handdator

Visa fullständig version : Vad är det värsta du gjort på fyllan?


Röda_Lacket
2007-06-23, 13:03
Med tanke på vad det var för dag igår vorde det skoj att höra vad folk har gjort för sjuka saker. Själv har jag möblerat om hela mig lägenhet en gång och då repade jag hela mitt golv och det såg förjävligt ut

L-Sami
2007-06-23, 13:07
Har aldrig gjort saker i fyllan som jag har ångrat dagen efter.

Frida.B
2007-06-23, 13:07
Jag ramlade och slog ögat i bordskanten (kom inte ihåg något dagen efter men hade en fet blåtira) även druckit olivolja.. ( det var inte gott ) well d va nog det galnaste jag gjort på fyllan... man lär sig :P

Griip
2007-06-23, 13:09
hmm umm.. umm hmm..

pissade i ett juicepaket, gick runt med paketet och råkade snubbla till lite så jag fick, just det, i hela ansiktet. Inte vidare sjukt men kan ju undra hur fan jag fick iden.. skadat nästan varenda kroppsdel i allt möjligt från gatfotboll till spontanbrottning. Är inte den som blir sådär riktigt knäpp av alkohol så har väl inte gjort nå speciellt

130kg finsk sisu
2007-06-23, 13:14
Har slagits ett par ggr i fyllan. En gång så råkade jag i luven på en person som varit katt i sitt förra liv. Han klöste 4 stora jack i ansiktet på mej. Och det lustiga var att snubben väger 150+...:smash:

Annars så är jag innte på Samis linje. Man kan inte skylla någonting på alkohol. Det är din personlighet, din kropp och DU tar ansvar över den!*grr27*

shut teh face
2007-06-23, 13:14
Dricker aldrig så mkt att jag gör pinsamma saker...*flex*

Röda_Lacket
2007-06-23, 13:14
gjorde förresten massa kassa saker igår på fyllan vågar inte ens säga dem....

Griip
2007-06-23, 13:15
det där var lågt Röda_lacket

Röda_Lacket
2007-06-23, 13:16
det där var lågt Röda_lacket

mmm jag vet jag tror jag fortfarande är full*spy*

Slartibartfast
2007-06-23, 13:16
Jag gör bort mig mycket oftare i nyktert tillstånd än i fyllan.

Griip
2007-06-23, 13:17
mmm jag vet jag tror jag fortfarande är full*spy*


Ta en öl då så kan du säga vad du gjorde igår, sen gör du en ny tråd då du skriver om att du skrev om vad du gjorde igår som ett exempel på dumma saker du gjort *popcorn*

Strandbyggarn
2007-06-23, 13:24
ja ska man våga posta här det är frågan , kan ju ta en grej som hände förra sommarn . borde va bland det värsta jag gjort . brukar oftast bli kelig och överkåt när jag är full , men ibland har jag roidat sönder ...

i alla fall så va det nån jävla bonnafest jag va på , så drack jag som fan , liter mer än halvliter vodka på ca 10min ( och jag skämtar inte ) , väger vid tillfället 60kg ungefär så det slog till rätt snabbt . sen börjar jag med att råka sabba en stol som jag hoppade på , för att efter att ha suttit i soffan roidat och slagit sönder en taklampa med huvudet och slängt 1liter sockerdricka i huvudet på nån . sen blev jag utslängd och farsan fick komma och hämta mig . kl 10 ffs

va riktigt pinsamt dagen efter.vaknade upp dan efter med inget minne , en bula i huvudet och ett uppskurit finger .

Griip
2007-06-23, 13:32
ja ska man våga posta här det är frågan , kan ju ta en grej som hände förra sommarn . borde va bland det värsta jag gjort . brukar oftast bli kelig och överkåt när jag är full , men ibland har jag roidat sönder ...

i alla fall så va det nån jävla bonnafest jag va på , så drack jag som fan , liter mer än halvliter vodka på ca 10min ( och jag skämtar inte ) , väger vid tillfället 60kg ungefär så det slog till rätt snabbt . sen börjar jag med att råka sabba en stol som jag hoppade på , för att efter att ha suttit i soffan roidat och slagit sönder en taklampa med huvudet och slängt 1liter sockerdricka i huvudet på nån . sen blev jag utslängd och farsan fick komma och hämta mig . kl 10 ffs

va riktigt pinsamt dagen efter.vaknade upp dan efter med inget minne , en bula i huvudet och ett uppskurit finger .

påminner om skolavslutningen när jag gick ut högstadiet, en polare hade sin kanske första fylla och hade lyckats spy ner flera kvadratmeter golv och matta och däckat innan 1800.. det är bra det :)

seggan
2007-06-23, 13:34
Jag har en tendens att ringa folk mitt i natten när man är redigt tankad. Det uppskattas INTE har jag märkt..
En del fyllefighter har man varit i men inget seriöst.. som tur..

Whistler
2007-06-23, 13:37
Jag dricker inte. Är pinsam nog i nyktert tillstånd.

Kwon
2007-06-23, 13:38
Gjort mycket jag ångrat på fyllan.
Vandalisering och misshandel bla men det är länge sedan.

Har inte druckit på flera år nu! (druckit som förr vill säga)

Blir lite vin ibland samt champagne på nyår typ. Det får räcka.

rQx
2007-06-23, 13:45
Sniffat vodka... not recomended!

Stoltz
2007-06-23, 13:55
hmm umm.. umm hmm..

pissade i ett juicepaket, gick runt med paketet och råkade snubbla till lite så jag fick, just det, i hela ansiktet. Inte vidare sjukt men kan ju undra hur fan jag fick iden..

:laugh: Så rätt åt dig!

_henkee
2007-06-23, 13:59
* Pissat i nån polis brevlåda
* Drack 70cl vodka på drygt en timme, låg och krälade resten av kvällen, med massor av ångest och minnesluckor. Värsta kvällen i mitt liv, aldrig mer säger jag. Inga detaljer.
* Ravedansar alltid på fyllan, alltid kul. Förra sommaren så slutade man dock på golvet, RIKTIGT FULL.
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=r32o-vg4KMw
Var också riktigt tunn, 63kg på 178cm förra sommaren. Men men
* Alla spyor ( är väl en 3-4fester) är alltid lika pinsamma
* Varit på vissa tjejer man borde hållt fingrarna ifrån egentligen.
* Bara varit med i ett slagsmål faktiskt, sen en del bråk. Oftast väldigt onödiga tjaffs som man inte förstår ett skit av dagen efter
* En del vandalisering, behöver inte nämna nått direkt.
* Gjorde chins i en kompis gardinstång, den gick sönder.
En hel del mer, som jag inte tänker nämna och en del kommer jag inte riktigt på för stunden.
Oftast är jag lugn, dricker med måtta och är lite extra glad och har kul. De gångerna när man dricker desto mer, hinner jag också med rätt mycket, oftast roliga och utflippade grejer, men ovanstående är väl mindre roliga minnen :S

Jax
2007-06-23, 14:03
Inget jag kan eller vill skylla på spriten.

Bronkitkorv
2007-06-23, 14:04
Igår skällde jag på mina föräldrar över saker som hände för 25år sen :smash:

Empe
2007-06-23, 14:07
Jag blir aldrig riktigt full när jag dricker. Dricker lagom mycket så att jag kan snacka med tjejer jag annars kanske inte skulle snackat med.

MasterChief
2007-06-23, 14:14
Jag drog av mig tröjan på Sveavägen och bjöd alla tjejer som passerade på en ruggigt fin krabba.

Grabbarna stod bara och garvade istället för att slå mig medvetslös (vilket nog var enda rätta).


Sen kände jag mig spyfärdig en gång på en buss. Tjejen bredvid bad till gud att jag inte skulle spy (hon satt innerst). Sen kom det...
Men jag insåg att det skulle gå åt helvete så jag öppnade inte munnen. Fick hela spyan i munnen, som jag tvingade mig att svälja ner.

Allt gjort när jag var runt 20. Har aldrig varit packad sedan dess (15 år sen).

_henkee
2007-06-23, 14:15
Sen kände jag mig spyfärdig en gång på en buss. Tjejen bredvid bad till gud att jag inte skulle spy (hon satt innerst). Sen kom det...
Men jag insåg att det skulle gå åt helvete så jag öppnade inte munnen. Fick hela spyan i munnen, som jag tvingade mig att svälja ner.

Fyfan ! :D

Sofia4_4
2007-06-23, 14:16
Jag gör bort mig mycket oftare i nyktert tillstånd än i fyllan.

+1

Jag hatar att dricka mig så full så jag beter mig som ett svin. blääää.

polaren
2007-06-23, 14:34
Det värsta jag har gjort är väl att somna.

Musselbank
2007-06-23, 14:57
Det festligaste är nog när jag vid ett tillfälle för länge sedan gick fel när jag skulle promenera hem från en kräftskiva. (För er som har lokalkännedom: från Persudde till Stormyra istf till Hanviken.) Äh, jag bjussar på karta :-) http://img29.picoodle.com/img/img29/8/6/23/f_kartam_bcb4c0a.jpg
Man noterar att jag måste ha ignorerat vissa subtila signaler. Typ att det inte längre fanns så mycket vägar, eller hus. En strategisk minneslucka täcker med viss marginal det kritiska tillfälle då jag beslutar mig för att Civilisation Upphör inte är relevant information. Jag var nog en skön syn, med hälsans röda färg på kinder och ögonvitor och skor och byxben lite käckt svampiga efter passagen genom ett kärr som dök upp mitt i vägen. Det här var också före de självklara mobiltelefonernas tid, så jag fick lov att hälsa på en morgonpigg torpare och låna telefonen. Samt, vilket ju kan upplevas som smått genant, fråga var jag befann mig.

Kwon
2007-06-23, 15:11
LOL! Vilken detour Musslan! :D

spange
2007-06-23, 15:19
Jag drog av mig tröjan på Sveavägen och bjöd alla tjejer som passerade på en ruggigt fin krabba.

Grabbarna stod bara och garvade istället för att slå mig medvetslös (vilket nog var enda rätta).


Sen kände jag mig spyfärdig en gång på en buss. Tjejen bredvid bad till gud att jag inte skulle spy (hon satt innerst). Sen kom det...
Men jag insåg att det skulle gå åt helvete så jag öppnade inte munnen. Fick hela spyan i munnen, som jag tvingade mig att svälja ner.

Allt gjort när jag var runt 20. Har aldrig varit packad sedan dess (15 år sen).

HAHA! påminner om en polare som kaskadspydde på nattbussen på nyår! mkt roligt:P de värsta jag har gjort är att kastspytt i brorsans polares bil för några år sen (det var han som söp ner mig så han får skylla sig själv), samt alleles för överförfriskad utfört en balansakt på en planka ut till en husbåt förra midsommar- ramlade i kom upp efter ett tag med huvan full med sand och dy, samt en dränkt telefon*cry*

Lostsoul4ever
2007-06-23, 16:10
Tackat nej till en trekant på fyllan när jag gick ut gymnasiet..Ville ju kröka med polarna och inte tramsa med brudar ju...:smash: *slap* Ångrade mig kraftigt dagen efter....

Eldhroka
2007-06-23, 16:12
Sårat vänner :(

Igår höll jag nästan på att bli lob:ad :laugh:

Angel
2007-06-23, 16:25
Jag försökte råna en konduktör på hans väska en gång, Han slog ner mig.
En annan gång pissade jag på ett biljardbord.

Dnepr
2007-06-23, 16:26
Haft sex med en ful tjej.

Tigerkotten
2007-06-23, 16:41
Jag försökte råna en konduktör på hans väska en gång, Han slog ner mig.
En annan gång pissade jag på ett biljardbord.

lol så störd.


Faktiskt så minns jag inte så hemska saker jag gjort på fyllan, det har väl hänt att man spytt där man kanske inte skulle spytt. Eller att man somnat ute.

Men inget speciellt jag ångrar eller skämms över såhär i efterhand.

L-Sami: så du ångrar inget från den där utekvällen du skrev om? :)

Dnepr
2007-06-23, 16:43
Jag försökte råna en konduktör på hans väska en gång, Han slog ner mig.
En annan gång pissade jag på ett biljardbord.

Detta inlägget plus inlägget om hur du firade din midsommar - och sen undrar du varför du blir nobbad. Killar han fan ingen smak.

Angel
2007-06-23, 16:52
Detta inlägget plus inlägget om hur du firade din midsommar - och sen undrar du varför du blir nobbad. Killar han fan ingen smak.

Jaajaa, alla kan ha en taskig fylla ibland du. Dessa saker inträffade dessutom för snart tio år sedan.

shibi
2007-06-23, 16:55
Jag försökte råna en konduktör på hans väska en gång, Han slog ner mig.
En annan gång pissade jag på ett biljardbord.

där försvann den respekten.*screwy*

Jag har brutit mig in på en brandstation och spydde ner hela golvet.

Har skrivit massvis av elaka grejer på pa, som jag sen måste radera dan efter innan de loggat in.

Nej man jag kan sköta mig bra på fyllan=) Plus att jag tackar gud för jag blir inte aggressiv, och går fruktansvärt rakt fastän många shottar kossu.

Löjtnant Blank
2007-06-23, 16:59
En gång mixade jag en massa alkohol med ännu mer kokain, MDMA och hasch (jag brände över 1 500 på knark den kvällen). Jag blev ganska konstig, men lugn ändå. Avtändningen var dock tämligen olustig. Jag försökte läsa tidningen två dagar senare, men det var omöjligt att fokusera på mer än ett ord i taget, så jag gav upp. Det var lite Fear and Loathing över det hela. Fun times.

LuThe
2007-06-23, 17:01
gör inte dumma grejer direkt .. men en gång så röck jag ner en buss-glas-knackare (som sitter fast i stålvajer på bussväggen). chaffisen tvärnitade bussen och satt och skrek, ja stod kvar lite borta och undrade va som hände medan min kompis gick fram och börja snacka med henne


en gubbe såg allting men satt helt tyst där bakom mig, som tur va öppnade hon dörrarne och vi slapp eventuella påföljder..

i mindre ålder äggade vi alltid bilar och hus med ett par öl i kroppen oxå, men de går ju att tvätta bort *rolleyes*

Deceiver85
2007-06-23, 17:03
Ljög en gång för mycket på fyllan...inga vänner kvar...osis!

dared
2007-06-23, 17:12
Streakade en fotbollsplan med rätt mycket folk för 160kr och några öl.

Legat med en tjockis. Legat för 100kr.

Ätit kaffepulver.

Druckit 2liter öl på 3min och 34 sek.

Sovit flera timmar i en buske mitt i november.

Vaknat upp utan att veta var jag var eller vem tjejen brevid mig var efter halloween. Hon var lite blyg så jag tänkte att jag skulle visa henne lite självsökerhet. Jag glider då upp naken fram till spegeln brevid hennes säng, slår en krabba och skriker "Sware to meeeee!" sen tagit på mig min kläder, som efter halloween var en batmankostym för småbarn, och sprungit därifrån.

Supit bort X antal saker.

Blivit vägrad i dörren till kikkis :D

Simmat över nyköpingsån.

Hånglat med två dudes.

Asso, the list goes on and on. Efterblivna saker händer varenda jäkla helg.

/olwe från dareds dator.

LuThe
2007-06-23, 17:17
Legat med en tjockis. Legat för 100kr.




välgörenhet med andra ord :) fast du tog betalt för de hahaha

dared
2007-06-23, 17:23
välgörenhet med andra ord :) fast du tog betalt för de hahaha

Asso det är två olika tjejer. Den jag fick pengar för låg jag med på ett vad. Min polare trodde inte att jag kunde ligga med henne innan förfesten tog slut, tji fick han.

Den tjocka kunde jag inte säga nej till. Hon köpte öl till mig och viskade att hon kunde xxxx min xxx som ingen annan. Hur fan söger man nej till en sån sak när man är kåt?

/olwe från dareds dator

LuThe
2007-06-23, 17:28
haha stämde de som hon viskade då :D

dared
2007-06-23, 17:34
Nä hon var helt efterbliven. hon rev mig så jag fick helt ont och sen när jag skulle dra därifrån efteråt (det var utomhus) så började hon lipa för att hon trodde att det skulle bli något mellan oss. Asso, vem fan tror att en sån grej skulle bli någe mer?

-olwe

Stoltz
2007-06-23, 17:37
där försvann den respekten.*screwy*


Ja, för det var det enda i den här tråden som var oroväckande *rolleyes*

Greg
2007-06-23, 17:50
Slagsmål, vandalisering.

ribby_girl
2007-06-23, 17:57
Har nog aldrig haft blackouter förutom en gång då jag vaknade och hade slagit i huvudet, hur är ännu en gåta, men fick åka blåljus taxi till sjukhuset och sy ett par stygn.
Vaknade till när jag satt i köket och min kompis kom in och pratade med mig. Jag hade en handduk över huvudet och sängen var full i blod och toaletten var också full i blod överallt, minns inte hur jag ramlat och slått mig.

Osten80
2007-06-23, 17:59
Haha.
Jag skulle kunna skriva en bok om mina fyllebravader.

But I won't.

Evensar
2007-06-23, 18:01
Det värsta jag har gjort är för det första... kommit hem efter groteskt hård natt, spytt vid datorn, ramlat in i duschen och satt igång den, kläderna va på. Vaknade några timmar senare, fattade ingenting och hela badrummet var täckt med vatten :)

Det andra är, somnade med en polare i en rondell på Gotland, vaknade av att en snubbe tog av mig min sko och kastade iväg den några meter. Vi tyckte de va så långt till campingen efter några öl för mycket på Gute-källaren :)

Aldrig bråkat på fyllan, inte annars heler iof. Däremot så kan jag vara en jävel på "slåss" verbalt enligt polare.

Frantic
2007-06-23, 18:07
Ramlat genom en fönsterruta med huvudet först. Resulterade i ett par åt helvete för stora ärr i ansiktet. Har fem stycken nu.

Handcuff
2007-06-23, 18:07
Haha.
Jag skulle kunna skriva en bok om mina fyllebravader.

But I won't.

+1

Numera dricker jag ungefär lika mycket (lite) som Kwon.

