handdator

Visa fullständig version : Besviken! (Cry me a river)


Angel
2007-06-20, 20:05
Jag måste få skriva av mig lite för nu är jag ledsen/besviken.

Sedan ja och mitt ex gjorde slut för 1,5 år sedan har ja försökt passa mig jäkligt noga för att bli kär igen. För att jag vill inte få dom där hemska känslorna när man blir dumpad/allt går fel osv. Ja ni vet. Jag har träffat killar såklart men då har ja alltid haft den inställningen att det inte kommer bli något mer än ett hångel osv. Inte blivit kär, mått kanonbra och varit glad.

Men så träffar ja den här killen, ja trodde samma sak om han, att de bara va en kul grejj, en flört osv. Tyckte inte alls han va nått för mig först. Men sen hör han av sig igen, och vi träffas igen. Och igen. Och han e väldigt gullig, ni vet hålla-handen gullig. Pratar om att han absolut inte bara är ute "efter en sak" utan vill ha flickvän och verkligen gillar mig osv osv.

Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.

Jag blir så jävla trött/förbannad. Kom han på det nu? Kunde han inte klämt fram det innan jag började falla för han? Varför dra allt det gulliga romantiska om han ändå känner så? Ifall ja hade vetat det från början så hade det varit fine, då är man på samma nivå samma vilkor. Men jag hatar när sånt kryper fram efter ett tag. Och hade jag inte messat honom så hade han förmodligen inte ens hört av sig alls.

Nä, aldrig mera bry mig om någon.

Så, nu har ja skrivit av mig.

(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)

Röda_Lacket
2007-06-20, 20:08
Tråkigt att höra alltid lika jobbigt när det blir såhär tro mig jag har varit med om endel sådana här saker dem senaste åren då jag var urform. Men snart hittar du någon som inte beteer sig såhär och får dig att känna så som du precis kännt.

Prankie
2007-06-20, 20:10
Han kanske bara ville testa om sin charm fortfarande fungerade, och fina tjejer faller ju oftast för idioter. Cheer up! :thumbup:

Viktor_Balck
2007-06-20, 20:24
Jag måste få skriva av mig lite för nu är jag ledsen/besviken.

Sedan ja och mitt ex gjorde slut för 1,5 år sedan har ja försökt passa mig jäkligt noga för att bli kär igen. För att jag vill inte få dom där hemska känslorna när man blir dumpad/allt går fel osv. Ja ni vet. Jag har träffat killar såklart men då har ja alltid haft den inställningen att det inte kommer bli något mer än ett hångel osv. Inte blivit kär, mått kanonbra och varit glad.

Men så träffar ja den här killen, ja trodde samma sak om han, att de bara va en kul grejj, en flört osv. Tyckte inte alls han va nått för mig först. Men sen hör han av sig igen, och vi träffas igen. Och igen. Och han e väldigt gullig, ni vet hålla-handen gullig. Pratar om att han absolut inte bara är ute "efter en sak" utan vill ha flickvän och verkligen gillar mig osv osv.

Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.

Jag blir så jävla trött/förbannad. Kom han på det nu? Kunde han inte klämt fram det innan jag började falla för han? Varför dra allt det gulliga romantiska om han ändå känner så? Ifall ja hade vetat det från början så hade det varit fine, då är man på samma nivå samma vilkor. Men jag hatar när sånt kryper fram efter ett tag. Och hade jag inte messat honom så hade han förmodligen inte ens hört av sig alls.

Nä, aldrig mera bry mig om någon.

Så, nu har ja skrivit av mig.

(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)

Sänk honom, rakt av.

Ryska_raketen
2007-06-20, 20:27
Ge den jäveln en popnit! Så hoppar du på nästa. Bara att köra på som en säger.

Cilia
2007-06-20, 20:29
Angel, jag förstår att du är besviken. Varför kan folk inte vara rakare? Igår när du pratade med honom kunde han ha sagt det till dig. Men min erfarenhet är att dom flesta är väldigt väldigt fega och lättare att bara låta det rinna ut i sanden.

Han är en looser och sånna vill du ändå inte ha

Angel
2007-06-20, 20:32
Ja, varför ska dom vara så jävla fega för? Han är nästan 30 också, borde man inte växt till sig lite då?

Raggis
2007-06-20, 20:35
Usch, förstår dig. Jag och min flickvän breaka för 2 veckor sen. Bearbetar fortfarande sorgen. Kommer vara asrädd för att bli kär i framtiden.

Yankeee
2007-06-20, 20:38
Kommer vara asrädd för att bli kär i framtiden.

Nej, det kommer du inte.

Jay-Z
2007-06-20, 20:39
Han ville bara ligga men vågade inte säga det.

pilt77
2007-06-20, 20:39
Du skulle ha lyssnat på mig från början. Jag kände igen stilen han körde med. Men du kommer snart över honom. Jag ska bjuda på tacos och köpa extra toapapper :) *krama*

tigerofsweden
2007-06-20, 20:41
Nej, det kommer du inte.

Känns som jag +1'ar Yankeee ofta nu men han har ju rätt. Man tror man kommer vara rädd men så träffar man den där tjejen och med ens så har man glömt allt som har med rädsla för att bli kär att göra :)

Raggis
2007-06-20, 20:41
Nej, det kommer du inte.

Jag vet att man inte kan styra över sina känslor. Men, nu vet man hur det känns.

jenny
2007-06-20, 20:41
Om någon har ett bra svar på killar gör så så vill jag gärna veta. En av mina kompisar träffar den ena killen efter det andra som kör samma stil. Först är hon inte intresserad men de är envetna och säger en massa gulliga grejer och sedan när hon blir intresserad så är de inte redo för ett förhållande :confused: . Jag fattar inte det där spelet alls.

Angel
2007-06-20, 20:42
Han ville bara ligga men vågade inte säga det.

Vi hade redan legat, ja ville inte ens ha hans nummer först,ville bara slänga ut han på morgonen. Det va han som tog mitt nummer och hörde av sig sen...

Yankeee
2007-06-20, 20:42
Om någon har ett bra svar på killar gör så så vill jag gärna veta. En av mina kompisar träffar den ena killen efter det andra som kör samma stil. Först är hon inte intresserad men de är envetna och säger en massa gulliga grejer och sedan när hon blir intresserad så är de inte redo för ett förhållande :confused: . Jag fattar inte det där spelet alls.

K n u l l a. Ska jag utveckla?

Frida.B
2007-06-20, 20:42
Råkat ut för exakt samma sak! Man blir så jävla förbannad!

pilt77
2007-06-20, 20:43
Om någon har ett bra svar på killar gör så så vill jag gärna veta. En av mina kompisar träffar den ena killen efter det andra som kör samma stil. Först är hon inte intresserad men de är envetna och säger en massa gulliga grejer och sedan när hon blir intresserad så är de inte redo för ett förhållande :confused: . Jag fattar inte det där spelet alls.

det är inte svårt, vi killar vill ligga, då kan man lova vad som helst bara för att få sig ett nyp

Kaew
2007-06-20, 20:43
Han ville bara ligga men vågade inte säga det.

+1

Angel
2007-06-20, 20:44
Men han kunde få legat utan massa gull och löften. Vem har sagt att jag inte bara ville ligga då? Så länge man är på samma nivå om det så är det okej.

Men sånt här är inte okej.

jenny
2007-06-20, 20:46
det är inte svårt, vi killar vill ligga, då kan man lova vad som helst bara för att få sig ett nyp

Nu snackar vi dock om killar hon pratar med online som hon inte har legat med.

Frida.B
2007-06-20, 20:46
Men han kunde få legat utan massa gull och löften. Vem har sagt att jag inte bara ville ligga då? Så länge man är på samma nivå om det så är det okej.

Men sånt här är inte okej.

Killar har fått för sig att dom måste va gulligull för att få tjejen i säng.

Yankeee
2007-06-20, 20:47
Nu snackar vi dock om killar hon pratar med online som hon inte har legat med.

Tror du att snacket är annorlunda för att det är på nätet? :)

jenny
2007-06-20, 20:48
Men han kunde få legat utan massa gull och löften. Vem har sagt att jag inte bara ville ligga då? Så länge man är på samma nivå om det så är det okej.

Men sånt här är inte okej.

+1
Om killen vill ligga så säg det då. Varför vill man lura någon i säng?

Frida.B
2007-06-20, 20:50
+1
Om killen vill ligga så säg det då. Varför vill man lura någon i säng?

+1
Spelar man med öppna kort blir ingen sårad

Dnepr
2007-06-20, 20:51
+1
Om killen vill ligga så säg det då. Varför vill man lura någon i säng?

Det blir ju inte lika kul om man säger det och det hela blir för uppenbart. Man får lära sig att läsa mellan radera - för alla gillar inte, eller vill inte säga vissa saker rakt ut. Av olika anledningar.

cennys
2007-06-20, 20:51
+1
Spelar man med öppna kort blir ingen sårad

Hej jag vill ****** dig ska vi gå hem?

Angel
2007-06-20, 20:52
Ja, och andra gången vi sov ihop så ville han inte ens ha sex för han "ville så mycket" sa han. Och sen spelade vi minigolf=inget sexande.

Fan, fuck, jag e så sur.


Tycker ni jag skall svara något på hans sms? Det gick såhär:

"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"

Johan_P
2007-06-20, 20:52
Vi hade redan legat, ja ville inte ens ha hans nummer först,ville bara slänga ut han på morgonen.

