handdator

Visa fullständig version : Project viktökning!


Spec^
2003-04-06, 21:41
Tjenare!

Nu har jag fått nog av mig själv, så nu jävlar ska jag gå upp i vikt!

Väger nu 60kg och är 186lång (riktigt jefla grov). Har tränat i strax över 1år.

Vägde förra året 49kg när jag började träna, väger nu 60kg så 11kg ökning på 1år får jag ändå va rätt nöjd med. 1år till så skulle det bli 22kg ökning på 2år.

Men just nu står det still.. ökade på bra första året men nu har det gått lite trögare. Har börjat använda proteintillskott på sistonde och gainer har jag alltid använt (ger nog mer psykisk boost)

Men tänkte fråga lite hur man ska använda tillskotten på bästa sätt.. nån mer som vill dela med sig om tips och trix får gärna höra av sig!

tackar

MacLeod
2003-04-06, 22:51
Mitt enkla tips är att äta, och när du känner att du är mätt..ät mer!
Jag har själv haft lite besvär med vikten, inte riktigt så stora besvär som du men jag gav mig helt enkelt fan på att äta så mycket jag bara kunde!
När du beställer mat, be alltid om extra allt och se till att äta upp det du fått.
Jag åt tills jag mådde illa, men det är nått du får stå ut med om du vill gå upp i vikt.
När det sen lägger sig så är det bara att tänka ut vad du ska äta igen..
Kör hårt!

Herkulez
2003-04-07, 06:35
ladda kylen med mat
frysen med bullar
och skafferiet med kakor

och lämna aldrig, aldrig köket :devil:

MIGGE
2003-04-07, 10:01
jag har typ gått igenom samma sak..
ska bli kul o följa..Om du inte orkar äta så mkt så ät ofta istället, det är viktigare för att gå upp i vikt!


mvh

Jo0oHaN
2003-04-07, 16:05
det verkar som att 99% av alla på detta forumet har väldig hög ämnesomsättning....även jag:thumbup:
både positivt och negativt egentligen ju....