Greg
2007-06-23, 18:24
Sen så har det också hänt en sak som jag inte har gjort, utan som andra har gjort mot mig.

Går hem från ett uteställe i Helsingborg, på väg till bussen för att jag ska hem. Vinglar fram, hör steg efter mig och någon som säger "Där är han".

Hinner inte vända mig om för någon sparkar undan mina fötter. Sen så står fyra personer och sparkar på mig när jag ligger ner. Sen så kommer någon springandes och dessa herrar springer iväg.

Upp till sjukhuset, dock inga värre skador (de sparkade iallafall mig inte i huvudet). Såg tyvärr inte vem det var, det gjorde inte vittnet heller.

redbrigade
2007-06-23, 18:36
spräckte rutan på en buss när vi skulle åka hem från en klassfest för att det kostade 42 spänn och precis vid det fönstret satt två tjejer i min klass..skrek hora och lite annat åt nåra tjejer i min klass på den första klassfesten som tur var tog dom inte det så seriöst utan brukar skojja om det numera..sparkade sönder min kompis cyckel på nyår för att han låste fast sin i min...det är dom värsta som jag kan komma på just nu.

Math
2007-06-23, 20:13
- Blivit magpumpad.
- Snott grejjer.
- Pajat grejjer.
- Spytt, Den "roligaste" här måste vara här jag skulle möta mina polare och hade 2 liter vodka med mig (dom hade inget) va lite halvsur för att dom hade dratt i förväg så börjar grogga lite själv (tågot tog 1 timme) när jag är framme är jag jeette packad och spyr ner en hel tågvagn.

PingvinFlickan
2007-06-23, 20:17
Grovhånglat med och bekänt för en nära vän mina känslor för honom. Han nobbade, men som tur var mindes han inget dagen efter.

Math
2007-06-23, 20:30
Grovhånglat med och bekänt för en nära vän mina känslor för honom. Han nobbade, men som tur var mindes han inget dagen efter.

Verkligen dålig undanflyckt..*whistle*

PingvinFlickan
2007-06-23, 20:45
Verkligen dålig undanflyckt..*whistle*


Haha, kanske det. Men i så fall spelade han otroligt bra, för det var verkligen som det aldrig hänt :)

High1ander
2007-06-23, 20:45
*Pissat offentligt sa polisen tog mig men slapp boter pa 250$
*Hamnat i sang med tjejkompis som jag bara hade planer pa vara just kompis med (inget jag angrar dock da vi blev tillsammans sen), rakade spy i somnen i sangen ocksa (bara lite)
*Spytt ner polares soffa med salad fran Hooters
*Halvstrippat pa strippstang i Mexico
*Utslangd for man gatt in i folk


Egentligen inget jag angrar, it was all good fun och ar saker man bara skrattar tillbaka pa nu.

hahavaffan
2007-06-23, 22:28
Haha.
Jag skulle kunna skriva en bok om mina fyllebravader.

But I won't.+1

Robbin
2007-06-23, 22:45
Har gjort alldeles för mycket pinsamma/dumma/elaka saker på fyllan för att nämna alla, hade en period för ett antal år sedan då jag mådde dåligt och söp mig till blackout varje gång och då hände det en del mindre trevliga saker.

Hånglade upp min kompis flickvän när han var i samma rum, när han sa till fick han en snyting.

Utnyttjat tjejer som jag har vetat varit kära i mig fast jag inte var intresserad av dem.

Strulat med tjejer som jag visste att mina kompisar tyckte om.

Stulit och förstört hur mycket saker som helst.

Slått ner oskyldiga personer.

Åkt ambulans och magpumpats.

Trance
2007-06-23, 23:18
Oväntat att folk är idioter när de är fulla.

Strandbyggarn
2007-06-23, 23:58
Oväntat att folk är idioter när de är fulla.

tycker du verkligen det ? väldigt olika från folk till folk .

regus
2007-06-24, 00:09
Hånglat upp en riktigt ful brud för 50 kr, en dare alltså.
Edit: Nu snackar vi riktig flodhäst

Gör inte så mycket dumma grejjer på fyllan.

überstarken
2007-06-24, 00:39
Fick för mig att träna lite bänkpress hos polarn, snörfull givetvis, lastade på max (bara 70kg), lyfte av stången och välte sakta av bänken med raka armar ända ner i backen :D Fan vad jag skrattade, fast det blev lite märken i hans parkettgolv märkte jag senare :em:
Efter lite tequilarace osv samma kväll gick jag hem till en annan kompis (som inte var hemma), satte mig i hans vardagsrum varpå hans föräldrar nästan får bära ut mig för att få mig därifrån :D Sen gick jag till mormor och försökte borsta tänderna med en nagelborste! Toppenkväll!

Inte så mkt till dumheter men rätt kul var det iallafall :)

Troll
2007-06-24, 00:54
Är som jag är nykter fast lite pratigare, flamsigare och gladare.:D
Förövrigt väldigt lugn och trevlig (kan därför inte skylla något dumt jag gjort på spriten).

Jag tror inte det är vettet som försvinner när man dricker sprit, utan sitt sanna jag som kommer upp till ytan.:devil:

Bönne
2007-06-24, 01:24
Haha, har själv hittat på mycket, inget jag ångrar, men saker jag inte skulle gjort ifall inte alkohol varit inblandat.

Obnoxious
2007-06-24, 01:42
Fyfan va rolig läsning. Roligaste va dendär med batman kostymen skrikandes "sware to meeeeeee!"

hahahaha

Kaboffastar
2007-06-24, 02:21
det var en gång en loten fågel ja en fågel, han bodde på landet å råger hette han ( kommana är slut ) han ville gärna leka med sina vänner med sina vänner med sina vänner men det fick inte han det var en gång en liten fågel ja en fågel han bodde på landet och råger hette han.. osv

Edit : jag har gått från att snitta 6,9 inlägg per dag till 3,9 .. betyder detta att jag har ett liv numera?

Muskelbyggaren
2007-06-24, 03:44
tycker du verkligen det ? väldigt olika från folk till folk .

Lite mer nyanserat skulle man väl kunna säga att alla blir idioter av alkohol, men somliga lyckas lägga på en tillräckligt städad fassad för att åtminstone framstå som civiliserade.

Men visst är det tur att vårt kära land förgylles av alkoholen.

Eddie Vedder
2007-06-24, 05:09
Har gjort alldeles för mycket pinsamma/dumma/elaka saker på fyllan för att nämna alla, hade en period för ett antal år sedan då jag mådde dåligt och söp mig till blackout varje gång och då hände det en del mindre trevliga saker.

Samma här, är i stort sett helnykterist numera för jag har fått på tok för negativ inställning till alkohol p.g.a. en period jag söp och blev fucked up varenda gång för jag mådde skit.

Blir bara deprimerad och jävligt bakfull såfort jag dricker så det finns ingen anledning.:(

L-Sami
2007-06-24, 05:12
Så länge jag skadar inte nån annan när jag är full så kommer jag inte ångra någonting.

Sofia4_4
2007-06-24, 08:18
Ok, ok, nu kommer jag på vad jag gjorde när jag var full. Jag skickade konstiga sms till ex-en och vänner och vännernas vänner (jag tar deras mobiler ibland). Ångrar det dagen efter.
Och ja, alla, mig inkluderad förvandlas till idioter när de dricker. Jag ser intgenting koolt i detta alls.

Yip_man
2007-06-24, 09:19
mer eller mindre helnykterist nymera. Men jag har vaknat upp hemma hos en polare en valborg med väldigt mycket blod på mina händer/arma/tröja. Ingen visste vad som hänt och jag kom inte ihåg något och hade inte en skråma på kroppen, vad som hände den där kvällen är fortfarande ett mysterium.

Sofia4_4
2007-06-24, 09:22
mer eller mindre helnykterist nymera. Men jag har vaknat upp hemma hos en polare en valborg med väldigt mycket blod på mina händer/arma/tröja. Ingen visste vad som hänt och jag kom inte ihåg något och hade inte en skråma på kroppen, vad som hände den där kvällen är fortfarande ett mysterium.

så ingen har hittat liket i skogen då. ;)

Angel
2007-06-24, 09:23
Det värsta är när man fortfarande är full när man vaknar :(

Shakemynuts
2007-06-24, 09:24
Själv ger jag mig credit varje dag nu för tiden för att varit nykter Straight Edgare i 2 år.

Men det är ju inte utan anledning.

En av de mer pinsamma saker jag gjort är väl att däcka mellan körfälten vid en vägkorsning.
I kalsonger. Eh.

Sofia4_4
2007-06-24, 09:24
Själv ger jag mig credit varje dag nu för tiden för att varit nykter Straight Edgare i 2 år.

Men det är ju inte utan anledning.