Låter trevligt :thumbup:

cennys
2007-06-20, 20:52
finns dock få tjejer det funkar på, men sådana tjejer vill man fan inte ha isängs :p

Frida.B
2007-06-20, 20:52
Det blir ju inte lika kul om man säger det och det hela blir för uppenbart. Man får lära sig att läsa mellan radera - för alla gillar inte, eller vill inte säga vissa saker rakt ut. Av olika anledningar.

Men vadå läsa mellan raderna? Om killen inte vill ha ett förhållande, varför bete sig som att han vill det då? Ska man vara tvungen att fråga innan man får känslor?

internethjälten
2007-06-20, 20:52
Du kanske sa eller gjorde något som fick han att
minnas sitt ex eller liknande. Eller så var det helt
enkelt en annan faktor som fått han att må dåligt
och inte orkar med ngt nytt.

Hur som helst, surt när man kärar ner sig och det
inte blir ngt :-/

Ryska_raketen
2007-06-20, 20:52
"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"

Han är gay.

jenny
2007-06-20, 20:52
Tror du att snacket är annorlunda för att det är på nätet? :)

Tydligen inte men då är det ju så meningslöst om det är liggande som är meningen med spelet. Varför sitta och msna nätterna igenom och gödsla med komplimanger och säga att man är kär utan att ens ha träffats och skicka en miljon sms och sedan när då hon börjar bli intresserad tillbaks säga att han inte menade något med det/inte är redo för ett förhållande eller något annat genomskinligt. Vad är grejen att lägga så mycket tid på något om man varken har chansen att få ligga eller egentligen inte är intresserad?

cennys
2007-06-20, 20:52
Ja, och andra gången vi sov ihop så ville han inte ens ha sex för han "ville så mycket" sa han. Och sen spelade vi minigolf=inget sexande.

Fan, fuck, jag e så sur.


Tycker ni jag skall svara något på hans sms? Det gick såhär:

"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"

Han kanske Helt enkelt inte är över sin gammla förhållande då, han kanske glömde hon när han va kåt på dig =)

Dnepr
2007-06-20, 20:55
Men vadå läsa mellan raderna? Om killen inte vill ha ett förhållande, varför bete sig som att han vill det då? Ska man vara tvungen att fråga innan man får känslor?

Klart att det hade underlättat om alla alltid hade sagt rakt ut vad dom vill. Men han kanske inte vet exakt vad han vill? Ibland kanske man bara är ute efter det ena - eller det andra, och då förstör man för sig själv om man säger för mycket.

Yankeee
2007-06-20, 20:55
Tydligen inte men då är det ju så meningslöst om det är liggande som är meningen med spelet. Varför sitta och msna nätterna igenom och gödsla med komplimanger och säga att man är kär utan att ens ha träffats och skicka en miljon sms och sedan när då hon börjar bli intresserad tillbaks säga att han inte menade något med det/inte är redo för ett förhållande eller något annat genomskinligt. Vad är grejen att lägga så mycket tid på något om man varken har chansen att få ligga eller egentligen inte är intresserad?

Känns väl inte helt otroligt att de som håller på så har svårt att få till det på annat sätt. Kanske med en förhoppning om att man ska träffas relativt snabbt och få det hela överstökat. När det sen visar sig att tjejen börjar bli intresserad blir det "för mycket" sas och killens snabbligg är long gone.

jenny
2007-06-20, 20:57
Men vadå läsa mellan raderna? Om killen inte vill ha ett förhållande, varför bete sig som att han vill det då? Ska man vara tvungen att fråga innan man får känslor?

+1
Varför hålla på och säga en massa saker som bara är ljug? Till slut vet man ju inte vad man skall tro. När jag var singel sist och hängde på spraydate så var jag så bränd av all falskhet att jag inte trodde på den minsta komplimang. Det känns ju lite meningslöst att försöka träffa någon på nätet när man misstror allt som sägs.

Jay-Z
2007-06-20, 20:58
Ofta krävs det ju så oerhört lite för att stjälpa en begynnande relation. Han kan ju ha varit genuint intresserad, men så hände något som inte "kändes" rätt och då bestämde han sig för att inte fortsätta.

Frida.B
2007-06-20, 21:00
Ofta krävs det ju så oerhört lite för att stjälpa en begynnande relation. Han kan ju ha varit genuint intresserad, men så hände något som inte "kändes" rätt och då bestämde han sig för att inte fortsätta.

Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände

Cilia
2007-06-20, 21:01
Tycker ni jag skall svara något på hans sms? Det gick såhär:

"Hej, Tycker du är bra och underbar på alla sätt, men jag är inte redo än för det du vill. Jag har inte bearbetat klart mitt förra förhållande och vill inte bege mig in i något nytt förrän jag gjort det. Hoppas du inte blir arg"
Jag tycker inte du ska svara.
Försvinn ur hans liv bara.

jenny
2007-06-20, 21:02
Känns väl inte helt otroligt att de som håller på så har svårt att få till det på annat sätt. Kanske med en förhoppning om att man ska träffas relativt snabbt och få det hela överstökat. När det sen visar sig att tjejen börjar bli intresserad blir det "för mycket" sas och killens snabbligg är long gone.

Så kan det förmodligen vara ibland. Men oftast är det personer som bor i andra städer och då känns snabbligg som lite svårt att genomföra. Jag skulle iallafall inte sätta mig på ett tåg till t.ex. Stockholm för ett one-night-stand.

En fundering, kan det inte vara någon form av egotripp? Man vill bli bekräftad och vill att tjejer skall svärma omkring en och sedan när tjejen blir intresserad så är det ingen sport längre?

Dnepr
2007-06-20, 21:02
Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände

Tänk om han kanske ändrar sig sen då? Då förstör han ju för sig själv om han säger så. Ibland får tiden och beteende tala istället.

Yankeee
2007-06-20, 21:03
Så kan det förmodligen vara ibland. Men oftast är det personer som bor i andra städer och då känns snabbligg som lite svårt att genomföra. Jag skulle iallafall inte sätta mig på ett tåg till t.ex. Stockholm för ett one-night-stand.


Snabbligg relativt sett då. Kanske dra iväg en helg, doppa lite och sedan strunta i tjejen. Jag spekulerar bara, men jag brukar ju ha rätt så, lol.

Jay-Z
2007-06-20, 21:03
Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände


Jo, det tycker man ju. Dock så kör ju många, killar som tjejer, på den enkla och smärtfria utvägen och slutar höra av sig istället. Inget ovanligt i sig, men rätt ruttet, ja.

Angel
2007-06-20, 21:04
Ofta krävs det ju så oerhört lite för att stjälpa en begynnande relation. Han kan ju ha varit genuint intresserad, men så hände något som inte "kändes" rätt och då bestämde han sig för att inte fortsätta.

Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

Frida.B
2007-06-20, 21:04
Så kan det förmodligen vara ibland. Men oftast är det personer som bor i andra städer och då känns snabbligg som lite svårt att genomföra. Jag skulle iallafall inte sätta mig på ett tåg till t.ex. Stockholm för ett one-night-stand.

En fundering, kan det inte vara någon form av egotripp? Man vill bli bekräftad och vill att tjejer skall svärma omkring en och sedan när tjejen blir intresserad så är det ingen sport längre?


Det verkar ju lite som det... och så kommer de på nån tarvlig ursäkt... eller så är dom killarna så jävla dumma att de inte hade en tanke på att tjejen kunde bli intresserad på ett djupare plan och när det väl blir ett faktum så är dom inte alls redo och freakar

Runda Grodan
2007-06-20, 21:05
Men då borde han berätta varför han bestämde sig för det... så att man själv kankse också fattar vad som just hände
Han kanske fick reda på att hon inte har någon spis samt att han tyckte att hon är gnällig och inte ville göra henne upprörd igen...

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:06
Han kanske fick reda på att hon inte har någon spis samt att han tyckte att hon är gnällig och inte ville göra henne upprörd igen...

Eller att hon kissar på handtaget på dom hon är sur på?

Ontopic: detta blir nog en lång tråd :(

Jay-Z
2007-06-20, 21:07
Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

Vem vet, helt plötsligt kanske hans ex blev intresserad nu igen?

Angel
2007-06-20, 21:09
Det var ett halvårsen de tog slut me hans ex, dom bor på olika platser, men ja vem vet.

Runda Grodan
2007-06-20, 21:09
Eller att hon kissar på handtaget på dom hon är sur på?

Ontopic: detta blir nog en lång tråd :(
Ja men vi finns ju här för att hjälpa till! :thumbup:



Angel, du borde försöka vara lite mer positiv och inte gräva ner dig själv i sorgträsket hela tiden. Kanske lättare sagt än gjort men allt som är värt något kräver ju en del arbete. :)

Andy.da.wohoo
2007-06-20, 21:09
Nej va synd Angel!! :(

Blir ledsen när jag läser detta och tycker att han borde skämmas som gör så mot dej!! *cry* *cry* :(

daja
2007-06-20, 21:10
Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

Bara för att du får ligga i hans knä kan det ju ha hänt något tidigare/senare som han tvekar över, han har kanske känt sig osäker hela vägen men velat ge det en chans ett tag och då kan man inte köra på halvhjärtat, därav att du inte märkt nåt innan och det kommer så plötsligt.
Han kan ju ha dejtat nån annan samtidigt som han nu blivit mer intresserad av också?

Frida.B
2007-06-20, 21:10
Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

Han är helt enkelt inte värd det! Idiot! Men det är ju så jävla svårt att få in det i skallen också... går ju inte bara att stänga av känslorna man fått för någon

Jay-Z
2007-06-20, 21:10
Nej va synd Angel!! :(

Blir ledsen när jag läser detta och tycker att han borde skämmas som gör så mot dej!! *cry* *cry* :(


And here comes the rebound guy. ;)

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:11
Angel ett seriöst tips då istället. För alla är så oseriösa, dags att äga märker jag: Istället för gräva ner dig över en looser som inte vågar säga vad han vill, så ut och träffa folk, hitta på saker. Sitt inte i din ensamhet och TÄNK!

Chris
2007-06-20, 21:11
You were my sun
You were my earth
But you didn't know all the ways I loved you, no
So you took a chance
And made other plans
But I bet you didn't think that they would come crashing down, no

You don't have to say, what you did,
I already know, I found out from him
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
And don't it make you sad about it

You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone
Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
Your bridges were burned, and now it's your turn
To cry, cry me a river
Cry me a river-er
Cry me a river
Cry me a river-er, yea yea

I know that they say
That somethings are better left unsaid
It wasn't like you only talked to him and you know it
(Don't act like you don't know it)
All of these things people told me
Keep messing with my head
(Messing with my head)
You should've picked honesty
Then you may not have blown it
(Yea..)

You don't have to say, what you did,
(Don't have to say, what you did)
I already know, I found out from him
(I already know, uh)
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
(No chance, you and me)
And don't it make you sad about it

You told me you loved me
Why did you leave me, all alone
(All alone)
Now you tell me you need me
When you call me, on the phone
(When you call me on the phone)
Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
(I'm not like them baby)
Your bridges were burned, and now it's your turn
(It's your turn)
To cry, cry me a river
(Go on and just)
Cry me a river-er
(Go on and just)
Cry me a river
(Baby go on and just)
Cry me a river-er, yea yea

Oh
(Oh)
The damage is done
So I guess I be leaving
Oh
(Oh)
The damage is done
So I guess I be leaving
Oh
(Oh)
The damage is done
So I guess I be leaving
Oh
(Oh)
The damage is done
So I guess I be... leaving

You don't have to say, what you did,
(Don't have to say, what you did)
I already know, I found out from him
(I already know, uh)
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
(No chance, you and me)
And don't it make you sad about it

Cry me a river
(Go on and just)
Cry me a river-er
(Baby go on and just)
Cry me a river
(You can go on and just)
Cry me a river-er, yea yea

Cry me a river
(Baby go on and just)
Cry me a river-er
(Go on and just)
Cry me a river
(Cause I've already cried)
Cry me a river-er, yea yea
(Ain't gonna cry no more, yea-yea)

Cry me a river
Cry me a river, oh
Cry me a river, oh
Cry me a river, oh

Cry me a river, oh
(Cry me, cry me)
Cry me a river, oh
(Cry me, cry me)
Cry me a river, oh
(Cry me, cry me)
Cry me a river, oh
(Cry me, cry me)

shadowfire
2007-06-20, 21:11
Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

Ptja, ni möttes med attraktion/kåthet, typ ett krogragg eller så?
Gick hem o hade lite rajtantajtan första gången ni sågs och började lära känna varandra efterhand... börjar man i den änden så är det lätt att det bara är just kåthet/attraktion o inget annat, han kanske ville vara kär o försökte tvinga sig själv till att gilla din personlighet också, men upptäckte att han bara gillade din grotta?

Angel
2007-06-20, 21:12
Angel ett seriöst tips då istället. För alla är så oseriösa, dags att äga märker jag: Istället för gräva ner dig över en looser som inte vågar säga vad han vill, så ut och träffa folk, hitta på saker. Sitt inte i din ensamhet och TÄNK!

Precis blivit hembjuden till Whistler på ett Greys marathon

jenny
2007-06-20, 21:12
Snabbligg relativt sett då. Kanske dra iväg en helg, doppa lite och sedan strunta i tjejen. Jag spekulerar bara, men jag brukar ju ha rätt så, lol.

Okej då, killar vill bara en sak. *rolleyes* Att de orkar hålla på så dock. Hur svårt kan det vara att få tjejer?

Dnepr
2007-06-20, 21:12
Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.

Det är "tyvärr" ett spel i såna lägen - och när någon inte hör av sig och man själv är lite "på" - så är det tyvärr lätt att göra sig själv ointressant.

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:12
Precis blivit hembjuden till Whistler på ett Greys marathon

Ja, gillar du datamän så, tja varför inte :D

Röda_Lacket
2007-06-20, 21:13
Dem bästa tjejerna jag träffat genom livet som varit bra för mig har jag gjort slut med. Istället har jag dragits till tjejer som är extremt svåra att få och när något kännts för lätt att få har jag bara stuckit. Nu är jag inte sådan men förut var jag det. Vet inte om han var sådan bara en tanke

Jay-Z
2007-06-20, 21:14
Dem bästa tjejerna jag träffat genom livet som varit bra för mig har jag gjort slut med. Istället har jag dragits till tjejer som är extremt svåra att få och när något kännts för lätt att få har jag bara stuckit. Nu är jag inte sådan men förut var jag det. Vet inte om han var sådan bara en tanke


Du är för vältränad nu.

Andy.da.wohoo
2007-06-20, 21:14
And here comes the rebound guy. ;)

Extersom jag har hjärnsläpp fattar jag inte vad du menar där :Virro

Säger så för jag var med om en liknande grej för ett litet tag sen...
Men jag har gått vidare nu :)

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:15
Dem bästa tjejerna jag träffat genom livet som varit bra för mig har jag gjort slut med. Istället har jag dragits till tjejer som är extremt svåra att få och när något kännts för lätt att få har jag bara stuckit. Nu är jag inte sådan men förut var jag det. Vet inte om han var sådan bara en tanke

OnlY ONe wOrd. PLAYAH! Ps. u dawg!

regus
2007-06-20, 21:15
Fyfan för fronda, ingen stil :(

Angel
2007-06-20, 21:15
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:16
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.

Äsch, orka med spel :) Vill du träffas så ska du ju höra av dig, ser inte problemet.

Andy.da.wohoo
2007-06-20, 21:16
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.

Nej det var jättebra att du ringde!!

Bättre att veta att man inte har en chans än att gå omkring och hoppas.

Runda Grodan
2007-06-20, 21:19
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.
Nej, då hade han ju ringt och i sådana fall hade han hållt dig i handen och viskat sockersöta saker i ditt öra - precis just nu. *cupid*

Angel
2007-06-20, 21:20
Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Men men, nog gråtet nu. Jag har hans adress, han kan vänta sig ett ollat dörrhandtag + en spis mindre i morgon. Ses kolo

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:21
Det är kanske inte själva grejen att du var sååå intresserad av honom, utan mer att du blev burned utan att veta varför. Det är nog det som svider :(

Runda Grodan
2007-06-20, 21:24
Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Men men, nog gråtet nu. Jag har hans adress, han kan vänta sig ett ollat dörrhandtag + en spis mindre i morgon. Ses kolo
Äntligen lite rationella tankar från din sida. Jag tror det kan vara bra för dig att stjäla lite spisar och olla ett par handtag, så du får lite annat att tänka på.

Jay-Z
2007-06-20, 21:24
Det är kanske inte själva grejen att du var sååå intresserad av honom, utan mer att du blev burned utan att veta varför. Det är nog det som svider :(


Precis. Nog mer egot som fått sig en törn än något annat.

Dnepr
2007-06-20, 21:24
Nej, då hade han ju ringt och i sådana fall hade han hållt dig i handen och viskat sockersöta saker i ditt öra - precis just nu. *cupid*

Usch vad sanningen kan vara hård ibland. Men hon får väl se det som att han missat en toppentjej.

daja
2007-06-20, 21:24
Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Och hur ofta träffar man drömpartnern på första försöket?
Fattar inte att du är såå förvånad faktiskt.

L-Sami
2007-06-20, 21:29
Han gillade dig, men inte tillräckligt mycket. Därför blev det som det blev, tråkigt bara att han var tvungen att ljuga när du ringde honom. Det var dåligt gjort av honom. Finns bättre killar där ute, du har bara inte hittat honom än

Frida.B
2007-06-20, 21:33
Om man inte går och blir kär i var och varannan människa så är det klart att det känns för jävligt när man blir blåst!

Cilia
2007-06-20, 21:34
Ptja, ni möttes med attraktion/kåthet, typ ett krogragg eller så?
Gick hem o hade lite rajtantajtan första gången ni sågs och började lära känna varandra efterhand... börjar man i den änden så är det lätt att det bara är just kåthet/attraktion o inget annat, han kanske ville vara kär o försökte tvinga sig själv till att gilla din personlighet också, men upptäckte att han bara gillade din grotta?
alla lever inte kvar i stenåldern.


Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Men men, nog gråtet nu. Jag har hans adress, han kan vänta sig ett ollat dörrhandtag + en spis mindre i morgon. Ses kolo
Precis, det är det det handlar om.
sårad stolthet snarare än sårade känslor.

Löjtnant Blank
2007-06-20, 21:34
+1

+1

+1

+1

+1

= 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ryska_raketen
2007-06-20, 21:34
= 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+2*3

Jay-Z
2007-06-20, 21:35
= 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sign of teh devil.
http://seriewikin.serieframjandet.se/images/2/29/%C3%96verste_Worubu.png

Lexidos
2007-06-20, 21:41
Måste kännas jobbigt.
Vi får hoppas på bätter tur nästa gång.

daja
2007-06-20, 22:35
Om man inte går och blir kär i var och varannan människa så är det klart att det känns för jävligt när man blir blåst!

Blåst och blåst, de har ju inte direkt lovat varann evig kärlek, man får räkna med att såna här saker händer när man dejtar hur illa man själv tycker att det är.
Börjar det växa till ett förhållande är det däremot en annan sak.

