handdator

Visa fullständig version : BJJ i liljeholmen


hangatyr
2007-07-05, 17:45
Den 21 augusti startar en bjjklubb i liljeholmen.
Be there or be en fyrkant!

http://liljeholmensbjj.blogspot.com

ja, jag vet det är bara en blogg,men den får duga tills vidare!

DanielF
2007-07-05, 17:54
Porrskadad som man är trodde jag först det var en BJ-klubb... :)

Deceiver85
2007-07-05, 18:06
Är inte detta reklam?

Kwon
2007-07-05, 18:08
Låter intressant Hängis!

JCVD9
2007-07-05, 19:15
Är inte detta reklam?


Wow. Du får en guldstjärna av mig, vill du inkassera den får jag be om din adress. JÄVLA MES!

foxx
2007-07-05, 20:21
Wow. Du får en guldstjärna av mig, vill du inkassera den får jag be om din adress. JÄVLA MES!

:D

hangatyr
2007-07-05, 20:25
Är det reklam får väl adminarna ta bort det.
Jag ser det mer som samhällsinformation.
Jag vet ju att det är en del här som sysslar med kampsport, så jag tänkte att det kan vara av intresse för dem, på samma sätt som man tipsar om gym.

Vill bara tillägga att det inte finns en möjlighet att vi kommer att kunna tjäna pengar på detta. Det rör sig om ett hobbyprojekt som vi startar för att vi brinenr för sporten.

Vi kommer ha rätt duktiga instruktörer, som gjort hyfsat ifrån sig på tävlingar. Yoel tog guld i EM till exempel... Själv är jag inte direkt framgångsrik på tävlingsmattan, hehe.

Kwon: kom å rulla lite när vi öppnar, vetja!

Niclaaas
2007-07-05, 23:17
Är det reklam får väl adminarna ta bort det.
Jag ser det mer som samhällsinformation.
Jag vet ju att det är en del här som sysslar med kampsport, så jag tänkte att det kan vara av intresse för dem, på samma sätt som man tipsar om gym.

Vill bara tillägga att det inte finns en möjlighet att vi kommer att kunna tjäna pengar på detta. Det rör sig om ett hobbyprojekt som vi startar för att vi brinenr för sporten.

Vi kommer ha rätt duktiga instruktörer, som gjort hyfsat ifrån sig på tävlingar. Yoel tog guld i EM till exempel... Själv är jag inte direkt framgångsrik på tävlingsmattan, hehe.

Kwon: kom å rulla lite när vi öppnar, vetja!

höll inte du på med vale tudo... inge sånt? coolt iaf, synd att jag flyttar från aspudden snart annars hade man haft det nära.

kharon
2007-07-06, 06:21
Lycka till! :thumbup:

hangatyr
2007-07-06, 07:01
höll inte du på med vale tudo... inge sånt? coolt iaf, synd att jag flyttar från aspudden snart annars hade man haft det nära.


jo, förut, men jag tröttnade. Är för dålig på stående fighting, och kommer aldrig bli bättre. Dessutom tycker jag att bjj är... mkt mer elegant, på ngt vis.

Ah,v art flyttar du? Tell your kvarboende friends om klubben ! :)

hangatyr
2007-07-06, 07:02
Lycka till! :thumbup:

tackar!!!

Niclaaas
2007-07-06, 07:13
jo, förut, men jag tröttnade. Är för dålig på stående fighting, och kommer aldrig bli bättre. Dessutom tycker jag att bjj är... mkt mer elegant, på ngt vis.

Ah,v art flyttar du? Tell your kvarboende friends om klubben ! :)

alright, då förstår jag. själv har jag kört thaiboxning och lite boxning innan och började på shootfighting denna termin så jag är nybörjare på brottningsdelen.

flyttar till rågsved fast det verkar bli lite tid i thailand och sedan huddinge innan vi får lägenheten... har tyvärr inga kampsportsintresserade kompisar i stockholm och känner ingen alls i närområdet här, annars hade jag absolut gjort lite reklam för er :thumbup:

hangatyr
2007-07-06, 07:34
alright, då förstår jag. själv har jag kört thaiboxning och lite boxning innan och började på shootfighting denna termin så jag är nybörjare på brottningsdelen.

flyttar till rågsved fast det verkar bli lite tid i thailand och sedan huddinge innan vi får lägenheten... har tyvärr inga kampsportsintresserade kompisar i stockholm och känner ingen alls i närområdet här, annars hade jag absolut gjort lite reklam för er :thumbup:

ah, I see. Thailand? låter najs.

hangatyr
2007-07-06, 16:22
Vi har fått en deal med naprapaten som håller hus i samma lokaler: alla medlemmar kommer att få rabatt på naprapat,massage och akupunktur!!!

Kwon
2007-07-06, 16:40
Bra deal Hängis

Då går jag dit enbart för massagen... ;)

hangatyr
2007-07-06, 19:04
Bra deal Hängis

Då går jag dit enbart för massagen... ;)


haha, utmärkt! När du som minst anar det, så kommer jag in i behanldingsrummet och sätter en rear naked choke!

hangatyr
2007-07-08, 14:20
Update:
Nu är det klart att Waldo Zapata kommer att instruera på klubben då och då!
Waldo har haft svart bälte i ett par år och har tagit en del fina medaljer internationellt, senast på EM.

rikke_B
2007-07-08, 20:38
Är klubben ett utbrott från Brasa Södertälje eller kommer bägge att finnas kvar? *nyfiken* :)

hangatyr
2007-07-08, 21:15
Är klubben ett utbrott från Brasa Södertälje eller kommer bägge att finnas kvar? *nyfiken* :)


Tjena.
Brasa telge kommer så klart finnas kvar! Inga konstigheter, detta är en ny klubb bara. :)

mvh

rikke_B
2007-07-08, 22:12
Tjena.
Brasa telge kommer så klart finnas kvar! Inga konstigheter, detta är en ny klubb bara. :)

mvh

Ok, trevligt med nya klubbar! Lycka till :)

hangatyr
2007-07-11, 12:08
Rikke B tackartackar!

nu har vi kört första annonseringskampanjen i förorterna söder om liljeholmen. Ska bli spännande att se om ngn hör av sig.

hangatyr
2007-07-12, 20:16
Yes!!!


Nu börjar det trilla in intresseanmälningar och dylikt! Tydligen har affischeringen gett resultat! Känns bra som fan!

hangatyr
2007-08-19, 20:16
Hejsan allihopa.
Vill bara påminna alla eventuellt intresserade att det är nu på tisdag som vi har första träningspasset!


Vi har fått in en hel del intresseanmälningar, så föhoppningsvis blir det gott om träningssugna.
alltså: klockan 18, tisdag den 21, på Nybohovsbacken 50 i Liljeholmen!


Ses på mattan!


http://liljeholmensbjj.blogspot.com

hangatyr
2007-08-22, 14:22
Igår var det första träningen på klubben Det blev faktiskt en smärre succé med nästan 20 personer som kom och tränade, bland annat minst en här från forumet! Med den här takten måste vi snart tacka nej till fler medlemmar, men än så länge finns det platser på mattan.


Kom förbi och rulla!

Absinteh
2007-08-22, 15:11
Sök bidrag och ta medlemsavgift så kanske ni kan gårunt.