handdator

Visa fullständig version : Träningträff 21:e Juli i Malmö 15:00 på Athletic Center


Krampus
2007-07-12, 15:23
Då har vi spikat en ny tid för en träningsträff i Malmö.
Athletic ligger vid Värnhemstorget, adress Grangatan 2, tele 040-293300.
15.00 går jag in, jag är Krampus/Elvis/mm.

Efteråt kan vi äta något, men vi bokar inte upp oss förän intresse visas.
Skriv i tråden om du kommer.

eleni
2007-07-12, 15:26
JAG ÄR PÅ!

Efteråt är det reif i stadsparken i Lund.

Krampus
2007-07-12, 15:28
JAG ÄR PÅ!

Efteråt är det reif i stadsparken i Lund.

Det brukar vara rave PÅ Athletic också...Det är..sådär.. :/

Fed up
2007-07-12, 15:53
mitt band spelar på möllan vid 17 så jag får svårt att komma (jobbar till 15 också), men ni kan komma och titta om ni vill!:thumbup:

Krampus
2007-07-12, 17:38
mitt band spelar på möllan vid 17 så jag får svårt att komma (jobbar till 15 också), men ni kan komma och titta om ni vill!:thumbup:

Helst inte. Men jag kan komma och kasta saker. :)

Fed up
2007-07-12, 20:08
Helst inte. Men jag kan komma och kasta saker. :)

:banned *slap*

Monoxide
2007-07-12, 20:23
mitt band spelar på möllan vid 17 så jag får svårt att komma (jobbar till 15 också), men ni kan komma och titta om ni vill!:thumbup:

Definiera "möllan"?


Jag kommer kanske och kollospotar om du lovar att ni inte är dåliga.

bertbert
2007-07-12, 20:41
Men va för i helvete då! Nu är det ju osäkert att jag kan komma!!! *grr27*

Nitrometan
2007-07-12, 20:53
Hmmm. Ska snacka med syrran. Det vore skoj att komma ner.

bertbert
2007-07-12, 20:56
*gah!*

eleni
2007-07-12, 21:02
Nitro: Åh ja! *cupid*

bertbert: vad har du för planer då egentligen?

bertbert
2007-07-12, 21:08
Grillplaner. Men det beror på den exakta tiden. Kanske måste justera schema. Hmmm...

Eleni, dyker du upp på LTK i veckan?

chidde
2007-07-12, 21:11
Nitro: om du kommer måste ju jag också komma :D

eleni
2007-07-12, 21:12
Grillplaner. Men det beror på den exakta tiden. Kanske måste justera schema. Hmmm...

Eleni, dyker du upp på LTK i veckan?

Du grillar väl inte kl 15.00 en lördag?
Sånt gör man ju på kvällen.

Jag hade tänkt det ja. Jobbar både måndag och onsdag men slutar 15.30 båda dagarna. Vilken tid kör du/ni och vad kostar det hele?

eleni
2007-07-12, 21:13
Nitro: om du kommer måste ju jag också komma :D

Det måste du ändå. Du får träffa mig och kjam-puss! *flex*

Nitrometan
2007-07-12, 21:18
Nitro: om du kommer måste ju jag också komma :D
Självklart!

Oooh. Kjam-puss, eleni och chidde!

Krampus
2007-07-12, 22:14
Självklart!

Oooh. Kjam-puss, eleni och chidde!

Du får se till att komma så vi inte bara blir kärringar. :/

chidde
2007-07-12, 22:35
Det måste du ändå. Du får träffa mig och kjam-puss! *flex*

vem är kjam-puss?
är det så du kallar kurash nuförtiden? :D

Krampus
2007-07-12, 22:37
vem är kjam-puss?
är det så du kallar kurash nuförtiden? :D

Heh. :)

eleni
2007-07-12, 22:53
vem är kjam-puss?
är det så du kallar kurash nuförtiden? :D

Kurash? Vem är kurash?





Han har slutat träna, fått aids och blivit smal typ enligt honom själv :(

Torsk_ole
2007-07-13, 02:16
Jag vill ha kolo träff på LTK, där tränar ju jag normalt.

Jorgen
2007-07-13, 07:52
Jag vill ha kolo träff på LTK, där tränar ju jag normalt.

Det är alltid kul att komma till nya gym och se hur det är där.
Våga vidga vyerna. :thumbup:

bertbert
2007-07-13, 08:30
Okej jag kommer oxå till Athletic. Men ge nu fan i att flytta tiden en gång till! :nono:

Eleni: jag brukar börjar vid 18 - 18.30. Engångspass 60 spänn, men om vi frågar Stefan snällt kanske du kan köra gratis en gång? Inget jag kan lova dock. Men säg en dag så säger vi klockan 18?

bertbert
2007-07-13, 08:30
Så nu får Nitro se till att dyka upp också! :)

Fed up
2007-07-13, 09:02
Definiera "möllan"?


