handdator

Visa fullständig version : Förebilder inom BB?


Animalistic
2007-06-05, 20:00
Här är det fritt fram att skriva om era förebilder inom BodyBuilding, vilka ni anser vara de bästa och/eller mest groteska.

Personlig favorit, nu och alltid Markus Rühl, titanen från tyskland som är bara så jävla maffig att se på, underbara träningsvideos likaså. extremt skön snubbe, skulle vara najs att träffa han IRL ^^ *flex*

_henkee
2007-06-05, 20:01
Jay cutler idolen.
Ruhl och Dexter jackson gillas också

Zakath
2007-06-05, 20:08
Jag gillar Coleman och Arnold.

Men jag tycker inte att det går att se de som förebilder p.g.a. dopingen. :(

Nilsjohan
2007-06-05, 20:08
Maria Eriksson. Alltid trevlig och glad. Sköter sin diet och träning, samtidigt som hon har famil och jobbar 100%. Det är en bra förebild imo.

Cerberus
2007-06-05, 20:19
Jag gillar Dexter Jacksons fysik men helt ärligt talat har jag inga förebilder alls inom BB. Poänglöst me all doping.

edit: skulle väl va Sverker här då

mela
2007-06-05, 20:21
Camilla Öhman har schysst fysik! :hbang:

Snake
2007-06-05, 20:25
Jwzrd är min förebild. Vänta bara till Bästa Fysiken -08, då blir han farlig. :)

L-Sami
2007-06-05, 20:26
Byggare som är större och grövre än jag, som inte har preppat eller preppar för tillfället.

jwzrd
2007-06-05, 20:29
Jwzrd är min förebild. Vänta bara till Bästa Fysiken -08, då blir han farlig. :)

Orka glömma bort att man själv deffar. Går det bra Chrusjtjof?

Ryska_raketen
2007-06-05, 20:29
Byggare som är större och grövre än jag, som inte har preppat eller preppar för tillfället.

Som om cutler lägger ner preppet för , hm låt oss säga. 2 månader, är han din idol då?

Snake
2007-06-05, 20:30
Orka glömma bort att man själv deffar. Går det bra Chrusjtjof?

Nej det går åt helvete, det vet du väl? Dags att ringa Dragan så man får en boost igen :/

L-Sami
2007-06-05, 20:30
Som om cutler lägger ner preppet för , hm låt oss säga. 2 månader, är han din idol då?

Läs mitt inlägg igen.

Ryska_raketen
2007-06-05, 20:32
Läs mitt inlägg igen.

Jag har läst det. Flera gånger nu. Preppar för tillfället fastnar jag på om och om igen. På vilket sätt var min fråga då inte relevant?

L-Sami
2007-06-05, 20:37
Jag har läst det. Flera gånger nu. Preppar för tillfället fastnar jag på om och om igen. På vilket sätt var min fråga då inte relevant?

Byggare som är större och grövre än jag, som inte har preppat eller preppar för tillfället.

Vad jag vet så har Mr Cutler nångång proppat i sig en och en annan prep-piller, därmed kan han inte vara nån förebild för mig, och sen svar på din fråga, nej Jay Cutler kan inte bli min idol om han slutar med dopingen.

Ryska_raketen
2007-06-05, 20:38
Vad jag vet så har Mr Cutler nångång proppat i sig en och en annan prep-piller, därmed kan han inte vara nån förebild för mig.

Men va fan menar du med preppat för tillfället då? Det är det jag undrar.

L-Sami
2007-06-05, 20:40
Men va fan menar du med preppat för tillfället då? Det är det jag undrar.

De som har preppat, men har slutat är inga förebilder för mig och de som preppar är inga förebilder mig. Formulerade kanske lite konstigt i första inlägget. Förstår du nu?

mini
2007-06-05, 20:41
Iris Kyle, Marika Johansson, Cory Everson. Tre ganska olika men jäkligt coola damer.

Ryska_raketen
2007-06-05, 20:42
De som har preppat, men har slutat är inga förebilder för mig och de som preppar är inga förebilder mig. Formulerade kanske lite konstigt i första inlägget. Förstår du nu?

JO, nu när du skrev en begriplig mening så var det faktiskt inte så svårt att förstå. Ronnie coleman då?

L-Sami
2007-06-05, 20:45
JO, nu när du skrev en begriplig mening så var det faktiskt inte så svårt att förstå. Ronnie coleman då?

Nope, ingen förebild för mig.

tp_88
2007-06-05, 20:52
Jag förstår inte alls "han har kurat - han kan inte vara en förebild"-resonemanget, speciellt inte när det är bodybuilding det talas om.

Arnold, Cutler, Coleman, Mustafa, Jackson... Listan kan göras lång, alla riktigt bra byggare i princip.

Cerberus
2007-06-05, 21:00
Förebilder är ju något man kan sträva efter, jag kan inte bli så stor som Cutler eller ngn tävlande byggare egentligen om jag inte börjar dopa mig vilket jag inte tänker göra.

Därför kan jag inte ha några förebilder direkt.

tp_88
2007-06-05, 21:01
Förebilder är ju något man kan sträva efter, jag kan inte bli så stor som Cutler eller ngn tävlande byggare egentligen om jag inte börjar dopa mig vilket jag inte tänker göra.

