handdator

Visa fullständig version : Så vackert att jag gråter en skvätt


Lillstrumpa
2007-06-23, 22:37
Senaste officiella trailern för EVE Online. Uppgraderingen "Revelations II" kom för ett tag sedan. Kan det bli läckrare än så här? :)

http://myeve.eve-online.com/download/videos/Default.asp?a=download&vid=154

Greg
2007-06-23, 23:34
Jag borde inte börja spela det, då fastnar jag som vanligt. Tar upp för lite tid.

Men gud vilket Onlinespel.

Dav0d
2007-06-24, 11:53
Skaparna av EVE har alltid varit mäktigt bra på att skapa trailers för deras spel. Flertal orgasmer när man ser på dem.

Empe
2007-06-24, 13:29
Jag har redan lagt ner EVE två gånger. Tänker inte börja igen bara för att kasta bort hundratals timmar på ett onlinespel. Det ger mycket när man håller på men när man slutar och tänker efter så har det inte gett ett skit *whistle*

Kwon
2007-06-24, 20:51
Skön trailer, men vad är det som är nytt med Revelations 2?

Känns lite som att man fortfarande blir tvungen att se på sitt skepp när den samlar mineraler från asteroider i timmar ;)

Greg
2007-06-24, 21:35
Skön trailer, men vad är det som är nytt med Revelations 2?

Känns lite som att man fortfarande blir tvungen att se på sitt skepp när den samlar mineraler från asteroider i timmar ;)

Bara jag som älskade det? Gillade inte PVP aspekten i spelet (kanske för att jag var asdålig på det?)

Det som är så bra med EVE är att man kan gå och tillaga ris och kyckling medan man åker en säker rut till ett astroidfält.

Fd_Megatuttarna
2007-06-24, 22:41
Jag har redan lagt ner EVE två gånger. Tänker inte börja igen bara för att kasta bort hundratals timmar på ett onlinespel. Det ger mycket när man håller på men när man slutar och tänker efter så har det inte gett ett skit *whistle*

Håller med. Kör hellre saker som wc3 och kommande StarCraft 2. Ett par matcher och räcker det för dagen. Tränar upp skillzen lite då och då. Inte som i WoW när man aldrig kan sitta tillräckligt.

Raggis
2007-06-24, 22:59
Håller med. Kör hellre saker som wc3 och kommande StarCraft 2. Ett par matcher och räcker det för dagen. Tränar upp skillzen lite då och då. Inte som i WoW när man aldrig kan sitta tillräckligt.


Äsch. bara att fixa Wowglider :P

Fd_Megatuttarna
2007-06-24, 23:03
Äsch. bara att fixa Wowglider :P

En bot eller? Vafan, säger ju bara hur sjukt löjligt konceptet har blivit. Folk köper så mycket guld att andra lever på att sälja guld. Låter som att spelet är en pest som man försöker uthärda så gott det går tills man når toppen. Hur kul är det när det har gått så långt egentligen?

Lillstrumpa
2007-06-25, 17:40
Fan, inget snack om WoW i min EVE-tråd. :D

Håller med Empe, du har så rätt. Men som den drog EVE är kommer man alltid tillbaka på något sätt om man inte går på seriös avgiftning. Gör själv ett uppehåll just nu efter drygt två års konstant spelande. Det som fick mig att sluta var faktiskt att jag joinade en seriös PvP-allians där jag fick spränga duktigt med saker innan jag avaktiverade mina konton. Annars hade man väl varit kvar där ute i jymden än...

Nu knarkar jag lite EVE-filmer (tack EVE-files!) och kikar in på alliansforumet då och då för att hänga med i svängarna så man inte är helt lost när/om man kommer tillbaka.

Kwon:\> Nytt med Revelations II? Umm... nu ska vi se... >
http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp :D

Bästa är nog ändå att titans inte kan hoppa eller warpa förrän efter 10 minuter om de drar av sin doomsday device. Detta resulterade härom dagen i att Shrike (Sir Molle) blev av med sin titan till Redswarm. Äntligen lite smolk i bägaren för dryga Band of Brothers. :)