Jag kommer kanske och kollospotar om du lovar att ni inte är dåliga.

Vet faktiskt inte var exakt på möllan det kommer vara än, måste fråga de som arrar. Sen kan jag absolut inte lova att vi inte kommer vara dåliga då vi 1. spelar ganska speciell musik som gemene man nog mest tycker är jobbig och 2. vi kanske har en dålig dag eller nåt.

Krampus
2007-07-13, 10:55
Bump. :)

Ignatius72
2007-07-13, 10:56
1. spelar ganska speciell musik som gemene man nog mest tycker är jobbig och 2. vi kanske har en dålig dag eller nåt.

Ingen ljudfil så man kan göra bedömningen om man ska undvika de delarna av skåne eller om man rentutav ska rekommendera folk att åka dit?

Torsk_ole
2007-07-13, 12:05
Det är alltid kul att komma till nya gym och se hur det är där.
Våga vidga vyerna. :thumbup:

Jag vill komma, bestämmer mig kring dagarna innan och även idag. Ska se om jag kan köra ben och kan jag det så kommer jag nog. Men jag förstod inte vilken tid, 15.00 eller 18.00?

Dessutom så undrar jag hur allt går till, kommer folk att känna igen varandra. Hälsar man med sitt nick eller sitt riktigt namn. Lite praktiska saker hade varit vänligt ifall någon hade upplyst mig med. Tack på förhand.

chidde
2007-07-13, 12:40
Dessutom så undrar jag hur allt går till, kommer folk att känna igen varandra. Hälsar man med sitt nick eller sitt riktigt namn. Lite praktiska saker hade varit vänligt ifall någon hade upplyst mig med. Tack på förhand.

låt mig gissa, det är din första gång va? *cupid*

klart man hälsar med sitt nick, ditt nick är numera ditt riktiga namn
även om du skulle hälsa med ditt riktiga namn så hade ingen kunnat associera nånting till det... och du kommer ändå få frågan om vad du heter på kolo sooner or later, kör på nicket direkt och spar tid

time is money :thumbup:

ps. du behöver inte känna igen någon, vi kommer känna igen dig och dina ben *drool*

Torsk_ole
2007-07-13, 12:45
låt mig gissa, det är din första gång va? *cupid*

klart man hälsar med sitt nick, ditt nick är numera ditt riktiga namn
även om du skulle hälsa med ditt riktiga namn så hade ingen kunnat associera nånting till det... och du kommer ändå få frågan om vad du heter på kolo sooner or later, kör på nicket direkt och spar tid

time is money :thumbup:

ps. du behöver inte känna igen någon, vi kommer känna igen dig och dina ben *drool*

Om jag nu kommer så blir det att jag förlorar min oskuld. Det är första gången. Fast det känns konstigt att jag ska säga mitt nick, det blir jobbigt men jag ska försöka.

Mina ben...ja vad ska man säga. De ser bättre ut på bild eller nåt ett par shorts döljer dem väl. Men om inte annat så känner jag kanske igen någon. Detta kommer bli spännande.

Fed up
2007-07-13, 12:46
Ingen ljudfil så man kan göra bedömningen om man ska undvika de delarna av skåne eller om man rentutav ska rekommendera folk att åka dit?

myspace.com/beyondpink

bertbert
2007-07-13, 12:49
Torskole:
Klart att du ska komma! Oroa dig inte. Folk är snälla. Tyvärr har jag ingen t-shirt där det står "bertbert for president" men det finns ju flera som kommer som har visat sig på bild på forumet. Det ordnar sig!

Torsk_ole
2007-07-13, 12:52
Torskole:
Klart att du ska komma! Oroa dig inte. Folk är snälla. Tyvärr har jag ingen t-shirt där det står "bertbert for president" men det finns ju flera som kommer som har visat sig på bild på forumet. Det ordnar sig!

Jag är inte så orolig faktiskt, ska nog bli roligt ifall jag nu bestämmer mig för att komma. Folk känner väl igen varandra och till slut så blir det nog bra.

OffTopic:
Ska du träna på LTK idag?

tigerofsweden
2007-07-13, 12:59
myspace.com/beyondpink

Ja det va onekligen speciellt :) Hur känns halsen för de som skriker så under en spelning efteråt?

bertbert
2007-07-13, 13:02
Jag är inte så orolig faktiskt, ska nog bli roligt ifall jag nu bestämmer mig för att komma. Folk känner väl igen varandra och till slut så blir det nog bra.

OffTopic:
Ska du träna på LTK idag?

Ja, någon gång mellan 18 och 20.

Krampus
2007-07-13, 13:12
Jag vill komma, bestämmer mig kring dagarna innan och även idag. Ska se om jag kan köra ben och kan jag det så kommer jag nog. Men jag förstod inte vilken tid, 15.00 eller 18.00?

Dessutom så undrar jag hur allt går till, kommer folk att känna igen varandra. Hälsar man med sitt nick eller sitt riktigt namn. Lite praktiska saker hade varit vänligt ifall någon hade upplyst mig med. Tack på förhand.

