handdator

Visa fullständig version : Call of Juarez bra eller anus?


Lasse Kongo
2007-07-25, 10:18
Som topic lyder, något man bör kolla in eller inte?

Gun var ju ingen höjdare, men western är alltid kul annars.

Zeb Macahan

Solros
2007-07-25, 10:25
Har hört det ska vara bra, men har inte testat det ännu. Klarade Darkness häromdagen, så nu är det Juarez tur!

Lasse Kongo
2007-07-25, 10:27
Aha, din gamle torsk ;)

The Darkness var bland det bästa jag spelat, men eftersom storyn är så stark så tappar det så mycket känsla när man kör om det igen eftersom man vet vad som kommer hända...

Men jag funtar på att byta in det mot COJ, du vet jag köper mina spel :D

Solros
2007-07-25, 10:34
du vet jag köper mina spel :D

Överklass.

Lasse Kongo
2007-07-25, 10:38
Överklass.

Du, jag gör vad jag kan för att ni i slummen ska få det bättre, slänger jag en läskflaska tex ser jag till att det är en liten skvätt kvar på botten osv!

Btw, när kommer du online igen då :hbang:

Solros
2007-07-25, 11:30
Du, jag gör vad jag kan för att ni i slummen ska få det bättre, slänger jag en läskflaska tex ser jag till att det är en liten skvätt kvar på botten osv!

Du ska ha tack! :D
Btw, när kommer du online igen då :hbang:

Troligen någon gång efter sommaren, när man har lite mer tid att spela, säljer väl min bannade box med massa spel och köper en ny. Behåller dock hårddisken, så alla mina gamerscore sparas, mohaha!

Whistler
2007-07-25, 13:10
Antar att ni pratar om konsolversionen, så jag kan väl inte säga något exakt.

Till PC var spelet helt okej dock. Irriterande att man var så låst i sin karaktär emellanåt, t ex att man som den unge pojken var tvungen att smyga igenom alla situationer och förlorade om man istället skjöt ihjäl skurkarna, medan man som prästgubben var tvungen att döda allt och alla och inte kunde göra på några andra vis.

Storyn var väl halvdant skriven emellanåt, men över lag helt okej.

Det är ju inget Oblivion direkt, men det utger det sig inte heller för att vara så...

Zakath
2007-07-25, 13:15
Antar att ni pratar om konsolversionen, så jag kan väl inte säga något exakt.

Till PC var spelet helt okej dock. Irriterande att man var så låst i sin karaktär emellanåt, t ex att man som den unge pojken var tvungen att smyga igenom alla situationer och förlorade om man istället skjöt ihjäl skurkarna, medan man som prästgubben var tvungen att döda allt och alla och inte kunde göra på några andra vis.

Storyn var väl halvdant skriven emellanåt, men över lag helt okej.

Det är ju inget Oblivion direkt, men det utger det sig inte heller för att vara så...

Jag håller med helt och hållet, gillade för övrigt prästen bäst. :)

watertouch
2007-07-25, 13:20
Ja han är ju mest som Clintan.:D
Man kan även rida runt på hästar o ha sig.

Whistler
2007-07-25, 13:21
Ja, prästen är hur skön som helst. Speciellt när han läser bibelcitat innan man går in och skjuter sönder en halv by. :D

Scratch89
2007-07-25, 13:55
Det låter som ett moraliskt spel. :D

Lasse Kongo
2007-07-25, 14:16
Blev ett köp, blir sköj att prova sen :hbang:

shadowfire
2007-07-25, 15:20
COJ tyckte jag var kul till en början, men sedan tröttnade jag och spelade aldrig klart spelet.

Storyn är ju "låst" så det får man vara medveten om. Jag gillar mer "fria" spel, motsvarande Oblivion eller i Western-anda så gillade jag GUN bra mycket mer.

Jackie Dee
2007-07-27, 00:37
Testat det än kongo?

Har kört 2 timmar och tycker det verkar ok..