handdator

Visa fullständig version : inget gym pått tag


tomasa
2007-07-03, 21:31
jag ska jobba i två hela veckor å då kmr jag inte kunna gymma pga mitt schema.
asså musklerna börjar väl inte försvinna då? hur länge kan man gå utan att musklerna springer iväg?
hur bör man äta å så oxå?

King Grub
2007-07-03, 21:33
Så länge du inte tillbringar tiden immobiliserad i sängläge händer inget speciellt negativt på två veckor vid ett normalt liv med en normal kost.

Handcuff
2007-07-03, 21:33
jag ska jobba i två hela veckor å då kmr jag inte kunna gymma pga mitt schema.
asså musklerna börjar väl inte försvinna då? hur länge kan man gå utan att musklerna springer iväg?
hur bör man äta å så oxå?

Hur ser ditt schema ut? Låter konstigt om du inte hinner träna pga jobb....

tomasa
2007-07-03, 21:36
Hur ser ditt schema ut? Låter konstigt om du inte hinner träna pga jobb....

asså jag börjar 10 och slutar sex å gymmet stänger 21 nu på sommaren så det e omöjligt att klämma in det efter. gymmar jag innan jobbet kmr jag aldrig orka med att jobba sen iochmed att vi bär en massa men fan... :D det kanske kan klassas som ngn slags styrketräning det är ju sjukt jobbigt iaf :D

Handcuff
2007-07-03, 21:40
asså jag börjar 10 och slutar sex å gymmet stänger 21 nu på sommaren så det e omöjligt att klämma in det efter. gymmar jag innan jobbet kmr jag aldrig orka med att jobba sen iochmed att vi bär en massa men fan... :D det kanske kan klassas som ngn slags styrketräning det är ju sjukt jobbigt iaf :D

Slutar du 18:00 så hinner du väl med ett pass om gymet stänger 21:00 :confused: 3 timmar är ju rena rama lyxen!

Offtopic: Kollade precis över min sommar..jobbar 60 DAGAR I RAD!

Cerwinbob
2007-07-03, 21:40
Förlåt att jag lånar tråden men personligen tycker jag att du skulle hunnit med, själv börjar man kl 8-9 beroende på väder och slutar 11-12 på kvällen. Så ditt schema ska nog inte vara allt för svårt.

Kappy
2007-07-03, 21:48
Förlåt att jag lånar tråden men personligen tycker jag att du skulle hunnit med, själv börjar man kl 8-9 beroende på väder och slutar 11-12 på kvällen. Så ditt schema ska nog inte vara allt för svårt.

mastodont dagar, 16h/dag *gah!*

Rahf
2007-07-03, 21:55
Dags att börja vänja sig vid vuxenlivet. Jag kände samma sak i början när jag jobbade men anpassar så gott det går. Orkar man så orkar man, vill man så vill man.

Cerwinbob
2007-07-04, 13:58
Ja så är det när man kör och tröskar... Är det bra väder så är det och då kör man konstant nästan.

JohnRick
2007-07-04, 16:51
jag ska jobba i två hela veckor å då kmr jag inte kunna gymma pga mitt schema.
asså musklerna börjar väl inte försvinna då? hur länge kan man gå utan att musklerna springer iväg?
hur bör man äta å så oxå?

2 hela veckor? WTF?! Kom igen när du jobbat 2 hela decennier i stället.
Det är väl en normal 8-timmars arbetsdag? Då hinner man visst om man vill.

tomasa
2007-07-04, 17:30
2 hela veckor? WTF?! Kom igen när du jobbat 2 hela decennier i stället.
Det är väl en normal 8-timmars arbetsdag? Då hinner man visst om man vill.

nej har jag sagt, jag slutar 18 å sen tar det tid att glufsa i sig ngt innan så man får energi och sedan komma till gymmet när jag väl är på gymmet så tar det ca 2 timmar, stretcha benen innan (har ingenting med muskeluppbyggning att göra jag vill bli vig plus att det känns bättre när man springer sen, uppvärmning och stretch efter. och är man inte ute kl 21 PRICK eller mkt tidigare så åker jag ut därifrån för gott. blev varnad när jag råkade vara där för länge en gång... eller ja...enligt dom kl kanske var 21:03 eller ngt i den stilen, riktiga gnällspikar e vad dom e.