Klart du ska komma. :)
15.00 går vi in.

Ignatius72
2007-07-13, 13:43
myspace.com/beyondpink

Hardcore:hbang: Såg att ni skulle till metropolen också lite senare i höst.
Intressant men jag tror inte man ska vara helt nykter när man lyssnar.

Corpobal
2007-07-14, 17:21
Jag kan nog komma, kanske kan få med mig en till kolo-medlem. Fast vore bra med lite info om gymmet och vilka grejer som finns där så man kan planera passet i förväg. Har dom yta där man får släppa vikter fritt eller är det "lägga tillbaka fint" som gäller överallt? Har dom tyngdlyftningsstänger?

Jorgen
2007-07-14, 18:09
Jag kan nog komma, kanske kan få med mig en till kolo-medlem. Fast vore bra med lite info om gymmet och vilka grejer som finns där så man kan planera passet i förväg. Har dom yta där man får släppa vikter fritt eller är det "lägga tillbaka fint" som gäller överallt? Har dom tyngdlyftningsstänger?

Nej, släpper du vikter fritt på AC blir det nog liv.
Tyngdlyftningsstänger tror jag inte där finns.

Allan
2007-07-14, 18:48
Ja, du får släppa stängerna hur du vill på AC


Såpass?

Allan
2007-07-14, 18:50
Har dom yta där man får släppa vikter fritt eller är det "lägga tillbaka fint" som gäller överallt?


Nä, ju högre skrammel desto bättre. Använd riktigt mycket magnesia också!
:thumbup:

Corpobal
2007-07-14, 19:09
Nä, ju högre skrammel desto bättre. Använd riktigt mycket magnesia också!
:thumbup:

Hmm antar att du är ironisk förstås, är inga problem att köra ett givande pass utan dom moment som kräver släppande av vikter. Men man kan inte ju inte göra allt, athletic center har väl vissa ambitioner att vara ett s.k. "hardcore" ställe så trodde det fanns en möjlighet att dom hade nån yta speciellt för fri lyftning. Men dom inriktar sig kanske mer på byggning än lyftning.

chidde
2007-07-14, 19:52
Men dom inriktar sig kanske mer på byggning än lyftning.

du sa det själv, i malmö är det MAK som gäller när det kommer till lyftning

heraso
2007-07-15, 17:23
Jag kommer, men blir möjligtvis lite sen då jag slutar jobba i hbg 14.00.

bertbert
2007-07-15, 17:35
Som sagt, Janne var orolig för att den stackars matbutiken under skulle störas sist jag var där.

Med andra ord så kör vi ryck och stöt på lördag? :D

Några vettiga stänger (eleiko OL/SL) såg jag inte när jag var där.

chidde
2007-07-15, 17:39
Jag kommer, men blir möjligtvis lite sen då jag slutar jobba i hbg 14.00.

var i hbg jobbar du? jag ska köra från hbg annars

eleni
2007-07-15, 17:43
var i hbg jobbar du? jag ska köra från hbg annars

du har inte lust att plocka upp mig från lund?

Kurash
2007-07-15, 18:09
Får man följa med o titta på? Jag är rädd för att jag skadar mig om jag lyfter något.

chidde
2007-07-15, 18:16
du har inte lust att plocka upp mig från lund?

det beror på var du bor, jag är inte så hemma i lund och det slutar alltid med att jag åker vilse. men ett ställe jag hittar till är statoilmacken på norra fäladen, är det ditt hood?

Får man följa med o titta på? Jag är rädd för att jag skadar mig om jag lyfter något.

nej, vi vill inte bli smittade av aids

eleni
2007-07-15, 18:18
det beror på var du bor, jag är inte så hemma i lund och det slutar alltid med att jag åker vilse. men ett ställe jag hittar till är statoilmacken på norra fäladen, är det ditt hood?


Haha perfekt! Bor precis i närheten :D

Jorgen
2007-07-15, 18:48
Jag susar förbi Lund också om fler behöver åka.

Cilia
2007-07-15, 18:52
Jag susar förbi Lund också om fler behöver åka.
susar?
host, host, host.............................................. ..... här kommer saaben

chidde
2007-07-15, 19:09
Jag susar förbi Lund också om fler behöver åka.

YEAH, man blir ju tårögd av att se vilken sammanhållning kolozzeum-syd har *cupid*

Torsk_ole
2007-07-15, 21:00
Jag hade gärna blivit hämtad i Lund ifall någon kan köra. Kan bli hämtad i princip överallt där det passar.

Vill träna ben där på gymet, någon mer som ska det? Hur ser möjligheterna ut för att träna ben där?

eleni
2007-07-15, 21:02
Vem hämtar då? Det är nästan lättare för Jorgen att köra inom Lund och hämta upp oss. Det blir en stor omväg att ta sig från motorvägen in till Lund från Helsingborg och sen mot Malmö igen. Eller vad säger ni grappar?

