handdator

Visa fullständig version : Tjejer förklara detta.


Nithian
2007-07-08, 20:03
Har jobbat som ledare på ett kollo tillsammans med 10 andra grabbar och 10 tjejer. Barnen som var ute va ca 10-14 år, vi är 17. Iallafall så var det disco en kväll och några småkillar frågade mig om jag tyckte någon tjej är snygg. Jag sa till dom att jag tyckte Elin var snygg. Dom springer naturligtvis fram till Elin och berättar vad jag sa.. liten töntig grej kanske men under dom tre veckorna som kom så delade jag och Elin några blickar då och då, och småbarnen sa att vi var kära. Sista natten när jag stod i DJ båset så kom Elin in och vi pratade lite och det slutade med att jag höll om henne och vi kelade lite, hon tog mina armar runt henne och höll dom hårt. Tillslut säger jag "Ska vi sticka någon annanstans?" nu i efterhand känns det jävligt dumt att jag sa så. Iallafall så promenerade vi iväg mot skogen helt ensamma och när vi kommer förbi ett hus säger jag: Vänta här 1 minut. Jag sprang in och hämtade ett täcke (Hon sa att hon frös) och då blir hon jävligt osäker när jag kommer ut och vill gå tillbaka (Trodde hon att jag ville ha sex?) jag uppfattade situationen som att jag skrämde henne, för när vi gick tillbaka till dom andra så var det sista gången vi sågs, vi sa inte ens hejdå när vi åkte hem dagen efter.

Jag bad hennes kompis om hennes nummer och skickade SMS där jag skrev att jag var ledsen om jag skrämt dig och att hon betydde jävligt mycket för mig. Nu är man hemma med pizza, cola, brorsan, kollar film och spelar spel men allt jag tänker på är Elin.... och hon svarar inte på mitt SMS..


Vad tror ni Elin tror om mig? Gjorde jag fel? Vi hade det jättebra och mysigt så bara stack hon :(. Jag kan fan tänka på något annan än henne.. hjälp mig *cry*

Hockeyplayer
2007-07-08, 20:05
Hon blev väl lite rädd och vet nu inte riktigt vad hon vill etc, så därför avvaktar hon med att svara. (fast jag e kille) :)

Frida.B
2007-07-08, 20:12
varför skriva att hon betydde mycket om du inte kände henne? det låter ju lite konstigt... men om hon inte svarar så e det väl bara att komma över det... du vet ju inte vad som försgick i hennes huvud, hon kanske kände sig osäker på hela grejen att träffa nån kille...

mangemani
2007-07-08, 20:13
på vilket sätt betydde hon mycket?för att hon var snygg?vad?

Cilia
2007-07-08, 20:14
Hon är ung och rädd och vet inte vad hon vill.
klart hon trodde du ville ha sex och nu känner hon sig dum.

Tror du eg inte är så kär bara sne på att du missade

Nithian
2007-07-08, 20:15
på vilket sätt betydde hon mycket?för att hon var snygg?vad?

Därför att hon är en jävligt härlig person som verkligen kan få vem som helst pga hennes utseende men hon valde mig.

Trance
2007-07-08, 20:16
Haha, VM i idiotsvar som vanligt på Kolo när det gäller dessa frågor. Inte en jävel har en aning vad som hände eller hur och varför hon reagerar som hon gör.

Nithian
2007-07-08, 20:16
Hon är ung och rädd och vet inte vad hon vill.
klart hon trodde du ville ha sex och nu känner hon sig dum.

Tror du eg inte är så kär bara sne på att du missade

Jag hade inte som avsikt med att ligga med henne, helt ärligt.

mangemani
2007-07-08, 20:17
Därför att hon är en jävligt härlig person som verkligen kan få vem som helst pga hennes utseende men hon valde mig.

oki,bara undrade

Nithian
2007-07-08, 20:17
oki,bara undrade

Det är lungt :)

Cilia
2007-07-08, 20:18
Haha, VM i idiotsvar som vanligt på Kolo när det gäller dessa frågor. Inte en jävel har en aning vad som hände eller hur och varför hon reagerar som hon gör.
å du är lika tråkig som vanligt.
Kul att spekulera, släpp loss katten. Det rockar

Deceiver85
2007-07-08, 20:18
Tror du eg inte är så kär bara sne på att du missade

Lyssna på tant Cilia, hon är vis.

