handdator

Visa fullständig version : Sommar!


ROMPE
2007-06-20, 22:54
Jag som hade värsta planerna inför sommaren. Jag tänkte att jag skulle träna dag för dag och sedan ner till stranden.

Men whoops se där, jobb jobb och jobb igen*gah!*

Jag har faktis inte tränat sedan 28 april.

Jag jobbar i en resturang/krog och äter och äter faktist, maten är ju bara för god! det är ju allt från Pasta till Pizza.

Rahf
2007-06-20, 23:19
Poängen med denna tråd var?

Jag vet inte ens om den platsar i allmänt ;)

MateFeedKillRepeat
2007-06-21, 00:23
Att man ska inte ha för stora förhoppningar på sig själv, för muskelbygge tar längre tid och mer tid än man tror.

LadyInsane
2007-06-21, 00:23
Jag som hade värsta planerna inför sommaren. Jag tänkte att jag skulle träna dag för dag och sedan ner till stranden.

Men whoops se där, jobb jobb och jobb igen*gah!*

Jag har faktis inte tränat sedan 28 april.

Jag jobbar i en resturang/krog och äter och äter faktist, maten är ju bara för god! det är ju allt från Pasta till Pizza.

Jag äter mycket skit när jag jobbar också. Dock i restaurangbranchen får man röra sig endel iaf. :)

Vad var poängen med denna tråd föresten?*rolleyes*

Krampus
2007-06-21, 00:35
Jag äter mycket skit när jag jobbar också. Dock i restaurangbranchen får man röra sig endel iaf. :)


Äter du skit!!?*spy*

LadyInsane
2007-06-21, 00:39
Äter du skit!!?*spy*

Skit= Burgare, pizza m.m.

No real shit man!:krampus

Krampus
2007-06-21, 00:40
Skit= Burgare, pizza m.m.

No real shit man!:krampus

Aha...............................










No shit? :Virro

LadyInsane
2007-06-21, 00:41
Aha...............................










No shit? :Virro

Well, this shit, is teh shit!:Virro

ikmor
2007-06-21, 03:49
Poängen var kanske att alla är människor?
Jag är glad att ROMPE påbörjade tråden, får mig att känna mig okej som mellan varven bara inte kan slita mig från sötsaker och annat! Tack!

/Kim

ps. sommaren är underbar! ds.

Rahf
2007-06-21, 09:01
Poängen var kanske att alla är människor?
Jag är glad att ROMPE påbörjade tråden, får mig att känna mig okej som mellan varven bara inte kan slita mig från sötsaker och annat! Tack!

/Kim

ps. sommaren är underbar! ds.

"Pit stop.."

"Hey Michael, I ate that bag of candy you had standing around, I'll buy you a new one."

*Roidrage, Michael Schumacher har längsta pit-stoppet någonsin*

Slartibartfast
2007-06-21, 09:08
Poängen var väl att alla är lika värda ändå.

Trance
2007-06-21, 09:09
Kommunist

ROMPE
2007-06-21, 23:20
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull. Det händer att jag äter ca 3-4 pizzor i veckan och inte fan går jag runt och tänker "fan va tjock jag har blivit"

L-Sami
2007-06-21, 23:23
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull.

Då har du inte heller förstått varför det finns folk som satsar hårt med dieten och så vidare.

Krampus
2007-06-21, 23:26
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull. Det händer att jag äter ca 3-4 pizzor i veckan och inte fan går jag runt och tänker "fan va tjock jag har blivit"

Jag håller med dig i precis allting. Hela tråden.

Löjtnant Blank
2007-06-21, 23:28
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull. Det händer att jag äter ca 3-4 pizzor i veckan och inte fan går jag runt och tänker "fan va tjock jag har blivit"
3 4 pizzer e inget, en sommar åt jag inget annat än mjölk choklad och bacon, inte fan tänkte jag "fan va tjock jag har blivit"..... kör hårt och smakar det såkostar det

newb123
2007-06-22, 05:59
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull. Det händer att jag äter ca 3-4 pizzor i veckan och inte fan går jag runt och tänker "fan va tjock jag har blivit"

+1
T.ex 500 g lösgodis är inga problem att trycka i sig 3-4 ggr i veckan.

3 4 pizzer e inget, en sommar åt jag inget annat än mjölk choklad och bacon, inte fan tänkte jag "fan va tjock jag har blivit"..... kör hårt och smakar det såkostar det

-1
När det blir så mycket är börjar det bli psykiskt jobbigt. En gång åt jag 1.2 kg godis, big mistake.

ROMPE
2007-06-24, 00:54
Jag känner en massa killar som tränar för att få den dära "moddel kroppen" från gymet som gjämt snackar om dieten, att de aldrig äter skräp. Jag ser dem varje helg på pizzerian och stoppar i sig en kebbbbabPizza

regus
2007-06-24, 01:01
Jag känner en massa killar som tränar för att få den dära "moddel kroppen" från gymet som gjämt snackar om dieten, att de aldrig äter skräp. Jag ser dem varje helg på pizzerian och stoppar i sig en kebbbbabPizza

Nej, oj, alvarligt? Vilka jävlar.

David86
2007-06-24, 01:26
Mat som mat, kebaban fräter knappast bort musklerna från insidan...

zanzi
2007-06-24, 02:04
Jag förstår inte på vissa som skippar skräp maten för träningens skull. Det händer att jag äter ca 3-4 pizzor i veckan och inte fan går jag runt och tänker "fan va tjock jag har blivit"

Pizza är inte så gott, speciellt inte 3-4 ggr. på en vecka. Kanske därför vissa skippar den sortens mat?

Raggis
2007-06-24, 02:22
Pizza är inte så gott, speciellt inte 3-4 ggr. på en vecka. Kanske därför vissa skippar den sortens mat?

Räknas endast pizza som skräpmat?