Frida.B
2007-06-20, 22:50
Blåst och blåst, de har ju inte direkt lovat varann evig kärlek, man får räkna med att såna här saker händer när man dejtar hur illa man själv tycker att det är.
Börjar det växa till ett förhållande är det däremot en annan sak.

men om man dejtar och vet med sig att man kanske inte har de rätta känslorna än ska man inte bete sig som att man är kär

daja
2007-06-20, 22:54
men om man dejtar och vet med sig att man kanske inte har de rätta känslorna än ska man inte bete sig som att man är kär

kan vara många förklaringar till det beteendet
1. han hade en flickvän som han inte berättat om
2. han dejtade annan/andra som han föll för mer
3. han var helt enkelt osäker på vad han ville men kände att han ville ge det en ärlig chans men det funkade inte.
4. han var homosexuell och efter en veckas experimenterande gick han tillbaka till pojkar

Dnepr
2007-06-20, 22:54
men om man dejtar och vet med sig att man kanske inte har de rätta känslorna än ska man inte bete sig som att man är kär

Orka grina. Det är en tuff värld där ute och alla har sitt sätt att ta sig fram. Hoppas nu att hon lär sig något av detta.

kan vara många förklaringar till det beteendet
1. han hade en flickvän som han inte berättat om
2. han dejtade annan/andra som han föll för mer
3. han var helt enkelt osäker på vad han ville men kände att han ville ge det en ärlig chans men det funkade inte.
4. han var homosexuell och efter en veckas experimenterande gick han tillbaka till pojkar
5. Han blev ointresserad efter ett tag.

Frida.B
2007-06-20, 22:59
Vad ska hon lära sig? Att inte ta en killes agerande på allvar?

daja
2007-06-20, 23:01
Vad ska hon lära sig? Att inte ta en killes agerande på allvar?

Att inget är givet så länge man bara dejtar kanske?

Lexidos
2007-06-20, 23:02
Kärleksdoktorerna gör upp i en hård strid här :) ;)

Dnepr
2007-06-20, 23:03
Vad ska hon lära sig? Att inte ta en killes agerande på allvar?

Att det lätt kan bli så här.

Frida.B
2007-06-20, 23:06
Att inget är givet så länge man bara dejtar kanske?

så man ska inte få känslor innan man säger att man är ihop? Varför kan man inte bara hålla snack och agerande på dejtingnivå om man nu inte har lust att ta det längre?

Lexidos
2007-06-20, 23:07
Det här blev oerhört intressant måste jag säga...

daja
2007-06-20, 23:08
så man ska inte få känslor innan man säger att man är ihop? Varför kan man inte bara hålla snack och agerande på dejtingnivå om man nu inte har lust att ta det längre?

Har jag sagt det? Jag sa att man får räkna med att nånting sådant kan hända ganska lätt om man bara dejtar.

Dnepr
2007-06-20, 23:12
så man ska inte få känslor innan man säger att man är ihop? Varför kan man inte bara hålla snack och agerande på dejtingnivå om man nu inte har lust att ta det längre?

Man får väl få känslor när man vill, det är ju inte det som det handlar om. Han hade ingen skyldighet mot henne och han har rätt att dra sig ut precis när han vill. Det är känsligt precis där i början och det gäller att vara kall och finurlig och samtidigt vara beredd på att det oväntade kan ske.

Frida.B
2007-06-20, 23:12
Man får väl få känslor när man vill, det är ju inte det som det handlar om. Han hade ingen skyldighet mot henne och han har rätt att dra sig ut precis när han vill. Det är känsligt precis där i början och det gäller att vara kall och finurlig.

Hur kan man veta om killen har de känslorna han verkar ha enligt hans agerande? Hur är man kall och finurlig?

Tigerkotten
2007-06-20, 23:14
Inte riktigt helt säker på varför han inte hörde av sig mera, att Ni inte hade sex de 2 andra ggrna ni träffas kan ju bero på olika saker och ting. Första gången var ni båda berusade antar jag, lättare att eskalera saker och ting då. Sen kanske lite är mera blyga när ni nu var nyktra, samt helt enkelt mindre kåta på varandra.

Sen att han fortsatte träffa dig tycker jag inte är så underligt alls, det är inte så lätt att veta vad man kommer känna för en person. Det där med exet kan stämma också. Men kanske det inte gör det. Sen tror jag att det är fler än jag som tycker om att mysa & få närhet av någon.

Själv så tycker jag att det var rätt "tur" att du fick höra det där av honom redan nu, för han kunde kört vidare om han ville "få" något. O kanske fått dig att tycka om honom ännu mera. Jag är inte precis den snällaste personen också, fast har själv kanske agerat som man tyckte om den andra mycket. När jag i själva verkat inte varit kär, utan helt enkelt tyckt om att spendera tid med personen bara. Men däremot så har jag varit rätt så ärlig när tjejen har frågat vad man egentligen känner etc, och då om man vill vara "elak". Så kan man ju självklart säga att man tycker om den andra jätte mycket osv, eller så kan man vara ärlig och säga det man på riktigt känner.

Men sen samtidigt, säger man det verkligen känner. Så kanske man tappar möjligheten att fortsätta träffas och "få till det". För tjejen kanske bara är ute efter något seriöst.


Sen vet jag inte riktigt vad du vill just nu, om du vill få det seriöst med honom. Men annars kan du ju svara i stil med, men du jag var aldrig seriöst intresserad utav dig på så sätt. Utan jag ville mest sexa upp mera med dig.

Eller något i den stilen.

Lexidos
2007-06-20, 23:15
Är inte hans känslor det oviktiga här? Är det inte snarare sättet han gav besked på som var oerhört dumt lr?

Lellan
2007-06-20, 23:17
så man ska inte få känslor innan man säger att man är ihop? Varför kan man inte bara hålla snack och agerande på dejtingnivå om man nu inte har lust att ta det längre?

Killar å deras spel, sandlåda du vet.. Nä, tacka vet jag killar som har självkännedom å respekt för andra - de är öppna å ärliga.

En gång i forntiden när jag dejtade blev jag rätt less på en kille som sade sig och visade tecken på känslor (själv kände jag efter mer å snackade mindre) - men hade ovanan att säga att "jag kommer förbi dig imorrn på kvällen" å sen sket i det. När jag yttrade att jag inte hade lust att stanna inne bara för att vi bestämt, medan han tydligen inte hade bestämt, fick jag svaret "det finns inga garantier i kärlek". Nä? Tönt. Han var garanterat inte pojkvänsmaterial iaf. TÖNT. (skönt att få det ur systemet. TÖNT TÖNT TÖNT va han.. )

Å till Angel: är han så rörig i början blir det inte bättre. Leta rätt på nån som vet vad han håller på med istället, men grina först - ibland är tårar det enda som hjälper (skitsamma om det är big love eller bara lillfjant). Å inte grina för att du missade honom, det ska du va gla för, utan grina för att människor kan va töntar å att du råkat ut för en.

Dnepr
2007-06-20, 23:18
Hur kan man veta om killen har de känslorna han verkar ha enligt hans agerande? Hur är man kall och finurlig?

Hur kan han veta att hon menar det hon säger? Osv. I början känner man sig för och man får tassa fram försiktigt och tyvärr är mycket i den fasen ett litet spel. Hur man bäst är kall och finurlig varierar - man måste lära sig känna av läget och utgå från det.

Lexidos
2007-06-20, 23:20
Killar å deras spel, sandlåda du vet.. Nä, tacka vet jag killar som har självkännedom å respekt för andra - de är öppna å ärliga.
.

Va? det är vell tjejerna som är spelledare för det mesta ialla fall?




"spelledarn, spelledarn.. chewbacca fuskar"

Lellan
2007-06-20, 23:23
Hur kan han veta att hon menar det hon säger? Osv. I början känner man sig för och man får tassa fram försiktigt och tyvärr är mycket i den fasen ett litet spel. Hur man bäst är kall och finurlig varierar - man måste lära sig känna av läget och utgå från det.

Eller, så hoppar man över hela den grejen å är öppen å ärlig. Typ "nu har det blivit lite mkt, behöver distans nu ett tag" "jag är uppöveröronen i dig och kan typ knappt hantera det, bör jag tagga ner" osv osv. Är man mogen nog så behöver man inte spel för att känna attraktion och spänning, utan det räcker med personen i sig. Är man då öppen å ärlig (båda) så slipper man trampa på tår eller missa chanser/gå på för hårt, för man vet att den andra personen är så ärlig den kan och själv mår man gott för man spelar med öppna kort.

Sånt är vackert. :)

Frida.B
2007-06-20, 23:26
Eller, så hoppar man över hela den grejen å är öppen å ärlig. Typ "nu har det blivit lite mkt, behöver distans nu ett tag" "jag är uppöveröronen i dig och kan typ knappt hantera det, bör jag tagga ner" osv osv. Är man mogen nog så behöver man inte spel för att känna attraktion och spänning, utan det räcker med personen i sig. Är man då öppen å ärlig (båda) så slipper man trampa på tår eller missa chanser/gå på för hårt, för man vet att den andra personen är så ärlig den kan och själv mår man gott för man spelar med öppna kort.

Sånt är vackert. :)


+56

Dnepr
2007-06-20, 23:27
Att vara för öppen och spela med öppna kort och prata sönder det - behöver inte alltid vara så bra. Allt blir så förutsägbart då. Det är pirrigt när man inte riktigt vet var man har den andre.

Lellan
2007-06-20, 23:28
Att vara för öppen och spela med öppna kort och prata sönder det - behöver inte alltid vara så bra. Allt blir så förutsägbart då. Det är pirrigt när man inte riktigt vet var man har den andre.

