handdator

Visa fullständig version : Life's Erbjudande om Twinlab


Wixner
2003-03-26, 10:48
Jag vet inte om detta är mot forumet's policy - i sådana fall så får ni gärna anmäla denna tråd till en moderator.

Fick reklamtidningen för Life - Hälsobutiken i dag och det fanns ett erbjudande om att få köpa 4.7Kg Super Gainers Fuel samt 100g creatine fuel för 599:- i stället för "ordinarie pris" som är 798:-. Det fanns även ett erbjudande om 500g creatine fuel för 289:-.

Jag har inga som helst referenser om dessa priser och jag undrar om det är värt att slå till på bägge erbjudandena. Jag har iofs 10-12 kapslar ripped fuel kvar och kör regelbundet med eiselt pyruvat och just denna super gainers fuel.

Doktor V
2003-03-26, 11:05
Skulle inte ens köpa Twinlabs skit om det var ett lågprismärke.
599 för 4.7 kg Gainer och 100 g Kreatin är ju dyrt.
Sen med tanke på att det är en snålgainers med endast 15 g protein gör inte saken bättre.

Ett skäligt pris på detta paket är enligt mig 350 kr

Wixner
2003-03-26, 11:18
eh.. 15g protein? blandat i 4Dl minimjölk så är det 38G protein!

2hardcore4u
2003-03-26, 11:29
Originally posted by Wixner
eh.. 15g protein? blandat i 4Dl minimjölk så är det 38G protein!

Ifall du har detta synsätt varför då inte bara ta mjölk och tilsätta oboy eller liknande? Jag vill personligen endast ha vassle i min PostWorkout drink.

/2hardcore4u

Pez
2003-03-26, 12:26
Twinlab super gainer är verkligen skit med tanke på att man betalar en oherrans massa pengar för en massa kolhydrater och en liiiiiiten mängd protein. Som sagt - oboy i mjölk är vad jag skulle likställa produkten med.

100gr kreatin? Det räcker ju inte ens att ladda med... med tanke på att Exells kreatin kostar 99:-/500gr och är minst lika bra kvalitetsmässigt så är ej heller 289:- för 500gr "Creatine Fuel" speciellt billigt. Tom dyrare än Creapure... :rolleyes: och inte är det creapure i deras kreatin inte..

Kort sagt - produkter av låg-medel kvalitet till ett alldeles för högt pris = skit.

Håller med doktorn, max 350:- för det paketet...skulle iofs inte ens köpa det då. :D

/pez

Wixner
2003-03-26, 12:41
Okej... tack för allt, men som sagt så hade jag inte så mkt referenser om kvalitét / pris.

Det verkar vara mycket billigare här på kolozzeum så jag beställer nog något därifrån.
Jag antar att Eiselts kreatinpyruvat är ganska bra, men vad ska jag komplettera med för gainer / proteindrink?

Wixner
2003-03-26, 12:46
kom på en sak till:
Kreatinpyruvatet har en fettbörbrännande effekt samt att kreatinet ökar uthålligheten på muskeln (rätta mig om jag har fel) men är det också ett prestationshöjande tillskott?

Jag söker alltså produkter som
1. Ökar prestationsnivån
2. Ökar muskelns uthållighet (kreatinpyruvatat?)
3. Ökar muskelns uppbyggnad (gainer - kör med super gainers fuel, men kommer att byta efter all negativ respons)

så jag vill gärna ha tips på prestationshöjare samt muskeluppbyggare som finns att köpa här.

Doktor V
2003-03-26, 20:07
Originally posted by Wixner
eh.. 15g protein? blandat i 4Dl minimjölk så är det 38G protein!

Och blandat i 1 liter mjölk ger det 59 g protein,i 2 liter mjölk behöver du inte ens tillsätta pulver,fär då har du 70 g protein.

Vart vill du komma?

spinkoo
2003-03-26, 20:15
Han vill visa hur lätt det är att lura nybörjare med massa reklam :D

Niclaaas
2003-03-26, 20:22
håller med, satsa dina pengar på annat istället

ivandrago
2003-03-26, 20:54
Originally posted by Wixner
kom på en sak till:
Kreatinpyruvatet har en fettbörbrännande effekt samt att kreatinet ökar uthålligheten på muskeln (rätta mig om jag har fel) men är det också ett prestationshöjande tillskott?

