handdator

Visa fullständig version : Uteställen i sthlm på lördag!


Röda_Lacket
2007-06-12, 15:10
Hejsan alla glada

På lördag ska jag åka upp till sthlm varför vet jag inte men det verkar skoj där öppe. Vilka uteställen är att rekomendera? helst bra score ratio....

Kanske någon skoj klubbkväll nu på lördag?

Tacksam för alla tips.

L-Sami
2007-06-12, 15:32
If you haven't scored in your town, you won't score here either.

Hur som helst, prova lyckan i nån av de här ställena.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2290646&postcount=4

TCOG
2007-06-12, 15:32
hemma hos Kwon

Angel
2007-06-12, 15:33
Undra om Nasty finns kvar

Trance
2007-06-12, 15:33
If you haven't scored in your town, you won't score here either.

Hur som helst, prova lyckan i nån av de här ställena.

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2290646&postcount=4

EDIT: JAG ÄLSKAR DIG! På riktigt fan. Bästa edit idag.

L-Sami
2007-06-12, 15:39
Undra om Nasty finns kvar

360 heter det nuförtiden, fast man har plockat bort allt det "nasty".

BigForre
2007-06-12, 15:43
Mmm...på lördags slås det med stora klubban, polarn kommer hem från ett år i Frankrike. Ska bli tungt och vått...

Hermit
2007-06-12, 16:11
Ålder på dig?
Vad är du ute efter? Musik? Bara knula snela eller bra drag?

Röda_Lacket
2007-06-12, 16:20
Ålder på dig?
Vad är du ute efter? Musik? Bara knula snela eller bra drag?

Ett ställe där folk släpper loss och ha kul :-) ...bästa stället jag varit på i sthlm hittills har varit gayklubben tiptop. Synd att det ska vara så taskig stämning på dem flesta straighta uteställena.

LadyInsane
2007-06-12, 16:46
Hejsan alla glada

På lördag ska jag åka upp till sthlm varför vet jag inte men det verkar skoj där öppe. Vilka uteställen är att rekomendera? helst bra score ratio....

Kanske någon skoj klubbkväll nu på lördag?

Tacksam för alla tips.

Ny "Kommer han scora ikväll?"-tråd på g?:D

Motorbreath
2007-06-12, 17:40
När jag var i Stockholm tipsade en snubbe om Kellys, tror jag det hette, på Medborgarplatsen. Han sa att om man inte får sig nåt där får man fara till Thailand och betala för det.

Granatgiraffen
2007-06-12, 17:44
När jag var i Stockholm tipsade en snubbe om Kellys, tror jag det hette, på Medborgarplatsen. Han sa att om man inte får sig nåt där får man fara till Thailand och betala för det.

Det säger alla losers om alla uteställen visserligen.

"Öööööööööööööööööööö köttmarknad, jag träffade 3 tjejer på samma gång och alla bjöd mig på tequila. nakna."

machine gun
2007-06-12, 17:45
När jag var i Stockholm tipsade en snubbe om Kellys, tror jag det hette, på Medborgarplatsen. Han sa att om man inte får sig nåt där får man fara till Thailand och betala för det.

Det är ju nästan bara killar på Kelly's :D

Tigerkotten
2007-06-12, 18:17
www.uncleeric.com har lite trevliga saker som visar vad som sker då o då.

http://www.uncleeric.se/stuff/Bar_BrasilXl.jpg

F.ö. hur gick det senaste utgången då? Du skulle ju jaga allt sa du.

patanga
2007-06-12, 18:18
När jag var i Stockholm tipsade en snubbe om Kellys, tror jag det hette, på Medborgarplatsen. Han sa att om man inte får sig nåt där får man fara till Thailand och betala för det.


kellys? wtf, bara billig öl och förkrökställe ju?

Motorbreath
2007-06-12, 18:33
kellys? wtf, bara billig öl och förkrökställe ju?

Ja jag vet inte. Vi for aldrig dit. Killen som tipsade om stället satt på nåt alkishak i Skanstull, Snövit tror jag det hette.

Motorbreath
2007-06-12, 18:34
Det är ju nästan bara killar på Kelly's :D

Kanske för att alla hört samma? :D

LadyInsane
2007-06-12, 19:56
Ja jag vet inte. Vi for aldrig dit. Killen som tipsade om stället satt på nåt alkishak i Skanstull, Snövit tror jag det hette.

Kan han a syftat på Kickis? Är själv aldrig där, men de polare som hänger där är tjejer. *whistle*

machine gun
2007-06-12, 19:56
Kan han a syftat på Kickis? Är själv aldrig där, men de polare som hänger där är tjejer. *whistle*

Men det ligger väl vid centralen?

patanga
2007-06-12, 20:01
Men det ligger väl vid centralen?


ja eller typ vid hötorget, kellys ligger vid medborgarplatsen

Motorbreath
2007-06-12, 20:03
Kan han a syftat på Kickis? Är själv aldrig där, men de polare som hänger där är tjejer. *whistle*

Vet inte, har för mig att det var Kellys eller nåt. Ett ställe med billiga brudar och bärs. På Medborgarplatsen var det iaf.

machine gun
2007-06-12, 20:08
Vet inte, har för mig att det var Kellys eller nåt. Ett ställe med billiga brudar och bärs. På Medborgarplatsen var det iaf.

Billig bärs, men dåligt med brudar skulle jag säga. Hårdrockshak och förkrökställe. Me like :D

LadyInsane
2007-06-12, 20:37
Vet inte, har för mig att det var Kellys eller nåt. Ett ställe med billiga brudar och bärs. På Medborgarplatsen var det iaf.

Ja, han skrev ju medis. Fan sorry, tänkte jag inte på. Då är det definitivt Kellys. Haha, går väl en brud på 10 grabbar där. Mannen som snackade om det, måste gått ut på rökpaus och raggat upp fulla brudar från GK. :D