En av de mer pinsamma saker jag gjort är väl att däcka mellan körfälten vid en vägkorsning.
I kalsonger. Eh.

bläääääääääääääää äckliiiiigt.
Tur att du är nykter nu. :)

Lexidos
2007-06-24, 09:29
Jag brukar vara rätt duktig på att hålla mig i örat när jag är onykter.
Dock så är jag så sjukt pratig o snackar med precis alla. Rocka loss på dansgolvet är vell något jag borde tycka är lite pinsamt men det är ju så sjukt skoj så det händer även nykter :)

Har en gång åkt fast av en vakt i Moskva för att jag pissade på offentlig plats aka bostadshus. Det kostade mig 100 rubel :P

Jag kan även vara rätt elak när jag är onykter då jag har en viss tendens att hetsa andra till att göra dumma saker bara för att jag tycker det är roligt :(

Nina L
2007-06-24, 09:41
Givit mig in i ett slagsmål mellan min väninna och en annan brud. Jag spräckte sömmen på min lackkjol och enligt de som minns (jag är inte en av dem) så gick själva slagsmålet inte helt vackert till. :em:

h1tman
2007-06-24, 09:54
Jag kastade ut min datorskärm genom fönstret ner i asfalt ifrån andra våningen...ja den dog

Lexidos
2007-06-24, 10:11
Jag kastade ut min datorskärm genom fönstret ner i asfalt ifrån andra våningen...ja den dog

Dålig CS kväll? :Virro

Lellan
2007-06-24, 10:30
Har inte gjort någon dum grej eller så minns jag det bara inte?

Å andra sidan brukar jag bli sömnig och somna vid relativt låg promille, det har säkert räddat mig från dumheter. Innan jag gör det pratar jag utan censur och vill gärna veta folks hemligheter (fler som släpper på censuren vid fylla).

Det "värsta" jag har gjort är nog att ha somnat på en festival på ett ölburk/flasklager i ett förtält när jag väntade på "Shane MacGowan and the pogues", när jag vaknade och gick mot scenen mötte jag publiken som just lyssnat på nämnda konsert.. Det sög. Så jag gick och la mig. :sleep:

tja88
2007-06-24, 10:42
var riktigt jävla svinfull och så ska en polare ha frågat mig om jag ville hälla en öl över mig. jag som va så jävla packad sa ju självklart att det gick bra och tog ölen i egna händer och hällde över mig själv. efter kanske 20 minuter fattade jag vad jag just gjort och jag blånekade till att jag själv gjort det, så för att utfärda lite hämnd tog jag närmsta öl och gick bort och hämnades på honom, då jag fick för mig att det var han som hällde eftersom jag otänkbart skulle kunna ha gjort det. sagt och gjort, jag går bort och häller ölen, över FEL SNUBBE. pang.

edit: jag minns inget mycket av detta själv, men har fått det återberättat från ett och annat håll.

Flexbert
2007-06-24, 10:45
Det givna svaret på den här frågan borde väl ändå vara.
Druckit ännu mer sprit!

Dreas
2007-06-24, 11:12
Har väl bråkat några gånger för mkt! Det värsta var nog när jag skallade av näsbenet på en kompis:smash: Fattar inte vad som flög i mig riktigt! Gick imellan två kompisar så dom skulle sluta bråka och istället blev det så! Dåligt samvete var nåt som satt i i flera veckor och kan göra än då vi möts!

Torsk_ole
2007-06-24, 11:55
Jag brukar vara rätt duktig på att hålla mig i örat när jag är onykter.
Dock så är jag så sjukt pratig o snackar med precis alla. Rocka loss på dansgolvet är vell något jag borde tycka är lite pinsamt men det är ju så sjukt skoj så det händer även nykter :)

Jag kan även vara rätt elak när jag är onykter då jag har en viss tendens att hetsa andra till att göra dumma saker bara för att jag tycker det är roligt :(

Det låter precis som jag när jag är onykter, bästa reaktionen helt enkelt:thumbup:

Focus
2007-06-24, 13:43
Vandalisering. Blev polisbil hem.

Annars så blir det alldelles för mkt dumma fyllesamtal, vilket ger minst lika mkt ångest faktiskt.:em:

Lövbiffen
2007-06-24, 14:58
En gång för några år sen, va jag riktigt dyngrak på en klassfest. Då fick en polare den fina idén att tömma ett magasin med softairgun kulor på mitt bröst, på bara några cm avstånd.
Vaknade upp dan efter och tänkte att det kan väl inte vara så farligt. Det va dock rätt pinsamt sen, att komma hem med lite blod på t-shirten som runnit igenon :P

(Kan tillägga att jag samma kväll fick en spricka i handen för att jag slog i ett bord och stängde ett kylskåp genom att stånga det.)

Raggis
2007-06-24, 15:03
Jag har inte gjort så mycket. Men, mitt ex har pissat ner mig en gång, samt spytt ner mina kläder. Var nära på att ringa ambulans (hon hade ingen uppfattningförmåga alls).

mela
2007-06-24, 15:07
Det värsta jag gjort kan man ju inte skriva här :Virro

willis
2007-06-24, 15:21
Det värsta jag gjort kan man ju inte skriva här :Virro

Har man sagt A får man säga B.

Själv har jag aldrig varit full.

mini
2007-06-24, 15:23
Försatt mig själv (och andra) i farliga situationer. Kört bil på fyllan en gång. Lullat runt ensam, skitfull, 17 år gammal med för lite kläder på Rhodos.

mela
2007-06-24, 15:28
Har man sagt A får man säga B.

Själv har jag aldrig varit full.

Jag har gjort mycket dumt, men jag tänker inte säga det värsta.

Men.. jag lyckades få i mig ½liter baranoff och 2 smirnoff ice på 20-30 minuter. Det slog ganska så..hårt. Spydde ner hela kompisens lägenhet och hans lillasyster fick städa upp. :Virro
Senare den kvällen fick mitt ex bära hem mig till mig och tvinga i mig vatten, hans flickvän lacka på att han var med mig, kompisen sprang runt "Gud va äckligt gud va äckligt gud va äckligt jag pallar inte det här!!" när jag tryckte fingrarna i halsen och skulle spy. Full som snor var jag men jag minns alls :MrT:

När man var yngre och mer fjortis än nu och var på privatfest så hittade jag toaletten med GOLVVÄRME. Det var valborg och snorkallt, jag var jättefull och la mig på toagolvet och ringde en massa folk... vad jag sa minns jag dock inte.

Annars är det roligare att vara nykter och se vad andra gör :P En kompis lekte "finns i sjön" med sina bilnycklar. Kastade i dem och gick därifrån, kom på att det var de enda nycklarna som fanns, så han fick bryta sig in i sin egna bil sedan.

krilleh
2007-06-24, 16:14
Fyllecellen tog rätt hårt.

De senaste var väl på midsommar då man lyckades komma in i tre bråk under en timme.

von huff
2007-06-24, 16:20
var på en fjantfest för 3 somrar sen.Vägde ganska lite ca 50-58kg och jag drack 1 liter brännvin.Det värsta var att jag var den enda som var riktit full.Jag söndrade ett fönster så blev det ett jävla liv.Handen blödde fan.Sen kom festfixarens mor för att se på mig och jag drog en historia om att jag har svåra problem hemma i hopp om att jag inte skulle behöva betala fönstret.Men räkningen kom några veckor senare:(Har kvar såren på handen ännu idag fullt synliga.Var pinsamt

Sorabo
2007-06-24, 16:23
Har inte gjort så mycket pinsammt detta året då man har varit 16, men förra sommaren när jag var 15 hände det grejer. Det var någon fest som jag tror jag nästan dog på, hade typ käkat en varmkorv på hela dagen och sen på kvällen drack jag en jävla massa. Låg o blödde näsblod, spydde och sånt, kunde typ inte andas ibland. Kommer inte ihåg nåt av det dock :D

von huff
2007-06-24, 16:41
.....

RassK
2007-06-24, 17:16
Stoppat upp en feferoni i näsan?


Ja, den sprack.



Ja, det gjorde ont.

oath5
2007-06-24, 17:38
Brukar inte göra bort mig så mycket längre. Nu har man lärt sig hur mycket man klarar av och då dricker jag därefter. Har aldrig hamnat i bråk heller vilket är helt otroligt egentligen. Däremot brukar jag ofta få gå emellan när polare hamnar i bråk. Det var mest när man gick i gymnasiet å skulle va tuff å dricka en 7a vodka själv varje gång som man gjorde bort sig ordentligt.

* Var så jäkla pissenödig och kön var lååång, så jag letade upp närmsta vägg å bara släppte tyglarna inne på ett partyställe (mitt bland allt folk)

* Snott/Hällt upp öl åt mig själv från baren när barpersonalen har ryggen mot en och inte ser. En gång åkte jag fast å det blev ett jävla liv. Som tur var blev jag inte polisanmäld eller nått sånt.

* Gjorde nått wrestlinggrepp på en polare inne på toan på ett partyställe som resulterade i att han fick åka in på akuten å sy sin hand som var helt fucked up. Har lite blackout för vad som hände här, polaren själv kommer knappt ihåg nått då hans promillehalt tydligen var runt 2.0 enligt akutpersonalen. Men jag kommer ihåg att han låg på pisserännan och blödde som en kalv.

* När jag var på spritresa på Playa Del Ingles så vart jag så wasted att jag vaknade upp och var halvvägs till flygplatsen haha. Som tur var fick jag tag på en taxi som kunde köra hem mig. Har ingen aning om hur jag hamnade där.

joriice
2007-06-24, 17:55
Det är bättre att vara nykter och stolt, än full och förnedrad...

