handdator

Visa fullständig version : Hej koloiter några enkla frågor :)


dejvv
2007-07-17, 02:14
Hej nu är det så att jag har bestämt mig för att börja gymma igen nu under sommaren så jag tänkte sakta börja med att gymma 3 dagar i veckan :) Men nu undrar jag vad ni rekommenderar är bra att äta då man gymmar (har gymmat lite förutm, kan inte så mycket om kost osv men vill gärna veta mer). tex en bra frukost innan man far iväg och gymmar? :) vore mycket tacksam om ni kunde skriva upp lite nyttiga saker man kan äta på osv (Då menar jag olika mixar av pasta, fisk, kött osv som man kan slänga ihop). Tack på förhand

demode
2007-07-17, 04:04
Havregrynsgröt!

Eddie Vedder
2007-07-17, 04:49
Käka helt vanlig husmanskost bara, mer krångel än så krävs inte.

Köttbullar och makaroner, pannbiff och mos, kålpudding och potatis, kyckling och ris, spaghetti och köttfärssås, köttfärsgryta med ris, pannkakor, gröt, fil och müsli, blodpudding, leverbiffar med potatis, finns hur mycket som helst.

ANtar att du har gått/går i skolan och då är det ju bara att tänka vad som fanns på skolmatsedeln och sedan köra.:)

Sök runt på forumet och kolla vad folk äter här, sökfunktionen är ett bra tips och särskilt forumdelen med recept och matlagning.:thumbup:

Handcuff
2007-07-17, 05:35
Hej grabbar några enkla frågor :)

:confused:

Finns massa tjejor här också!

Wikner89
2007-07-17, 16:02
Som Eddie skrev, ät vanlig husmanskost. Finns massvis med recept och tips i
Matlagning & Recept delen. Till frukost, ett glas mjölk, ett par mackor med ost och skinka och kanske ett äpple. Du behöver inte göra det så komplicerat, bara att äta det du blir sugen på och du kan ju tänka på att äta mycket fisk och grönsaker.

skratt
2007-07-17, 18:17
Synd för dig att inte tjejer fick svara i denna tråd.. finns många kunniga.

Eddie Vedder
2007-07-17, 18:22
Synd för dig att inte tjejer fick svara i denna tråd.. finns många kunniga.

Jag håller med, vi har många kunniga tjejer och givetvis får ni svara. Trådskaparen bestämmer inte vem som får svara på hans frågor.:thumbup:


EDIT: Rubriken ändrad och könlös.:D