Jorgen
2007-07-15, 21:27
YEAH, man blir ju tårögd av att se vilken sammanhållning kolozzeum-syd har *cupid*
Jag skrev det mest för att verka trevlig. Trodde inte att jag faktiskt skulle behöva ha annat löst folk i min bil. :D

Jag hade gärna blivit hämtad i Lund ifall någon kan köra. Kan bli hämtad i princip överallt där det passar.

Vill träna ben där på gymet, någon mer som ska det? Hur ser möjligheterna ut för att träna ben där?
Var?

Ben går bra att träna där. Finns en suverän stående lårcurl.
Vem hämtar då? Det är nästan lättare för Jorgen att köra inom Lund och hämta upp oss. Det blir en stor omväg att ta sig från motorvägen in till Lund från Helsingborg och sen mot Malmö igen. Eller vad säger ni grappar?

Hmm, en grek i bilen. Jag har testat det några gånger förr. Det har varit sådär. Men för Chiddes skull så kan jag offra mig.

Var?

eleni
2007-07-15, 21:39
Jag skrev det mest för att verka trevlig. Trodde inte att jag faktiskt skulle behöva ha annat löst folk i min bil. :D

Hmm, en grek i bilen. Jag har testat det några gånger förr. Det har varit sådär. Men för Chiddes skull så kan jag offra mig.

Var?

Löst folk? Grek? Offra dig? :MrT: :banned

Ja vart hittar du och var är lättast för dig? Jag är flexibel och detsamma verkar det vara för torsk_ole.

Vad säger du torsken?

chidde
2007-07-15, 21:54
Ja vart hittar du och var är lättast för dig? Jag är flexibel och detsamma verkar det vara för torsk_ole.


han kan hämta dig/er utanför dörren, Jorgen har en fullutrustad saab 9-3 sportsedan, vilken innebär att han har internet explorer i bilen SAMT gps så han hittar överallt

Jorgen
2007-07-15, 21:56
han kan hämta dig/er utanför dörren, Jorgen har en fullutrustad saab 9-3 sportsedan, vilken innebär att han har internet explorer i bilen SAMT gps så han hittar överallt

:MrT: Du har inte sett min bil hör jag.

http://www.mora.se/ArticlePages/200108/21/20010821075830_TF703/Skrotbil2.jpg

chidde
2007-07-15, 21:59
Du har inte sett min bil hör jag.


jag förstår...



... ungdomar, säg till om ni vill åka med mig istället :)

Jorgen
2007-07-15, 22:09
jag förstår...



... ungdomar, säg till om ni vill åka med mig istället :)

:D

Torsk_ole
2007-07-16, 00:11
Ben går bra att träna där. Finns en suverän stående lårcurl

Gött, då ska jag köra ben och vader där.

Jag och Eleni verkar kunna hämtas överallt och vi kan nog stå där det blir lättast för dig. Kan stå så att det blir lättast att ta sig till Malmö och gymet.

Vad händer efter träningen? Något bestämt?

heraso
2007-07-16, 12:41
Jag jobbar ute på långenerga, men måste ha bilen för att ta mig hem igen, så det blir nog trist solokörning för min del. Hinner inte in till lund om jag ska (försöka) komma i tid.

Jorgen
2007-07-16, 14:17
Gött, då ska jag köra ben och vader där.

Jag och Eleni verkar kunna hämtas överallt och vi kan nog stå där det blir lättast för dig. Kan stå så att det blir lättast att ta sig till Malmö och gymet.

Vad händer efter träningen? Något bestämt?

Då står ni på motorvägen uppe vid Eriksson. Det räcker att jag saktar ner till typ 70 för att ni skall kunna hoppa på va?

Sålänge ni står på samma ställe så spelar det ingen större roll för mig var det är. Förutsatt att jag hittar dit såklart. :em:

bertbert
2007-07-16, 15:21
Får man följa med o titta på? Jag är rädd för att jag skadar mig om jag lyfter något.

Klart du ska hänga på!

Kurash
2007-07-16, 15:24
Klart du ska hänga på!

Självklart sugen på att träffa legenderna igen. Skulle nog inte skada med ett träningspass heller. Hur fungerar anmälan den här gången?

LBacker
2007-07-16, 16:09
Jag jobbar ute på långenerga, men måste ha bilen för att ta mig hem igen, så det blir nog trist solokörning för min del. Hinner inte in till lund om jag ska (försöka) komma i tid.

Jobbar du på ICA-lagret?

heraso
2007-07-16, 17:49
Jobbar du på ICA-lagret?