Nithian
2007-07-08, 20:21
Lyssna på tant Cilia, hon är vis.

Jag ser helst att du inte kommenterar i mina trådar Deceiver.

Trance
2007-07-08, 20:21
å du är lika tråkig som vanligt.
Kul att spekulera, släpp loss katten. Det rockar

Ok.

Nithian, du ser bra ut. Cilia älskar dig men vågar inte ta steget än innan svampen är borta. Eller egentligen är hon inte kär, utan vill bara ha någon som blåser upp luftmadrassen.

Cilia
2007-07-08, 20:23
Nithian, du ser bra ut. Cilia älskar dig men vågar inte ta steget än innan svampen är borta. Eller egentligen är hon inte kär, utan vill bara ha någon som blåser upp luftmadrassen.
Se där!!!
Det där var väl inte så svårt
Nu kan du gå tillbaka och tjura, vara tvär och grinig.

Deceiver85
2007-07-08, 20:24
Jag ser helst att du inte kommenterar i mina trådar Deceiver.

Ohh, försök stoppa mig! :smash:

mini
2007-07-08, 20:27
Orka spekulera i varför. Hon var inte tillräckligt intresserad för att vilja ha en gosnatt på kollot, och hon är inte tillräckligt intresserad för att svara på ditt sms inom en nanosekund. Ditt sms skulle iofs troligen skrämt även den tuffaste/knäppaste bruden.
Avvakta hennes svar. Svarar hon inte - glöm.

egge
2007-07-08, 20:28
Därför att hon är en jävligt härlig person som verkligen kan få vem som helst pga hennes utseende men hon valde mig.

Fast hade hon "valt" dig så hade det sett lite annorlunda ut mot vad det gör för tillfället va?

Handcuff
2007-07-08, 20:31
Orka spekulera i varför. Hon var inte tillräckligt intresserad för att vilja ha en gosnatt på kollot, och hon är inte tillräckligt intresserad för att svara på ditt sms inom en nanosekund. Ditt sms skulle iofs troligen skrämt även den tuffaste/knäppaste bruden.
Avvakta hennes svar. Svarar hon inte - glöm.

Jepp...inget smidigt sms direkt :D

Hon ville pussas lite bakom huset på kollo...du släpar ut ett täcke = hon tänker "pervo!". Du skickar panik sms där du förklarar din kärlek till henne och hur mycket hon betyder (??) klart som tusan tjejen blir skeptisk.

Nithian
2007-07-08, 20:31
Fast hade hon "valt" dig så hade det sett lite annorlunda ut mot vad det gör för tillfället va?

Hmm.. men varför ihelvetet skulle hon kela med mig i en timme om hon inte var intresserad av mig?

Nithian
2007-07-08, 20:32
Jepp...inget smidigt sms direkt :D

Hon ville pussas lite bakom huset på kollo...du släpar ut ett täcke = hon tänker "pervo!". Du skickar panik sms där du förklarar din kärlek till henne och hur mycket hon betyder (??) klart som tusan tjejen blir skeptisk.

Hur skulle jag reagerat?

mini
2007-07-08, 20:33
Hmm.. men varför ihelvetet skulle hon kela med mig i en timme om hon inte var intresserad av mig?

Hon ville kela? (Och vad är kela? Kramas? Man kan krama vänner?)

Nithian
2007-07-08, 20:33
Hon ville kela? (Och vad är kela? Kramas? Man kan krama vänner?)

Det var inte den typen av kramar.

Torsk_ole
2007-07-08, 20:34
Skit i henne.

Du skrämmde iväg henne, ville du ha henne skulle du bara be om ursäkt för ditt beteende och inte mer tycker jag.

mini
2007-07-08, 20:37
Det var inte den typen av kramar.

