroider och så ska Metal_boy komma å säga att man bara behöver köra lite pushups och sluta äta. Och så ska det vara igång.

Jag sticker nu. Se till att få igång diskussionen nu!

JustinCredible
2007-08-01, 17:48
Ja. Det tar 4 år ganska exakt faktiskt.

Slartibartfast
2007-08-01, 17:49
Ja. Det tar 4 år ganska exakt faktiskt.

Tänker du på denhär tråden?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47901&highlight=fyra

King Grub
2007-08-01, 17:56
Kan alla få en fysik som Nick auger

Nej. För en non-responder på träning är det i alla fall omöjligt (plus individer med hormonfel och sjukdomar, men dom räknade du antagligen inte med).

Nitrometan
2007-08-01, 18:02
Ja. Alla, precis alla i hela världen kan det.

Det tar 4 år, 5 månader, 4 dagar och 3 timmar.

Tråd låst.

Stoltz
2007-08-01, 18:03
Nej. För en non-responder på träning är det i alla fall omöjligt (plus individer med hormonfel och sjukdomar, men dom räknade du antagligen inte med).

Non-responded?

King Grub
2007-08-01, 18:07
Non-responded?

Non-responder. En som inte får några resultat av fysisk träning.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=86720&highlight=non-responder

krilleh
2007-08-01, 18:11
Non-responder. En som inte får några resultat av fysisk träning.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=86720&highlight=non-responder

Stackars dom *cry*

Jacksatan
2007-08-01, 18:16
alla kan bli lika grova som Dorian eller Coleman, det är bara en fråga om inställning. Fuck genetics säger jag. Har ni inte 50 i biccar så har ni tränat för dåligt och inte tänkt "ifbb-proffs" tillräckligt många gånger i skallen.
Seriöst, Slarti, vilken värdelös tråd. Du vet väl svaret på frågan redan?

raZmus
2007-08-01, 18:20
Fan vad mycket hat den här tråden väckte då. Jag tyckte det det var ett ämne som kunde väcka en sund diskussion :D

Diggler
2007-08-01, 18:21
Nej det tror inte jag, de flesta kan väl bli sådär grova och starka som killen i filmen bara de är tillräckligt seriösa med träning, kost (och prepp) under lång tid (och sen ser till att hålla det).


Men alla är inte skapta att se ut sådär, och även om mängden muskelmassa och fettprocenten är samma så behöver man inte alls se lika bra ut i kroppen bara för det. (Man kan se ut som en rakad babian tex)

Whistler
2007-08-01, 18:27
Inte fan kan man se ut så där. Jag är 180cm nu, han är typ 198cm. Hur ska det gå till, va? VA? VAVAVA?





:D

fonzie
2007-08-01, 18:33
Nej. För en non-responder på träning är det i alla fall omöjligt (plus individer med hormonfel och sjukdomar, men dom räknade du antagligen inte med).

:MrT:

Vad pratar vi då om för typ av hormonfel? Jag har ett hormonfel som heter PAIS (Patchiell Androgen InSensitivity) vilket betyder att min receptor för manligt könshormon är skadad och funkar dåligt. På vilket sätt skulle detta påverka muskel/styrkebygge och diet? Jag har märkt att jag är rätt svag och har svårt att gå ner i vikt. Förstås kan ju detta ha flera förklaringar, men vet du/ni en skulle jag vara mycket tacksam. Mvh

larre
2007-08-01, 18:36
VART ÄR BENEN!?!!?!!?!??!? :D

Bättre axlar så är det en ruggigt najs fysik att sitta inne på.

I min mening kan väldigt långt ifrån alla uppnå den där fysiken då den tyvärr inte kommer som ett brev på posten utan kräver disciplin, slit och dedikation under lång tid.

joriice
2007-08-01, 18:46
Är det bara jag på hela kollo som inte vill ha "någon annans fysik" som det tjatas så mkt om ibland? :D

...Jag vill nämligen ha min egen.

Sniggel
2007-08-01, 19:06
Är det bara jag på hela kollo som inte vill ha "någon annans fysik" som det tjatas så mkt om ibland? :D

...Jag vill nämligen ha min egen.

