handdator

Visa fullständig version : äh tradiga viloveckor...


Wilson
2003-03-31, 19:38
äh.. dags å ta en liten vilovecka nu :(
jag känner att passen blitt lite sega på sistone.. sen var det ganska längesen jag tog en sådan.

men fan de e ju svårt med tanke på abstinensen!! kommer inte klara detta tror jag he
blä..

King Grub
2003-03-31, 19:44
De första två dagarna är sköna, sedan börjar det klia i kroppen. :)

Bamse
2003-03-31, 19:55
Originally posted by King Grub
De första två dagarna är sköna, sedan börjar det klia i kroppen. :)

Nja, fan, det kliar inte särskilt mycket för mig i alla fall. Fick nog i torsdags och beslutade mig för vilovecka... och det blir nog vila HELA den här veckan känner jag. Kroppen är sliten.

Fartman
2003-03-31, 20:04
viloveckor är psykiskt jobbiga! man blir göraslös och börjar länta ner till gymmet och kanske tom tittar ner till gymmet bara för att vara där en stund.. själv har jag nu en ofrivillig vilovecka pga feber i lördags och en konstig huvudvärk som fortfarande sitter i..
ett tips till alla studerande, försök att tajma in viloveckorna till dom veckorna när det är som värst i skolan.. då blire tvp flugor i en smäll :thumbup:

Action
2003-03-31, 20:04
vilovecka har jag så svårt med...


Måste nästan vara framtvingad på grund av att jag inte kan träna av någon anledning... Ska försöka ta en vecka efter SM i vår..

Wilson
2003-03-31, 20:24
ah skönt att fler än jag lider hehe :devil:

Jag brukar ta vila i kanske 5 dar eller något när jag känner att passen blir lite slentrianiska (eller vad fan heter det??aja så går det när man ger sig på svåra ord he) och man när man känner att man inte kan ge full kraft i passet)

skulle köra ben i lördags.. lyckades köra knäböj å utfall på ca 1.5 timme=) fan då e de dags...

så nu har jag varit träningsfri i... 2 dagar.

ATN = anonyma träningsnarkomaner :naughty:

Munter
2003-03-31, 20:27
slentrianiska :bow:

Nitrometan
2003-03-31, 20:34
Jag hade träningsledigt en hel vecka förra året. i Juli. :smokin:

Slentrianmässiga heter det väl? Såna träningspass har jag aldrig haft. :angel:

Wilson
2003-03-31, 20:47
hehe jävla svårt ord iaf att böja.

brukar ni köra nån kardio lr så på träningsfria veckor?

Action
2003-03-31, 20:59
ja promenader eller liknande träning måste man ju sysselsätta sig med på träningsfria veckor... När de nu infinner sig...

Wilson
2003-03-31, 21:02
jo så borde det ju vara.
morgonpromenader? eller kanske 45 min cykling på maskin istället för träningen på kvällen?

Laan
2003-03-31, 21:04
Var tvungen att vara träningsfri i tvåmånader runt jul pga huvudvärk vid höjd puls.. Det var helvetet de :insane:

tur att det gick över! annars hade man väl dött antar jag, för det är väl sånt man gör när man inte tränar? ;)

MIGGE
2003-03-31, 21:28
det får du svar på någon annanstans...för här är alla medlemmar i - ATN:angel:

heltzonicka
2003-04-01, 06:47
verkar vara allmän vilovecka nu :MrT:

Själv ska jag väl också försöka mig på en har avrit så jävla segt på gymmet den senaste månaden.

Men jag vill dit och träna baksida lår! idag imorrn och hela veckan!

Kom precis hem från nattskiftet, jag satt och käka kalkonkött med protein drinkar 4 ggr!

Assoft med mycket mat och bra radiokanal på nätterna.

Rock klassiker utan tvekan!

Vad kostar medlemsavgiften för ATN?

shirunai
2003-04-01, 08:34
Originally posted by heltzonicka
Vad kostar medlemsavgiften för ATN?

Snacka med munter eller wilsson, tror den ligger på 100kr amen det är postgiro nummer iaf.

:kinky:

Survivor
2003-04-01, 09:49
Träningsnarkomaner? :nono:
Man ska träna brutalt och vila mycket.

Officer
2003-04-01, 10:19
Jag har själv vart i en jävla svacka i några månader nu, har testat massa olika saker i gymmet såsom ändring av träningsupplägg, övningar m.m, men inte förstän nu när det börjar bli lite bättre väder och sommarn närmar sig, som det börjar kännas kul att träna i gymmet igen.
Viloveckor är brutalt sköna för kroppen om man tränat hårt en bra tid, men det känns som en jävla pina att komma tillbaka till gymmet efter en fet vilovecka.

Stickboy
2003-04-01, 11:32
jag har märkt att vilovecka inte funkar för mig även om jag äter samma mat som när jag tränar så tappar jag garanterat ett par kilos kroppsvikt.

jag har nydligen vart sjuk i ca 2 veckor (första gången jag fick ta till antibiotika för att friskna till) under denna 2 veckors period har jag käkat lika bra som när jag tränar , men jag gick ändå ner 8 KG.

z_bumbi
2003-04-01, 11:51
Stickboy: Något (några ?) kilo är ju vätska då kroppen inte har någon anledning att lagra så mycket glykogen i musklerna om man inte belastar dem, hur lång tid brukar det ta att få tillbaka vikten ?

Stickboy
2003-04-01, 11:54
efter en vilovecka går det ganska fort så det är nog mest vätska.
efter sjukdom vet jag inte (är nästa aldrig sjuk) räknar med att det kommer ta ett par månader att få tillbaka mina 8 kg

Wilson
2003-04-01, 21:54
Originally posted by shirunai


Snacka med munter eller wilsson, tror den ligger på 100kr amen det är postgiro nummer iaf.

:kinky:

yes send the money to me boy! :thumbup:



he kunde inte låta bli å träna idag.. men har säkert vilat 5 dar nu ändå.