handdator

Visa fullständig version : Hjälp med träning


metals90
2007-06-18, 23:28
Tjena.
Behöver hjälp och tips om övningar till att bygga rygg (ej svank), axlar och bröst. T ex: Vilka övningar man ska köra, hur många övningar ska man köra per pass och hur mycket i veckan.
Jag är 17 år och vill inte köra för hårt, men dock bygga upp så snabbt som möjligt. Har tidigare tränat ca ett halvår och håller på med boxning.
// Karl

Glenno
2007-06-18, 23:51
Då är det bara till att använda sökfunktionen.
Finns hur mycket info som helst, och svar på alla dina frågor och funderingar.

Övningsbank med en massa bra övningar.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31071

Handcuff
2007-06-19, 07:12
Tjena.
Behöver hjälp och tips om övningar till att bygga rygg (ej svank), axlar och bröst. T ex: Vilka övningar man ska köra, hur många övningar ska man köra per pass och hur mycket i veckan.
Jag är 17 år och vill inte köra för hårt, men dock bygga upp så snabbt som möjligt. Har tidigare tränat ca ett halvår och håller på med boxning.
// Karl

Okej inte för hårt..det låter sunt. Men för att bygga muskler krävs det mycket vilja och tid. Ordet snabbt finns inte i en styrketränandes ordlista :(

metals90
2007-06-20, 00:07
Okej inte för hårt..det låter sunt. Men för att bygga muskler krävs det mycket vilja och tid. Ordet snabbt finns inte i en styrketränandes ordlista :(

Om du läser en gång till så skrev jag "så snabbt som möjligt" Menar inte att det behöver vara "snabbt"

regus
2007-06-20, 06:02
Heavy ass compound movment
På svenska: Tunga basövningar
Det tillsammans med tillräckligt (mycket) käk.