MacGyver
2007-06-24, 19:08
Har alltid ångest dagen efter eftersom jag alltid lyckas göra bort mig på fyllan. Dricker för mycket, säger för mycket osv. Och värst var det igår. Träffade en råsöt tjej på krogen och vi började snacka om ditt och datt och det kändes som att det fanns en connection, mycket mer än bara ett liggunderlag. Tyvärr drack jag för mycket under tiden (Absinth) så till slut var jag så borta att jag igen frågade vad hon hette. Hon stack förståeligt därifrån. Tyvärr har jag inte hennes telefonnummer och hon är inte heller typen som går på krogen ofta så jag lär inte se henne mer *cry*. Enligt kompisars utsago skulle jag dessutom ha kastat dricka i ansiktet på någon annan brud efter det. Suck.

Yip_man
2007-06-25, 19:43
så ingen har hittat liket i skogen då. ;)

Jag föjer fortfarande Efterlyst med viss spänning i kroppen....

Yip_man
2007-06-25, 19:51
har förövrigt en bekant som vaknat upp i förskräckelse och inte vetat var han varit, fått chocken att han varit i Thailand ringt min kusin och bett honom skicka pengar så han kunde åka hem. Nu låter ja väl snart som värsta mytomanen men det är nog fan det värsta som hänt i min bekantskapskrets och det värsta jag överhuvudtaget hört talas om.

bubbe
2007-06-25, 21:13
Usch, fylla = inget bra.

Mest idiotiska tror är när jag kladdade med spritpenna på k-märkt hus, med polis 15 m bakom ryggen = dagsböter och skrubbning.

Värst tror jag är att ha kört mc, ca 1 mil hem. iofs på landsbygden i gryningstid men verkligen illa.

The Somberlain
2007-06-25, 22:22
Brukar inte bli så jävla fucked up att jag gör saker som jag rå-ångrar men det "värsta" jag kan komma på är väl alla misslyckade upphånglingsförsök av tjejer man känner och träffar titt som tätt. Men sådant antar jag är ganska allmänt förekommande.

StefanC
2007-06-25, 22:29
Värsta jag har gjort, hmm...måste ha varit att köra bil på fyllan. Inget hände eller så, men dumt som faen. Har ju även varit ett homewreck på fyllan. Men allt detta hände i 15 års åldern, sen började man fatta va faen man höll på med och lugnad ner sig betydligt.

knooox
2016-09-25, 11:55
Bumpar... Ja, är det någon mer än jag som har smått ångest idag? Alkohol är ett jävla gift alltså. Jag har inte gjort någonting som man kan ångra, men ändå sitter man här med ångest upp till öronen pga alkoholen. Vet inte ifall man ska lägga till en skrattretande smiley eller en ledsen!

ceejay
2016-09-25, 11:56
Spydde ned en hel trappuppgång fylld med människor på min första fylla. Annars har jag nog inte varit så pinsam. Länge sen jag blev kastrullfull.

blåvitt
2016-09-25, 12:06
Långt ifrån det värsta jag gjort men har superångest idag för att jag gick och mös med en klasskompis ganska mycket, hon har verkat intresserad tidigare men jag är verkligen inte det och blä

Det absolut värsta var nog när jag körde full, eller när jag totalsabbade allt genom att kyssa fel tjej (som i att jag faktiskt var så full att jag misstog någon annan för min tjej)

Luca Brasi
2016-09-25, 12:22
Förstört ena benet.
Betalt inträde för att komma in på nattklubb.

Mr Eks
2016-09-25, 12:32
det är inget man vill dela med sig av direkt men en gång försökte jag förgripa mig på min svärmor

Magnus Larsson
2016-09-25, 12:48
det är inget man vill dela med sig av direkt men en gång försökte jag förgripa mig på min svärmor

Berätta mer!! :laugh:

Ado2000
2016-09-25, 12:57
spytt i bussuppgången, ung å dum var man

knooox
2016-09-25, 12:58
Berätta mer!! :laugh:

Han trollar. Precis som i alla andra trådar.

timoat
2016-09-25, 13:07
Jag gjorde bort mig totalt förra helgen, är på besök hos en polare i Florence, och dricker nästan aldrig. Nu drack jag 3 flaskor prosecco, vandrade ifrån polaren och kom hem på nåt sätt där jag prompt spydde ner hans bäddsoffa och somnade i det, bara för att bli väckt av honom när han kom hem. Ordentlig ångest dan efter men lyckades fixa allt innan han vaknade. Jävla tur att han hade tvättmaskin! Han berättade om några av sina snedfyllor och jag kände mig en aning bättre. Spriten, ett fördärv!

Diomedea exulans
2016-09-25, 13:36
Han trollar. Precis som i alla andra trådar.

Det tror jag inte.

Minikubik
2016-09-25, 14:05
Finns en anledning att jag inte dricker längre, så var lugna, det blir bättre :d

An Iron Soul
2016-09-25, 14:26
Avfyrat raketer på nyår full. Inget hände men det är också en riktig idiotgrej.

Jag får inte ADHD av alkohol. Jag blir lugn.
Dricker sällan. Kanske 3 gånger under ett år. Undviker firmafester. Jag vet ändå hur det slutar.

"vi ska ha konferens på Finlandsfärja"
"Kräftmiddag"
"vi ska gå på julbord"

När vi åkte till Sälen åkte nästan bara jag snowboard medan dom andra i stort sett bara var på After ski.

Magnus Larsson
2016-09-25, 14:44
Han trollar. Precis som i alla andra trådar.

Attans!

Det tror jag inte.

Mer svärmorshistorier åt folket! :laugh::d

anvihl
2016-09-25, 15:03
Gjort så mycket skit på fyllan att jag inte ens kommer ihåg allt, men några exempel:

Snott 10g amfetamin---> blev knivhuggen och dumpad i en hamnbassäng i 0gradigt vatten.

Knullandes en vacker tjej i nån knästående missionärsställning kaskadspytt smörgåstårta över hennes nakna kropp :laugh:. Hon vägrade fortsätta, sicken mes.

Eldat upp en hel liten holme av misstag, skulle "bara" grilla korv när jag var så packad och hög att jag trodde jag "seglat" till bahamas. Flydde i morfars eka som går i 2 knop :laugh:.

En jäkla massa misshandelsfall och dylikt också, gjorde köttfärs av två vakter som brutalt misshandlat en polare t.ex, men det var medvetet och inte p.g.a alkoholen. Blivit misshandlad av polisen flera gånger, suttit i fyllecell flera gånger, bröt två tår när jag sparkade en vakt i huvudet när han körde upp två fingrar i fittan på exet osv.

Flera självmordsförsök.

Köpt en båt, kontant, i Borgholm, vaknade i den på morgonen i Kalmar utan något minne av det, men ett påskrivet kontrakt.

Voltat och totalkraschat med farsans bil i riktigt unga år.

osv, osv, osv

Minikubik
2016-09-25, 15:13
Gjort så mycket skit på fyllan att jag inte ens kommer ihåg allt, men några exempel:

Snott 10g amfetamin---> blev knivhuggen och dumpad i en hamnbassäng i 0gradigt vatten.

Knullandes en vacker tjej i nån knästående missionärsställning kaskadspytt smörgåstårta över hennes nakna kropp :laugh:. Hon vägrade fortsätta, sicken mes.

Eldat upp en hel liten holme av misstag, skulle "bara" grilla korv när jag var så packad och hög att jag trodde jag "seglat" till bahamas. Flydde i morfars eka som går i 2 knop :laugh:.

En jäkla massa misshandelsfall och dylikt också, gjorde köttfärs av två vakter som brutalt misshandlat en polare t.ex, men det var medvetet och inte p.g.a alkoholen. Blivit misshandlad av polisen flera gånger, suttit i fyllecell flera gånger, bröt två tår när jag sparkade en vakt i huvudet när han körde upp två fingrar i fittan på exet osv.

Flera självmordsförsök.

Köpt en båt, kontant, i Borgholm, vaknade i den på morgonen i Kalmar utan något minne av det, men ett påskrivet kontrakt.

Voltat och totalkraschat med farsans bil i riktigt unga år.

osv, osv, osv
Som att läsa mitt eget liv, är vi bröder? *hug*

Mr Eks
2016-09-25, 16:46
Nja alltså det var ju inte bara alkohol direkt när jag försökte mig på min svärmor. Hade käkat en del roppar också och bens + alkohol slutar sällan bra

AntonHA
2016-09-25, 17:44
Tackat nej till en trekant på fyllan när jag gick ut gymnasiet..Ville ju kröka med polarna och inte tramsa med brudar ju...:smash: *slap* Ångrade mig kraftigt dagen efter....

Haha samma sak hände mig på en klassresa i 3an på gymnasiet. Tackade nej till en trekant med två tjejer två gånger. Hade så klart inte bangat nykter

Derbel McDillet
2016-09-25, 17:49
Scarlett Johanson och Jessica Alba ville ha trekant med mig en gång. Tyvärr hade jag druckit en öl så jag tackade nej. WHY, ALCOHOL?! WHY?!?!