Givetvis, kommer antagligen plocka på färsken hela dagen, så då är man lagom uppvärmd för ett bröst/axelpass på lördag.:D

Jense
2007-07-16, 18:12
mitt band spelar på möllan vid 17 så jag får svårt att komma (jobbar till 15 också), men ni kan komma och titta om ni vill!:thumbup:

Där kommer jag va. skitfull mellan 17-23 fredag och lördag, barnens scen dock. splattered mermaids? eller damned dolls? kass koll faktum. men jag kommer va där.

edit, mein gut. Dessa spelar på fredag. så du måste va helt hemlig i din nya bandet

LBacker
2007-07-16, 19:51
Givetvis, kommer antagligen plocka på färsken hela dagen, så då är man lagom uppvärmd för ett bröst/axelpass på lördag.:D

Haha, precis. Uppvärmningsmässigt är det inte mycket som slår en dag med PLE och plock! :D

chidde
2007-07-17, 00:59
LBacker & heraso

är ni kollegor? :D

misstänkte nästan att det var ICA-lagret du jobbade på, det är the place to be om man nu har valt att ta sig ända ut dit

krampus
kommer du tidigt och tar emot alla som stumpis gjorde förrförra gången? :)

LBacker
2007-07-17, 09:46
LBacker & heraso

är ni kollegor? :D

misstänkte nästan att det var ICA-lagret du jobbade på, det är the place to be om man nu har valt att ta sig ända ut dit

krampus
kommer du tidigt och tar emot alla som stumpis gjorde förrförra gången? :)

Haha, nej inga kollegor, men jag är en f.d. kollikrigare och Långeberga lämnar aldrig själen! :D

Du får börja köra på MAK Chidde! Jag blev lite besviken när jag läste att du ska bli en Friskis&Svettisare. Why?! :)

eleni
2007-07-17, 09:48
Vad kostar det att träna på AC?

Jorgen
2007-07-17, 10:06
Vad kostar det att träna på AC?

50 spänn tror jag.

Torsk_ole
2007-07-17, 11:56
Händer det något mer än bara träning?

Jorgen
2007-07-17, 11:56
Händer det något mer än bara träning?

Inget bestämt vad jag vet.

Torsk_ole
2007-07-17, 11:58
Är det någon som har med kamera för att dokumentera lite?

Jorgen
2007-07-17, 11:58
Är det någon som har med kamera för att dokumentera lite?

Naturligtvis.

Torsk_ole
2007-07-17, 12:00
Jag tänkte ju träna ben och frågade om det gick bra innan.

Hur har de med typ knäböjsställningar och liknande? Finns det något sånt?

Edit: Jorgen, jag vill att du lär mig posera lite bättre. Man måste ju passa på när det finns någon som verkligen kan lära en.

Jorgen
2007-07-17, 12:03
Jag tänkte ju träna ben och frågade om det gick bra innan.

Hur har de med typ knäböjsställningar och liknande? Finns det något sånt?

Edit: Jorgen, jag vill att du lär mig posera lite bättre. Man måste ju passa på när det finns någon som verkligen kan lära en.

Ja, det finns. Kan Kalle Lane träna ben där så kan du. :D

Ooooo, det blir inte billigt. *whistle*

Torsk_ole
2007-07-17, 12:07
Ja, det finns. Kan Kalle Lane träna ben där så kan du. :D

Ooooo, det blir inte billigt. *whistle*

Finns det knäböjsställningar kan alla träna ben där. Överhuvudtaget så kan jag träna ben överallt, så avancerad är jag inte att det inte går överallt.

First lesson for free?:D

eleni
2007-07-17, 12:31
Finns det knäböjsställningar kan alla träna ben där. Överhuvudtaget så kan jag träna ben överallt, så avancerad är jag inte att det inte går överallt.

First lesson for free?:D

Behövs väl ingen knäböjsställning för att köra ben egentligen?
Bara att hissa upp en bänkpress-ställning, lasta på lite vikt och börja köra :thumbup:

Torsk_ole
2007-07-17, 12:32
Behövs väl ingen knäböjsställning för att köra ben egentligen?
Bara att hissa upp en bänkpress-ställning, lasta på lite vikt och börja köra :thumbup:

Det var egentligen det jag menade. Är bara lite slö i huvudet just nu.

bertbert
2007-07-17, 12:35
Okej, alla har ju inte skrivit och/eller röstat, men deltagarlistan är alltså:

krampusbert
elenibert
nitrobert?
chiddebert
torskbert
jörgenbert
corpobert?
herasobert
kurashbert?
einarbert
bossebert
bertbert

Janejrättfel? Saknas någon? blir vi fler?

eleni
2007-07-17, 12:37
nitrobert kan inte komma :(


edit. och var är resten av tjejerna?!

bertbert
2007-07-17, 12:38
nitrobert kan inte komma :(

:smash:

Torsk_ole
2007-07-17, 12:41
Okej, alla har ju inte skrivit och/eller röstat, men deltagarlistan är alltså:


einarbert



Läste det som ein arbeiter ungefär. Fan vad man läser slarvigt ibland.

