handdator

Visa fullständig version : Tjejen gjorde slut.


Raggis
2007-06-05, 19:59
Tja, vad ska man säga. Är helt knäckt. Hon ringde idag, och bad mig komma över. Visste redan då att något var fel. Dök up, och så började hon att gråta. Hon har helt tappat känslorna för mig, vilket jag tycker är rätt så mysko. Runt 3 månader sen, så var det t.o.m förlovningsplaner.

Fick även reda på att hon strula runt med någon i lördags, när dom var på fest. Känns mindre roligt.

Kommer bli svårt att komma över henne. Vi har liksom varit tillsammans i 2 ½ år. Men, men.

Another one bites the dust.


Var tvungen att skriva av mig lite. Känns bättre.

Stoltz
2007-06-05, 20:02
Väldigt tråkigt att höra Raggis. Hoppas du kommer över henne snabbt, fast det kommer svida under läketiden så att säga.

Snake
2007-06-05, 20:02
Det som inte dödar det härdar. En töntig klycsha kan tyckas, men det finns inget som stärkt mig så mycket som sån där jävla skit.

Animalistic
2007-06-05, 20:03
Fick även reda på att hon strula runt med någon i lördags, när dom var på fest. Känns mindre roligt.

GAH, blir galen på dessa egoiska händelser, även om det kanske inte var med vilje. men, försök se de positivt genom att de finns massa flickor där ute, och du verkar vara en helkool snubbe som är hjälpsam! du förtjänar bättre och det är inget jag bara säger.

Finns nog fler än bara mig som ska stötta dig här på Kolo, Go Go ! :)

WheyProtein
2007-06-05, 20:07
Beklagar :/

L-Sami
2007-06-05, 20:09
Trist och tråkigt, aldrig kul med sånt :/ Se livet från den ljusa sidan nu, du är singel och det är sommar. Sverige är fullt med trevliga och fina tjejer :)

Raggis
2007-06-05, 20:12
Tack så mycket allihopa :) Alla ord värmer för tillfället.

Hades
2007-06-05, 20:18
Tråkigt. Hoppas du inte behöver må dåligt för länge.

mela
2007-06-05, 20:19
Nu känns det skit. Sedan känns det kanske lite ensam. Men efter det känns det förjävla bra när du inser att du är fri osv ;)

Solros
2007-06-05, 20:23
Tråkigt mannen! Krya på dig!
Nothin' lasts forever
eWer-vHDGDA

Andy.da.wohoo
2007-06-05, 20:25
Förstår hur du känner dej..
Men försök att vara så mycket med kompisar som helst och tänk inte på det.
Du mår förmodligen skit nu och kommer nog göra det ett tag till men det kommer att fixa sej.
"After the bad comes the good again" Tänk så!
Även ifall de känns ensamt och helt tomt så kommer du att börja gilla en ny tjej någon gång.

sissa
2007-06-05, 20:26
Det kommer att gå över.
Tills dess får man ha det så bra det går.;)

Istället för att minska på det jobbiga och dåliga( vilket kan vara svårt) så får man försöka öka på det som är bra. Typ hitta på saker man mår gott av, så kan det mildra lite.

Zakath
2007-06-05, 20:30
Tråkigt att höra. :(

Hoppas att du kommer över henne snart!

Ryska_raketen
2007-06-05, 20:33
Faller man av hästen så är det bara att hoppa upp igen :)

mangemani
2007-06-05, 20:35
bah,fattar inte riktigt varför tjejerna göra så där,alltså ger faslkt hopp.
ett utav mina x skrev till mej genom SMS att hon älskade mej över allt annat,jag var den enda,vill leva med dej hela livet och en helvetes massa annat BS...kändes ju mycket skönt att höra så man blev väldigt glad då..dagen efter gjorde hon slut*screwy* :Virro
nån vecka efter kom det fram att hon hade en annan*screwy* .

mysko små individer det där...att försöka sej på att förstå dom är som att gå i en djungel..man vet inte vad man kommer att få möta och man är skitskrajj.

skulle kunna dra dom tröttsamma replikerna som "du kommer att hitta en ny",finns fler fiskar i sjön" osv osv osv,men dom är så tröttsamma som sagt,så jag säger gaska upp dej,shit happens,upp i sadeln igen:thumbup:

mini
2007-06-05, 20:36
Du får vara ledsen, och du får vara det ett bra tag framöver. Se till att försöka fylla din tid med saker du gillar. Umgås med kompisar. Surfa på Kollo. Träna. Surfa på Kollo.