I så fall är det ju spelet å inte personen man gillar? Gillar man personen uppskattar man att veta att allt är på riktigt. Ännu pirrigare med äkthet.

Edit: Å jag har inte sagt att man bör prata sönder det. Ärlighet kräver färre ord än spel.

Dnepr
2007-06-20, 23:33
Man kanske gillar båda. Äktheten kommer efter ett tag - detta var i inledningsfasen och då känner man sig för. Att berätta alla tankar och öppna sig på vid gavel kanske är lite väl tidigt då. Sånt kommer med tiden.

Frida.B
2007-06-20, 23:37
I så fall är det ju spelet å inte personen man gillar? Gillar man personen uppskattar man att veta att allt är på riktigt. Ännu pirrigare med äkthet.

Edit: Å jag har inte sagt att man bör prata sönder det. Ärlighet kräver färre ord än spel.

+1
Orka gå runt och inte veta var man har personen. Vill han ha mig, vill han inte ha mig? Guuud så pirrigt.. Nej fan, det är tryggheten som lockar, känslan av att våga slappna av med den andra. Tycker man om personen för den person den faktiskt är så behövs det inget spel och tramsande.

daja
2007-06-20, 23:43
+1
Orka gå runt och inte veta var man har personen. Vill han ha mig, vill han inte ha mig? Guuud så pirrigt.. Nej fan, det är tryggheten som lockar, känslan av att våga slappna av med den andra. Tycker man om personen för den person den faktiskt är så behövs det inget spel och tramsande.

Förstår inte hur ni kan vara så säkra efter att ha dejtat personen någon gång bara, det kan ju vara vem som helst, alla som vill kan spela älskvärd under nån middag eller fika utan att man alls vet vem personen egentligen är.

Frida.B
2007-06-20, 23:44
Förstår inte hur ni kan vara så säkra efter att ha dejtat personen någon gång bara, det kan ju vara vem som helst, alla som vill kan spela älskvärd under nån middag eller fika utan att man alls vet vem personen egentligen är.

men självklart snackar ja inte om efter bara en enstaka dejt

Dnepr
2007-06-20, 23:45
+1
Orka gå runt och inte veta var man har personen. Vill han ha mig, vill han inte ha mig? Guuud så pirrigt.. Nej fan, det är tryggheten som lockar, känslan av att våga slappna av med den andra. Tycker man om personen för den person den faktiskt är så behövs det inget spel och tramsande.

Men du, hur trygg är man med nån efter bara några träffar? Då har man ju inte ens lärt känna personen. I början ska det vara spännande - inte förutsägbart.

daja
2007-06-20, 23:47
men självklart snackar ja inte om efter bara en enstaka dejt

det är väl det vi pratat om hela tiden, inte under ett förhållande

Lellan
2007-06-20, 23:48
Man kanske gillar båda. Äktheten kommer efter ett tag - detta var i inledningsfasen och då känner man sig för. Att berätta alla tankar och öppna sig på vid gavel kanske är lite väl tidigt då. Sånt kommer med tiden.


Men vem har snackat om att berätta alla tankar å öppna sig på vid gavel? Kan man inte bara vara öppen med att man känner sig för? Vem förväntar sig att man ska veta att "detta är kvinnan/mannen jag vill spendera mitt liv med"? Det är slöseri med bådas tid att spela spel, låtsas, hålla tillbaka saker. Oattraktivt och framstår mkt osäkert, som att man inte tror att man duger i egenskap av sig själv. Utan agera utifrån att man måste "lura" in den andre i att tro nåt man vill den ska tro och att vara uppmärksam så man inte "luras" in i något eller ut ur något.

VAD är det som är så galet med att vara ärlig? Ärlig innebär inte att blotta allt som man inte ens själv vet om sig själv, utan att visa lite respekt. Typ att anta "du är fin, jag är fin, vad behöver du, vad behöver jag" - dvs att inte krångla till det!

Frida.B
2007-06-20, 23:49
Men du, hur trygg är man med nån efter bara några träffar? Då har man ju inte ens lärt känna personen. I början ska det vara spännande - inte förutsägbart.

Det handlar ju även om hur mkt man har snackat med varandra... men när en kille visar stooort intresse och sedan när en själv visar intresse så är det inte så intressant längre... då tycker jag att det bara är ett spel man kör med och då ska man lägga ner. Blir man off för att personen visar intresse så kan man ju lägga ner direkt. Men då e ju min fråga. Hur skall man känna igen en kille som du som tappar intresset så fort man visar ett lite större intresse vid fel tidpunkt? Jag menar, så man vet vad man skall akta sig för

Lellan
2007-06-20, 23:52
Men du, hur trygg är man med nån efter bara några träffar? Då har man ju inte ens lärt känna personen. I början ska det vara spännande - inte förutsägbart.

Men tänk dig vad skönt att vara trygg i att när personen visar uppskattning, då är det PÅ RIKTIGT. Att när den drar sig tillbaks lite, då är det också PÅ RIKTIGT. Känslor är inte förutsägbara, vilket gör det spännande.

Den spänning spel handlar om utgör mest grund för missuppfattning anser jag. Hur ska man kunna lära känna någon om båda ivrigt satsar på illusioner?

sundvall
2007-06-20, 23:53
Dnepr är vis, lyssna på honom. Jag tror att många som anser att det är omoget, löjligt, töntigt osv att tappa intresse när någon är för på har nog själv tappat intresse ett flertal gånger utav att personen visat lite för mycket intresse så dom själv avslaknat, utan att ens tänkt på det.

Dnepr
2007-06-20, 23:54
Det handlar ju även om hur mkt man har snackat med varandra... men när en kille visar stooort intresse och sedan när en själv visar intresse så är det inte så intressant längre... då tycker jag att det bara är ett spel man kör med och då ska man lägga ner. Blir man off för att personen visar intresse så kan man ju lägga ner direkt. Men då e ju min fråga. Hur skall man känna igen en kille som du som tappar intresset så fort man visar ett lite större intresse vid fel tidpunkt? Jag menar, så man vet vad man skall akta sig för

Det handlar mycket om hur man visar det. Det gäller att ha finess, att göra det med stil och rätt känsla. En kille kan ringa dig 3 ggr på en dag och säga lite fel saker och du tycker han är skitjobbig. En annan kille ringer dig 5 ggr men säger rätt saker och du vill att han ska ringa igen.

Lellan
2007-06-20, 23:58
Dnepr är vis, lyssna på honom. Jag tror att många som anser att det är omoget, löjligt, töntigt osv att tappa intresse när någon är för på har nog själv tappat intresse ett flertal gånger utav att personen visat lite för mycket intresse så dom själv avslaknat, utan att ens tänkt på det.

Men det är ju inte ens det vi snackar om? En vettig person, som tappar lite intresse när någon är för på - kan, istället för att spela diverse spel, vara ärlig.

Hur farligt är det att säga "Ok, nu tar vi det liiite lugnt, blir lite mkt för mig.. Jag hör av mig nästa vecka om vi kan ta en fika då istället" (och sedan GÖR vad han/hon sagt). Eller säg det hur du vill "jag vet inte vad jag känner när det blir såhär intensivt, lite för tidigt för mig för sånt" etc etc.

Bara man är ärlig? Istället för att "hmm, jooo, visst.. jag gillar dig som fan också, verkligen, ska vi höras imorrn". Det är såna personer som sedan när en vecka har gått inser, "fan, jag ångrar mig - nu när hon/han är ointresserad märker jag ju att jag visst vill". Men då har föremålet för de heta känslorna tröttnat på spelnisse/nissa.

Såå mkt enklare att vara rak. Det är väl inget att skämmas över heller, att man behöver mer eller mindre utrymme resp bekräftelse. Orka borka krångla.

Frida.B
2007-06-20, 23:58
Det handlar mycket om hur man visar det. Det gäller att ha finess, att göra det med stil och rätt känsla. En kille kan ringa dig 3 ggr på en dag och säga lite fel saker och du tycker han är skitjobbig. En annan kille ringer dig 5 ggr men säger rätt saker och du vill att han ska ringa igen.

okej du säger du ju emot dig själv.. men visst... hur är man på men på på ett rätt sätt? :s

Dnepr
2007-06-21, 00:04
okej du säger du ju emot dig själv.. men visst... hur är man på men på på ett rätt sätt? :s

Jag menade inte att man ska vara sån i början - jag ville bara belysa det från en annan vinkel. Att samma beteende kan tolkas olika beroende på vem som gör det och hur det görs.
I början ska man vara återhållsam tycker jag, hellre ett steg för lite - ett två för mycket. Jag kan inte förklara för dig vad som är rätt sätt då det kan variera så mycket. Det beror på vem man har att göra med, i vilket läge man är i osv.

Frida.B
2007-06-21, 00:07
Jag menade inte att man ska vara sån i början - jag ville bara belysa det från en annan vinkel. Att samma beteende kan tolkas olika beroende på vem som gör det och hur det görs.
I början ska man vara återhållsam tycker jag, hellre ett steg för lite - ett två för mycket. Jag kan inte förklara för dig vad som är rätt sätt då det kan variera så mycket. Det beror på vem man har att göra med, i vilket läge man är i osv.

hur märker man på en kille om han är intresserad för att man är lite off? Är ju jävla segt om man e off i början och sen när man väl får känslor och visar dem så är man inte så intressant längre för han vara bara ute efter "the chase"

Lellan
2007-06-21, 00:09
Jag menade inte att man ska vara sån i början - jag ville bara belysa det från en annan vinkel. I början ska man vara återhållsam tycker jag, hellre ett steg för lite - ett två för mycket. Jag kan inte förklara för dig vad som är rätt sätt då det kan variera så mycket. Det beror på vem man har att göra med, i vilket läge man är i osv.