BTW vad sitter ni framför era datorer nu? Jobbar ni inte?

eleni
2007-07-17, 12:43
Jag jobbade hela förra veckan + helgen, räcker inte det?
Får man inte vara ledig en ynka dag iaf? *cry*

Jobbar imorgon igen... livet e hårt, men roligt!

Torsk_ole
2007-07-17, 12:44
Jag jobbade hela förra veckan + helgen, räcker inte det?
Får man inte vara ledig en ynka dag iaf? *cry*

Jobbar imorgon igen... livet e hårt, men roligt!

Jag jobbar inte alls, ska snart joina militären så då blev det inget jobb.

Var ledig och slöa, det är skönt.

Einar
2007-07-17, 21:01
Läste det som ein arbeiter ungefär. Fan vad man läser slarvigt ibland.

BTW vad sitter ni framför era datorer nu? Jobbar ni inte?

Ja, jag är en riktig arbeiter jag. Navelpilleri och annat dagdriveri lämnar jag till Eleni :D

eleni
2007-07-17, 21:07
Ja, jag är en riktig arbeiter jag. Navelpilleri och annat dagdriveri lämnar jag till Eleni :D

:MrT:




Btw, Är det Jorgen som hämtar upp mig och torsken?
Hittar du till Statoil / Victoriastadion på norra Jorgen?

Jorgen
2007-07-17, 21:10
Btw, Är det Jorgen som hämtar upp mig och torsken?
Hittar du till Statoil / Victoriastadion på norra Jorgen?
Om så önskas.

Jao.

Kurash
2007-07-17, 21:10
edit. och var är resten av tjejerna?!

Här mamma!

Kanske tar bussen till Varnhimm och smyger in på Athletic.

Krampus
2007-07-17, 21:12
Om så önskas.

Jao.

Hörru´din halte raggare. Bänkpress på lördag?

Mago
2007-07-17, 21:12
Jag är flexibel och detsamma verkar det vara för torsk_ole.


Snuskigt. Pix?

bertbert
2007-07-17, 21:13
Hörru´din halte raggare. Bänkpress på lördag?

Binkpriss heider di din flabbgorka!

Jorgen
2007-07-17, 21:14
Hörru´din halte raggare. Bänkpress på lördag?

Nej, min skånske broder. Min inflamerade infraspinatus är inte kompis med bröst eller axelövningar för tillfället så det blir rygg för min del.
Skall smeka lite Hammermaskiner tänkte jag.

eleni
2007-07-17, 21:15
Om så önskas.

Jao.

Trevligt. Då säger vi så :D Statoil på Norra och tiden får du bestämma.

Här mamma!

Kanske tar bussen till Varnhimm och smyger in på Athletic.

Du ljuger... du kommer säkert inte att dyka upp :(

Krampus
2007-07-17, 21:16
Binkpriss heider di din flabbgorka!

Ja och nu är du paxad för sådant. Bara så du vet. :)
Nej, min skånske broder. Min inflamerade infraspinatus är inte kompis med bröst eller axelövningar för tillfället så det blir rygg för min del.
Skall smeka lite Hammermaskiner tänkte jag.

Hilvede åsse..:(
Jaja, hilsa mor.

Jorgen
2007-07-17, 21:17
Trevligt. Då säger vi så :D Statoil på Norra och tiden får du bestämma.

Du får PM med exakta instruktioner gällande tid, klädsel och betalning.

Mago
2007-07-17, 21:18
Du får PM med exakta instruktioner gällande tid, klädsel och betalning.

Snuskigt. Pix?


















Filåt. Ska skärpa mig. :(

eleni
2007-07-17, 21:20
Du får PM med exakta instruktioner gällande tid, klädsel och betalning.

Måste jag verkligen ha lackdress och high heels Jorgen?
Är inte det liiite väl kinky för en kolloträff?

Jorgen
2007-07-17, 21:20
Snuskigt. Pix?

Filåt. Ska skärpa mig. :(

Du verkar vara i stort behov av onani. Mitt råd till dig är att istället för att spamma sönder denna, eller andra trådar för den delen, onanera.

bertbert
2007-07-17, 21:21
Ja och nu är du paxad för sådant. Bara så du vet. :)



Det låter bra det. :hbang: Det blir bänk och rygg för mig på lördag.

Jorgen
2007-07-17, 21:21
Måste jag verkligen ha lackdress och high heels Jorgen?
Är inte det liiite väl kinky för en kolloträff?
Nej, det ser dumt ut om vi kommer klädda likadant.

Kinky?

Nitrometan
2007-07-17, 21:27
Aj.

*F*U*C*K*

Jag måste utebli från denna roliga sammankomst. Jag har redan lovat bort min kropp till andra påhitt. Tyvärr. Extremt dålig timing från min sida. *cry*

Jag hoppas på bättre tur nästa gång.

Torsk_ole
2007-07-17, 22:33
Säg åt mig var jag ska vara och när så tar jag mig dit. :)

Jorgen
2007-07-17, 22:47
Säg åt mig var jag ska vara och när så tar jag mig dit. :)

Trevligt. Då säger vi så :D Statoil på Norra och tiden får du bestämma.