Också jävligt nöjd med min än så länge, fast en större variant av den vill man ha *flex*

GymTT
2007-08-01, 19:10
Nick Auger har ju fina fästen.
Man måste väl fylla ut sina egna med muskler innan man
kan bedömma om man kan nå hans stil?

hultman
2007-08-01, 20:17
Nej, det är knappast omöjligt för i princip alla män i hela världen. Däremot är det nog få som har viljan, orken och kunskapen för att bli så stor. Själv är jag övertygad om att jag hade sett ut sådär om jag kört stenhårt under alla mina träningsår, även innan 20 års ålder.

L-Sami
2007-08-01, 20:23
Jag tror att jag har den där massan om några år, men om Ingvar som bara sitter på soffan, dricker pripps och kollar på simpsons kan få den fysiken tvivlar jag på.

Slartibartfast
2007-08-01, 20:32
HAHAHAAHaha

Så mycket hat.

Jay-Z
2007-08-01, 20:33
Bro-logic.

paddanboy
2007-08-01, 20:34
Nej alla kan inte få det. Då gäller det ju att ha samma grund som han har. Men människor ser ju olika ut, somliga har korta överkroppar, långa armar, ofördelaktiga muskelfästen osv...

Men muskelvolymmässigt så går det...

Jacksatan
2007-08-01, 20:45
Nej alla kan inte få det. Då gäller det ju att ha samma grund som han har. Men människor ser ju olika ut, somliga har korta överkroppar, långa armar, ofördelaktiga muskelfästen osv...

Men muskelvolymmässigt så går det...

nej. inte nära. hur många på kolo har den muskelmassan på den fettprocenten som han sitter på?

hultman
2007-08-01, 20:50
nej. inte nära. hur många på kolo har den muskelmassan på den fettprocenten som han sitter på?

Ganska många. Du själv är väl inte särskilt långt ifrån?

Empe
2007-08-01, 20:55
Måste bara få säga (nu under Pride-veckan) att Nick Auger är fördjävla snygg *cupid*

regus
2007-08-01, 20:56
Ganska många. Du själv är väl inte särskilt långt ifrån?

Jag tror jacksatan saknar en del kilo muskelmassa faktiskt.
No offence osv.

Slartibartfast
2007-08-01, 20:56
Ganska många. Du själv är väl inte särskilt långt ifrån?

Jacksatan är nog en bra bit ifrån ännu, även om också han har riktigt bra fysik.

King Grub
2007-08-01, 20:57
Men muskelvolymmässigt så går det...

Nä.

Stoltz
2007-08-01, 21:09
Non-responder. En som inte får några resultat av fysisk träning.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=86720&highlight=non-responder

Ah, Tack.
Visste inte att det fanns något som det. Har själv börjat bli hispig med alla som dragit ifrån mig med träningen, så nu började kallsvetten ;)

HenrY
2007-08-01, 21:29
Vad är statsen på denna Nick??

regus
2007-08-01, 21:29
Vad är statsen på denna Nick??

14 cm :/

Slartibartfast
2007-08-01, 21:32
Vad är statsen på denna Nick??

190 cm 95 kg.

Greg
2007-08-01, 22:20
Vart är Arne P?

Auger är en snygg snubbe. Vinklar, cablecross och lite situps + sluta äta så är ni där.

Yes
2007-08-01, 22:34
:MrT:

Vad pratar vi då om för typ av hormonfel? Jag har ett hormonfel som heter PAIS (Patchiell Androgen InSensitivity) vilket betyder att min receptor för manligt könshormon är skadad och funkar dåligt. På vilket sätt skulle detta påverka muskel/styrkebygge och diet? Jag har märkt att jag är rätt svag och har svårt att gå ner i vikt. Förstås kan ju detta ha flera förklaringar, men vet du/ni en skulle jag vara mycket tacksam. Mvh
Går ju inte att säga hur mycket det påverkar eftersom det är individuellt. Om du inte kan tillgodogöra dig testosteron ordentligt är det dock klart att träningsresultaten påverkas negativt.

Finns väl också olika grader av PAIS där de lindrigaste fallen inte utvecklar mer än lite gyno?

HookersUnited
2007-08-01, 22:48
HAHAHAAHaha

Så mycket hat.
YOU MUST DO A MOVIE TO'LL DA HATAHS BROTHER!!!LOL!!!!!!!!

Timme
2007-08-01, 23:23
Klart det finns att diskutera! Va inte så tråkig. Nån ska ju säga att det är omöjligt utan steroider och så ska Metal_boy komma å säga att man bara behöver köra lite pushups och sluta äta. Och så ska det vara igång.

Jag sticker nu. Se till att få igång diskussionen nu!

haha :D Klockrent!


Jag håller med dig slarti. Det är roligt att diskutera över sådana här saker. :)

Ja, alla kan få sådan massa som Nick rent teoretisk. Om alla har det psyke som krävs? Knappast.

Diggler
2007-08-01, 23:45
Han är kanske inte ren heller, det får man ta med i beräkningarna.

Durre
2007-08-02, 00:13
Visa en benbild eller han har väl inga ben, FJANT! :)

Tomten
2007-08-02, 00:20
Han är kanske inte ren heller, det får man ta med i beräkningarna.

näääää, han äter nog AN-A-BO-LA, enda sättet att bli så stor.

Tomten
2007-08-02, 00:20
Visa en benbild eller han har väl inga ben, FJANT! :)

Klart han har ben, han går ju på dem, FJANT! :)

Axon
2007-08-02, 00:41
ROFL!
You gotta love the Kolozzeum :laugh:

Degpekka
2007-08-02, 02:36
bara jag som imponeras mer över hans ansikte än hans kropp?

Whistler
2007-08-02, 03:52
Är det bara jag som inte tycker att Auger är så himla stor? Men jag kanske är skadad. Han har fin fysik, och riktigt rejäla bröstmuskler, men det enda som jag verkligen tycker sticker ut är ansiktet, som definitivt är finare än medel.

Jag skulle vilja se mer trapezius, och gärna ett par ben.

X-ecuter
2007-08-02, 09:26
Är det bara jag som inte tycker att Auger är så himla stor? Men jag kanske är skadad. Han har fin fysik, och riktigt rejäla bröstmuskler, men det enda som jag verkligen tycker sticker ut är ansiktet, som definitivt är finare än medel.

Jag skulle vilja se mer trapezius, och gärna ett par ben.

håller med dig, och att det är sådan debatt hurvuda det inte finns så många på kollo med samma kg massa är ju löjligt, han är inte direkt stor, JÄVLA discobyggare är vad han är, han saknar mer massa på ryggen, och på benen/vaderna... Därav finns det mängder av folk här på kollo som har mer massa än Auger... Ansiktet sticker ut, inte kroppen

Slartibartfast
2007-08-02, 09:47
Därav finns det mängder av folk här på kollo som har mer massa än Auger

HAHAH! Bra provoseringsförsök. Mera sånt.

jwzrd
2007-08-02, 09:53
Snubben är 190 lång. Hur många kan bli det? 95kg är ganska myket att väga relativt fettfri. Jag tror inte alla kan nå den formen, särskillt inte om man gärna angriper sin träning med grina n stfu.

Timme
2007-08-02, 10:25
Snubben är 190 lång. Hur många kan bli det? 95kg är ganska myket att väga relativt fettfri. Jag tror inte alla kan nå den formen, särskillt inte om man gärna angriper sin träning med grina n stfu.

Samma mängd muskler proportionerligt menar jag i alla fall.

X-ecuter
2007-08-02, 10:25
HAHAH! Bra provoseringsförsök. Mera sånt.

:naughty: *popcorn* Hail Debatt :laugh: :thumbup:

Timme
2007-08-02, 10:39
Nä.

Om man bortser från de med hormonfel, non responders och handikappade så tror jag att alla kan uppnå den muskelmassan rent teoretiskt.

hultman
2007-08-02, 13:53
bara jag som imponeras mer över hans ansikte än hans kropp?