Ok, men kan du förklara hur det kan vara fel att vara ärlig? Typ som i Angels fall, om han sagt "kan vi umgås mer som kompisar ett tag, vet knappt vad jag känner" istället för att smöra å gulla när han antagligen fått lite kalla fötter - men klädde ut dessa till kletigt känslosockervadd? Han ville uppenbarligen inte ligga då, utan känna efter lite.

Tror absolut att hon hade föredragit ärligheten och kunnat umgås med honom avslappnat istället för att få bilden av att han var nere i henne och uppriktigt ville höras/ses eller vad det nu var han tog tillbaks. Hon är ju inte sur över att han inte är intresserad, utan över att han spelade intresserad? Som jag förstått det.

Dnepr
2007-06-21, 00:10
hur märker man på en kille om han är intresserad för att man är lite off? Är ju jävla segt om man e off i början och sen när man väl får känslor och visar dem så är man inte så intressant längre för han vara bara ute efter "the chase"

Ännu en gång - olika killar sänder ut olika signaler. Och vill bli bemötta på olika sätt - det finns inget specifikt mönster man kan gå efter mot alla. Det gäller att känna av läget och agera utifrån det.

Frida.B
2007-06-21, 00:12
Ännu en gång - olika killar sänder ut olika signaler. Och vill bli bemötta på olika sätt - det finns inget specifikt mönster man kan gå efter mot alla. Det gäller att känna av läget och agera utifrån det.

dött lopp med andra ord

Dnepr
2007-06-21, 00:14
dött lopp med andra ord

Nej då. Det hade ju bara varit tråkigt om det bara fanns ett tillvägagångssätt till alla. Alla är olika och vägarna till deras inre är också olika - det är ju det som är så intressant.

Lellan
2007-06-21, 00:21
Nej då. Det hade ju bara varit tråkigt om det bara fanns ett tillvägagångssätt till alla. Alla är olika och vägarna till deras inre är också olika - det är ju det som är så intressant.

Det tar sig. Nyss var alla vägar till hjärtat att spela spel, nu finns det iaf en öppning till att vissa gillar det rakt och ärligt... (och ändå lyckas bevara någons och sitt eget intresse).

Dnepr
2007-06-21, 00:27
Det tar sig. Nyss var alla vägar till hjärtat att spela spel

Vem har snackat om att alla vägar till hjärtat var att spela ett spel? Jag har hela tiden hävdat att man gör det inledningsvis.

Frida.B
2007-06-21, 00:30
Varför kan man inte köra - hej ja gillar dig - jag gillar dig - ska vi se vart det här leder? och sen berättar man vad man känner under loppets gång... känner man att man börjar bli lite kär så berättar man det, känner man att man inte har de känslorna som man kanske borde ha så berättar man även det. Känner man att man vill ta det lugnt så berättar man det. Istället för att låtsas och känna efter medans den andra gör samma sak men kanske inte alls låtsas och blir sedan sårad för att personen kom på att det gick alldeles för fort framåt när det kunde ha saktats ner tidigare

Lellan
2007-06-21, 00:47
Varför kan man inte köra - hej ja gillar dig - jag gillar dig - ska vi se vart det här leder? och sen berättar man vad man känner under loppets gång... känner man att man börjar bli lite kär så berättar man det, känner man att man inte har de känslorna som man kanske borde ha så berättar man även det. Känner man att man vill ta det lugnt så berättar man det. Istället för att låtsas och känna efter medans den andra gör samma sak men kanske inte alls låtsas och blir sedan sårad för att personen kom på att det gick alldeles för fort framåt när det kunde ha saktats ner tidigare

Precis min mening!

Vem har snackat om att alla vägar till hjärtat var att spela ett spel? Jag har hela tiden hävdat att man gör det inledningsvis.

Men VARFÖR krångla? Båda förlorar ju på det.

Angel
2007-06-21, 00:50
Som sagt, i början var jag inte alls intresserad. Sedan började jag bli det lite. Och hans beteende, det han sa, gjorde att jag började gilla honom mera. Han sa tex till min kompis att han gillade mig riktigt mycket och inte skulle såra mig, han sa till mig att han hoppades på att detta skulle leda till något mer, osv osv. Utan att jag sa något sådant till honom, dock så sa ja att jag ville lära känna honom osv. Men som sagt, ja va absolut inte kär, jag var intresserad, kanske lite löjligt småförälskad. Allt jag kände att jag ville va att umgås, lära känna honom mera osv, ja ni vet. Jag sa aldrig till honom att jag ville ha något förhållande med honom (som han skrev). Men det som gjorde mig ledsen/förbannad vad att vi bestämmde att vi skulle träffas, han skulle ringa mig och sedan helt enkelt skiter i att ringa, medans jag går som en idiot hemma och väntar på att han skall ringa. Det var en bortkastad dag som han INTE var värd. En fin dag dessutom. Och hade jag inte messat honom framåt kvällen hade han förmodligen inte hört av sig alls. Det är fegt. Han kunde sagt det igår när vi pratade, eller han kunde ringt mig idag och sagt som det var, då hade det kännts mycket bättre och mycket ärligare än ett fegt sms. Okej vi kände inte varandra, men vi hade ändå gjort mycket mer än vad man gör med dom flesta. Kan man ligga med någon, kan man kyssa någon, då kan man fanemej ha stake nog att vara ärlig mot den personen.

Over and out.

chidde
2007-06-21, 10:49
Jag undrar vad det var i såfall, eftersom det sista vi sågs va han väldigt gullig, ville jag skulle ligga i hans knä på en bänk och kolla på ankor och sånt fjanterier.

det var säkert precis det han och hans ex gjorde på deras första date

Han sa tex till min kompis...

amen allvarligt talat? nu tycker jag du är lite naiv, klart han säger såna saker till din kompis, vem skulle han annars säga det till? sånt är mest trovärdigt när det kommer via en allierad, alla vet att vänner pratar om sånt sinsemellan, ffa brudar... de är ju skvallertanternas 100 mbitlina

det var planerat sen länge att du skulle få veta vad han "kände" via din kompis

(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)


kärleken här verkar ju ömsesidig, kan inte tigerkotten vara nåt potentiellt nätragg? :D

Deceiver85
2007-06-21, 11:13
Angel, Angel...

Jag trodde du var smart tös som kunde se igenom kåta killars charader, du har ju hållit mig kort på msn hela tiden ;) Seriöst nu, om killen är nästan 30 år och är så barnslig som du beskriver honom så är det bara att skrota.

Stoltz
2007-06-21, 11:24
Tråkigt att du föll för ett sådant offer.
Det är väl som Deciever säger (att jag skulle hålla med honom trodde jag aldrig skulle ske) att om han är 30 men så barnslig som det låter, då är det "bara" att strunta i honom. Helt enkelt inte värd det.

Han var säkert en sådan där som masturberade ändå.

Deceiver85
2007-06-21, 12:01
Tråkigt att du föll för ett sådant offer.
Det är väl som Deciever säger (att jag skulle hålla med honom trodde jag aldrig skulle ske) att om han är 30 men så barnslig som det låter, då är det "bara" att strunta i honom. Helt enkelt inte värd det.

Han var säkert en sådan där som masturberade ändå.
Visst är det hemskt att behöva hålla med mig? ;)

Stoltz
2007-06-21, 12:25
Visst är det hemskt att behöva hålla med mig? ;)

Acceptabelt i det här fallet :thumbup:

Deceiver85
2007-06-21, 12:26
Det är lugnt, det är bara du och Fed_Up som hittills erkänt offentligt (via PM är det fler) att ni håller med mig i vissa frågor. Och varje gång verkar ni så jäkla förvånade :D

joak1m
2007-06-21, 12:43
Det är lugnt, det är bara du och Fed_Up som hittills erkänt offentligt (via PM är det fler) att ni håller med mig i vissa frågor. Och varje gång verkar ni så jäkla förvånade :D

Även en trasig klocka visar rätt två gånger om dagen *whistle*

Angel
2007-07-08, 01:12
Updatering. Var ute idag, gick vid 12 tiden till ett ställe, och det första jag ser på dansgolvet är han. Han ser mig och jag tittar bort, men vi tittar på varandra och han kommer fram och säger nått, ja hör inget så vi går iväg lite.
Han säger typ "jag hoppas du fattar varför ja gjorde som ja gjorde..bla bla"
Sen säger han också att han "upptäckte" att jag var "flickvänsmatrial" och det va han tydligen inte redo för, samtidigt står han och tar på min hand och håller i mig osv. Jag känner att fan fan fan ja vill bara kyssa han.men ja försöker vara cool och säger att jag hade uppskattat lite ärlighet istället för ett sånt beteende. Sen kommer mig efterhängsna kompis och ställer sig brevid och glor, vill bara att hon ska gå. Ja säger att vi ska gå och dansa och han säger att han ska på toa men kommer sen. Han klämmde även fram att han gillade mig mycket och kände sig dragen till mig osv. Jag säger nada. Iallfall så kommer han aldrig sen utan har dratt. Ja känner att helvetes jävla skit jag vill ha han, verkligen! Ja ringer han när vi går ut från min kompis mob och han svarar, ja frågar om vi kan snacka och säger att ja ska ringa han när ja e hemma och att han ska svara, han säger att han ska göra det. Ringer han när ja kommer hem, och va gör han...jo klickar mig. And thats the story of it.....fuckers!