Det är visst redan bestämt. Tid tar vi sen.

Krampus
2007-07-17, 23:35
http://www.commentsdump.com/Images/funny/images/37n.jpg

eleni
2007-07-19, 20:32
Bump!






Jorgen: Jag väntar på PM.

Jorgen
2007-07-19, 20:44
Jorgen: Jag väntar på PM.

Jag håller fortfarande på att författa det. Måste bli perfekt.

Corpobal
2007-07-20, 16:02
Vilka är det nu som kommer definitivt? Jag är killen med långt hår och glasögon, Einar, Eleni och Kurash har jag träffat innan så dom känner jag igen. Jorgen och Bertbert har jag varit på samma kurs som i varje fall så vet vilka dom är med, dom andra har jag antingen sett på bild eller inte alls.

bertbert
2007-07-20, 16:04
Ja jag kommer då iallafall.

eleni
2007-07-20, 16:06
Jag med!
Ska vi hitta på något efteråt eller ska vi bestämma det imorrn? :)




lol @ din signatur bertbert

Krampus
2007-07-20, 16:37
Krampusbert ska med.

eleni
2007-07-21, 10:54
Trrrröööööck (TM)

Ironbabe
2007-07-21, 11:22
Hade i det närmaste bestämt mig för att åka till träffen idag, men beslöt mig till slut för att träna i Halmstad istället. För lååååångt att åka till Malmoe ;)

Men om någon är sugen på en Halmstad träff så tränar jag på Träningscompaniet idag vid 17-tiden :)

Ha en bra träningsträff ni andra idag, kör hårt!

Jorgen
2007-07-21, 11:24
Hade i det närmaste bestämt mig för att åka till träffen idag, men beslöt mig till slut för att träna i Halmstad istället. För lååååångt att åka till Malmoe ;)

Men om någon är sugen på en Halmstad träff så tränar jag på Träningscompaniet idag vid 17-tiden :)

Ha en bra träningsträff ni andra idag, kör hårt!
Men. Åååååååååååå. :(

Ironbabe
2007-07-21, 11:26
Men. Åååååååååååå. :(

mm, de var inte så pigga på att ha odjuret så långt tid *grr27*

Vi tar en träff på närmare håll eyyy? :)

Jorgen
2007-07-21, 11:29
mm, de var inte så pigga på att ha odjuret så långt tid *grr27*

Vi tar en träff på närmare håll eyyy? :)

Odjuret kunde du tagit med dig. Finns en massa andra djur att leka med på Athletic. :D

Jag kommer nog till dina trakter i aug så det ordnar sig.

Ironbabe
2007-07-21, 11:33
Odjuret kunde du tagit med dig. Finns en massa andra djur att leka med på Athletic. :D

Jag kommer nog till dina trakter i aug så det ordnar sig.

Mjooo det är klart men då kan jag inte koncentrera mig på träningen *gah!*

Ser fram emot augusti då ;)

Dnepr
2007-07-21, 11:39
Hade i det närmaste bestämt mig för att åka till träffen idag, men beslöt mig till slut för att träna i Halmstad istället. För lååååångt att åka till Malmoe ;)

Men om någon är sugen på en Halmstad träff så tränar jag på Träningscompaniet idag vid 17-tiden :)

Ha en bra träningsträff ni andra idag, kör hårt!

Om du ser en kille som håller på att maxa i cacle-crossen, så behöver du väl inte skratta? Säg istället "kom igen, en till" eller "papper" eller nåt annat byggaktigt. Men ge fan i att hjälpa till, för jag kanske klarar det själv!

Ironbabe
2007-07-21, 11:47
Om du ser en kille som håller på att maxa i cacle-crossen, så behöver du väl inte skratta? Säg istället "kom igen, en till" eller "papper" eller nåt annat byggaktigt. Men ge fan i att hjälpa till, för jag kanske klarar det själv!

Hjälpa till verbalt?? *screwy* Jag kör stålmannen i mina trikåer på bänken framför, thats it! Det borde räcka *kissass*

Dnepr
2007-07-21, 11:50
Hjälpa till verbalt?? *screwy* Jag kör stålmannen i mina trikåer på bänken framför, thats it! Det borde räcka *kissass*

Jag sa ju att det är okej om du peppar upp mig med byggarklyschor, men ge fan i att hjälpa till med handen! Respektera det bara, okej. Jag satsar på min träning - men du får gärna köra emellan, men inga jävla 20-reppare!

chidde
2007-07-21, 12:00
nån som tänkte köra helkroppspass? :D

Torsk_ole
2007-07-21, 12:05
nån som tänkte köra helkroppspass? :D

Nej, alla är coola och kör splittar. Själv så ska jag leka ben och vader.