Det kommer kännas lättare än vad det gör nu.

Metal_boy_
2007-06-05, 20:41
Tråkigt mannen! Krya på dig!
Men ffs! Var du tvungen att ta den där versionen där han inte sätter många toner rätt när han sjunger? Det gör ont!!

Rahf
2007-06-05, 20:57
Livet går under, livet går vidare, livet går tungt, livet går lätt. Det kommer kännas bättre om ett tag men nu får man känna precis vad man vill. Man får fälla en tår, ringa en vän, chansa 50/50 eller kanske fråga publiken?

Hoppas det känns bättre om ett tag Raggovich! Z4Y4keqTV6w

Ganymedes
2007-06-05, 21:02
Tråkigt att läsa, Raggis. :(

Jag har inga vackra visdomsord att ge dig (det har de andra skött utmärkt). Men försök att hitta något positivt i det hela bara, ge dig tid att göra sådant som du struntat i för att kunna vara med tjejen. Träna mer, läs nån bok, dräll på krogen, träffa gamla vänner etc. Investera i dig själv, som det så vackert kan heta. Det hade jag gjort.

Raggis
2007-06-05, 21:05
Tack så oerhört mycket Kolo :) Satan vad bra detta kändes. Står er i skuld.

Ganymedes
2007-06-05, 21:07
Det är bra Raggis, ränn nu ner på byn och köp lite Ben & Jerry's. Det är den ultimata <skriv in valfri utopisk dröm här> :)

Handcuff
2007-06-05, 21:07
Been there done that..mången gång:(

Nåjja nu slipper du äta samma godis varje dag..finns oändligt med smaker att prova:thumbup:

Jacksatan
2007-06-05, 21:22
Jag är ledsen att vara den som säger det, men det blir så här när deffen inte kommer igång i tid. Nu vet du tills nästa gång. =/

NiXPhoenix
2007-06-05, 22:08
Låter inte kul alls. Hoppas ni har en del fina minnen.

"Intressen:
Styrketräning, flickvännen, datorer och festa."


:(

Andy.da.wohoo
2007-06-05, 22:11
Tack så oerhört mycket Kolo :) Satan vad bra detta kändes. Står er i skuld.

Allt för att hjälpa andra koloiter :)

Löjtnant Blank
2007-06-05, 22:20
Sry, dude. Snart har du glömt henne.

Deceiver85
2007-06-05, 22:23
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=95780

Röda_Lacket
2007-06-05, 22:56
Det är sommar nu =) Och ta inte tillbaks henne då hon kommer inse vad hon missat.

Lika bra det kommer nu än efter ni isf blivit förlåvade ...


Rödalack1

Deceiver85
2007-06-05, 23:03
Det är singlarnas vår/sommar, I tell ya!

Överallt omkring mig blir folk singlar, inklusive mig själv...det positiva med det är just att det finns en massa andra singlar att välja och vraka mellan.

bruise lee
2007-06-05, 23:42
Beklagar men tiden läker alla sår och snart är hon ingenting för dig

4ADh8Fs3YdU

Angel
2007-06-05, 23:45
Singellivet är det bästa som har hänt mig, njut av det, försök verkligen göra det. Frihet ju!

Snake
2007-06-05, 23:48
Singellivet är det bästa som har hänt mig, njut av det, försök verkligen göra det. Frihet ju!

*klirr*

Angel
2007-06-05, 23:53
*klirr*


*klonk*

Nähäpp det var tomt där inne.

Bushi^
2007-06-06, 01:09
Det var väldigt tråkigt att höra, Hoppas du kommer över henne snabbt.

vi får köra ett pass vecka 25 då jag kommer hem så kanske du kommer på andra tankar.