JohnRick
2007-07-04, 18:32
nej har jag sagt, jag slutar 18 å sen tar det tid att glufsa i sig ngt innan så man får energi och sedan komma till gymmet när jag väl är på gymmet så tar det ca 2 timmar, stretcha benen innan (har ingenting med muskeluppbyggning att göra jag vill bli vig plus att det känns bättre när man springer sen, uppvärmning och stretch efter. och är man inte ute kl 21 PRICK eller mkt tidigare så åker jag ut därifrån för gott. blev varnad när jag råkade vara där för länge en gång... eller ja...enligt dom kl kanske var 21:03 eller ngt i den stilen, riktiga gnällspikar e vad dom e.

Och du började klockan 10 sa du? How about att gå upp klockan sex och köra då? Det här handlar om två veckor. Kom sedan inte med att gymmet gör att du inte orkar jobba efteråt. Allt är tidsplanering.

jojjep91
2007-07-04, 20:08
ät på jobbet?

mommy
2007-07-04, 20:27
nej har jag sagt, jag slutar 18 å sen tar det tid att glufsa i sig ngt innan så man får energi och sedan komma till gymmet när jag väl är på gymmet så tar det ca 2 timmar, stretcha benen innan (har ingenting med muskeluppbyggning att göra jag vill bli vig plus att det känns bättre när man springer sen, uppvärmning och stretch efter. och är man inte ute kl 21 PRICK eller mkt tidigare så åker jag ut därifrån för gott. blev varnad när jag råkade vara där för länge en gång... eller ja...enligt dom kl kanske var 21:03 eller ngt i den stilen, riktiga gnällspikar e vad dom e.

Men kan du inte dra ner på passen då så att de inte blir 2 timmar långa? Jag menar, 1 timmes träning är ju bättre än inget. Eller stretcha hemma. Eller spring hemma. Eller som nån annan sa - kliv upp vid 6 på morgonen.

Jag har två barn att ta hand om från 5-6 på morgonen till 7-8 på kvällen och hinner ändå med 7 pass träning i veckan + 60 min promenad varje dag.

Liten Men Fet
2007-07-04, 20:50
nej har jag sagt, jag slutar 18 å sen tar det tid att glufsa i sig ngt innan så man får energi och sedan komma till gymmet när jag väl är på gymmet så tar det ca 2 timmar, stretcha benen innan (har ingenting med muskeluppbyggning att göra jag vill bli vig plus att det känns bättre när man springer sen, uppvärmning och stretch efter. och är man inte ute kl 21 PRICK eller mkt tidigare så åker jag ut därifrån för gott. blev varnad när jag råkade vara där för länge en gång... eller ja...enligt dom kl kanske var 21:03 eller ngt i den stilen, riktiga gnällspikar e vad dom e.

Tja vill du inte träna så finns det inget vi kan göra.
Jag hade tagit med nåt till jobbet som jag kunde stoppa i mig typ en proteinshake å en banan å gått till gymmet direkt efter en 40 min å sen dragit hem.

Handcuff
2007-07-04, 21:20
Tja vill du inte träna så finns det inget vi kan göra.
Jag hade tagit med nåt till jobbet som jag kunde stoppa i mig typ en proteinshake å en banan å gått till gymmet direkt efter en 40 min å sen dragit hem.

+ 1 . Ja uppenbarligen ligger "problemet" i att han inte vill träna.

Känns som om du kommer uppnå fantastiska resultat. Du har iaf rätt inställning!

Liten Men Fet
2007-07-04, 21:52
+ 1 . Ja uppenbarligen ligger "problemet" i att han inte vill träna.

Känns som om du kommer uppnå fantastiska resultat. Du har iaf rätt inställning!

Inställning är det inte fel på hos mig tyvärr är kroppen ofta sjuk så jag tränar bara sporadiskt tyvärr.

Handcuff
2007-07-05, 16:07
Inställning är det inte fel på hos mig tyvärr är kroppen ofta sjuk så jag tränar bara sporadiskt tyvärr.

LOL...menar givetvis trådskaparen. Höll med dig.