handdator

Visa fullständig version : Synliga muskler


SajCo
2007-06-06, 18:53
Hej hej här är ännu ett inlägg... känns som ja skriver hela tiden om samma saker , men som sagt e man osäker så e de ju bäst att fråga nån som kan sina grejer ;) ... Det är såhär att ja vill bli större få lite större och synliga muskler.
Är det bästa att träna gym och ta protein dricka efter varje pass i några månader ... och sen börja med en deff ?.
Så som mina träningar ser ut idag så är det Boxning 3 ggr i veckan och gymmet 2 ggr i veckan. och äter helt vanliga middagar. Skippar godis och andra onyttigheter. Händer att ja tar en promenad ibland... hållt på i ca 3 månader , har inte hänt så mycket i kroppen , men de tar väl sin tid antar jag ? >_< ... Jag har i stort sett aldrig hållt på med nån idrott innan, därför som man känner att det är dags o piffa upp sin kropp nu ^^
är 180 lång och vägde för 3 månader sen 72 kg , nu på senaste tid har inte vägt mej...

Jag vill höra lite synpunkter , så sätt igång och skriv ;) ! ... gärna lite hjälp på traven hur jag ska gå till väga . hur ja ska lägga upp mina tränings pass och så vidare....

Ha de fint :thumbup:

Nimille
2007-06-06, 18:56
Kolla in best of -delen.
Finns i princip svar på alla dina frågor där inkl. programförslag. :)

SajCo
2007-06-06, 19:03
Ifursej visst har ja märkt skillnad blivit mer hårdare och fastare kring magen bröst och arm musklerna :)... men mina lår och röven är fortfarande fläskisar :/ , har aldrig tränat förut så man tycker att de borde försvinna fett därifrån ganska raskt dom första månaderna ? ...

Rahf
2007-06-06, 19:08
Det är individuellt var fettet försvinner först. Alla har sina problemområden och för män brukar det oftast vara magen verkar det som.

Där du har tappat minst nu kommer vara den del som håller kvar på fettet längst.

eandersson
2007-06-06, 19:16
Jag hade inte skippat godiset ;)

Jag har inte skippat godiset heller, det håller mig på ett bra kaloriöverskott och min mage är fetare än något annat på kroppen, jag ser ut som ett päron med muskler.

Rahf
2007-06-06, 19:18
Jag hade inte skippat godiset ;)

Jag har inte skippat godiset heller, det håller mig på ett bra kaloriöverskott och min mage är fetare än något annat på kroppen, jag ser ut som ett päron med muskler.

*Edit* Skitsamma, fel tråd.