chidde
2007-07-21, 12:08
hrm, det kanske är sant
det var ju ett tag sen jag tränade så ett helkroppspass är nog inte fel

men å andra sidan kan man behöva lite tryck i biceps och bröst nu när sommaren står i farstun :D

eleni
2007-07-21, 12:09
hrm, det kanske är sant
det var ju ett tag sen jag tränade så ett helkroppspass är nog inte fel

men å andra sidan kan man behöva lite tryck i biceps och bröst nu när sommaren står i farstun :D

sommaren? erh...
har du kollat hur det ser ut utomhus idag?

daja
2007-07-21, 12:12
nån som tänkte köra helkroppspass? :D

Lite nyfiken bara, men hur grejar man att köra igenom hela kroppen effektivt på ett pass, speciellt i den här värmen? Eller det kanske regnar som vanligt i Malmö? ;)

chidde
2007-07-21, 12:29
sommaren? erh...
har du kollat hur det ser ut utomhus idag?

jag vaknade precis så jag har faktiskt inte gjort det, vädret é inge bra eller? ;)

Lite nyfiken bara, men hur grejar man att köra igenom hela kroppen effektivt på ett pass, speciellt i den här värmen? Eller det kanske regnar som vanligt i Malmö? ;)

simpelt, keep it basic. man kör en basövning per muskelgrupp
bänkpress, marklyft, chins, knäböj, skivstångcurl, pushdowns, stående vadpress och eventuellt lite sittande axelpressar

Torsk_ole
2007-07-21, 12:37
Jag är rätt spänd på att testa en stående vadpress. Vi har ingen sån på LTK så det ska bli kul att testa :D

daja
2007-07-21, 12:43
jag vaknade precis så jag har faktiskt inte gjort det, vädret é inge bra eller? ;)



simpelt, keep it basic. man kör en basövning per muskelgrupp
bänkpress, marklyft, chins, knäböj, skivstångcurl, pushdowns, stående vadpress och eventuellt lite sittande axelpressar

But still, det är tunga övningar vi snackar om, hur mycket energi har du kvar när halva passet är avklarat? Enbart marklyft brukar kräma ur bra mycket av min energi, men funkar det för dig är det ju bra.

Torsk_ole
2007-07-21, 12:45
But still, det är tunga övningar vi snackar om, hur mycket energi har du kvar när halva passet är avklarat? Enbart marklyft brukar kräma ur bra mycket av min energi, men funkar det för dig är det ju bra.

Helkroppspass är jobbiga.




Det är därför jag inte kör dem:D

chidde
2007-07-21, 13:07
daja
jag tvivlar på att jag kommer klara hela passet, men det får vi ta senare :)
annars é det bara att bryta ihop och komma igen

nu drar jag, vi ses om en timme
kommer antagligen bli ett par minuter sen

heraso
2007-07-21, 13:23
Heraso har åkt på extra jobb, sitter här och är allmänt tjurig på rasten...*grr27* Kan inte komma, och sörjer verkligen det faktumet.:(

Eldhroka
2007-07-21, 19:08
Finns det bilder??

bertbert
2007-07-21, 19:11
Jag såg kameror när jag var där. *popcorn*

eleni
2007-07-21, 19:11
Nä.

mystic[-_-]
2007-07-21, 19:11
Monster MONSTER!

Nitrometan
2007-07-21, 19:12
Jag såg kameror när jag var där. *popcorn*
Attrapper.

Det finns inga bildbevis...

bertbert
2007-07-21, 19:12
Jörgen skrev något här som försvann igen!

(Eleni, har inte du en fiiiiiin bild på.... :D )

GymTT
2007-07-21, 19:14
Jag vill se eleni in action

Jorgen
2007-07-21, 19:15
Jörgen skrev något här som försvann igen!

(Eleni, har inte du en fiiiiiin bild på.... :D )

Det blir bara fina bilder på mig. :cool:

Jag orkade inte fota så mycket, eller röra mig heller för den delen så jag missade att fota typ hälften av deltagarna.

Jorgen
2007-07-21, 19:16
Jag vill se eleni in action

Det ville vi alla. Men hon mest bara stod där.

eleni
2007-07-21, 19:17
GymTT: Finns en bild i min journal.


Det var ett jäkla tjat på mig. Alla tyckte mest att jag bara stod eller traskade rundor. Vet inte hur många gånger jag fick frågan "Tränar du nåt eller?" :(

bertbert
2007-07-21, 19:17
Det blir bara fina bilder på mig. :cool:


Tyckte bestämt att det siktades noga på en viss gluteus maximus. :thumbup:

bertbert
2007-07-21, 19:18
GymTT: Finns en bild i min journal.


Det var ett jäkla tjat på mig. Alla tyckte mest att jag bara stod eller traskade rundor. Vet inte hur många gånger jag fick frågan "Tränar du nåt eller?" :(

De är bara avundsjuka. Du är grövre och lyfter mer. Tsssk. :hbang:

Allan
2007-07-21, 20:37
Blev en ny tråd i Medlemsbilder istället (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=98322). Låst


allan