handdator

Visa fullständig version : Anator p70


ray-ray
2007-06-19, 17:24
hejsan, läste lite på baksidan av anator p70 burken och läste att det gjorde nånting meddna så att kroppen byggde mer muskler.

någon som har provat detta tillskott? eller vet att det fungerar.
nånting måste den väl göra, eftersom dom har forskat i 5 år för att få fram formulan,och den är patent på den. '

vad tror ni?

Sverker
2007-06-19, 17:28
Jag själv skulle inte köpa en produkt där tillverkaren inte på ett pedagogiskt sätt kan förklara vad det är eller ska användas till:(

King Grub
2007-06-19, 17:34
Aminosyror, kolhydrat och kreatin. En gainerhybrid till överpris, hypad med larvig reklam med en gubbe i vit rock som visar Cutler en stor burk med pulver. Du får samma "effekt" av det billigaste vassleproteinpulvret du kan hitta, druvsocker och kreatin, fast du sparar plånboken.

Handcuff
2007-06-19, 17:36
hejsan, läste lite på baksidan av anator p70 burken och läste att det gjorde nånting meddna så att kroppen byggde mer muskler.

någon som har provat detta tillskott? eller vet att det fungerar.
nånting måste den väl göra, eftersom dom har forskat i 5 år för att få fram formulan,och den är patent på den. '

vad tror ni?

Tröga forskare? Inte så svårt blanda kolhydrat+protein+kreatin= Anator P70. Jag kan då göra det på 1 minut...*screwy*

EiseltUK
2007-06-19, 18:26
Lite lustigt så är patentet de anger ett gammalt patent som innahas av bl a Paul Greenhaff för en metod att öka upptaget av kreatin och glykogen... inget med stimulering av mTOR osv som man kanske förväntade sig.

ray-ray
2007-06-19, 21:36
så om någon hade köpt den så hade han varit en idiot?:laugh: *cry* *cry*

den kostar 750 spänn för 16 portioner..

Handcuff
2007-06-20, 15:58
så om någon hade köpt den så hade han varit en idiot?:laugh: *cry* *cry*

den kostar 750 spänn för 16 portioner..

Lättlurad kanske :D Å andra sidan tror jag de flesta har gått på liknande blåsningar. Många som har hållit på länge tror fortfarande att man behöver 600gram protein/dag från supertillskott osv

King Grub
2007-06-20, 16:21
den kostar 750 spänn för 16 portioner..

Argh.

"Idiot" är väl att ta i, men man har kastat bort 750 kronor. Hade man lagt 750 kronor på mat hade man vuxit mer.