Daniiiel
2007-06-06, 01:12
På något sätt måste det väl ändå kännas bra att hon har haft någon annan. Då kan man ju ge upp tankarna om henne direkt. För 2 veckor sen avslutades mitt förhållande på 2½ år också. Det var då ett gemensamt beslut men nu efteråt har jag ångrat mig. Hon har varit på mig som en igel dessa åren men nu plötsligt finns det inte en chans i värdlen att få tillbaka henne hur mycket jag än försöker. Jobbigt att inte fatta nånting.

Metal_boy_
2007-06-06, 01:41
Singellivet är det bästa som har hänt mig, njut av det, försök verkligen göra det. Frihet ju!

Kan inte göra annat än att hålla med!

Toxic
2007-06-06, 04:23
Tänk på alla pengar du sparar :D
Ne men fan ärligt fan vad det kostar cash att ha flicka....:D

Ryska_raketen
2007-06-06, 04:32
Singellivet är det bästa som har hänt mig, njut av det, försök verkligen göra det. Frihet ju!

Av alla din trådar/kommentarer i trådar, så verkar det inte vara så Angel.

Ganymedes
2007-06-06, 06:57
Av alla din trådar/kommentarer i trådar, så verkar det inte vara så Angel.

Tyst med dig, hon ljuger ju för att muntra upp Raggis. :smash:

Angel
2007-06-06, 07:01
Av alla din trådar/kommentarer i trådar, så verkar det inte vara så Angel.


Det är skillnad på att vilja ligga ibland och att binda upp sig. Att jag lämnade mitt ex är mitt livs bästa beslut ju!

GymTT
2007-06-06, 07:05
Tråkigt Raggis! samma sak hände mig för ett par dagar sen. Tror som Snake säger att det är nyttigt! händer nog fler ggr.

Yankeee
2007-06-06, 07:12
Toxic;2340835']Tänk på alla pengar du sparar :D
Ne men fan ärligt fan vad det kostar cash att ha flicka....:D

Du och fettecke ftw!

Diana
2007-06-06, 08:05
Det som inte dödar det härdar.
Yep

Skit i kärlek ett tag nu och lev livet
Passa på att tänka på dej själv, var lite ego
Det är ju the occasional shit i livet som får en att uppskatta allt det underbara

Det är vår

Arne Persson
2007-06-06, 08:09
Ni kan ju alltid vara "vänner"............*whistle*

psirus
2007-06-06, 08:23
Trisst att höra men världen är full av vackra kvinnor (och en del fula).

ps ett tips sikta på de vackra men om klockan närmar sig 1:50 ta en ful så länge ds ;)

chidde
2007-06-06, 10:35
Tack så oerhört mycket Kolo :) Satan vad bra detta kändes. Står er i skuld.

jag har sagt det förut, och jag säger det igen: kolozzeum är inte ett forum, det är en kompis

det är sånt kompisar gör för varandra, du står inte i skuld till oss :D

men se det från den ljusa sidan, du har varit tillsammans med en fantastisk tjej. om inte annat så har hon varit ärlig mot dig hela tiden, det hade varit mycket värre om du hade fått reda på hennes bravader via en utomstående

minns jag fel eller kom inte du från helsingborg?
pma oss helsingborgare och berätta vem hon är så vi kan hålla oss borta från den här hjärtekrossaren samt hata henne när vi ser henne på ica maxi

Cilia
2007-06-06, 11:09
minns jag fel eller kom inte du från helsingborg?
pma oss helsingborgare och berätta vem hon är så vi kan hålla oss borta från den här hjärtekrossaren samt hata henne när vi ser henne på ica maxi
du menar välta kundvagnar på henne?

Raggis
2007-06-06, 12:50
Hej Kolo =) Deppa en del igår. Men, idag känns det mycket bättre. Blir rörd när jag läser er respons.

Men, om jag ska vara ärlig, så var det väl ändå bra att detta hände. Har själv tänkt på det många gånger, men har varit för "feg" för att ta det avgörande beslutet, så att säga. Ville inte såra henne.

