handdator

Visa fullständig version : Kreatin i kombination med för lite vätska


neppal
2007-06-25, 10:18
Hej undrade bara hur lätt kroppen torkar ut i kombination med kreatin. Har själv perioder när jag dricker väldigt lite och kollapsade bildligt taget i söndags. Har använt kreatin i 2veckor och vad jag vet så senaste veckan har jag druckit väldigt lite vatten typ 1liter per dag kanske varav fre-lör totalt en halvliter och i söndags kanske en mugg vatten.

Kommer ihåg att det började med lite lätt huvudvärk vid 3tiden, blev jätte täpp i näsan rann jätte mycket och lätt ont i svalget, när jag gick och la mig vid klockan 20:00 så hade jag grym huvudvärk, jätte ont i svalget, täpp i näsan, ingen ork whatsover kunde typ inte röra mig, grymt torr i munnen samt feberkänsla frysa/svettas.

Legat vaken hela natten och druckit vatten varje/varannan timme tot 1,5liter och nu har jag bara kvar en grym huvudvärk och kanske lite torr i munnen. T

zeusden1
2007-06-25, 10:19
Jag tror att du är sjuk, att det inte har något att göra med kreatin.

neppal
2007-06-25, 10:23
Använder Primaforce Kreatin Ethyl Ester (CEE) kapsel inte efter doseringsanvisningarna som är 4kapslar innan och 4kapslar efter träning jag kör 2kapslar innan träningen sen inget mer. 2gram/kapsel

neppal
2007-06-25, 10:25
Jag tror att du är sjuk, att det inte har något att göra med kreatin.

Jo funderade på det brukar typ aldrig vara sjuk så nån gång måste det ju slå men att gå från kollaps sön20:00 till att må bra mån09:00 med lite huvudvärk låter ju lite skumt hade jag haft något virus så hade jag ju säkert fortfarande mått dåligt.