handdator

Visa fullständig version : The Texas Chest Massacre


Mass-Tech
2007-07-28, 15:15
http://www.flexonline.com/images/fl/209200/3151.jpghttp://www.flexonline.com/images/gallery/branch/images/1.jpg

My violent vomiting 15 minutes afterward in the weeds beside MetroFlex probably had everything to do with the tainted surf and turf I consumed the day prior and nothing to do with the sets and reps I had just witnessed, but that caveat doesn’t diminish the fact that Branch Warren’s chest torture was the sickest workout I’ve ever seen.

http://www.flexonline.com/train/91

hahavaffan
2007-07-28, 16:26
Lång nacke =)

Rahf
2007-07-28, 17:04
Nacke? :D

Fultjack
2007-07-28, 17:19
tycker bara "hardcore"-inställningen som branch har är pinsam

internethjälten
2007-07-28, 17:31
tycker bara "hardcore"-inställningen som branch har är pinsam

jag med, eftersom han och hans morsa äger ett fitnessgym med parkettgolv
och gummiklädda hantlar... äkta hardcore *whistle*

(källa : Battle For The Olympia 2005)

Muskelbyggaren
2007-07-28, 18:09
tycker bara "hardcore"-inställningen som branch har är pinsam
Jay Moore screeches to a halt just outside MetroFlex and, with a wary look over his broad shoulder, he tells the gym’s owner, Brian Dobson, “If the cops come, this ain’t my car.” So begins another workout for Moore, 38, his fellow amateur bodybuilder, David Jacobs, 34, and the leader of the pack, Warren, 31.
Fyfan vad hardcore alltså. En dag, en dag är jag som dem. :hbang:

Greg
2007-07-29, 01:25
Jay Moore är ett skämt.

Det är inte hans träningspartner längre.

Nitrometan
2007-07-29, 08:50
Han har en Inzertröja... Hårdkår...

Vad blir nästa steg en byggare som böjer med dräkt och lindor?
Nä, visst, det har Ronnie redan gjort.

Branch är stor och tuff.

Dissector
2007-07-29, 09:24
tycker bara "hardcore"-inställningen som branch har är pinsam

Fast varför, egentligen? Det är väl bra och roligt om man kan lägga lite attityd på sin livsstil och sitt yrke. Det vore ju väldigt tråkigt om folk kände sig utskrattade för att dom tränar på det sätt dom gillar bäst :)

Branch är en skön filur tycker jag.

Nitrometan
2007-07-29, 09:41
Fast varför, egentligen? Det är väl bra och roligt om man kan lägga lite attityd på sin livsstil och sitt yrke. Det vore ju väldigt tråkigt om folk kände sig utskrattade för att dom tränar på det sätt dom gillar bäst :)

Branch är en skön filur tycker jag.
Om han ska sticka ut och synas bland alla byggarreportage så kan det behövas lite gimmick eller attityd.

Fultjack
2007-07-29, 10:23
Fast varför, egentligen? Det är väl bra och roligt om man kan lägga lite attityd på sin livsstil och sitt yrke. Det vore ju väldigt tråkigt om folk kände sig utskrattade för att dom tränar på det sätt dom gillar bäst :)

Branch är en skön filur tycker jag.

en gubbe över 30 bast som skriker MOTHERF*CKER, kastar vikter och stänger runtomkring sig är bara pinsamt imo - men då är ju jag en sån som gillar BFTO serien samt jay cutlers filmer :thumbup:

StefanC
2007-07-29, 10:43
jag med, eftersom han och hans morsa äger ett fitnessgym med parkettgolv
och gummiklädda hantlar... äkta hardcore *whistle*

(källa : Battle For The Olympia 2005)

Ööh, det är mer än han själv som tränar på detta gym. Såklart man gör det så allmänt som möjligt, så man kan tjäna pengar på sitt företag.

Eller han kanske ska bygga maskinerna så dem endast passar han och hans mamma? Varför inte samtidigt bara ha vikter som passar dem?

Tomten
2007-07-29, 11:03
Han ser ut som en seriefigur som just blivit slagen i huvudet med en slägga :D

Slabbefusk
2007-07-29, 11:30
Han ser ut som en seriefigur som just blivit slagen i huvudet med en slägga :D

Alla tungviktare ser ut som seriefigurer imo :D.

internethjälten
2007-07-29, 16:14
Ööh, det är mer än han själv som tränar på detta gym. Såklart man gör det så allmänt som möjligt, så man kan tjäna pengar på sitt företag.

Eller han kanske ska bygga maskinerna så dem endast passar han och hans mamma? Varför inte samtidigt bara ha vikter som passar dem?

Grejjen är den att när han gjorde sin "Hardcore-tränignsfilm" så valde
han att inte vara på sitt eget gym då detta inte var tillräckligt hardcore
utan han åkte bort till METRO-FLEX och spelade in den då detta gym var
mer hardcore.

Källor :
Battle for the olympia 2005 (DVD)
Branch Warren - Unchained Raw-Reality (DVD)

http://www.mesomorphosis.com/store/media/branch-warren/branch-warren-unchained.jpg

Fjod0r
2007-07-29, 16:42
kan någon förklara för mig vad som hänt med warren? har han varit sjuk?