handdator

Visa fullständig version : Sida med pålitiga siffror för kcalförbrukning

Saikyou
2007-06-21, 02:22
Fick dessa siffrorna idag från calcounter som fick mig att tycka de verkar lite åt helvete *screwy* , tycker annars sidan är bra och vill gärna ha någon liknande sida *whistle*

Maten: Wasa Sport 5 skivor, Polar Extreme 4 "skivor"(2 "hela"), 2 burkar makrill i tomatsås, 5 äggvitor, ca 30g smältost, 5 dl laktosfri minimjölk, 1 burk vanilj-kvarg 250g (köpte fel burk men jävligt gott var det :Virro)

Träning: 2 timmar "lätt" tennis, 1 timme "medel" tennis, 1 timmes promenad intensivt

Detta gav mig nästan 500kcal minus idag vilket inte låter så pålitiligt med tanke på att jag är både mätt och pigg *gah!*

Så om det finns någon liknande sida men som är iallafall lite pålitlig så hade jag varit väldigt glad *cupid*

Och ja, jag har spammat sökfunktionen en stund nu utan resultat så ber om ursäkt om det redan finns någon post ^^

Raggis
2007-06-21, 03:01
Fick dessa siffrorna idag från calcounter som fick mig att tycka de verkar lite åt helvete *screwy* , tycker annars sidan är bra och vill gärna ha någon liknande sida *whistle*

Maten: Wasa Sport 5 skivor, Polar Extreme 4 "skivor"(2 "hela"), 2 burkar makrill i tomatsås, 5 äggvitor, ca 30g smältost, 5 dl laktosfri minimjölk, 1 burk vanilj-kvarg 250g (köpte fel burk men jävligt gott var det

Träning: 2 timmar "lätt" tennis, 1 timme "medel" tennis, 1 timmes promenad intensivt

Detta gav mig nästan 500kcal minus idag vilket inte låter så pålitiligt med tanke på att jag är både mätt och pigg *gah!*

Så om det finns någon liknande sida men som är iallafall lite pålitlig så hade jag varit väldigt glad *cupid*

Och ja, jag har spammat sökfunktionen en stund nu utan resultat så ber om ursäkt om det redan finns någon post ^^

Du har ju knappt ätit någonting *screwy*. Är din enda kolhydratskälla mackor?

Saikyou
2007-06-21, 03:39
Du har ju knappt ätit någonting *screwy*. Är din enda kolhydratskälla mackor?

Mindre än jag brukar, vaniljkvargen borde vara vanlig, men går ändå inte ner i vikt *mini* Ätit så här i ca en månad nu men ligger kvar på samma vikt, knappt någon skillnad i midjemått *gah!* Största del mackor ja, oftast råris när jag gör någon lagad mat. Håller mig icke-vrålhungrig och pigg iallafall ^^ Drog i mig en äggvita och 4dl minimjölk nu innan läggdags med ;) Ska leta lite till efter nån bättre sida sen sova :hbang:

Eddie Vedder
2007-06-21, 04:54
Är din enda kolhydratskälla mackor?

Det är väl inget fel i det? Visst är det lite mat överhuvudtaget men att ha bröd som enda kolhydratkälla är ju inget fel alls tycker jag.

Raggis
2007-06-21, 12:43
Det är väl inget fel i det? Visst är det lite mat överhuvudtaget men att ha bröd som enda kolhydratkälla är ju inget fel alls tycker jag.

Fatta mig lite fel. Var sent. Men, du förstår vad jag mena :P (Att det var för lite helt enkelt).