handdator

Visa fullständig version : Alienbase


TheGovernator
2007-06-13, 20:21
Någon som handlat något där nån gång?

Beställde några t-shirts därifrån för ca 3 veckor och har inte sett röken av de, har mailat och försökt ringa, utan resultat.
Vad göra?

Puss

tjabon
2007-06-13, 20:44
Någon som handlat något där nån gång?

Beställde några t-shirts därifrån för ca 3 veckor och har inte sett röken av de, har mailat och försökt ringa, utan resultat.
Vad göra?

Puss

Kolla upp på nätet å försök hitta ett telefonnummer!
Själv har jag beställt massor från dom, t-shirts, kepsar m.m.
och det har aldrig varit några problem. Grejerna har alltid kommit
några dagar senare.

TheGovernator
2007-06-13, 21:00
Kolla upp på nätet å försök hitta ett telefonnummer!
Själv har jag beställt massor från dom, t-shirts, kepsar m.m.
och det har aldrig varit några problem. Grejerna har alltid kommit
några dagar senare.

Ringde numret som går till kundtjänst, ingen svarade *gah!*

piraten99
2007-06-13, 21:03
har beställt en del därifrån. varit inga problem alls och bra leveranstid också!

satanika
2007-06-13, 21:35
Har beställt i från dom. Tog också sjukt lång tid att få hem grejorna, och de svarade inte på mejl:furious: när de väl kom fick jag förklaringen att dom hade fått beställa t -shirtarna från tryckeriet eftersom det var slut på dom. Fick 10% rabbat på nästa köp som kompensation.

TheGovernator
2007-06-13, 21:40
Har beställt i från dom. Tog också sjukt lång tid att få hem grejorna, och de svarade inte på mejl:furious: när de väl kom fick jag förklaringen att dom hade fått beställa t -shirtarna från tryckeriet eftersom det var slut på dom. Fick 10% rabbat på nästa köp som kompensation.

Hur lång tid tog det?

tjabon
2007-06-13, 21:44
Okej:

Alienbase´s VD heter Max Hallberg och bor i Jönköping
(har träffat honom). Försök med dessa telenummer:

036-188575
036-186290
0705-599090 (hans egen mobil)

Klaga och kräv kompensation!

Lycka till.

Solros
2007-06-13, 21:50
Ringde numret som går till kundtjänst, ingen svarade *gah!*

Va, är det sant? Har butiken med "SVERIGES STÖRSTA UTBUD AV MUSIKBAND KLÄDER & T-SHIRTS (Skämt & Sexartiklar)" inte en kundtjänst som är öppen efter 21:30?. Jag tror jag får en hjärtattack och dör av chocken här.

Skjaves
2007-06-13, 22:40
Va, är det sant? Har butiken med "SVERIGES STÖRSTA UTBUD AV MUSIKBAND KLÄDER & T-SHIRTS (Skämt & Sexartiklar)" inte en kundtjänst som är öppen efter 21:30?. Jag tror jag får en hjärtattack och dör av chocken här.
Jag tror nog han ringde innan han gjorde den här tråden.

TheGovernator
2007-06-17, 11:07
Jag tror nog han ringde innan han gjorde den här tråden.

Tack

Tack Tjabon för numrena :) ska testas

TheGovernator
2007-06-17, 12:29
Nu ringde jag, och det hjälpte inte ett skvatt. Först frågade jag om han var VD för Alienbase.com och han sa att det stämde, sen frågade hur fan jag hade fått hans nummer, sen frågade jag om ordern och då var han inte längre VD och sa att han inget kunde göra. Kul.

Corpobal
2007-06-17, 12:34
Va, är det sant? Har butiken med "SVERIGES STÖRSTA UTBUD AV MUSIKBAND KLÄDER & T-SHIRTS (Skämt & Sexartiklar)" inte en kundtjänst som är öppen efter 21:30?. Jag tror jag får en hjärtattack och dör av chocken här.

ROFL. :D

internethjälten
2007-06-17, 14:45
Testa att ring och vara lite trevlig ?

Devoid
2007-06-17, 14:52
Nu ringde jag, och det hjälpte inte ett skvatt. Först frågade jag om han var VD för Alienbase.com och han sa att det stämde, sen frågade hur fan jag hade fått hans nummer, sen frågade jag om ordern och då var han inte längre VD och sa att han inget kunde göra. Kul.

Detta är väl inte så konstigt? Hade någon ringt VDn för företaget där jag jobbar på en söndag och frågat var hans dörr/fönster var så hade han nog sagt att han inte kan hjälpa personen ifråga...

1. Inte många som jobbar på söndagar
2. Hur ofta har en VD hand om ordrar, både mottagande av order och paketering sköts nog inte så ofta utav en VD.

Försöker absolut inte försvara de här men att kontakta VDn en söndag är nog inte smidigaste sättet att gå :)

TheGovernator
2007-06-17, 14:56
Detta är väl inte så konstigt? Hade någon ringt VDn för företaget där jag jobbar på en söndag och frågat var hans dörr/fönster var så hade han nog sagt att han inte kan hjälpa personen ifråga...

1. Inte många som jobbar på söndagar
2. Hur ofta har en VD hand om ordrar, både mottagande av order och paketering sköts nog inte så ofta utav en VD.

Försöker absolut inte försvara de här men att kontakta VDn en söndag är nog inte smidigaste sättet att gå :)

Såg det lite som en sista utväg. :)