Ja. Särskilt snygg tycker jag inte att han är.

Zacke
2007-08-02, 13:55
Jag vill hellre se ut som Nicke Biceps.

Krille 87
2007-08-02, 13:58
Jag vill hellre se ut som Nicke Biceps.

Eller, Peter Pec

hultman
2007-08-02, 14:02
Eller, Peter Pec

Eller varför inte Tommy Tjack.

(Allan says: Inget tramsande i tråden. Begrips?)

Jacksatan
2007-08-02, 17:23
Jag tror jacksatan saknar en del kilo muskelmassa faktiskt.
No offence osv.

klart jag är. Killen är knallhård och har riktigt jäkla grova armar. Jag har ändå tränat riktigt seriöst i många år(inte så värst ju nu bara) plus att jag åtminstone är begåvad med åtminstone normalgoda förutsättningar för att bygga muskler. Det är väldigt få som kan se ut sådär utan att ta preparat.

Emil_Larsson
2007-08-02, 18:59
Jag tycker han var lite för "liten"....

Slartibartfast
2007-08-02, 19:05
Jag tycker han var lite för "liten"....

Vad har det med saken att göra?

MojjMojj
2007-08-02, 19:08
Snygg var han. Sådär vill man se ut om några år, större magmuskler på det, och som tidigare påpekats: "har han bra ben"

knäböj och mark är roligast, han kanske inte tycker det? :(

Litecore
2007-08-02, 20:52
bara jag som imponeras mer över hans ansikte än hans kropp?
snubben är ju modell, och med ett ansikte som skrämmer småbarn och tanter lär han inte komma långt isf.

Jones
2007-08-02, 21:06
Fan att det ska vara så jäkla svårt att få pecs som denna snubben... förhöjer fysiken mycket tycker jag.

Emil_Larsson
2007-08-02, 21:54
Vad har det med saken att göra?

Nej jag vet inte, bara en dum kommetar till tråden :D

Jacksatan
2007-08-02, 21:56
Jag tycker han var lite för "liten"....trist att du aldrig kommer komma i närheten då... Undrar just hur du tycker att du själv ser ut, du måste ju vara sjukt missnöjd
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2376410&postcount=2

Lasse Kongo
2007-08-02, 22:00
Jag känner att jag vill vara seriös idag för en gångs skull, så jag skall verkligen svara seriöst på trådskaparens fråga och inget annat.

"Kan alla få en fysik som Nick auger, och hur länge tar det isf"

Lasse svarar: nej tyvärr, alla kan verkligen inte få det, gravt cpskadade Torbjörn till exempel lär aldrig kunna få det, som exempel..

Hur lång tid: eftersom det blev nej på första frågan finns det ingen mening med att gå in på djupet mer i ämnet.

//Sråd klåst

Emil_Larsson
2007-08-02, 22:02
trist att du aldrig kommer komma i närheten då... Undrar just hur du tycker att du själv ser ut, du måste ju vara sjukt missnöjd
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2376410&postcount=2

Whaaaaat? jag kämpar dit, jag har inte sagt att jag är större heller :D

bengdoktor
2007-08-02, 22:03
Nicks fysik är fiiin. Lite av en målfysik, sådär är helt klart bra. En stor tjock byggarrumpa är inte snyggt. Särskilt inte när jeansen sitter lite högre och blir veckiga i midjan över byggarrumpan... kallar kårar. Nick auger för kung!

gibfel
2007-08-02, 22:24
Varför skulle det inte gå att få den fysiken är motfrågan? Självklart går det! Allt sitter ovanför axlarna. Är man redo att offra lite tid och ta lite smärta så. Annars går det nog inte.

Degpekka
2007-08-03, 00:15
jag tycker han ser bra ut för sitt ändamål... och det gör förmodligen majoriteten som ser honom på bild också. Men jag tror också att så gott som alla normalt fungerande människor kan uppnå samma fysik.
Men visst har han lite hängpattar på första filmen? ;)

Boven
2007-08-06, 22:09
Whaaaaat? jag kämpar dit, jag har inte sagt att jag är större heller :D

Du kommer aldrig att komma i närheten än vad du gör, lika bra att acceptera faktum!

mvh Boven

larre
2007-08-09, 17:04
Där borta är glassståndet
http://www.nickauger.homestead.com/Nick_Auger__63_.jpg

hultman
2007-08-09, 18:09
Han såg större ut där än på de tidigare bilderna. Att få lika stor massa som Nick på bilden ovan är nog få förunnat de rena.

