handdator

Visa fullständig version : Hur gör man träningsjournal?


tomasa
2007-07-05, 20:45
nu har jag kollat runt i options å allting ett tag och jag vet inte hur man gör en träningsjournal. Hur gör man? eller var trycker man? :em:

Trance
2007-07-05, 20:47
Skapar en tråd i träningsjournaler?

Nitrometan
2007-07-05, 20:52
Skapar en tråd i träningsjournaler?
Kan det vara så lätt?

Zakath
2007-07-05, 21:05
Det är bara att gå in i träningsjournalsforumet och starta en ny tråd med lämplig titel, sen skriver du posts där precis som på resten av forumet. :)

Om du vill ha många kommentarer i din journal måste du antingen vara tjej, väldigt speciell eller helt enkelt skriva mycket i andras journaler.

Fed up
2007-07-05, 21:10
Det är bara att gå in i träningsjournalsforumet och starta en ny tråd med lämplig titel, sen skriver du posts där precis som på resten av forumet. :)

Om du vill ha många kommentarer i din journal måste du antingen vara tjej, väldigt speciell eller helt enkelt skriva mycket i andras journaler.

Jag tycker inte jag får många kommentarer trots att jag är tjej, rätt speciell (tror jag?) och skriver hyffsat mycket i andras. *cry*

Zakath
2007-07-05, 21:21
Jag tycker inte jag får många kommentarer trots att jag är tjej, rätt speciell (tror jag?) och skriver hyffsat mycket i andras. *cry*

Mindre än hälften av alla inlägg i din journal är dina, då får du mycket kommentarer. Tjejer blir så lätt bortskämda här på Kolo. ;)

Fast nu när jag undersökte fenomenet närmare så upptcäkte jag att det var främst "views" tjejer fick mer av - stalkers ftw! :D

tomasa
2007-07-05, 21:40
Mindre än hälften av alla inlägg i din journal är dina, då får du mycket kommentarer. Tjejer blir så lätt bortskämda här på Kolo. ;)

Fast nu när jag undersökte fenomenet närmare så upptcäkte jag att det var främst "views" tjejer fick mer av - stalkers ftw! :D

va står ftw för?

Raggis
2007-07-05, 21:41
va står ftw för?

For the win.

Kimball
2007-07-05, 22:07
For the win.

Eller follow the wind i tatuerade seglarsammanhang! ;)

Raggis
2007-07-05, 22:11
Eller follow the wind i tatuerade seglarsammanhang! ;)

Äsch, detta är internet :D

Zakath
2007-07-05, 22:58
Äsch, detta är internet :D

Exakt! :D (Och detta är allmänt, så bli inte arga för att jag skriver så meningslösa poster här ibland, haha!)

Rock'nRoll
2007-07-05, 23:16
va står ftw för?

For the win.

Eller follow the wind i tatuerade seglarsammanhang! ;)

Äsch, detta är internet :D

Exakt! :D (Och detta är allmänt, så bli inte arga för att jag skriver så meningslösa poster här ibland, haha!)



FUCK THE WAR FFS!