Hur vet du hur hon uppfattade det?

Torsk_ole
2007-07-08, 20:37
Hur vet du hur hon uppfattade det?

+1

StefanC
2007-07-08, 20:47
Har två frågor.

Varför frågar du hennes kompis om Elins telefonnummer?

Varför skickar du ett sms när du kunde ringa?

St0ned
2007-07-08, 21:12
Något jag reagerade över var den biten att "hon valde dig", herre gud, det är ett kollo, inget "Liten flicka söker kärlek för livet"..

Och ni fick sån kontakt på slutet av kollo-tiden, right..?? Hur kunde hon så fort komma att betyda så mycket för dig..??

Jag förstår verkligen inte, snälla, förklara det för mig..

Lexidos
2007-07-08, 21:51
Jag älskar de här typerna av trådar på kolo.

Att försöka lista ut hur kvinnor tänker o varför de gör som de gör är ett mysterium som män försökt komma på under årtusenden.
Ta det lungt ett tag o se ifall hon svara eller inte.

Andy.da.wohoo
2007-07-08, 21:56
Hur vet du hur hon uppfattade det?

Det är en känsla.
Man ser det i den andra personens ögon.
Känner det imon sig liksom.


Eller? :Virro

MateFeedKillRepeat
2007-07-08, 22:00
aa det gör man...

tjabon
2007-07-08, 22:00
http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=2537

:)

David86
2007-07-08, 22:36
Är Elin någon ledare eller en av ungarna i åldern 10-14?

Lexidos
2007-07-08, 22:37
Är Elin någon ledare eller en av ungarna i åldern 10-14?

Dagens fråga helt klart

Pierre_C
2007-07-08, 22:55
Dagens fråga helt klart

Utan tvekan.

David86
2007-07-08, 22:58
Utan tvekan.
Varför ändra du från "helt klart" till "utan tvekan"? *whistle* :)

Raggis
2007-07-08, 23:00
Varför ändra du från "helt klart" till "utan tvekan"? *whistle* :)

För att göra dig konfunderad :O!

Nithian
2007-07-08, 23:05
Är Elin någon ledare eller en av ungarna i åldern 10-14?

Ledare, lika gammal som mig

Frida.B
2007-07-08, 23:06
Ledare, lika gammal som mig

där har du problemet

Andy.da.wohoo
2007-07-08, 23:07
Ledare, lika gammal som mig

Hehe
Jag trodde hon var i 10-14 års åldern :Virro

Raggis
2007-07-08, 23:07
Hehe
Jag trodde hon var i 10-14 års åldern :Virro

+1

X-Change
2007-07-08, 23:09
Haha, VM i idiotsvar som vanligt på Kolo när det gäller dessa frågor. Inte en jävel har en aning vad som hände eller hur och varför hon reagerar som hon gör.
+1

Ok.

Nithian, du ser bra ut. Cilia älskar dig men vågar inte ta steget än innan svampen är borta. Eller egentligen är hon inte kär, utan vill bara ha någon som blåser upp luftmadrassen.
Tack för dagens skratt, trance! :D

X-Change
2007-07-08, 23:11
+1Måste säga att jag trodde hon var 10-14 med. Tråden hade faktiskt blivit bättre om det visat sig att en 17-åring ber om hjälp på internet för att ragga upp en 10-åring...

Piranha
2007-07-08, 23:13
Hon är ung och rädd och vet inte vad hon vill.
klart hon trodde du ville ha sex och nu känner hon sig dum.

Tror du eg inte är så kär bara sne på att du missade

Men Cilia då, alla tänker inte som du.

Klart han hade rena tankar.