Jag söker alltså produkter som
1. Ökar prestationsnivån
2. Ökar muskelns uthållighet (kreatinpyruvatat?)
3. Ökar muskelns uppbyggnad (gainer - kör med super gainers fuel, men kommer att byta efter all negativ respons)

så jag vill gärna ha tips på prestationshöjare samt muskeluppbyggare som finns att köpa här.

1. Styrketräning, konditionsträning och mat
2. Styrketräning, konditionsträning och mat
3. MAT MAT MAT MAT

på sista punkten kan man ta hjälp av gainer och prottepulver om man är lat.

Jaak
2003-03-26, 20:54
en sak är säker... Kom inte med nån fråga om twinlab på detta forum :devil:

FUn-tex SSwinger
2003-03-28, 08:06
Om du har en nutrition outlet nära dig så föreslår jag att du handlar in dina "pulver" där istället. Priserna brukar vara överlag rätt bra, bättre än kolozzeum. Osså slipper du frakt o sånt shit

muskelbyggarn
2003-03-28, 08:53
Servicenivån på Kolozzeum är det inget fel på och handla så pass så det blir fraktfritt så blir priset bra samt inga avgifter.

Vänl,,,
Tobbe

tequilla
2003-03-28, 18:11
Originally posted by Doktor V
Skulle inte ens köpa Twinlabs skit om det var ett lågprismärke.
599 för 4.7 kg Gainer och 100 g Kreatin är ju dyrt.
Sen med tanke på att det är en snålgainers med endast 15 g protein gör inte saken bättre.

Ett skäligt pris på detta paket är enligt mig 350 kr

Måste säga bara att du e otroligt löjlig här. Känns som att de e taboo att använga twinlab på detta forum.

lite priser:

Hi Whey Jordgubb 3kg 1049,00 kr här på kolozzeum 889,00 kr + frakt
Triple whey fuel 2 kg 550 kr!!!

Varför hatar ni twinlab så mycket? Tycker inte att de e några skitprodukter utan bland dom bästa som finns. Vill gärna se några bevis på annat om ni har. Man blir bara lite irriterad.. känns som att hela detta forum jobbar / slickar röv för eiselt
:insane:

Doktor V
2003-03-28, 18:34
Knappast.
Twinlab köper en av marknadens sämsta proteinråvaror.
Skulle inte betala över 750 kr för 4 kg vassle oavsett märke eller innehåll.
Twinlabs Triple Whey innehåller 72 g protein per 100 g.

Det blir 1440 g protein på 2 kg.
Det blir 2.61 g protein per krona.
Skulle innebära att jag skulle få lägga 50-70 kr om dan bara på pulver.

Det protein jag föredra kostar 635 kr för 4 kg,80 g protein per 100 g.
Det är 5 g protein per krona,och sen smakar det bättre.

Men man väljer själv.

Sen att just Super gainers är känd för att bygga på midjan mer än restan av kroppen kanske inte spelar vissa någon roll?

tequilla
2003-03-28, 19:00
"Twinlab köper en av marknadens sämsta proteinråvaror."

- Säger vem? Har du kommit på det själv?

Jag jämförde priserna me eiselt o inga andra märken.

Eiselt Hi Whey 0,28 kr/g
Twinlab Super Whey fuel 0,23 kr/g
Twinlab Triple Whey fuel 0,29 kr/g

Så me allt snack att Twinlab e för dyr pga transporter mm så ska ni först kolla på det svenska eiselt o jämföra priserna!


"Sen att just Super gainers är känd för att bygga på midjan mer än restan av kroppen kanske inte spelar vissa någon roll?"

- Gainers e för dom som har svårt o gå upp i vikt. Tar du gainer och inte rör dig tillräckligt så blir man fet.
Finns dom som tar 2 supergainer / dag o inte blir feta!
Ps Fett på midjan e inte bara hos twinlab utan hos dom flesta gainers!


Blir sur på personer som kritiserar saker utan egen kunskap utan går på vad en försäljare har sagt till dom!
Köp en bok, läs den, surfa på nätet, läs och bilda egen uppfattning!

feldtarn
2003-03-28, 20:00
Tror docktorn har hyffsad koll eftersom han säljer tilskott!