Jacksatan
2007-08-09, 18:10
Varför skulle det inte gå att få den fysiken är motfrågan? Självklart går det! Allt sitter ovanför axlarna. Är man redo att offra lite tid och ta lite smärta så. Annars går det nog inte.

Allt sitter inte i huvet. Genetiska förutsättningar sätter stopp. Eller du kanske tror att alla kan springa 100meter under 10sekunder också? Så jävla less på folk som tror att alla i princip har samma förutsättningar och att de som inte lyckas bara är lata och inte ansträngt sig nog mkt.

hultman
2007-08-09, 18:17
Allt sitter inte i huvet. Genetiska förutsättningar sätter stopp. Eller du kanske tror att alla kan springa 100meter under 10sekunder också? Så jävla less på folk som tror att alla i princip har samma förutsättningar och att de som inte lyckas bara är lata och inte ansträngt sig nog mkt.

I regel är det nog knappast förutsättningarna som sätter stopp för resultaten, även om det säkerligen skiljer en hel del i teorin.

Jacksatan
2007-08-09, 18:22
I regel är det nog knappast förutsättningarna som sätter stopp för resultaten, även om det säkerligen skiljer en hel del i teorin.

Jag brukar bli överaskad av många jag pratar med på gymmen angående deras seriositet. Det är fler än mantror som tar gymmandet på stort allvar och ändå är mil ifrån Nick Auger...

Lexidos
2007-08-09, 18:22
Med reservation för fråga kan vara dum: Hur vet man ifall man har generna för det ena eller det andra? Om måler tex skulle vara att se ut som Nick, vet man att man inte har generena efter 1 år lr 10 års tränande?

redbrigade
2007-08-09, 18:35
att han inte har stora traps som några klagar på beror väl antagligen på att det inte är så eftertraktat bland modeller

Allan
2007-08-09, 18:36
När man tränat i tio år har man slutat fantisera om att se ut som nån annan

Jacksatan
2007-08-09, 18:44
Med reservation för fråga kan vara dum: Hur vet man ifall man har generna för det ena eller det andra? Om måler tex skulle vara att se ut som Nick, vet man att man inte har generena efter 1 år lr 10 års tränande?

klart du inte kan veta det. Däremot så har man tränat seriöst 3år och inte sitter inne på en betydande massa så kan man nog lägga ner BB-planerna åtminstone. Ökningarna är ju inte linjära(trots att folk verkar vilja tro det).

hultman
2007-08-09, 18:45
Jag brukar bli överaskad av många jag pratar med på gymmen angående deras seriositet. Det är fler än mantror som tar gymmandet på stort allvar och ändå är mil ifrån Nick Auger...

Jag är övertygad om att de flesta överskattar sin seriositet.

Timme
2007-08-09, 19:18
Där borta är glassståndet
http://www.nickauger.homestead.com/Nick_Auger__63_.jpg

Hans Armar är mycket, mycket bra! Gillar hans häng i triceps och biceps har grymt snygg form. Jag ligger nu också milsvis ifrån hans överkropps massa. Min rygg är det enda som ligger på ungefär samma nivå (dock med tre ton fett som isolering över)

Guybrush
2007-08-10, 19:45
Han ser jävligt bra ut måste jag säga! Perfekt kropp! Jag hatar honom...

Solsken
2007-08-10, 21:01
Jag vill bestämt hävda att långt ifrån alla kan få en lika snygg fysik som Nick Auger. Däremot kan många, utan olagliga preparat, komma upp i samma massa - jag själv tex anser mig i viss mån vara "jämnbördig". Det är dock få förunnat att ha samma estetiska linjer, muskelfästen, kroppslängd och proportioner. Det är så mycket mer än enbart muskelvolym som ska klaffa om man ska uppnå en fysik i Nick Augers klass. De flesta av oss kan bara drömma. Att han sedan kompletterar sin fysik med en gudabenådat ansikte gör ju inte totalintrycket sämre direkt.