Mr Eks
2016-09-25, 19:17
Han trollar. Precis som i alla andra trådar.

din skithög *gah!*

Jag trollar ALDRIG, folk trodde jag trollade när jag sa att i toppen av en bänkpress kan jag ha 90 grader i armbågen. alla dömde ut mig som troll, missfoster m m tills jag berättade och då blev alla plötsligt tysta och drog sig undan när de insåg att de blev ägda

samma sak i det här fallet. jag HAR försökt förgripa mig på min svärmor under påverkan av alkohol och bensopiner. det var ju ingen fullbordad våldtäkt givetvis men det blev en allvarlig diskussion inom familjen efteråt

Ett Orm
2016-09-25, 19:39
Kul att posta efter Anvihl.. men men.
Inget otroligt men blev ändå bra dräggig av sprit förr i tiden.

Vaknade inlåst i en buss i garaget, fick bända upp dörren efter att ha försökt starta den(fick startmotor att göra ljud i från sig iaf).
Gjorde utbrott och fick gå en mil hem i -19 grader.

Sprang in och dansade med en stol medan en b-kändis (som jag aldrig kommer ihåg namnet på) uppträdde på en finlandskryssning.
Tjafsade med DJ:n och skrämde barn på samma resa, som f.ö skulle vara en romantisk resa med exet och ett par till..

Pissade på polisstationen och blev påkommen av två cykelpoliser.

Diverse småbråk, vandaliseringar, tvivelaktiga sexuella utsvävningar och ett antal mindre bra placerade spyor.

Nuförtiden håller jag mig till oläsbara SMS och ohörbara samtal om man tittat för djupt i glaset.
Ger iofs ångest så det räcker.

VoDaresVins
2016-09-25, 19:46
Värsta var nog att ha kört genom centrum full för orka inte gå hem från krogen mitt i vintern. Glömde bort jag hade billarm så det hann tjuta ett tag innan jag fick av det. Tur att det var mitt i natten så var inte så många ute i trafiken. Ca. 15 år sen. Kommer inte ske igen.

baktung
2016-09-25, 19:51
Pissade på polisstationen och blev påkommen av två cykelpoliser.

:laugh:

Enkelt men härligt!

Värsta jag gjort var att försöka närma mig en söt tjej som jag var förtjust i på gymnasiet. Jag frågade om hon hade hittat nån kille på festen. Det var tydligen en dum fråga. Jag förstörde visst vår vänskapsrelation och hon har inte pratat med mig sen dess.

Bestämde mig efter detta att aldrig dricka igen och det löftet har jag hållit i över 10 år nu. Funkar så bra mycket bättre att ragga när jag är nykter. :em:

sweetkarolina
2016-09-25, 20:40
Aldrig varit den som gjort mycket dumt på fyllan men min sista värre fylla fick jag i mig nånstans runt 10 öl och en 3-5 dl vodka vilket borde gett en tjej i min storlek en promille runt 4. Inget världsrekord men fullt tillräckligt för att bli alkoholförgiftad, medvetslös eller i värsta fall död. Själv var man vaken, dräggfull, men iaf kapabel att hitta mitt rum och somna i rätt säng. Vaknade utan känsel i ett finger och bestämde mig för att dra ner på drickandet.

Nåväl, om det är värst vet jag inte men en av de första festerna på universitetet raggade jag upp en dvärg. Det fick man återberättat några gånger av polarna.

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

agazza
2016-09-25, 20:46
Anvihl är den typ av människa man bör ha som nära vän, gärna mer än en åt gången.

Det förgyller ett annars så tråkigt svenssonliv.

Det tråkiga är att denna typ av människa har ett kort utgångsdatum, och det krävs att man kan hålla dom på rätt avstånd.


Alla ni andra med samma personlighet, förändras inte, ni behövs också

Diomedea exulans
2016-09-25, 20:50
Anvihl är den typ av människa man bör ha som nära vän, gärna mer än en åt gången.

Det förgyller ett annars så tråkigt svenssonliv.

Det tråkiga är att denna typ av människa har ett kort utgångsdatum, och det krävs att man kan hålla dom på rätt avstånd.


Alla ni andra med samma personlighet, förändras inte, ni behövs också

Jag var typ likadan, men fick nog för fem år sedan och blev helnykterist.

Tyvärr är inte alla människor lika fina som du, huvudskälet att jag la av var att fler och fler bekanta sa upp bekantskapen. :(

Alexton
2016-09-25, 21:20
Hade sex med en tjej över en snickarbänk i ett garage efter ett bröllop kommer åt någon jävla elkabel (svettig och glad), var en jävla kyss och jag vaknar upp på golvet 2 meter bort.

Kompis blev misshandlad av vakt på toaletten för att han var kurd och en jävla någonting någonting pkk hora. Hittade vaktens adress och samma kväll medan han var på jobbet så gick vi hem till honom och eldade upp hans jävla bmw.

Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.

agazza
2016-09-25, 21:50
Jag var typ likadan, men fick nog för fem år sedan och blev helnykterist.

Tyvärr är inte alla människor lika fina som du, huvudskälet att jag la av var att fler och fler bekanta sa upp bekantskapen. :(
Bättre det än att dö, antar jag. Hoppas du hittar något att fylla ut livet med

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

G_lund
2016-09-25, 21:58
Bättre det än att dö, antar jag. Hoppas du hittar något att fylla ut livet med


https://media2.giphy.com/media/Vj97qNut6WDHa/200_s.gif

Derbel McDillet
2016-09-25, 22:14
Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.

Så du har med rätt stor sannolikhet mördat en kille på fyllan?

Alexton
2016-09-25, 22:20
Så du har med rätt stor sannolikhet mördat en kille på fyllan?

Nej, men jag gissar på att hans näsa ser ut som shreks numera.

Derbel McDillet
2016-09-25, 22:22
Nej, men jag gissar på att hans näsa ser ut som shreks numera.

Såvida du inte väger 15 kg så gör nog upprepade huvudhopp och stenslag mer än så.

Alexton
2016-09-25, 22:43
Såvida du inte väger 15 kg så gör nog upprepade huvudhopp och stenslag mer än så.

Tidigare på dagen fick jag en 3-4 sparkar i ansikte / huvudet som gav sprucken läpp, ögonbryn, blåtira och blödande från ena örat.

folk tål mer än man tror. Dessutom brukar det stå i tidningen om någon kolar av en misshandel.

Diomedea exulans
2016-09-26, 07:15
Tidigare på dagen fick jag en 3-4 sparkar i ansikte / huvudet som gav sprucken läpp, ögonbryn, blåtira och blödande från ena örat.

folk tål mer än man tror. Dessutom brukar det stå i tidningen om någon kolar av en misshandel.

Nu tror jag visserligen att det är mest sannolikt att personen lever, men jag får ändå hålla med Derbel att det är en icke förkastlig risk att han dog. Att man inte hör om att någon dör på nyheterna är ingen garanti för att denne har överlevt. Har du funderat på att kolla upp det?

Isseman
2016-09-26, 07:20
På samma sommar:

Cyklade hem snorpackad, körde snabbt i en nedförsbacke på en trottoarkant och ramlade spräckte örat/lite hål i huvudet osv.

Var så packad att jag trodde jag var i Österrike (var egentligen i Halmstad), började tjafsa med en kille som inte tyckte vi var i Österrike, kallar honom ***** och han hämtar sina brushes som slår av mig käken på två ställen.. Fick ha gummiband i truten i 8 veckor över hela sommaren.. Kunde dricka med sugrör..

Hoppade ned från ett tak, bröt armen och allmänt dog typ..

Gjorde säkert mer dumma saker men detta var ur skadesynpunkt..

Ado2000
2016-09-26, 09:44
Hade sex med en tjej över en snickarbänk i ett garage efter ett bröllop kommer åt någon jävla elkabel (svettig och glad), var en jävla kyss och jag vaknar upp på golvet 2 meter bort.

Kompis blev misshandlad av vakt på toaletten för att han var kurd och en jävla någonting någonting pkk hora. Hittade vaktens adress och samma kväll medan han var på jobbet så gick vi hem till honom och eldade upp hans jävla bmw.

Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.


Jag undrar hur du lyckades spåra upp dessa personerna. Är det så att du bodde/bor i en liten stad där man kände alla eller var det på något annat sätt ?

Klein
2016-09-26, 10:05
Kompis blev misshandlad av vakt på toaletten för att han var kurd och en jävla någonting någonting pkk hora. Hittade vaktens adress och samma kväll medan han var på jobbet så gick vi hem till honom och eldade upp hans jävla bmw.

Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.

Fegt beteende tycker jag. Riktiga män utmanar en mot en, ansikte mot ansikte, och bränner inte ner andras grejer i lönn.

Raschmus
2016-09-26, 10:18
Har en hel del grejer men hamnade på studentresa till Ayia Napa. Vaknade första morgonen helt naken utan kläder, mobil eller plånbok på en sandstrand i en solstol. Fullt med människor och familjer. Fick stulit mig en handduk runt midjan och promenerade hem till hotellet. Tog dryga halvtimman att hitta till hotellet. Minns än idag inte kvällen, än mindre hur jag hamnade på stranden och varför jag var naken.

Yes
2016-09-26, 10:22
Fegt beteende tycker jag. Riktiga män utmanar en mot en, ansikte mot ansikte, och bränner inte ner andras grejer i lönn.
Trams. Det är bara vinna som räknas.

