handdator

Visa fullständig version : Halmstad under sommaren?


jocke_kofot
2007-07-24, 16:00
Är det någon som vet hur det är med Halmstad nu under semesterveckorna? Är det nå drag jämfört med t.ex. Visby? Hur är klubbarna?

Vet verkligen inte vart jag ska ta vägen under semestern.. några tips vore välkomna :thumbup:

Speedy
2007-07-24, 16:14
halmstad är ganska kul faktiskt..iaf när jag gjorde lumpen där..:) lilla helfvetet ska vara ganska bra iaf...men som visby är det nog inte..

martin86
2007-07-24, 16:32
Jag bor där och jag tycker att det är ganska okej nu på sommaren. Ffa allt uterserveringarna vid Lilla torg är mysiga. Har inte varit ute så mycket på sistone, men nattklubben Mårtensson var helt okej senast jag var där.

Andy.da.wohoo
2007-07-24, 17:43
Eftersom det är marinfestivalen där nu så händer det ganska mycket.
Helt sjukt många roliga och trevliga människor där :D

EDIT: Fast det är nog ganska tråkigt nu när här e pissväder..

vato
2007-07-24, 17:49
Var på Club Moon för några veckor sedan. Riktigt grymt...dra dit!

Mycket bra personal och vakter där dessutom.

nakaza
2007-07-24, 18:00
det är bra under sommaren. men regnar mest nu..

Fultjack
2007-07-24, 18:36
blä offtopic : ingen som har boende i halmstad att ge mig ?;D ska börja plugga där nu i augusti och vill inte gärna bo på gatan :S

samt tips på bra gym är välkommet :thumbup:

Achryl
2007-07-24, 19:50
blä offtopic : ingen som har boende i halmstad att ge mig ?;D ska börja plugga där nu i augusti och vill inte gärna bo på gatan :S

samt tips på bra gym är välkommet :thumbup:

sports club är det du ska välja om du vill ha riktigt skön och mysig gymkänsla. Bland de billigaste med. Jag sticker till Kina på lördag och är där i en vecka så du kan hyra min lägenhet om du vill bo där i en vecka tills du hittat nåt. Iofs är jag bara hemma för att sova, är iväg mellan 08:00 - 21:00 om dagarna så om du tar liten plats så hör av dig =)