Angel
2007-07-08, 01:15
jag är sån jävla looser, nu går jag och sover istället. kukjäveln!

Muskelbyggaren
2007-07-08, 01:25
Nu ger jag mig in på territorier jag annars brukar hålla mig långt bort från, men vad är det som gör att du suktar efter någon som konsekvent behandlar dig respektlöst? Har du ingen rim och reson över ditt känsloliv? Jag menar inget illa, se det mer som en väckare.

(Jag väljer att utesluta möjligheten att hela denna tråd är ett rätt kul skämt från Angel i syfte att förlöjliga hela Kolozzeums tyckarelit.)

Sofia4_4
2007-07-08, 08:03
Angel, det är tråkigt det som har hänt och att du känner så.

Men jag tycker att du har gått för fort och angagerad sig i saker han har sagt.
Visa män gillar gulligull snacket och att överdramatisera för att de har sett för många såpor och har fått för sig att det är så man får tjejerna intresserade. *spy*

Jag håller med Dnepr för en gångs skull. Det finns ett spel som man spelar innan man ha lärt känna varandra. Jag tycker inte alls det är dåligt med spelet, jag hade tyckt att det är jätte trist om killen berättade hela tiden hur han kände. Men man måste lära sig att läsa mellan raderna. Det att han inte ringde var en signal.
Det kan vara precis så att han var ute efter trygghet som han hade med exet, men sen ångrade han sig.

My 5 cents. Du är smart, rolig och snygg. Angagera dig inte emotionellt i någon under minst 3 månader från första dejten. Njut istället. Hitta en kille som är bra i sängen, lagar god mat, lyssnar på din favorit musik och håller dig sällskap under promenaderna och njut av att göra just det. Ring honom när du är uttråkad, vill ha sex eller känner för sällskap, men angagera dig inte emotionellt. Efter 3 månader kan man säga om det finns potensiall där, men innan dess är det bara lek.

Får du den rätta inställningen kommer du inte att vara sårad av en person som egentligen inte betyder så mycket - typ alla man just börjat dejta.

Angel
2007-07-08, 09:49
Ja, men efter första omgången där med SMSet så brydde jag mig inte, jag sket i honom totalt. Sa tom till min kompis igår på dagen att jag faller fort men kommer över det lika fort med. Så jag hade inte en tanke på honom tills han stog där framför mig. Då var det som ett slag i magen.

Sedan efter han hade försvunnit där kände jag mig så jävla nere. Jag VET att ni tycker det är löjligt och patetiskt, men han gjorde liksom samma sak igen, han stog där helt nära och pillade på min hand och berättade hur underbar jag var.
Jag va så nere att jag istället tokdissade en annan jättesöt kille som stötte på mig :) :) han sa typ..."du har väldigt söta ögon"...jag sa..."mmm". Sen hade killens kompis frågat min kompis om jag "gick på något?" Apatisk JA!

Jag är iallfall glad att jag inte kysste honom, att jag inte sa att jag ville ha honom osv, även om mitt beteende hade kunnat vara lite mera stoltsamt så hade jag iallfall lite stake där.

Okej nu blev det ett långt inlägg här igen...

Angel
2007-07-08, 09:59
Det bästa var iallfall att jag var 5cm längre än han när vi stog och pratade, så han fick iallfall titta upp på mig, mohahha

tntballe
2007-07-08, 10:08
Du ska inte lyssna på sånt snack, åtminstone inte på krogen.
Det är en löjlig o patetisk sak som många killar gör, smörar som om livet stod på spel.
Bara att filtrera bort 99% av allt sådant som sägs.
Du är inte löjlig o patetisk, men du verkar vilja ha någon som är det.

Deceiver85
2007-07-08, 10:17
Angel, darling...

För det första, du kan inte på allvar vara intresserad av en dvärg. För det andra, du är värd bra mycket mer än en 30-årig skitstövel som beter sig som en 3-åring. Försök leta upp den jättesöta killen som stötte på dig istället.

tntballe
2007-07-08, 10:23
cAJ2tS74_0I

Ironbabe
2007-07-08, 10:25
Men han kunde få legat utan massa gull och löften. Vem har sagt att jag inte bara ville ligga då? Så länge man är på samma nivå om det så är det okej.

Jag tror att många killar höjer sig själva till skyarna och tycker de är så fantastiska att ALLA tjejer typ bara blir kära i dem. Att en tjej bara skulle vilja samma sak som de - LIGGA - är för dem helt obegripligt :D + att risken är stor att en tjej blir kallad för slampa eller dylikt då *screwy*

Det är uppfattningen jag fått iaf

GO ANGEL! Säg att du skiter i gullegullet och bara vill ligga lite nästa gång så kanske du får motsatt reaktion och bara vill bli av med honom istället ;)

Angel
2007-07-08, 10:26
Update igen.

Fick ett sms från han nu. "Hej, jag hade inte mobilen med mig ute igår, därför jag inte svarade"


Vafan? Har han glömt att vi pratade när jag ringde från min kompis mobil och att han sedan klickade mig? Är han helt dum i huvudet? Tror han att jag är helt dum i huvudet och inte minns det?

Jompan
2007-07-08, 10:30
Update igen.

Fick ett sms från han nu. "Hej, jag hade inte mobilen med mig ute igår, därför jag inte svarade"


Vafan? Har han glömt att vi pratade när jag ringde från min kompis mobil och att han sedan klickade mig? Är han helt dum i huvudet? Tror han att jag är helt dum i huvudet och inte minns det?

Han måste druckit väldigt mycket, som glömt det.

Glöm honom Angel, finns riktiga drömmän därute, man behöver inte flänga efter sådana nöt som honom.

Diana
2007-07-08, 10:54
Fy fan gömman låter tungt det där... Men vad du än gör bli för helvete inte bitter på män och kärlek i allmänhet nu! (som så många blir) Jag tror personligen att det kan vara lika destruktivt att släppa in folk för tidigt som det är att bygga för höga känslomässiga murar runt sej.

Och sätt honom inte på en pedistal, skit i honom, för snart har du glömt fanskapet iallafall. Om han inte vill mer (läs: förhållande) ens i framtiden med dej, är risken stor att han lider av manlig attentionhoeismDELUXE och behåller dej på kroken enbart för att göda sitt patetiska ego. Han vet ju att du gillar honom. Genomskåda detta nu och bespara dej tiden och smärtan.

Finns så sjukt få underbara människor i denna trasiga värld men när man hittar en är det värt allt sökande *popcorn*

Cilia
2007-07-08, 11:04
Nu ger jag mig in på territorier jag annars brukar hålla mig långt bort från, men vad är det som gör att du suktar efter någon som konsekvent behandlar dig respektlöst? Har du ingen rim och reson över ditt känsloliv? Jag menar inget illa, se det mer som en väckare.
Jag håller delvis med dig.
Men tyvärr är det så med känslor att man inte helt kan styra dom.




Angel, vet att det inte är lätt men dissa den där killen. Vem orkar hålla på med en person som inte vet vad han vill? Det är så jävla tröttsamt och mesigt.

daja
2007-07-08, 11:09
Känner du dig inte lite smått patetisk som springer efter honom sådär, och sen gråter ut på internet? Gå vidare, hur svårt kan det vara, ni har ju inte ens varit tillsammans!

mangemani
2007-07-08, 13:35
vad är problemet?
fool me once shame on you,fool me twice shame on me.
GÅ VIDARE eller vill du bli mer deprimerad/nere?

finner det konstigt att folk tror att den som dom har ögonen på är one of the kind,att det inte finns nån liknande därute.....newsflash,det finns det,så dumpa denna kille och sök vidare.

Cilia
2007-07-08, 14:09
Känner du dig inte lite smått patetisk som springer efter honom sådär, och sen gråter ut på internet? Gå vidare, hur svårt kan det vara, ni har ju inte ens varit tillsammans!
Va jävla otrevlig du är
Hon sprang ju inte efter honom.
Hon stötte ihop med honom och han sökte upp henne sen.
Om man har förälskat sig är det väl inte så konstigt att man hoppas.

Hoppas dom flesta inte är lika känslokalla som du är

Sofia4_4
2007-07-08, 14:13
Update igen.

Fick ett sms från han nu. "Hej, jag hade inte mobilen med mig ute igår, därför jag inte svarade"


Vafan? Har han glömt att vi pratade när jag ringde från min kompis mobil och att han sedan klickade mig? Är han helt dum i huvudet? Tror han att jag är helt dum i huvudet och inte minns det?

Det är det han hoppas på. Smsa inte och move on. Så mycket trevliga timmar kommer du inte att få med honom. Så har du skakad av dig förälskelsen då är det bara att kicka honom i arslet och hitta en bättre kille.

Röda_Lacket
2007-07-08, 14:31
Det du ska göra är

1. hitta alla fel med honom och börja tänka på dessa konstant
2. gör detta i 5 dagar
3. du kommer vara fri

Angel
2007-07-08, 14:35
Jag hade ju glömt honom så bra och fint. Och så poff står han där framför mig och jag faller hårt igen. Jag är iallfall glad att jag var såpass stark (och nykter) att jag inte gjorde någonting med honom och dessutom lyckades få fram att jag tyckte att han hade betett sig som en skit. Det kändes bra.

Fast nu har han smsat att han gillar mig igen, men jag skiter i honom!

Stoltz
2007-07-08, 15:29
Jag hade ju glömt honom så bra och fint. Och så poff står han där framför mig och jag faller hårt igen. Jag är iallfall glad att jag var såpass stark (och nykter) att jag inte gjorde någonting med honom och dessutom lyckades få fram att jag tyckte att han hade betett sig som en skit. Det kändes bra.