Klein
2016-09-26, 10:28
Trams. Det är bara vinna som räknas.

Feghet var straffbart med döden i det förkristna Skandinavien. Verkar som att du härstammar från annat land.

baktung
2016-09-26, 11:05
Trams. Det är bara vinna som räknas.

Måste nog hålla med dig. Om jag verkligen ville hämnas hade jag inte utmanat någon i ett slagsmål eftersom jag med all säkerhet hade förlorat. Är alldeles för rädd för att få ont någonstans i onödan. Istället hade jag smugit mig upp bakifrån med ett slagträ i järn och siktat på knäskålarna. Sen hade jag inte slutat slå förrän det bara var gegga kvar av min antagonist.

Men slagsmål? Nä, det skrämmer mig.

Yes
2016-09-26, 11:39
Feghet var straffbart med döden i det förkristna Skandinavien. Verkar som att du härstammar från annat land.
Att utkräva hämnd på det viset hade snarare setts som hedervärt och listigt. Vad nu det spelar för roll.

Ni som vill tramsa med "man mot man" kan ju göra det. Jag lever efter devisen att förgöra dem som brukar våld mot mig. Det är bara dumt att ge dem en chans om det kan undvikas.

J.V
2016-09-26, 11:48
Att ga pa nagon i grupp ar val en sak, om man sjalv blivit attackerad av en grupp och tycker att man prompt maste ge tillbaka pa samma satt, daremot "hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske" ar sa vardelost det bara kan bli.

Yip_man
2016-09-26, 11:55
Vaknat upp helt blodig från händerna och upp till armbågarna hemma hos en polare med massa annat folk. Inga synlig skador på min kropp öht.

Ingen vet fortfarande vad som hände den kvällen (Valborg)

Yes
2016-09-26, 11:55
Att ga pa nagon i grupp ar val en sak, om man sjalv blivit attackerad av en grupp och tycker att man prompt maste ge tillbaka pa samma satt, daremot "hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske" ar sa vardelost det bara kan bli.
Det känns spontant som att gå aningen för långt, ja.

Gerdler
2016-09-26, 11:57
Fegt beteende tycker jag. Riktiga män utmanar en mot en, ansikte mot ansikte, och bränner inte ner andras grejer i lönn.

Från Ford Fairlaine(filmtips f ö):
Snap: You're breaking me heart. What's the point?
Ford: The point is I want to go out man to man, just me and you. Put
down the gun, let's go with it - come on, you fuckin' sissy. What are
you, afraid of me? Come on, mano-to-mano, fisticuffs, baby let's go
with it. Just you and me, no one's around, come on. I've fuckin' had
it, let's go!
Snap: Alright. Any way you want it.
[he drops his gun and pulls out a knife]
Ford: You crack me up, you know that. What kind of idiot throws his
gun down, I mean, use your head is there something wrong with you, or
what? I mean, look at what you did -
[draws and fires. Boom]
Thanks for working. Thanks for being a jerk-off. I mean, man to man,
mano-to-mano, what the hell does mano-to-mano mean? Use your head!
Snapperhead.

Trams. Det är bara vinna som räknas.
Yes.

cero
2016-09-26, 12:05
Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.

Det borde ge mer än bara seriös ångest. Rena turen att du inte är en mördare.

Diomedea exulans
2016-09-26, 12:09
Det borde ge mer än bara seriös ångest. Rena turen att du inte är en mördare.

Om han nu inte är mördare, det vet varken han eller vi

Alexton
2016-09-26, 14:00
Jag undrar hur du lyckades spåra upp dessa personerna. Är det så att du bodde/bor i en liten stad där man kände alla eller var det på något annat sätt ?

Nej det är inte en mindre stad men känner du lite andra som arbetar i samma branch så är det inget problem. Det var inga "personer" utan en person som hittades.
Hur många vakter tror du roterar på krogarna egentigen ?

Alexton
2016-09-26, 14:02
Det borde ge mer än bara seriös ångest. Rena turen att du inte är en mördare.

Jag kan inte säga att jag har den minsta sympati för personen.
Jag var ute på staden och skulle möta en tjej och han + 3 vänner hoppar på mig vid en busshållplats, aldrig sett eller pratar med dem förut.

Luca Brasi
2016-09-26, 14:03
Nej det är inte en mindre stad men känner du lite andra som arbetar i samma branch så är det inget problem.

Ösmo?

Alexton
2016-09-26, 14:11
Feghet var straffbart med döden i det förkristna Skandinavien. Verkar som att du härstammar från annat land.

Feghet är att bakom sin jävla vaktbricka hoppa på en tanig 18 åring för att han har ett kurdiskt namn.

Det handlar om att ge igen där du vet att det kommer svida rejält. Turkar har en tendens att älska sina jävla bilar. Tråden frågar vad det värsta man gjort på fyllan är inte vad det bästa du gjort. Ska du leka moralens väktare kan du göra det i en annan tråd.

ceejay
2016-09-26, 14:19
Jag dömer dig inte Alexton.

Alexton
2016-09-26, 14:30
Ösmo?

Uppsala för drygt 14 år sedan. Båda händelsena var faktiskt på valborg med vid olika år.

Luca Brasi
2016-09-26, 14:36
Uppsala för drygt 14 år sedan.

Låter som ett ordinärt valborgsfirande.

Ado2000
2016-09-26, 14:40
Nej det är inte en mindre stad men känner du lite andra som arbetar i samma branch så är det inget problem. Det var inga "personer" utan en person som hittades.
Hur många vakter tror du roterar på krogarna egentigen ?


Så vakten å personen som du stampade på huvudet var samma person ?

Ado2000
2016-09-26, 14:43
Hade sex med en tjej över en snickarbänk i ett garage efter ett bröllop kommer åt någon jävla elkabel (svettig och glad), var en jävla kyss och jag vaknar upp på golvet 2 meter bort.

Kompis blev misshandlad av vakt på toaletten för att han var kurd och en jävla någonting någonting pkk hora. Hittade vaktens adress och samma kväll medan han var på jobbet så gick vi hem till honom och eldade upp hans jävla bmw.

Sen en jävla massa grejer som bara ger seriöst ångest. Blev misshandlad av ett gäng killar mitt på dagen, hittade en av killarna på kvällen. Stod och hoppade på hans skalle och slog honom med en sten ett antal gånger medan han ligger i en buske. Minnesluckor hur han hamnade där bara att jag ser honom och sen efterföljande.
Minns att hans ansikte såg ut som en köttfärssås ungefär. urk.

Första var en vakt, killen som blev stampad. Alltså flera personer lr ?

Alexton
2016-09-26, 14:46
Första var en vakt, killen som blev stampad. Alltså flera personer lr ?

Vakten var en vuxen person som arbetade på en krog som vi var på.
Jag var 18 år gammal.

En av personerna som misshandlade mig på dagen sprang jag av en slump på i stadsparken när det var kväll / natt. Det var ingen som jag letade efter utan bara en ren slump.
Måste varit runt 15-16 i ålder då.

MackeJuve
2016-09-26, 14:53
Blir lite mörkrädd när man läser vad vissa har varit med om. Jag har gjort en hel del dumma grejer men aldrig något som har utsatt någon annan än mig för någon fara, vilket är rätt skönt. Det kan faktiskt fascinera mig att jag har varit på hemmafest eller gått ut i 8-9 år i sträck och ALDRIG hamnat i bråk själv eller blivit vittne till någon misshandel eller annan skit. Läser om det i tidningarna men för egen del så är det som att det inte existerar. Då är jag ändå full nästan varje gång som jag går ut, man tycker ju att något borde ha hänt någon gång. I och för sig så är jag ganska harmlös och prestigelös, tar aldrig någon hätsk diskussion och ber alltid om ursäkt om jag går in i någon etc.

Gerdler
2016-09-26, 15:19
^^Jag har varit med om en del mindre gruff(aldrig slagsmål) på fyllan men oftast är jag bara trött och sur, inte aggressiv. Jag har väl gjort mindre bra saker på fest med kollegor, kursare och kompisar som har föranlett att jag fått be om ursäkt osv, inte mer. Annars en del spyor, några gånger har jag skadat mig själv på olika sätt ofta genom att ramla med cykeln eller i trappor. Min kropp har känts ganska mör ibland efter minnesluckor där jag inte kunnat räkna ut hur jag skadat mig.

Jag har fan druckit rätt mycket och haft många snedfyllor under mina år som student och även en del innan och efter. Men efter att ha läst alla historier här så är man rätt nöjd med sina egna snedfyllor. Känns som det motiverar mig ännu mer att hålla sig någorlunda nykter. Tror min senaste snedfylla var för ~3 år sedan nu, vilket börjar kännas helt OK. Vill fortsätta dricka ansvarsfullt och sällan, det passar mig, men vill inte bli nykterist.

VoDaresVins
2016-09-26, 15:52
^^Jag har varit med om en del mindre gruff(aldrig slagsmål) på fyllan men oftast är jag bara trött och sur, inte aggressiv. Jag har väl gjort mindre bra saker på fest med kollegor, kursare och kompisar som har föranlett att jag fått be om ursäkt osv, inte mer. Annars en del spyor, några gånger har jag skadat mig själv på olika sätt ofta genom att ramla med cykeln eller i trappor. Min kropp har känts ganska mör ibland efter minnesluckor där jag inte kunnat räkna ut hur jag skadat mig.

