handdator

Visa fullständig version : Gamla Exell vs Kolozzeums nya protein


Daniiiel
2007-06-17, 15:48
Varför tog ni bort det gamla exell proteinet som kostade ungefär lika mycket som det nya "kolozzeum" proteinet.

Exells choklad vassle var det godaste protein jag någonsin druckit, och det nya kolozzeums proteinet smakar tyvärr pissäckligt. Både chokladen och cocosen blir man less på efter en drink men gamla exell kunde jag dricka påse efter påse och aldrig tröttna.

Varför togs exell proteinet bort från shoppen?

Oktay
2007-06-17, 15:59
tycker kolozzeums e god som fan, och inte har jag tröttnat på choklad lr kokos... men har inte testat exells :p

z_bumbi
2007-06-17, 16:07
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=93190&highlight=exell

EiseltUK
2007-06-17, 17:38
Exell var enligt mig inte optimalt smaksatt. Tror att både Kolozz egna och vårt nya (ProFx) smakar och löser sig bättre.

z_bumbi
2007-06-17, 20:33
och vårt nya

Vore det inte enklare att göra en bra produkt på en gång istället för att byta smak och förpackning varje halvår?

EiseltUK
2007-06-18, 08:49
Vore det inte enklare att göra en bra produkt på en gång istället för att byta smak och förpackning varje halvår?

Vi tog fram Exell för Kolozzeum från början och då la vi ut jobbet på en underleverantör. I samband med att vi ville göra om produkten hittade Kolozzeum ett annan leverantör och vi startade i samma veva Fx så Exell blev lite överflödigt.