__P
2007-07-08, 23:14
Kan du inte be din polare ringa henne och säga att du mår jättedåligt över att hon inte svarar...då kommer hon kanske få skuldkänslor, och då är saken klar :)

Torsk_ole
2007-07-08, 23:22
Kan du inte be din polare ringa henne och säga att du mår jättedåligt över att hon inte svarar...då kommer hon kanske få skuldkänslor, och då är saken klar :)

Sluta med sånt. Inga skuldkänslor, det leder ingen vart. Ring upp henne själv eller inse att det är slut och inte blir nåt.

hahavaffan
2007-07-08, 23:23
Hehe
Jag trodde hon var i 10-14 års åldern :VirroJag med. Var helt övertygad om att det var en av småflickorna det handlade om.

Det går fler tåg, det finns fler fiskar i vattnet etc etc...

Frida.B
2007-07-08, 23:23
Kan du inte be din polare ringa henne och säga att du mår jättedåligt över att hon inte svarar...då kommer hon kanske få skuldkänslor, och då är saken klar :)

isf ska han be sin polare ringa henne å säga att aldrig höra av sig till honom ever !! då kommer hon garanterat höra av sig

St0ned
2007-07-08, 23:45
Hehe
Jag trodde hon var i 10-14 års åldern :Virro

+1

Olsson
2007-07-08, 23:53
Ahh känner mig snuvad på konfekten nu. Trodde oxå det var en 10-14 åring och så när man läst igenom hela tråden får man reda på att det var en 17åring. Hur kul var det nu lixom?

krilleh
2007-07-08, 23:59
Ahh känner mig snuvad på konfekten nu. Trodde oxå det var en 10-14 åring och så när man läst igenom hela tråden får man reda på att det var en 17åring. Hur kul var det nu lixom?

hahaha!

dagens flummigaste tråd!


Mitt tips är att ringa eller låta bli.

Andy.da.wohoo
2007-07-09, 00:01
hahaha!

dagens flummigaste tråd!


Mitt tips är att ringa eller låta bli.

"Ring ring, Bara du slog en signal."

X-Change
2007-07-09, 00:27
hahaha!

dagens flummigaste tråd!


Mitt tips är att ringa eller låta bli.
Bra resonnemang! Jag tror det var den metodiken USA använde när dem bestämde sig för att släppa en liten atombomb på japan, "Att bomba.. eller inte! det är frågan". En knivig sits som antagligen avgjordes med en hedrlig "ole dole doff.." eller bäst av tre på sten sax och påse.

X-Change
2007-07-09, 00:28
"Ring ring, Bara du slog en signal.""..satans växeln, dem koppla mig till Ann Ahl"

__P
2007-07-09, 00:44
isf ska han be sin polare ringa henne å säga att aldrig höra av sig till honom ever !! då kommer hon garanterat höra av sig

Ja varför inte... värt att testa allt!

NiXPhoenix
2007-07-09, 01:05
Fy skäms på er som trodde att det var en liten flicka. :smash:
17 & 14 kan jag absolut köpa, men sen...


Aja, det låter ganska illa tyvärr, men avvakta minst nån dag innan du går nåt eventuellt nytt försök.

LarsK
2007-07-09, 04:22
Hmm.. men varför ihelvetet skulle hon kela med mig i en timme om hon inte var intresserad av mig?

Män förstår inte kvinnor och kommer aldrig förstå kvinnor. Jag har en teori om det, men den kan jag nog bli bannad från kollo för.

Muskelbyggaren
2007-07-09, 04:53
När det hänt ytterligare ett tiotal gånger kommer du att lära dig förstå.

Mr. Moose
2007-07-09, 05:46
När det hänt ytterligare ett tiotal gånger kommer du att lära dig förstå.

Att lära sig förutse vad som ev kommer att hända är en sak, att förstå dem är något helt annat.

High1ander
2007-07-09, 06:05
"He who hesitates masturbates"

MilkmaN
2007-07-09, 15:11
Du är stekt.

Hade det inte varit för SMS:et så kanske situationen hade gått att rädda, men inte nu.

Ironbabe
2007-07-09, 15:12
Att lära sig förutse vad som ev kommer att hända är en sak, att förstå dem är något helt annat.

