handdator

Visa fullständig version : Åker bort, vilka tillskott?


Animalistic
2007-06-03, 14:33
Till hösten ska jag med skolan till Vitryssland och vara där i en hel vecka, dvs utan någon som helst träning.

vilka tillskott föreslår ni att jag ska använda under denna perioden för att bibehålla min muskelmassa?

Tack på förhand! *cupid*

ekizone
2007-06-03, 14:37
inget alls om du får bra mat. Annars kan väll ett protein tillskott vara lägligt

champion
2007-06-03, 14:38
Om du äter dåligt där och sedan slänger i dig tillskott så blir det +-0

Eddie Vedder
2007-06-03, 14:45
Vill du bibehålla muskelmassa så ligg inte på nåt stort underskott, ät med normal fördelning mellan fett, kolhydrater och protein och försök att inte vara totalt fysiskt inaktiv. Mer än så behöver du inte tänka på.

machine gun
2007-06-03, 14:51
Herregud, det är en vecka. Så länge du inte slutar äta helt kommer ingenting hända på dne korta tiden.

Animalistic
2007-06-03, 15:12
Tack allesammans.
jo jag ska nog ta med mig 100% whey för att ta 1-2ggr om dagen utifall att !
sedan har det väl mest med mig och min fixering för att inte förlora någon massa/styrka. men skall nog överleva denna vecka ^^

Stay Hard (:
*flex*

Jorgen
2007-06-03, 15:22
Semester, vila från träningen, måsten och kosten. Lev lite ffs.
Du kommer inte att tappa några muskler på en vecka.

mangemani
2007-06-03, 15:39
drar till karlstad vid midsommarn och stannar då där i ett antal dagar.
jag tar då med mej protein och det duger mer än väl.

Cerberus
2007-06-03, 15:40
ät redigt med mat, ta d lugnt bara. Antar att de har mat i vitryssland :D enda du egentligen behöver så..

på en vecka kan d inte hända mkt om du inte svälter dig själv dvs

Animalistic
2007-06-03, 16:47
haha jo, jag är väl ett sådant lättlurat fall som köper all reklam osv, men får väl i mig tillräckligt med protein i kosten ändå. tack grabbar ! ^^

elsputnico
2007-06-03, 16:50
Om du inte vill vara helt inaktiv så kan du ju alltid göra lite armhävningar, knäböj, vadpress och situps med bara kroppen som vikt.Biceps kan du köra med t.ex en väska o.s.v. Bara fantasin sätter gränserna ,vill man kan man... Annars är lite vila och mat ett bra alternativ.

Eddie Vedder
2007-06-03, 17:06
haha jo, jag är väl ett sådant lättlurat fall som köper all reklam osv, men får väl i mig tillräckligt med protein i kosten ändå. tack grabbar ! ^^

Som redan påpekats handlar det dessutom bara om en vecka, vill du sträva eftr att optimera denna vecka så är det ju upp till dej. Men tänk på att få ut så mycket du bara kan av semestern och oroa dej inte över träningen.:)

Se det snarare som en vilovecka där du kommer hem utvilad med supermotivation och är som en hingst i gymmet sen!:hbang: *flex*

Rahf
2007-06-03, 17:15
Rahfs fullständiga vilovecka är snart till ände, det mest anabola jag gjort under denna vecka har varit gräsklippning. Jag känner då knappast att jag krympt då vikten stått stilla. Oroa dig inte!

Torsk_ole
2007-06-04, 08:41
Träna hårdare än du brukar göra veckan innan, så att du blir lite nedtränad. Vila sedan i vitryssland, ät tillräckligt med mat och sup inte. Du förlorar inte ett gram muskler i princip då.

Skywalker
2007-06-04, 09:54
Hur ska du förklara för den vitrysska tulltjänstemannen som är helkass på engelska att det är prottepulver i din återförslutningsbara påse och inte olagliga substanser?

Animalistic
2007-06-04, 09:57
haha ^^ får ta med mig hela dunken då :P fast håller med dig, får väl lägga det i ett oboypaket xD

Slimfit
2007-06-05, 12:50
haha ^^ får ta med mig hela dunken då :P fast håller med dig, får väl lägga det i ett oboypaket xD

DET är ju inte mindre misstänksamt heller :smash:

- Vad har du i Oboypaketet
- Jo, jag hällde ut oboyen och sen la jag i det här vita pulvret som är ett slags tillskott för att bygga muskler. Ja, inte anabola då.
- Vladimir, förbered för cavity search, prepare tha room!

Animalistic
2007-06-05, 13:11
det är faktiskt brunt :D haha ^_^

sååå dum är jag inte haha xP ne men jag överlever nog utan tillskott!