Emil_Larsson
2007-08-10, 21:21
Du kommer aldrig att komma i närheten än vad du gör, lika bra att acceptera faktum!

mvh Boven

Antingen skojar du eller så är du allvarlig, och är du allvarlig:

Hur kan du veta det när en person bara tränat i ungefär 8 månader?

Sonny.
2007-08-10, 21:49
Vilken rolig tråd. Allan sa något bra.

Frida.B
2007-08-13, 02:24
jag tycker inte han var särskilt stor :Virro mer massa overall hade då inte skadat.

PS: Böjrövar rules *cupid*

tano
2007-08-13, 08:13
När man tränat i tio år har man slutat fantisera om att se ut som nån annan

Bara 8 år kvar då *drool*

Jay-Z
2007-08-13, 08:19
jag tycker inte han var särskilt stor :Virro mer massa overall hade då inte skadat.

PS: Böjrövar rules *cupid*


Shit. Är det inte jobbigt att ha ett mansideal som enbart 4-5 personer i Sverige når upp till? Totalt off-topic iofs. :D

Timme
2007-08-13, 10:25
Shit. Är det inte jobbigt att ha ett mansideal som enbart 4-5 personer i Sverige når upp till? Totalt off-topic iofs. :D

Byggare all the way :

Frida.B
2007-08-13, 12:08
Shit. Är det inte jobbigt att ha ett mansideal som enbart 4-5 personer i Sverige når upp till? Totalt off-topic iofs. :D

nej det är faktiskt inte jobbigt. :smash:

Jay-Z
2007-08-13, 12:10
nej det är faktiskt inte jobbigt. :smash:


Ok. :)

Slartibartfast
2007-08-13, 12:37
Shit. Är det inte jobbigt att ha ett mansideal som enbart 4-5 personer i Sverige når upp till? Totalt off-topic iofs. :D

Mitt kvinnoideal är sådant som ingen normal kvinna kan uppnå. Inte lider jag av det inte. ;)

Jay-Z
2007-08-13, 13:15
Mitt kvinnoideal är sådant som ingen normal kvinna kan uppnå. Inte lider jag av det inte. ;)


Var väl inte årets mest genomtänkta fråga nej. :D

sissa
2007-08-13, 13:31
Blev förvånad att han ansågs så grov. Visst fanken är han musklig och har låg fettprocent, men jag trodde inte alls att det inte typ fanns en hel del på kollo som var i närheten. :em:

Underskattning av en amatör hur svårt det är att ha den mängden muskelmassa + låg fettprocent. För jag skulle inte gissat att det var så.

Ignatius72
2007-08-13, 14:50
Killen ser ju bra ut. Men det är ju en annan sak.

hultman
2007-08-13, 16:44
jag tycker inte han var särskilt stor :Virro mer massa overall hade då inte skadat.

PS: Böjrövar rules *cupid*

Hur går dina ideal ihop med din föreställning om att alla som brukar AAS är dumma i huvudet förutsatt att de inte tävlar på hög nivå?

Jacksatan
2007-08-13, 16:48
Hur går dina ideal ihop med din föreställning om att alla som brukar AAS är dumma i huvudet förutsatt att de inte tävlar på hög nivå?

hehe. *ownage*

Nitrometan
2007-08-13, 18:48
Shit. Är det inte jobbigt att ha ett mansideal som enbart 4-5 personer i Sverige når upp till? Totalt off-topic iofs. :D
Sålänge hon är ihop med en av dem så borde det väl inte vara nåt problem alls?

En liten aning jobbigare om hon ska börja jaga nån.

Frida.B
2007-08-13, 22:52
Hur går dina ideal ihop med din föreställning om att alla som brukar AAS är dumma i huvudet förutsatt att de inte tävlar på hög nivå?

hahah vem har du snackat med nu? när har jag sagt något sådant?