Får tacka er än en gång för ert stöd. Speciellt ni som posta att ni är i liknande situationer. Det lättar en del. Och precis som Chidde sa; kolozzeum är inte ett forum, det är en kompis! :hbang:


The show must go on.


<3

Fredrici
2007-06-06, 13:21
Hej Kolo =) Deppa en del igår. Men, idag känns det mycket bättre. Blir rörd när jag läser er respons.

Men, om jag ska vara ärlig, så var det väl ändå bra att detta hände. Har själv tänkt på det många gånger, men har varit för "feg" för att ta det avgörande beslutet, så att säga. Ville inte såra henne.

Får tacka er än en gång för ert stöd. Speciellt ni som posta att ni är i liknande situationer. Det lättar en del. Och precis som Chidde sa; kolozzeum är inte ett forum, det är en kompis! :hbang:


The show must go on.


<3

Deppa inte, sommaren är ju här nu, bara att glida runt och ha det. Festa, doppa dig osv.. Kör bara!!

Raggis
2007-06-06, 13:26
Deppa inte, sommaren är ju här nu, bara att glida runt och ha det. Festa, doppa dig osv.. Kör bara!!

Nejdå =) Som jag skrev, så känns det redan bättre (konstigt nog). Det hela höll helt enkelt inte. Vi var så himla olika. Hon är gammalmodig av sig. Städar varje dag, noga med disken, etc... Det måste vara kliniskt rent, för att hon ska kunna närvara sig just där. Hon hatar att resa, och hatar överraskningar. Tänkte t.o.m bjuda med henne, helt spontant, på en resa, för några månader sen. Hon blev dock skitsur, iochmed att det bara var en vecka kvar innan flyget skulle gå. Så, var tvungen att avboka det hela.

:MrT:

krilleh
2007-06-06, 13:28
Nejdå =) Som jag skrev, så känns det redan bättre (konstigt nog). Det hela höll helt enkelt inte. Vi var så himla olika. Hon är gammalmodig av sig. Städar varje dag, noga med disken, etc... Det måste vara kliniskt rent, för att hon ska kunna närvara sig just där. Hon hatar att resa, och hatar överraskningar. Tänkte t.o.m bjuda med henne, helt spontant, på en resa, för några månader sen. Hon blev dock skitsur, iochmed att det bara var en vecka kvar innan flyget skulle gå. Så, var tvungen att avboka det hela.

:MrT:

låter konstigt. Aja lycka till med flickorna i sommar :) Du förtjänar nån bättre.

Raggis
2007-06-06, 13:30
låter konstigt. Aja lycka till med flickorna i sommar :) Du förtjänar nån bättre.

Tack Krilleh =) Läste din post, och önskar dig lycka till =) Ge inte upp!

krilleh
2007-06-06, 13:40
Tack Krilleh =) Läste din post, och önskar dig lycka till =) Ge inte upp!

Thanks! Tjejer är allt skumma typer :confused:

rememberence
2007-06-06, 13:54
Tack Krilleh =) Läste din post, och önskar dig lycka till =) Ge inte upp!

För helvete, nu blir det mer tid åt träningen!:hbang:

edit: varför quotade jag det där? =/

MattiasJ
2007-06-06, 14:07
Ledsen att höra, sånt känns verkligen förjävligt :(

Men det är ju sommar! Åk till hultsfred och kommer över till mitt tält så tar vi några öl och går på en raggningsrunda ;)

Toel
2007-06-06, 14:10
Brudar är inte bra för byggningen! Nu kommer du kunna bli sjukt grov :D

marolss
2007-06-06, 17:51
usch, känner alltid medlidande i sådana trådar...

vet hur det känns, för 2 år sen fick jag liknande besked, en kille ringde o berättade att han haft ihop det med den dåvarande tjejen jag var sambo med. Varit ihop i 5 år. Den kvällen var jag hemma eftersom jag vägrade festa då jag hade en allergisk reaktion i ansiktet, hon festade dock.
Dumpade henne fete fort och det var RIKTIGT jobbig omställning då allt kändes som det vändes uppochner...

NU är det underbart att det blev som det blev, lärt mig av tiden som var och vad som hände, var singel i ca ett halvår och lärde mig lite mer om mig själv, men sen i ca 1,5 år har jag min nuvarande tjej, en smartare, snyggare och roligare som dessutom är lammkött :hbang: :cool:

Så mitt tips.... hitta dig själv, och under tiden tränar du mkt armar, bröst och mage (som att svära på kolo ;) )

take care

skeletron
2007-08-15, 12:20
Tja, vad ska man säga. Är helt knäckt. Hon ringde idag, och bad mig komma över. Visste redan då att något var fel. Dök up, och så började hon att gråta. Hon har helt tappat känslorna för mig, vilket jag tycker är rätt så mysko. Runt 3 månader sen, så var det t.o.m förlovningsplaner.

Fick även reda på att hon strula runt med någon i lördags, när dom var på fest. Känns mindre roligt.

Kommer bli svårt att komma över henne. Vi har liksom varit tillsammans i 2 ½ år. Men, men.

Another one bites the dust.


Var tvungen att skriva av mig lite. Känns bättre.

Det där låter inte alls roligt för dig. Både att du så utan förvarningar förlorat någon du verkar tycka om mycket, samtidigt som hon varit ute och strulat. Förstår att det kan kännas lite menlöst, det är faktiskt riktigt känslokallt gjort att strula för att sedan göra slut. Hade hon strulat efteråt hade det ju varit lite intelligentare, men aja.

Så är det väl ibland. Såg att det var sedan du postade första inlägget så jag antar att du iaf är på väg att komma över det, eller iaf kommit över det värsta hoppas jag. Såna saker kan ibland vara riktigt trassliga att komma ifrån.. Jag själv försöker komma på bättre tankar, tror jag träffat fel tjej. Det var aldrig något mellan oss men det var väl nästan påväg dit. Men även jag vet att det inte är lätt att glömma saker bara sådär, man behöver tid och helst tänka på andra saker för att sedan märka att man finns så mycket annat.
Lycka till

Jarod
2007-08-15, 12:38
Schysst av dig att påminna honom. *slap*

Raggis
2007-08-15, 12:44
Det där låter inte alls roligt för dig. Både att du så utan förvarningar förlorat någon du verkar tycka om mycket, samtidigt som hon varit ute och strulat. Förstår att det kan kännas lite menlöst, det är faktiskt riktigt känslokallt gjort att strula för att sedan göra slut. Hade hon strulat efteråt hade det ju varit lite intelligentare, men aja.

Så är det väl ibland. Såg att det var sedan du postade första inlägget så jag antar att du iaf är på väg att komma över det, eller iaf kommit över det värsta hoppas jag. Såna saker kan ibland vara riktigt trassliga att komma ifrån.. Jag själv försöker komma på bättre tankar, tror jag träffat fel tjej. Det var aldrig något mellan oss men det var väl nästan påväg dit. Men även jag vet att det inte är lätt att glömma saker bara sådär, man behöver tid och helst tänka på andra saker för att sedan märka att man finns så mycket annat.
Lycka till

Haha. Börja garva när jag såg att den hade blivit bumpad ^^. Kan förövrigt meddela att jag mår mycket bättre, tack vare en speciell dam här på forumet. Jenny-tiden är förbi. Vårt förhållande var piss, och jag är glad att det som hände, hände.

Hoppas det går bra för dig, och jag önskar dig all min lycka. Det är inte lätt. Men, you'll make it :) Rätt som det är, så stöter du på en fin tjej. Förhoppningsvis, så går det vägen för dig.

Lycka till! :thumbup:

Daniiiel
2007-08-15, 13:17
Haha. Börja garva när jag såg att den hade blivit bumpad ^^. Kan förövrigt meddela att jag mår mycket bättre, tack vare en speciell dam här på forumet. Jenny-tiden är förbi. Vårt förhållande var piss, och jag är glad att det som hände, hände.

Hoppas det går bra för dig, och jag önskar dig all min lycka. Det är inte lätt. Men, you'll make it :) Rätt som det är, så stöter du på en fin tjej. Förhoppningsvis, så går det vägen för dig.

Lycka till! :thumbup:

Gött att du kommit till instinkt!