Logga in

Visa fullständig version : glömde kolhydraterna

tomasa
2007-07-08, 20:15
aaa nu har jag ont i skallen *gah!*
jag hade bråttom när jag kom hem från gymmet idag och skulle ner i tvättstugan innan ngn snodde min tid (några i grannskapet är riktiga svin som alltid ska sno tiden om man inte är där prick när tiden är bokad) så jag slaskade i mig en halv kykling; den var asäcklig men jag trykte ner den. sen käkade jag ägg å keso å sånt men jag glömde pastan. nu känner jag mig klen, trött och helt paff och ont i huvet. jag käkade en sån där färdig kyklinggratäng med mos som man lägger i ugnen men det gjorde ingen skillnad. håller på med pastan nu, kmr detta att få några negativa effekter på muskeluppbyggnaden för detta pass??? det vore synd för detta var fan ett intensivt å bra pass.

King Grub
2007-07-08, 20:19
Din återhämtning kommer att gå långsammare, då glykogeninlagringen sker som effektivast närmast efter ansträngning, men den är inte avstängd övrig tid. Se till att fylla på med din normala mängd kolhydrat fram till nästa pass bara.

Muskeluppbyggnaden blir inte sämre.

tomasa
2007-07-08, 20:25
Din återhämtning kommer att gå långsammare, då glykogeninlagringen sker som effektivast närmast efter ansträngning, men den är inte avstängd övrig tid. Se till att fylla på med din normala mängd kolhydrat fram till nästa pass bara.

Muskeluppbyggnaden blir inte sämre.

Tack! det var det jag ville höra m8! ;)
åfan då kmr jag förstås vara död imorrn på jobbet, ska äta så mkt jag kan nu innan nana.