Jag har fan druckit rätt mycket och haft många snedfyllor under mina år som student och även en del innan och efter. Men efter att ha läst alla historier här så är man rätt nöjd med sina egna snedfyllor. Känns som det motiverar mig ännu mer att hålla sig någorlunda nykter. Tror min senaste snedfylla var för ~3 år sedan nu, vilket börjar kännas helt OK. Vill fortsätta dricka ansvarsfullt och sällan, det passar mig, men vill inte bli nykterist.

Plus ett på allt. Bara tiden från senaste som skiljer med 10 år.
Edit: Brukar sällan bli sur. :)

Ado2000
2016-09-26, 15:54
Vakten var en vuxen person som arbetade på en krog som vi var på.
Jag var 18 år gammal.

En av personerna som misshandlade mig på dagen sprang jag av en slump på i stadsparken när det var kväll / natt. Det var ingen som jag letade efter utan bara en ren slump.
Måste varit runt 15-16 i ålder då.


Aaah då är jag med. Vilket jävla sammandträffande att du bara råkade på den killen isf. Sen att det visar sig att vakten var turk och misshandlade en kurd ger en helt annan nyans på förloppet.

En anna korkad grej när det gäller mig själv så var det på valborg för min del med. Var ute på krogen å viftade på nåt jävla vis medans jag dansade vilket slutade med att jag slog i handleden i en snubbens glas som gick förbi med sin drink. Han varken tappa sin drink eller jag tyckte inte heller att jag slog mig så hårt. Men tydligen så var det tillräckligt så att det skapades ett jack på handleden å det bara forsade blod nerför min arm. Det var bara å lämna nattklubben å sitta på akuten.

Gober
2016-09-26, 15:56
Hittat på mycket skit på fyllan, rena turen att en inte skadat sig själv eller någon annan allvarligt, eller värre..Men det är preskriberat nu.

Det var dock i åldern 13-16 ungefär, när jag var ett bus som tillsammans med de andra grabbarna i gänget agerade först och tänkte efter. Som tur är växte en upp. I vuxen ålder är det väl mest sådant som går att skratta bort, mindre pinsamheter som grejer som att säga pinsamma/fel saker. Numera blir jag oftast bara mysigt salong och ibland lite mer än så men aldrig någon snefylla där jag tappar kontrollen. Förutom alla uppenbara skäl att inte dricka för mycket så blir bakfyllorna 10 ggr värre för varje årsring en lägger på sig.

AntonHA
2016-09-26, 16:03
Blir lite mörkrädd när man läser vad vissa har varit med om. Jag har gjort en hel del dumma grejer men aldrig något som har utsatt någon annan än mig för någon fara, vilket är rätt skönt. Det kan faktiskt fascinera mig att jag har varit på hemmafest eller gått ut i 8-9 år i sträck och ALDRIG hamnat i bråk själv eller blivit vittne till någon misshandel eller annan skit. Läser om det i tidningarna men för egen del så är det som att det inte existerar. Då är jag ändå full nästan varje gång som jag går ut, man tycker ju att något borde ha hänt någon gång. I och för sig så är jag ganska harmlös och prestigelös, tar aldrig någon hätsk diskussion och ber alltid om ursäkt om jag går in i någon etc.

Jag har heller aldrig hamnat i slagsmål. När jag fyllde 18 och var på min första utgång så var det tydligen nån som ville slåss med mig. Jag var så full att jag inte ens märkte av honom

ceejay
2016-09-26, 16:07
Jag har aldrig slagits heller.

Derbel McDillet
2016-09-26, 17:35
Jag har aldrig slagits heller.

Inte jag heller. Dömer ingen för att ha råkat i gruff en gång men när det är återkommande man hamnar i slagsmål får man nästan rannsaka sig och inse att problemet troligtvis delvis ligger hos en själv.

Lafayette
2020-01-01, 18:19
Inget som jag kommer på. Blir full intensivt under ett kort tag sen mår jag bra igen och kan ta mig hem säkert.

dmoller
2020-01-03, 08:25
dansat ohyggligt fult och varit högljud, nästan gjort sönder ett glas med.
skämmigt jag vet..

blåvitt
2020-01-03, 09:05
Vart ska man börja... :D

KoloKille
2020-01-03, 09:09
Vart ska man börja... :D

Jag föreslår att du börjar med att berätta det värsta du gjort när du varit full.

Läskeblask
2020-01-03, 09:14
Ljugit en massa b.la vad jag heter och åkt fast senare. Ljugit om vad jag jobbar med.

Bråkat lite

Urinerat på bordet i krogen

Urinerat genom luckan på kebabrestaurangen

Borstat okända människors hår med toalettborsten på krogen

Gömt mig i en polisbil som hade lämnat dörren olåst

Klättrat upp på hustak

Brofessorn
2020-01-07, 11:06
Vet inte riktigt. Värsta är väl kanske att jag blev kompis med någon buse jag egentligen inte ville kännas vid. Brukar bara bli överdrivet positiv och kärvänlig. Någon gång var det tal om gängbråk på en hemmafest och då blev jag mest peppad på lite underhållning.

Förstår inte varför man super om man bara blir sur och aggressiv av det.

En gång raggade min dåvarande flickväns brors sambo samt mor till hans barn stenhårt på mig. Då kände jag mig stolt som avhöll mig, men nu i efterhand borde jag inte gjort det, om än bara för att jävlas.

r3mpuh
2020-01-07, 11:51
Slutat dricka.

lillaPiggy
2020-01-07, 16:21
Var på en krog där två killar bestämde sig för att dom hade något problem med mig, det började med blickar och efter en stund blev det verbalt så jag och mitt sällskap bestämmer oss för att byta krog, grabbarna följer efter ut och blir hotfulla så jag slog ena och jagade in den andra på krogen igen där han gömde sig. Full som jag var så gick jag bara till närmste krog och fortsatte kvällen, en stund senare kommer polisen in på stället och jag blir gripen för misshandel och olaga hot. det slutade med 3 månader på kåken.

Illustrerade mannen
2020-01-07, 16:44
Jag tänker inte skriva något. Nykterist sedan snart 7 år. Gissa varför...🤪

rooz
2020-01-07, 18:57
Slagit hål i badrumsdörr, kastat lite möbler, kastat lite ölglas på uteserveringar,eldat och spytt ned insidan av jackan.

Säker varit dräggig som fan flertalet gånger jag inte minns.

Alexton
2020-01-07, 23:12
Känns som halva den här tråden kunnat lösas med "det är därför näs-godis finns".

Brofessorn
2020-01-07, 23:16
Känns som halva den här tråden kunnat lösas med "det är därför näs-godis finns".

Vaddå? Gör det inte bara att man orkar supa sig ännu mer redlös? Eller blir man mer "nykter" av det?

Alexton
2020-01-07, 23:30
Vaddå? Gör det inte bara att man orkar supa sig ännu mer redlös? Eller blir man mer "nykter" av det?

Jag ska inte glorifiera något som fått flera vänner att deka ned sig mera.

Men kort sagt är det som en reset knapp.
Du vet när du är inne på krog toan och tar en piss fast egentligen är det för att du nästan ser dubbelt för att du gått över din nivå oavsett anledning.

Du råkar ha en vän eller random person som ger dig en näs-öl.

Du går på 1-5 sekunder från potentiellt dregglande mongo till strax under lullig. Du är instantly tillbaka till den plats där fyllan kändes guld och alla fördelar denna.

Så du helt plötsligt har du alla fördelar från alkohol samt skippar de fysiska nackdelarna (självförtroende, avslappning, osv) .

Lite som en boxare som börjar gå ned för räkning och helt plötsligt får en sniff av amoniak vaknar hela systemet till liv igen förutom att det håller i sig.

Problemet är att när det går ur så kommer du störtdyka nedåt snabbare än en basediver utan fallskärm.

(detta är utan att säga eventuella fysiska nackdelar av att ha Cocaethylene i systemet, vilket är mer negativt än båda droger singulärt.)

trädgårdsmöbel
2020-01-08, 09:03
"Näsgodis" är fantastiskt om du vill supa dig till en alkoholförgiftning.

lördagsgrogg
2020-01-08, 14:12
"Näsgodis" är fantastiskt om du vill supa dig till en alkoholförgiftning.

Jepp, dom/man fortsätter bara kröka mycket längre. Men visst det funkar nog "bättre" för dom som bara dricker måttligt när dom går ut. För mig som kräver ett intag som skulle döda en mellanstadieklass för att blir salongsberusad innebär det en liter sprit till för att fyllna till om jag blir linjär i mitt tänkande.

hahavaffan
2020-01-08, 22:08
Jepp, dom/man fortsätter bara kröka mycket längre. Men visst det funkar nog "bättre" för dom som bara dricker måttligt när dom går ut. För mig som kräver ett intag som skulle döda en mellanstadieklass för att blir salongsberusad innebär det en liter sprit till för att fyllna till om jag blir linjär i mitt tänkande.:laugh::laugh::laugh:
Länge sen jag garvade åt något på Kolo, jag tackar!