Dito - mannen

hultman
2007-07-09, 15:15
Loliboll. Om du vill skrämma en tjej flera gånger om så har du definitivt lyckats, förutsatt att hon inte är bra jäkla sugen. Först ett täcke mitt ute i skogen, sen SMS om att du, fritt översatt, inte kan vara utan henne.

chidde
2007-07-09, 15:31
"..satans växeln, dem koppla mig till Ann Ahl"

:laugh: :laugh:

Ring upp henne själv eller inse att det är slut och inte blir nåt.

men herregud :D
hur kan något vara slut när det inte ens har börjat?!

soulsplinter
2007-07-09, 15:42
Men vafan lägg ner nu.

Hon kanske bara blev jäkligt osäker? Hon kanske inte e så jävla van vid att ha killar som man kan tro (bara för att en tjej ser bra ut innebär det inte att hon har värsta lätt för killar)

Jag har själv fått sånna där anfall, man träffar ngn skitmysig men sen få rman typ värsta problemen. Ehh.. alltså man blir osäker på vad man egentligen vill Och det är klart att om hon tycker om dig, men fick intrycket av att du bara ville ha sex, så blir hon ju ledsen och har väl svårare att tro på vad du säger-. Många killar vill ju faktiskt också bara ha sex. därför måste man va på sin vakt om det är ngn man tycker om!

Eller också är hon en sån där tjej som vill playa killen lite först bara för att testa hur intresserad han verkligen är, vad vet jag. :)

Ge det lite tid.

Löjtnant Blank
2007-07-09, 16:50
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Krille 87
2007-07-09, 17:10
Hur skulle jag reagerat?

Du skulle chillat mannen, tagit de lungt. Sen skulle du sett till att säga hej då till henne innan ni åkte, gjort allt så mycket lättare.

Sen som Handcuff säger, risken finns att du skärmt iväg henne. Skicka absolut inga mer sms nu iaf och stunta i henne om hon inte svarar.

Lär dig nu av ditt misstag! :thumbup:

shadowfire
2007-07-09, 17:31
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

lol, grym basfakta. :D

Stoltz
2007-07-09, 17:34
Ok... Detta var ju något.

1. Om hon sade att hon frös - Varför inte börja krama, kyssas etc och se vart det leder? Att springa och hämta täcke skriker ju "OOH nu jävlar! Nu ska jag KN***A!"... Det hade skrämt mig också.

2. Smset... alltså, jag får intrycket av att du inte känner henne så bra, och så skickar du ett sms som säger att hon betyder jättemycket för dig. Alltså, vet du vad det betyder? Du måste nog känna en person ganska så väl för att skicka ett sådant SMS utan att det får dig att se ut som om du är lite av en stalker-aktig person.

Diana
2007-07-09, 17:41
2. Smset... alltså, jag får intrycket av att du inte känner henne så bra, och så skickar du ett sms som säger att hon betyder jättemycket för dig. Alltså, vet du vad det betyder? Du måste nog känna en person ganska så väl för att skicka ett sådant SMS utan att det får dig att se ut som om du är lite av en stalker-aktig person.
Vad i helvete. Aldrig hört talas om lööve at first sight?! :naughty: :D

Nejmen det där stämmer. Vi flickor har en medfödd automatik-skygglapp mot för påiga män. Tankarna går liksom oavkortat till att han är en 'såndär' som bara har bråttom ner i lakanen och därifrån. Tyvärr.

stevebc
2007-07-31, 12:03
Ohh, försök stoppa mig! :smash:hahahahaha

manko
2007-07-31, 14:03
Hehe
Jag trodde hon var i 10-14 års åldern :Virro

hahhaha samma här. Tänkte killen fått nafs på 11åringen ;D

manko
2007-07-31, 14:06
Men vafan lägg ner nu.