Fast nu har han smsat att han gillar mig igen, men jag skiter i honom!

:thumbup:

Me_Myself
2007-07-08, 16:27
Jag hade ju glömt honom så bra och fint. Och så poff står han där framför mig och jag faller hårt igen. Jag är iallfall glad att jag var såpass stark (och nykter) att jag inte gjorde någonting med honom och dessutom lyckades få fram att jag tyckte att han hade betett sig som en skit. Det kändes bra.

Fast nu har han smsat att han gillar mig igen, men jag skiter i honom!


Ja nu får det va bra med den där typen!
Nya insatser!

Diana
2007-07-08, 18:31
You make mama proud *kissass*

Cilia
2007-07-08, 18:33
Fast nu har han smsat att han gillar mig igen, men jag skiter i honom!
Jag hatar att det där funkar.
Du visade att du inte bara faller igen och då blir du intressant.
Killhalva, sånt förtjänar spö och inget gensvar

daja
2007-07-08, 18:40
Hoppas dom flesta inte är lika känslokalla som du är

Hoppet är det sista som överger människan!

Diana
2007-07-08, 18:58
Jag hatar att det där funkar.
Du visade att du inte bara faller igen och då blir du intressant.
Killhalva, sånt förtjänar spö och inget gensvar

Eller hur!

Säg till om du vill anlita några som 'ruffsar upp' honom lite
101 användningsområden för stilettklackar - en introduktionskurs

Nej, bara bra killar från och med nu.

Angel
2007-07-08, 19:03
Det är dom värsta som har dom snällaste uppsynerna. Skenet bedrar. *morr*

Ironbabe
2007-07-08, 19:08
Säg till om du vill anlita några som 'ruffsar upp' honom lite
101 användningsområden för stilettklackar - en introduktionskurs


Woho, det där låter intressant. Har du nån sneakpeak på hur det kan gå till? :D

Diana
2007-07-08, 19:49
Woho, det där låter intressant. Har du nån sneakpeak på hur det kan gå till? :D
Jao. Finns inget som inte lite handlingskraft, brutalitet och gnutta kreativitet (och höga klackar :D ) inte kan ådstakomma

Valfri kroppsdel efter 5
http://www.sibelkebabpizzeria.com/imgs/kebab4.jpg

Angel: du har rätt, 10% av alla män är psykopater.

Jompan
2007-07-08, 20:03
Angel: du har rätt, 10% av alla män är psykopater.

... så 90 % av alla killar är alltså fullständigt normala och rena drömmän! Se oddsen är grymt stora att du faktiskt kommer stöta på en perfekt man just för dig. :)

Man måste fokusera på det rätta killarna, och inte lägga en tanke till på killar som blir intresserade när du blir ointresserad av dem.

Hur ser din perfekta drömman ut Angel? :)

Angel
2007-07-08, 20:10
10% är psykopater
85% är allmänt dumma i huvudet

och dom resterande har liten snopp.

Diana
2007-07-08, 20:13
... så 90 % av alla killar är alltså fullständigt normala och rena drömmän! Se oddsen är grymt stora att du faktiskt kommer stöta på en perfekt man just för dig. :)


Ok procentsatsen är jag inte helt 100 på men det var något oroväckande nära det talet vill jag minnas :D (Det kan mkt väl ha varit fler)

Jompan
2007-07-08, 20:17
10% är psykopater
85% är allmänt dumma i huvudet

och dom resterande har liten snopp.

Ok procentsatsen är jag inte helt 100 på men det var något oroväckande nära det talet vill jag minnas :D (Det kan mkt väl ha varit fler)

Hej Hopp!

Jag tänker härmed ta strid för alla män! OK nästan alla män!:D

Helt klart så är det inte ens så stor siffra som 10% psykopater. Och skulle de vara det så vill jag veta hur många bland det kvinnliga könet som är psykopater. Jag menar vi har väl alla vår beskärda del av problem. :Virro

Upp med hakan nu! Det finns massa goa killar därute, sluta slösa tid på de som inte är värda er. :)

Diana
2007-07-08, 20:29
Hej Hopp!

Jag tänker härmed ta strid för alla män! OK nästan alla män!:D

Helt klart så är det inte ens så stor siffra som 10% psykopater. Och skulle de vara det så vill jag veta hur många bland det kvinnliga könet som är psykopater. Jag menar vi har väl alla vår beskärda del av problem.

Upp med hakan nu! Det finns massa goa killar därute, sluta slösa tid på de som inte är värda er. :)
Mjaaha :D du säger det du?

Det är vanligt att indela psykopatidrabbade: kriminella respektive icke-kriminella. Större delen av forskningen har utförts på kriminella psykopater, och det existerar inte någon uttömmande forskning om de icke-kriminella. De flesta forskare anser dock att merparten av psykopaterna är icke-kriminella, och det finns spekulationer om att upp till 10% av befolkningen lider av störningen i någon grad eller har många egenskaper som är starkt förknippade med psykopati utan att uppfylla en sådan nivå att denna diagnos ställs. Då man inom psykiatrin använder begreppet psykopati så är det ett specifikt tillstånd med olika grader av uppfyllelse av samtliga diagnoskriterier. Det finns alltså olika grader av psykopati; från lättare typer till mer allvarliga drag

Jepp, vårat kön har sin beskärda del issues, amen to that :D I form av att en tredjedel av alla kvinnor lider av borderline-personlighetsstörning - Det vi i folkmun kallar attentionhoeism/dramaqueenism.

Men det finns massa fina män därute det håller jag med om

Amatörpsykologen har talat/citerat från wikipedia :D

Stoltz
2007-07-08, 20:36
Hej Hopp!

Jag tänker härmed ta strid för alla män! OK nästan alla män!:D

Helt klart så är det inte ens så stor siffra som 10% psykopater. Och skulle de vara det så vill jag veta hur många bland det kvinnliga könet som är psykopater. Jag menar vi har väl alla vår beskärda del av problem. :Virro

Upp med hakan nu! Det finns massa goa killar därute, sluta slösa tid på de som inte är värda er. :)

*cupid*

Jompan
2007-07-08, 20:39
Mjaaha du säger det du?

Det är vanligt att indela psykopatidrabbade: kriminella respektive icke-kriminella. Större delen av forskningen har utförts på kriminella psykopater, och det existerar inte någon uttömmande forskning om de icke-kriminella. De flesta forskare anser dock att merparten av psykopaterna är icke-kriminella, och det finns spekulationer om att upp till 10% av befolkningen lider av störningen i någon grad eller har många egenskaper som är starkt förknippade med psykopati utan att uppfylla en sådan nivå att denna diagnos ställs. Då man inom psykiatrin använder begreppet psykopati så är det ett specifikt tillstånd med olika grader av uppfyllelse av samtliga diagnoskriterier. Det finns alltså olika grader av psykopati; från lättare typer till mer allvarliga drag

Jepp, vårat kön har sin beskärda del issues, amen to that :D I form av att en tredjedel av alla kvinnor lider av borderline-personlighetsstörning - Det vi i folkmun kallar attentionhoeism/dramaqueenism.

Men det finns massa fina män därute det håller jag med om

Amatörpsykologen har talat/citerat från wikipedia :D

Oh my! :Virro :D

Hitta inte nånstans i texten att de specifikt peka på män. Fast ok, ska inte ge mig in i den diskussionen. Anledningen till att jag la mig i om siffrorna är att jag undrar hur konstruktivt det är att fokusera på alla möjlig fel man kan hitta hos det motsatta könet. Dessutom som sagt så är det säkerligen lika många män som tycker vi är helt rudis till och från. Så varför inte ägna mer tankar på vilken sorts man vill ha, istället för att försöka undvika de man inte vill ha.

Det är liksom en viss skillnad där. Antingen söker man sig till något positivt, eller så flyr man från något negativt. Det kanske blir samma resultat i slutändan, men personligen tror jag man har roligare på vägen dit om man tänker på alla de positiva egenskaper som vi eftertraktar hos män. :)

Jompan
2007-07-08, 20:40
*cupid*

:em:

Diana
2007-07-08, 20:52
Oh my! :Virro :D

Hitta inte nånstans i texten att de specifikt peka på män. Fast ok, ska inte ge mig in i den diskussionen. Anledningen till att jag la mig i om siffrorna är att jag undrar hur konstruktivt det är att fokusera på alla möjlig fel man kan hitta hos det motsatta könet. Dessutom som sagt så är det säkerligen lika många män som tycker vi är helt rudis till och från. Så varför inte ägna mer tankar på vilken sorts man vill ha, istället för att försöka undvika de man inte vill ha.

Det är liksom en viss skillnad där. Antingen söker man sig till något positivt, eller så flyr man från något negativt. Det kanske blir samma resultat i slutändan, men personligen tror jag man har roligare på vägen dit om man tänker på alla de positiva egenskaper som vi eftertraktar hos män.
Precis precis precis du citerar mina tankar käre syster *cupid* Det var bara något jag nämnde på skämt i förbifarten om psykopatin :laugh: Självklart skall man fokusera och lägga energi på att hitta allt det underbara som finns i världen. Tänka positivt i alla lägen - det kommer man långt på.

Tids nog lär man sej nog dessutom vilken typ av folk som döljer vad tror jag, det sägs så iaf... :D

(Jo altså 10% av befolkningen blir ju 10% av män med)

Angel
2007-07-08, 21:56
Jag ÄLSKAR Diana!

Lexidos
2007-07-08, 22:13
Jag ÄLSKAR Diana!

Kärleksförklaringar... stay of the lådvin