handdator

Visa fullständig version : Fighting skada?


jooj
2007-07-11, 09:19
Var och tränade ett vanligt karate fightingpass för tre veckor sedan och fick enn eller två saftiga lowkicks på låret, lite ont det ska man ju ha men nu har det gått flera veckor och det gör förtvivlat ont att ens försöka stretcha framsida lår genom att dra upp hälen mot rumpan. Kan inte hellergöra riktiga utfall eller knäböj för då gör det ont, för helsike det gör ont bara att sätta sig. :smash: Dum som man är var jag ut och joggade en kort runda och under själv joggen går det jättefint men efteråt är det (helt otippat) ännu värre *cry*
Träning idag igen förmodligen fighting, träna eller inte?:confused:

stridis
2007-07-11, 10:41
Var och tränade ett vanligt karate fightingpass för tre veckor sedan och fick enn eller två saftiga lowkicks på låret, lite ont det ska man ju ha men nu har det gått flera veckor och det gör förtvivlat ont ...
Träning idag igen förmodligen fighting, träna eller inte?:confused:

Låter inte sådär jättebra direkt. På tre veckor så skall det vara färdigläkt, tycker man ju, men när jag sträckte mig i baksida lår en gång kändes det när jag stretcha i över ett halvår. Något annat? För tusan min revbensskada tog tre veckor att läka.

Träna eller inte? Förhoppningsvis känner du din kropp bäst, men det är sommar varför inte passa på att chilla lite?

jooj
2007-07-11, 10:59
Tack för det, kanske har dåligt läk kött mitt skadade revben tog ett halvår på sig att bli som folk igen ^^