Därför kan jag inte ha några förebilder direkt.
*uppdate* News-flash: Du kan inte bli så stor som Cutler oberoende av vilka prepp du kör. :D

Cerberus
2007-06-05, 21:04
*uppdate* News-flash: Du kan inte bli så stor som Cutler oberoende av vilka prepp du kör. :D

ne men du hajar principen, ingen poäng att "se upp till" byggare direkt som om det är ngt som är realistiskt att komma i närheten utav.

tp_88
2007-06-05, 21:07
ne men du hajar principen, ingen poäng att "se upp till" byggare direkt som om det är ngt som är realistiskt att komma i närheten utav.
Njae, jag är inte alls med. Kan du inte se upp till en människa för att du själv inte kan bli lika bra?

Mass-Tech
2007-06-05, 21:07
Jay Cutler, Iris Kyle och Ronnie Coleman

Ganymedes
2007-06-05, 21:09
Nu blir jag väl lika mobbad som i den där piercingtråden, men asså... Cutler har ju ingen charm alls. Hans videos är, bortsett från hans mäktiga fysik, tragiskt dåliga. Han säger knappt något och verkar allmänt osocial. Jävla kropp dock. Klart att det är kul att se när han vevar runt med feta vikter (och det är ju det man vill åt). Men sedan sitter han och vilar och bara stirrar lite hit och dit. Eller står i sitt kök och kör sin mixer. Men han säger fan aldrig nått. Eller har jag sett för lite av honom bara?

Cerberus
2007-06-05, 21:10
Njae, jag är inte alls med. Kan du inte se upp till en människa för att du själv inte kan bli lika bra?

Martin Luther King javisst, byggare nej :(

så känner jag iaf. Har svårt att sätta ord på det, har klurat länge på svar nu..

Mass-Tech
2007-06-05, 21:12
Nu blir jag väl lika mobbad som i den där piercingtråden, men asså... Cutler har ju ingen charm alls. Hans videos är, bortsett från hans mäktiga fysik, tragiskt dåliga. Han säger knappt något och verkar allmänt osocial. Jävla kropp dock. Klart att det är kul att se när han vevar runt med feta vikter (och det är ju det man vill åt). Men sedan sitter han och vilar och bara stirrar lite hit och dit. Eller står i sitt kök och kör sin mixer. Men han säger fan aldrig nått. Eller har jag sett för lite av honom bara?

Ja

Ganymedes
2007-06-05, 21:14
Ja

Jag inser att jag svor i kyrkan där, men ok. Då ska jag "köpa" några filmer med honom och omvärdera. Har du någon film med honom som du på rak arm kan rekommendera?

Cerberus
2007-06-05, 21:15
Jag inser att jag svor i kyrkan där, men ok. Då ska jag "köpa" några filmer med honom och omvärdera. Har du någon film med honom som du på rak arm kan rekommendera?

One Step Closer gillar jag riktigt :D

Skoj film om man gillar byggarfilmer. Sjukt långt dessutom.

Ganymedes
2007-06-05, 21:17
One Step Closer gillar jag riktigt :D

Skoj film om man gillar byggarfilmer. Sjukt långt dessutom.

Då tackar jag för tipset! :)

_henkee
2007-06-05, 21:19
Ripped as shreds är rätt skön.
Dock håller jag med dig att det är kanske inte världens roligaste person, men hans fysik räcker för att jag ska se filmerna ;)

nboi
2007-06-05, 21:41
Inte störst men väldigt cool fysik.
GOaz1P79DHc

Greg
2007-06-05, 22:08
Ok, jag har en massa förebilder, om man såklart bortser från deras fysik så finns det en del som bör sägas om personen själv.

Arnold: För allt han gjort för sporten och hans charm, hans sätt att se allmänt gosig ut.

Zane: Sympatisk och väldigt intelligent. Ger ett gott intryck.

Yates och Branch: För deras ball-to-the-wall träningar.

Kevin Levrone: För att han verkar så jävla skön, och för att han är Kevin Levrone.

Flex Wheeler: Har alltid bra saker att säga, och är oftast kontroversiell i sina uttalanden. Rolig att lyssna på och gör mycket för sporten.

Tuniz
2007-06-06, 09:19
Coleman är ju alltid kul att se när han tränar så jag säger väl han ^^.


Nyfiken fråga: Finns det någon BB som verkligen visar att han tävlar ren, med andra ord, testar sig frivilligt var 3:e-6:e månad bara för att bevisa att han verkligen är ren? Har gått runt i de tankarna de senaste veckorna.

Hade verkligen vart kul om någon verkligen kunde bevisa att han / hon är 100% ren :D

Eller det kanske bara blir sjukt dyrt..?

Muskelbyggaren
2007-06-06, 09:30
Förstår inte snacket om att så fort någon tagit steroider faller deras värde fullständigt. Om förebilds-skapet hänger på huruvida de väljer att ta nästa steg eller inte måste jag säga att det från början vilar på rätt lösa grunder.

Jag tycker att Arnold är en bra förebild på många vis. Visst har han lite åsikter man kan finna tveksamma, men i grunden är han ett riktigt framgångsrecept.

sn00k
2007-08-24, 08:56
Pudzanowski helt klart riktigt snygg fysik och ruggigt stark :D

Bahir
2007-08-24, 09:00
Ronnie, Arnold och Melvin Anthony är nog mina favoriter. De två första för deras personligheter, den sista för hans posing routines och han kropp, speciellt hans rygg.