Tycker det är hutlöst att ta sånna priser som twinlab, men det är ju mest folk som nyligen börjat träna som köper det!
Inga trogna kunder direkt kanske då de inser att det finns bättre o billigare...

Jag kör på Dalblads för hela slanten jusst nu... bra priser o goda smaker + hög kvalitet!


Funderar dock på att köpa en sopsäck vassle här på kollozzeum när mitt vhey är slut.....

Jaak
2003-03-28, 23:14
Doktorn..menar du att man skall gå på antalet gram protein/100g pulver när man skall köpa sitt protein?? I så fall borde Stars whey100 äga eftersom den har 90gr protein/100 gram pulver plus att den är billigare:confused:

Pez
2003-03-29, 01:21
Originally posted by tequilla
"Twinlab köper en av marknadens sämsta proteinråvaror."

- Säger vem? Har du kommit på det själv?

Jag jämförde priserna me eiselt o inga andra märken.

Eiselt Hi Whey 0,28 kr/g
Twinlab Super Whey fuel 0,23 kr/g
Twinlab Triple Whey fuel 0,29 kr/g

Så me allt snack att Twinlab e för dyr pga transporter mm så ska ni först kolla på det svenska eiselt o jämföra priserna!


"Sen att just Super gainers är känd för att bygga på midjan mer än restan av kroppen kanske inte spelar vissa någon roll?"

- Gainers e för dom som har svårt o gå upp i vikt. Tar du gainer och inte rör dig tillräckligt så blir man fet.
Finns dom som tar 2 supergainer / dag o inte blir feta!
Ps Fett på midjan e inte bara hos twinlab utan hos dom flesta gainers!


Blir sur på personer som kritiserar saker utan egen kunskap utan går på vad en försäljare har sagt till dom!
Köp en bok, läs den, surfa på nätet, läs och bilda egen uppfattning!

Har du räknat på antalet kr/gr protein eller kr/gr pulver nu Tequilla lilla?

Super Gainers är en av de sämsta gainerprodukterna på marknaden pg av sitt pris kontra proteininnehåll. Kolhydrater är billigt, protein är dyrt. Mycket kolhydrater i en gainer innebär lägre tillverkningskostnad. För övrigt ställer jag mig tvekande inför kvaliteten på innehållet i alla Twinlabprodukter...

Om folk ska kunna bilda sig en egen uppfattning så måste dom väl få läsa kritik av folk som använt produkten ifråga också? Precis som du uttrycker din åsikt nu...

Fråga: alla som har negativa intryck av Twinlab - har dom fel och du rätt nu? Är det så enkelt att alla här "slickar eiselts röv"? Och isåfall varför skulle dom göra det? Jag själv har använt Eiselt produkter, men sedan ca. 6månader tillbaka använder jag bara Fairing, har använt Twinlab också och har bildat mig den uppfattningen att det är produkter av låg-medel kvalitet till priser man kan få produkter av medel-hög kvalitet för. Har jag fel då?

Frågan är nog egentligen om inte du som uppenbarligen köper och konsumerar Twinlabs produkter gör det som så många andra gör då nån påtalar att dom gjort en dålig affär - försvarar produkten högljutt för att kunna motivera för dig själv att det faktiskt var en bra affär trots att du undermedvetet vet att så inte är fallet.
Men vad vet jag... :confused:

Avslutar med att säga att man får kritisera vilket fabrikat/tillverkare/märke som helst här så länge det sker sakligt och sansat.

/pez

Pez
2003-03-29, 01:25
Skulle vilja tillägga att Kolozzeums relativt låga priser på Twinlab beror på utförsäljning, då Twinlab är på väg ut ur sortimentet.

/pez

EiseltUK
2003-03-29, 01:40
Originally posted by tequilla
Jag jämförde priserna me eiselt o inga andra märken.

Eiselt Hi Whey 0,28 kr/g
Twinlab Super Whey fuel 0,23 kr/g
Twinlab Triple Whey fuel 0,29 kr/g

Så me allt snack att Twinlab e för dyr pga transporter mm så ska ni först kolla på det svenska eiselt o jämföra priserna!

