handdator

Visa fullständig version : Sticky med de vanligaste tillskotten?


kalle_banan
2007-07-30, 22:19
Varför inte sammanfatta alla tillskott i en tråd? Ngt såhär kanske:
Överskrift
Kort beskrivning
Länkar till forumets trådar om tillskottet
Övriga eventuella vetenskapliga länkar osv

Perfekt för den late och nooben som inte vet vad som skall sökas efter.

posse
2007-07-30, 23:06
Finns ett antal kosttillskott.. lycka till

polaren
2007-07-30, 23:37
Finns ett antal kosttillskott.. lycka till

Läs: Dom vanligaste tillskotten.

Eddie Vedder
2007-07-31, 06:41
Ingen dum idé, bara du sätter igång och skriver så får vi se sen.:thumbup:

kalle_banan
2007-07-31, 20:27
Ingen dum idé, bara du sätter igång och skriver så får vi se sen.:thumbup:

En fis som jag skulle aldrig kunna sammanställa ngt, det skulle behöva rättas om o om igen, så det vore inte lönt.

Alfred Nobel
2007-07-31, 20:42
Sen finns de folk med olik defination på vad som är kosttilskott och inte. Räcker det inte med att skriva:

ÄT MAT OCH SPARA PENGAR PÅ ANNAT

Figaro
2007-07-31, 20:56
Sen finns de folk med olik defination på vad som är kosttilskott och inte. Räcker det inte med att skriva:

ÄT MAT OCH SPARA PENGAR PÅ ANNAT

Gainer är ett perfekt sätt för att gå upp i vikt? Varför inte använda sig av gainer så sparar man istället in på matkontot istället ?

King Grub
2007-07-31, 20:57
Sen finns de folk med olik defination på vad som är kosttilskott och inte. Räcker det inte med att skriva:

ÄT MAT OCH SPARA PENGAR PÅ ANNAT

Nej, det räcker inte. Det är inte "fel" med kosttillskott eller att vilja veta vilken fysiologisk effekt dom olika tillskotten har, om någon.

Alfred Nobel
2007-07-31, 21:19
Nej, det räcker inte. Det är inte "fel" med kosttillskott eller att vilja veta vilken fysiologisk effekt dom olika tillskotten har, om någon.

Självklart inte, men jag en liten skada i mitt finger och det blev en liten överdos på text sizen. Försökte minska, men 3min hade gått.

My bad, sry!

Alfred Nobel
2007-07-31, 21:21
Gainer är ett perfekt sätt för att gå upp i vikt? Varför inte använda sig av gainer så sparar man istället in på matkontot istället ?

Det är onödigt att kompensera gainers med de tre basmåltider man äter på en dag. Och det är inte svårt att äta billig kaloririk mat heller, för den som vill gå upp i vikt.

Fast, jag förstår vad du menar och det är heltklart rätt i det du säger också. Det är enkelt och smidigt att dricka gainer, det gör även jag. Men som jag precis skrev till King Grub så är jag dum och överbelastar tråden med size 100.

My bad! :P

jumpsuit
2007-08-01, 09:22
Niklas: Vad som är "onödigt" för dig är inte nödvändigtvis "onödigt" för andra. Vissa kanske har gott om pengar men ont om tid, andra vice versa. Personligen lägger jag hellre ut mer pengar om jag kan göra min vardag (och/eller intaget av viktiga näringsämnen) enklare.

Alfred Nobel
2007-08-01, 09:24
Niklas: Vad som är "onödigt" för dig är inte nödvändigtvis "onödigt" för andra. Vissa kanske har gott om pengar men ont om tid, andra vice versa. Personligen lägger jag hellre ut mer pengar om jag kan göra min vardag (och/eller intaget av viktiga näringsämnen) enklare.

Jag vet, var lite för het på gröten igår!

kalle_banan
2007-08-01, 21:07
Men om ingen åtar sig uppgiften blir jag tvungen att göra allting själv, men skyll inte på mig när det blir fel!

När jag har tid sätter jag igång, jag förväntar mig en rejäl smäll för besväret.

Ugh
2007-08-01, 21:36
Men om ingen åtar sig uppgiften blir jag tvungen att göra allting själv, men skyll inte på mig när det blir fel!

När jag har tid sätter jag igång, jag förväntar mig en rejäl smäll för besväret.

Nå nog kan jag hjälpa dig lite till och från beroende på hur mycket tid det finns. Du kan ju PM:a mig om du är intresserad :)

//Ugh

Allan
2007-08-01, 22:05
Varför inte sammanfatta alla tillskott i en tråd?

Gör det då. Uppfattar jag något i den tråden som reklam för andra tillverkare/webshopar åker den i papperskorgen. Bara så ni vet.