handdator

Visa fullständig version : Nautilus


Rex
2007-07-27, 10:42
Har vi någon här på Kolozzeum som tränar på Nautilus?
Skriv här eller PMa mej *cupid*

Kan lika gärna skriva lite till satt detta inte ser ut som spammm. Har gått ner ~5 kg under 3 veckor nu. Från 85 till 80. Men jag har kollat upp massa gammla topics osv. Och alla säger att man förlorar massa muskler när man "bantar".

Har 6-7 månader kvar av mitt Nautilus kort.. därför tänkte jag dra dit och träna 2-3 gånger per vecka. Men finns bara konstiga maskiner där :smash:

Ska försöka börja bygga och få "beach body" efter ett halvår sedan börja bygga ordenligt på andra gymmet som är för riktiga karlar *drool*

Ska gå ner ~5kg till..

piraten99
2007-07-27, 11:03
du klarar dig alldeles utmärkt på att träna hårt på nautilius.
visst de har många maskiner (men det är ju bara positivt) och de har ju också alla fria vikter du behöver, cablecross, latsdrag, hantlar, EZ stång, rodd, knäböj-marklyft stång osv.

enda nackdelen med nautilius är att det är så många som gymmar där så det blir lätt trångt i skutan! vilket får mig att överväga ett annat gym.

denpa
2007-07-27, 11:27
Bet inte vilket nautilius gym piraten tränar på men den jah kör på har minst 2 och max 4 av varje maskin. Så trångt är det långt ifrån. Fria vikter finns
Kör ba kör.....

Rex
2007-07-27, 11:29
Nja det brukar inte vara så trångt i den här hålan som jag bor i. Speciellt inte på morgonen.

Ska bara köra överkroppen.. framsidan. Har redan ganska stora och starka ben :P

Flykt
2007-07-27, 11:31
Ska bara köra överkroppen.. framsidan. Har redan ganska stora och starka ben :P

Tro mig, det har du inte.
Träna hela kroppen för bästa resultat, det du gör nu är typiskt NYBÖRJAR fel.

larre
2007-07-27, 11:34
Ska bara köra överkroppen.. framsidan. Har redan ganska stora och starka ben :P
Tro mig, det har du inte.
Träna hela kroppen för bästa resultat, det du gör nu är typiskt NYBÖRJAR fel.

Asså det här hatar jag. Det eviga "jag tränar inte ben för att xxx". Tätt uppföljt av "du ska träna ben!"

Vill du inte träna ben så gör du inte det, du behöver verkligen inte försvara dig och ingen borde döma dig för det.

Rex
2007-07-27, 11:34
Tro mig, det har du inte.
Träna hela kroppen för bästa resultat, det du gör nu är typiskt NYBÖRJAR fel.Vill inte bli "stor".. vill bara ha "beach body" iallafall tills jag är 20. 18 just nu..

Klarade 125kg på knäböj när jag var 16. Slutade träna efter för att jag skadade knät ordenligt.