Hon kanske bara blev jäkligt osäker? Hon kanske inte e så jävla van vid att ha killar som man kan tro (bara för att en tjej ser bra ut innebär det inte att hon har värsta lätt för killar)

Jag har själv fått sånna där anfall, man träffar ngn skitmysig men sen få rman typ värsta problemen. Ehh.. alltså man blir osäker på vad man egentligen vill Och det är klart att om hon tycker om dig, men fick intrycket av att du bara ville ha sex, så blir hon ju ledsen och har väl svårare att tro på vad du säger-. Många killar vill ju faktiskt också bara ha sex. därför måste man va på sin vakt om det är ngn man tycker om!

Eller också är hon en sån där tjej som vill playa killen lite först bara för att testa hur intresserad han verkligen är, vad vet jag. :)

Ge det lite tid.

Många tjejer vill också bara ha sex? Själv vill man bara kramas och inte somna *cupid*



edit: hur gick det för dig nithian med din pimu?

IntenZe
2007-07-31, 15:56
runka istället för att få problem.

Jense
2007-07-31, 17:49
Ring

Nithian
2007-07-31, 17:50
Såhär gick det.. hon svarade på smset och efter 100 sms så kom vi fram till att vi vill ligga med varandra.. sen dröjjde det några dagar så smsar hon igen osv.. det är nice :)

Nithian
2007-07-31, 17:55
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med

Hon (1 vecka senare) Hej hur mår du
Jag: OMG sluta smsa jag pallar inte
Hon: Tystnad
Jag: Sry sry sry..
Jag: Jag är klad snel hest nu?
Hon: Nice :)

Och nu är vi kompisar! KVINNOR!

Raggis
2007-07-31, 17:56
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med

Hon (1 vecka senare) Hej hur mår du
Jag: OMG sluta smsa jag pallar inte
Hon: Tystnad
Jag: Sry sry sry..
Jag: Jag är klad snel hest nu?
Hon: Nice :)

Och nu är vi kompisar! KVINNOR!

Du är fan värre än en jävla blodigel.

Nithian
2007-07-31, 17:58
Nej.

Stoltz
2007-07-31, 18:01
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med


:laugh: Ja jäklar i min lilla låda, sicket plåster du framstår som!

McNewbie
2007-07-31, 18:02
Vill man bara ha sex med (konstiga) tjejer så går konceptet ut på att vara oartig, dryg och verka som om man inte "gives a shiet". Det hela handlar om att aktivera jägarn i dem, ingen gillar killar som är på och som man alltid "kan räkna med".

Nithian
2007-07-31, 18:03
Ja för hon är grymt snygg och fin? Måste kämpa serru, och det lönade sig.

Stoltz
2007-07-31, 18:07
Ja för hon är grymt snygg och fin? Måste kämpa serru, och det lönade sig.


Jag bad hennes kompis om hennes nummer och skickade SMS där jag skrev att jag var ledsen om jag skrämt dig och att hon betydde jävligt mycket för mig.

Ledsen, men det låter som om du gjort världens 180 från att gilla henne över allt annat till att bara få henne i säng. Klart det är sjukt kul :D

Nithian
2007-07-31, 18:12
Klart jag gillar henne, jag har testat med "Gillar jag den här bruden?" Tricket, det fungerade faktist.

Jense
2007-07-31, 18:18
men du. åk hem till henne oanmäld och snacka med henne så får du nog ligga med henne. om du är smooth, annars får du besöksförbud. värt risken?

manko
2007-07-31, 20:37
Ge henne en propp!

stevebc
2007-08-03, 23:58
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med

Hon (1 vecka senare) Hej hur mår du
Jag: OMG sluta smsa jag pallar inte
Hon: Tystnad
Jag: Sry sry sry..
Jag: Jag är klad snel hest nu?
Hon: Nice :)

Och nu är vi kompisar! KVINNOR!GOOD JOB DUDE *slap* :thumbup:

Var det inte sex du ville ha ända från början??!?!?!?!! :D

stevebc
2007-08-04, 00:00
Man kan säga att det du gjorde är som att gå fram till en uteliggare och sätta fyr på en tusenlapp framför dennes ansikte.

Viktor_Balck
2007-08-04, 00:04
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med

Hon (1 vecka senare) Hej hur mår du
Jag: OMG sluta smsa jag pallar inte
Hon: Tystnad
Jag: Sry sry sry..
Jag: Jag är klad snel hest nu?
Hon: Nice :)

Och nu är vi kompisar! KVINNOR!

Vet inte om ordet kvinna och 17 åring, eller hur gammal hon nu var, passar så bra ihop.

von huff
2007-08-04, 08:41
Vet inte om ordet kvinna och 17 åring, eller hur gammal hon nu var, passar så bra ihop.

hon är mellan 10-14 skrev han på första sidan.Hoppas att det är 14.Glöm henne och skaffa en jämnårig tjej istället.

Tolkia
2007-08-04, 09:07
hon är mellan 10-14 skrev han på första sidan.Hoppas att det är 14.Glöm henne och skaffa en jämnårig tjej istället.
Nej, det var barnen de var ledare åt. Så vad gäller åldern är hon nog ungefär lika mycket kvinna som han är man.

Kebab-Arne
2007-08-04, 09:08
hon är mellan 10-14 skrev han på första sidan.Hoppas att det är 14.

:hbang: :laugh:

Vore ju dumt att läsa igenom hela tråden...

*edit* pucktvåa

Rock'nRoll
2007-08-04, 09:09
hon är mellan 10-14 skrev han på första sidan.Hoppas att det är 14.Glöm henne och skaffa en jämnårig tjej istället.

:laugh: "Hmmm ser bra ut. Uppsakttat ålder ca 12 år.. Det hugger vi på!"

Rex
2007-08-04, 09:10
Dagens ungdomar! :D
Nämen.. Läste bara första inlägget o sista.. Från o vara kär till knullkompisar.

Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.

VADDÅ SEN?!@@@

von huff
2007-08-04, 10:02
:hbang: :laugh:

Vore ju dumt att läsa igenom hela tråden...

*edit* pucktvåa

läser man första posten så står det inte att om det var en ledare eller en fjortis.(Fast det var nog en ganska självklar sak):D

Karl_alfred
2007-08-04, 10:07
kort sammanfattning av alla sms:

Jag: Hej, jag gillar dig.
Hon: Nej jag gillar inte dig.
Jag: (2 dagar senare) jag gillar dig forfarande
Hon: Vi kan va kompisar
Hon: (3 dagar senare) kom hit och ligg med mig
Jag: Ja, kan komma sen.
Hon: (2 dagar senare) Nej, vi skippar det.
Jag: Ah ok, dum i huve?
Hon: Förlåt.
Jag: Okej då.
Jag: Torrsmsar
Hon: Ska jag komma hem till dig?
Jag: Aaaa typ.
(Det blir aldrig av)
Jag: Aaaa vi ses om ett år
Hon: Mmm men du är inte kär i mig på riktigt, jag lovar.
Jag: mmm stämmer nog.
Hon: Men jag vill ligga med dig
Jag: Aaaa jag med

Hon (1 vecka senare) Hej hur mår du
Jag: OMG sluta smsa jag pallar inte
Hon: Tystnad
Jag: Sry sry sry..
Jag: Jag är klad snel hest nu?
Hon: Nice :)

Och nu är vi kompisar! KVINNOR!
Jag tror vi har en ny neil strauss på kolo.

Handcuff
2007-08-04, 13:33
läser man första posten så står det inte att om det var en ledare eller en fjortis.(Fast det var nog en ganska självklar sak):D

Och att killen i en annan tråd berättat att han "ollat" en 5årig flicka på stan *spy*

Jense
2007-08-04, 14:04
:laugh: "Hmmm ser bra ut. Uppsakttat ålder ca 12 år.. Det hugger vi på!"

Stor formbarhet då.

Stoltz
2007-08-04, 14:15
Och att killen i en annan tråd berättat att han "ollat" en 5årig flicka på stan *spy*

Va?! Länk? Wtf?

Fatalist
2007-08-04, 14:30
Prova med aceton, det borde lösa upp limmet på din kropp. :D

ManuelIT
2007-08-04, 18:07
Och att killen i en annan tråd berättat att han "ollat" en 5årig flicka på stan *spy*

denna tråd blir bara roligar och roligare... kan fan inte sluta garva:laugh: :laugh:

leetajz
2008-01-21, 09:30
Jag hade inte som avsikt med att ligga med henne, helt ärligt.

LIES !!! Shame on you.

mini
2008-01-21, 09:34
LIES !!! Shame on you.

Bra bump. Vad sökte du på?

Kwon
2008-01-21, 10:30
Thou Art Bitten By The Love-Bug, Nithian!

Best wishes for Great Success!

MrBoris
2008-01-21, 12:15
Vill man ha en tjej ska man först låtsas gilla henne, o när hon som mest tror att man gillar henne så ska man dissa henne.

Därefter har man henne som i en ask

bergelin
2008-01-21, 12:21
Du är fan värre än en jävla blodigel.
:cheers:

Motorbreath
2008-01-21, 12:34
Hur kan jag ha missat den här tråden?*popcorn*

Mapa
2008-01-21, 12:35
bra bump!! :D klockren tråd... hade inte sett den




Dagens ungdomar! :D

och du är alltså 89a 18/19 år :D*popcorn*

Fatalist
2008-01-21, 14:22
Prova med aceton, det borde lösa upp limmet på din kropp. :D

Haha ja han har sina ljusa stunder den där Fatalist.

Men ärligt, nu är hon ju 15, 15-åringar - go there.

TCOG
2008-01-21, 15:06
varför ringde du inte henne innan bara om du hade hennes nummer? Varför håller alla på med sms? Fattar verkligen inte har aldrig i mitt liv hållt på med sms fram & tillbaka, ring för i helvete förstår inte vad som är så fel/svårt med det....får jag ett nummer ringer jag fattar inte dom här 30+ som sitter & smsar...

myggan
2008-01-21, 15:15
Orka spekulera i varför. Hon var inte tillräckligt intresserad för att vilja ha en gosnatt på kollot, och hon är inte tillräckligt intresserad för att svara på ditt sms inom en nanosekund. Ditt sms skulle iofs troligen skrämt även den tuffaste/knäppaste bruden.
Avvakta hennes svar. Svarar hon inte - glöm.

Jepp...inget smidigt sms direkt :D

Hon ville pussas lite bakom huset på kollo...du släpar ut ett täcke = hon tänker "pervo!". Du skickar panik sms där du förklarar din kärlek till henne och hur mycket hon betyder (??) klart som tusan tjejen blir skeptisk.

De där quotesen sammanfattar väl situationen ganska bra.

EDIT: hehe, trodde det var en ny tråd :/

TehSaxo
2010-03-25, 23:12
Bump!

Tricce
2010-03-25, 23:27
Haha lol tack för bumpen, varför fick inte Deceiver skriva i hans tråd? Gammal osämja?

Nelson81
2010-03-26, 07:49
haha fyfan. ingen som reagerade på att killen är peddo?

von huff
2010-03-26, 08:06
haha fyfan. ingen som reagerade på att killen är peddo?

Det var en av ledarna han var ute efter

emi23j
2010-03-26, 14:16
Jag vill höra LarsKs teori!

WHITEFOLKS
2010-03-26, 14:22
Jag tror det var för att hon visste/såg resultatet av provet :/

Deceiver85
2010-03-26, 14:41
Haha lol tack för bumpen, varför fick inte Deceiver skriva i hans tråd? Gammal osämja?

Om jag minns historien rätt så var det något i följande stil:

Nithian: Jag curlar XXkg (otroligt tunga vikter)
Deceiver85: *schwiiing* (ironiskt inlägg)
Nithian: Knappast, det var strikta curls. Jag fick hjälp av en oldtimer på mitt gym och har sedan dess perfekt teknik...

Det sistnämnda inlägget spawnade en rad inlägg som alltid avslutade med "du kan ju alltid köra lite strikta curls som din oldtimer visade dig"...någon får jättegärna leta rätt på konversationen, den var rätt kul :D