handdator

Visa fullständig version : Misstag?


Antonius
2003-03-28, 15:01
Jag körde ganska nyss ett väldigt kort och intnsivt träninspass så gott jag kunde med en hantel och två mindre hantlar jag har hemma. Så kom jag till min fasa på att jag ska ha suparfest hemma imorgon då mina päron är borta över natten.
Detta kommer säkerligen påverka muskelbyggningen, speciellt då i de nyss tränade områderna (biceps och triceps). Men frågan är hur mycket? Kanske beror på hur mycket jag dricker, och jag hade tänkt att bli helt aspackad.

Såå.... hur mycket kommer det att påverka?? *rädd*

King Grub
2003-03-28, 15:12
Men spelar roll om ett år. Om du inte får ut 100% av ett träningspass, kommer världen att gå under? Skall du vara med i ett extrainsatt Olympia nästa vecka? Distans! ;)

Action
2003-03-28, 15:14
Festa på du... Man måste ju ha lite kul emellanåt... tänk inte på dina armar nu... :D

dared
2003-03-28, 15:18
Ehh,, jag tränar jämt på fredagar och brukar dricka då me. Idag körde jag ett tungt ryggpass och om några timmar drar jag igång. Jag har inet haft några problem.

Antonius
2003-03-28, 15:19
Grub: Jag ber om ursäkt, ers höghet. :D Att jag var så trångsynt är oförlåtligt. Men allvarligt, klart du har rätt när man ser det så... och det är väl så man ska se det antar jag. *slå sig i huvudet*

Action: Ska inte tänka på dem, om de inte smärtar lite då, men även om de gör det ska jag försöka att inte tänka på dem och ha kul som fan! Rysk vodka here I come!! :cheers:

Dared: Jasså, du ska festa idag du? Trevligt... ha det "däckat". :kickass:

Laan
2003-03-28, 21:35
Har faktiskt lagt upp mitt träningsschema så att jag är träningsfri 1-2 dagar före fre-lör.. :D känns bättre så..
sen dagen efter är det bara att :eating: ordentligt och lite extra protte drink så kan man träna nån dag senare igen! :thumbup:

Janna
2003-03-28, 21:49
hmm aspackad är inte så smart att blir drick lite lagom istället det är roligare när man kommer ihåg vad man gjort och betydligt mindre pinsamt hahaha :em:

Spud
2003-03-28, 23:46
Antonius: way to go! :D

se bara till att du kommer ihåg kvällen :)