handdator

Visa fullständig version : Grits & äggvitor


_Erik_
2007-06-12, 21:27
Vad är Grits för något? Både Jay & Coleman kan ses äta det på deras DVD`s. Coleman äter det med äggvitor som redan är redo. Hur heter äggvitor som redan är i nån liters dunk i affären? Har alldrig sett något av dom, men skulle vilja börja äta båda om jag bara visste vad Grits är och hur man hittar äggvitor som redan ligger klara i affären.

King Grub
2007-06-12, 21:29
Jag svarade för en halvtimme sedan:

http://forum.body.se/showthread.php?t=14880

Trådar om äggvitedunkar finns det gott om, om du söker.

Handcuff
2007-06-12, 21:32
Jag svarade för en halvtimme sedan:

http://forum.body.se/showthread.php?t=14880

Trådar om äggvitedunkar finns det gott om, om du söker.

LOL:)


Varför vill du börja äta det när du inte ens vet vad det är:confused:

_Erik_
2007-06-12, 21:32
Jag svarade för en halvtimme sedan:

http://forum.body.se/showthread.php?t=14880

Trådar om äggvitedunkar finns det gott om, om du söker.

Du behöver inte påminna mig.

_Erik_
2007-06-12, 21:33
LOL:)


Varför vill du börja äta det när du inte ens vet vad det är:confused:

För att Jay Cutler och Ronnie Coleman gör det. Har deras dvd´s på datorn.

Lizard
2007-06-12, 21:36
För att fylla på lite så är grits för afro-amerikaner ungefär det som korn- eller havregryn är för oss - bonnamat. En basingrediens i den fattiges kök för att fylla ut allt ifrån flottyrkokta hönsfötter till mosade inälvor (jmfr pölsa).

Att Coleman väljer grits är alltså bara ett utslag av hans uppväxt och det ringa priset som kolhydratskälla. Du kan lika gärna steka havregrynsgröt i äggvitor som svensk.

Lizard

_Erik_
2007-06-12, 21:42
För att fylla på lite så är grits för afro-amerikaner ungefär det som korn- eller havregryn är för oss - bonnamat. En basingrediens i den fattiges kök för att fylla ut allt ifrån flottyrkokta hönsfötter till mosade inälvor (jmfr pölsa).

Att Coleman väljer grits är alltså bara ett utslag av hans uppväxt och det ringa priset som kolhydratskälla. Du kan lika gärna steka havregrynsgröt i äggvitor som svensk.

Lizard

Och bananer är för apor men det hindrar inte människor från att äta det. Cutler äter ochså grits. Men du gav mig ett bättre, steka havregrynsgröt i äggvitor.

ligne
2007-06-13, 22:19
ska du göra och äta allt som Jay och Ronnie gör då ?

_Erik_
2007-06-14, 01:20
ska du göra och äta allt som Jay och Ronnie gör då ?

Försöker iafall.

Whistler
2007-06-14, 01:54
Tänk på att de där stora grabbarna äter en hel del annat också som inte är direkt lagligt här i Svea Rike.

Kolla hur folk gör här på brädan istället och gör det lite enklare för dig. Livet blir mycket roligare när du kan slappna av lite mer, man behöver inte vara optimal hela dygnet. :)

L-Sami
2007-06-14, 08:17
Försöker iafall.

Visst gör det, men förvänta dig inte att få bättre resultat än någon som äter havregrynsgröt istället grits.

Handcuff
2007-06-14, 08:20
Visst gör det, men förvänta dig inte att få bättre resultat än någon som äter havregrynsgröt istället grits.

Eller än någon som varken äter gryn eller grits...eller ägg. Förvänta dig inte några särskilda resultat eller effekter utav enskilda livsmedel :thumbup: