handdator

Visa fullständig version : fruktansvärd vadont.


tomasa
2007-07-11, 18:39
aaa ibland vaknar jag mitt i natten och sträcker på benen då känner man liksom som om det klickar till i vaderna till följd av en förskräcklig smärta. känns exakt som om jag har en handtvål i skiten eller en boll eller ngt. det är alltså en av de värsta smärtor jag har upplevt och det kmr lite då å då. när jag då klämmer på vaden så ere som att klämma på en sån där stressboll med silikon i. vad beror detta på? vad ska man göra när det inträffar för att bli av med smärtan så fort som möjligt resp. vad ska man inte göra?

Animalistic
2007-07-11, 18:45
muskelsträckning tror jag.. ställ dig upp och pressa ner foten mot golvet, vart med om de en gång ingen aning om vad det beror på dock

tomasa
2007-07-11, 19:22
muskelsträckning tror jag.. ställ dig upp och pressa ner foten mot golvet, vart med om de en gång ingen aning om vad det beror på dock

thnx det ska jag göra nästa gång. varje sekund känns som en minut eller ngt rena tortyren. sen får jag typ samma sak i foten ibland men det är nog ngt annat

martin_vbg
2007-07-11, 19:26
Jag hade det problemet för ett par år sedan. Efter att ha fått superduperkramp i vaden en gång när jag simmade fick jag det istortsett 2ggr/v. Det gör så j-a ont alltså. Det slutade dock direkt när jag började styrketräna och äta mer mat.
Det är helt vanlig kramp tror jag, drick lite mer vatten och ev. lite mer salt så försvinner det nog.

Angel
2007-07-11, 19:29
Det är så hemskt, ja brukar flyga upp och trampa hårt i golvet. Får det ofta.
En gång snavade jag på täcket och slog huvudet i bordet med. Aj.

occt
2007-07-13, 01:11
Sena drag brukar jag få i låren och i vaderna.. Några gånger har man nästan rullat runt på golvet av smärta :D

Sällen
2007-07-13, 02:24
Sena drag brukar jag få i låren och i vaderna.. Några gånger har man nästan rullat runt på golvet av smärta :D

+10

tomasa
2007-07-13, 19:54
+10

jag förstår inte alla "+...." vad betyder det?

Gpajpen
2007-07-13, 19:59
fick i hamstring igår kväll, för första gången i mitt liv. fyfan vad det bet till, hade jag varit själv hemma hade det runnit en tår nerför min kind.