handdator

Visa fullständig version : Klädes Fråga


Tavring
2007-07-28, 23:40
Tjenare pojkar och flickor har en liten fråga. Klädes märket XXXL var kan man hitta det? har googlat har sökt men inga resultat. Vet någon var eller vilken sida man kan köpa dom kläderna?

Jackie Dee
2007-07-28, 23:47
Officiella sidan (uk)

http://www.explosive-fibres.com/1/as.nsf/page/vests

Mental
2007-07-28, 23:53
http://www.storaklader.se/shop/

Runt 6XL till 7XL. kläder för stora.

Tavring
2007-07-28, 23:55
Jackie Dee Den svenska är inte komplett men jag tackar för deras officiella sida. Den har jag letat efter.

Mental jag menar märket "XXXL Explosive Fibres" inte storleken XXXL

Mental
2007-07-28, 23:56
Hmm, eller nu har jag missat något? Det handlar alltså om små kläder som låtsas att de är stora?

Varför vill man ha ett linne i storlek Medium till large som är märkt XXXL?
Sheesh, köp kläder som är 3XL och försök fyllla ut i stället för att lalla runt i mediumtishor

Tavring
2007-07-29, 00:00
Det finns ett klädes märke som heter XXXL Explosive Fibres. Som jag skrev innan så letade jag efter kläder med märket "XXXL Explosive Fibres" idet här fallet XXXL nämner inget om storleken.

Sadde
2007-07-29, 00:01
Hmm, eller nu har jag missat något? Det handlar alltså om små kläder som låtsas att de är stora?

Varför vill man ha ett linne i storlek Medium till large som är märkt XXXL?
Sheesh, köp kläder som är 3XL och försök fyllla ut i stället för att lalla runt i mediumtishor

Det är ju bara ett märke, varför ska han behöva köpa kläder som är 3XL och fylla ut de?

Ska han simma runt som en krokodil om han bär lacostekläder eller?

Mental
2007-07-29, 00:14
Det är ju bara ett märke, varför ska han behöva köpa kläder som är 3XL och fylla ut de?

Ska han simma runt som en krokodil om han bär lacostekläder eller?


Var och en efter sin smak antar jag.
Men jag kan inte låta bli att flina om jag ser en riktigt fet mäniska i ett linne som har ett stort XS på bröstet, och lika så åt en mediumgosse med ett XXXL på bröstet. Jag skulle se det som ett ironiskt sätt att driva med sig själv.

Hursom missförstod jag den ursprungliga frågan, jag trodde han ville ha stora kläder.