Jämför Hi-Whey med Twinlabs Nitro Fuel så gör du en mer rättvis jämförelse. Ingen av de produkter du jämför Hi-Whey med innehåller samma typ av vassleprotein. Nitro Fuel kanske inte ens finns kvar eftersom det blev så extremt dyrt. Vi kommer snart med Ultraway som blir ett billigare vassle med liknande innehåll som Triple Whey, dvs vassleprotein och vassleproteinhydrolysat (fast med MW <500 d). Priset kommer ligga på typ 649 kr för 3 kg. Proteinhalt på ca 75 %.

/ Henrik

Doktor V
2003-03-29, 04:06
[QUOTE]Originally posted by tequilla
[B]"Twinlab köper en av marknadens sämsta proteinråvaror."

- Säger vem? Har du kommit på det själv?




Nej,råkar sitta på fakta i detta fall.

Sen är det skillnad på Gainers och Gainers,inte bara pris och märke,utan även innehåll.

Lär dig att läsa på burkarna så förstår du nog vad vi kunniga menar.

tequilla
2003-03-29, 09:57
Originally posted by Pez


Har du räknat på antalet kr/gr protein eller kr/gr pulver nu Tequilla lilla?

Super Gainers är en av de sämsta gainerprodukterna på marknaden pg av sitt pris kontra proteininnehåll. Kolhydrater är billigt, protein är dyrt. Mycket kolhydrater i en gainer innebär lägre tillverkningskostnad. För övrigt ställer jag mig tvekande inför kvaliteten på innehållet i alla Twinlabprodukter...


/pez


Jag har inte räknat fel, jämförespriserna hittar du på http://www.templet.nu/

Du kan inte säga att super gainer e dålig för att den innehåller för mycker kolhydrater utan de beror på den som tar den vilken effekt e han ute efter. Vissa behöver de extra kolisarna så att dom kan gå upp i vikt.

Ps ursäkta mina stavningar mm men jag e otroligt bakis..

tequilla
2003-03-29, 10:00
Originally posted by EiseltUK


Jämför Hi-Whey med Twinlabs Nitro Fuel så gör du en mer rättvis jämförelse. Ingen av de produkter du jämför Hi-Whey med innehåller samma typ av vassleprotein. Nitro Fuel kanske inte ens finns kvar eftersom det blev så extremt dyrt. Vi kommer snart med Ultraway som blir ett billigare vassle med liknande innehåll som Triple Whey, dvs vassleprotein och vassleproteinhydrolysat (fast med MW <500 d). Priset kommer ligga på typ 649 kr för 3 kg. Proteinhalt på ca 75 %.

/ Henrik


Säg till om jag räknar fel nu men jag fick de inte till någe speciellt billigare:

3 kg * 0,75 = 2250 gram protein

649 kr / 2250 g = 0,288 kr / g

tequilla
2003-03-29, 10:10
Originally posted by Doktor V
[QUOTE]Originally posted by tequilla
[B]"Twinlab köper en av marknadens sämsta proteinråvaror."

- Säger vem? Har du kommit på det själv?




Nej,råkar sitta på fakta i detta fall.

Sen är det skillnad på Gainers och Gainers,inte bara pris och märke,utan även innehåll.

Lär dig att läsa på burkarna så förstår du nog vad vi kunniga menar.

Du som e "kunnig" kan väll förklara för mig vad de e exakt du syftar på.
Du tar upp gainers hela tiden men jag syftar på hela sortimentet. Eiselt och andra svenska märken som slipper frakten borde ha betydligt billigare priser.

Tycker att olika forum styrs lite av olika märken. Här e de eiselt. Kanske bara jag som tycker så men men...

Doktor V
2003-03-29, 11:30
Om det är till någon tröst tycker jag oxå att Eiselt håller alldeles för höga priser.
MEn pris/kvalitet slår dom Twinlab.

Men det finns billigare märken med bra kvalitet,dom håller jag mig till.

Jag menar inte att Twinlab är odugligt,men varför ska deras protein vara dyrare än GG Star Nutrition?

Så länge man får vad man betalar för klagar jag inte,köper du Star får du ett lågbudgetprotte för lite pengar,köper du Triple Whey får du ett lågbudgetprotein för mycket pengar.

Orsaken att jag håller mig till Gainers är att det är det tråden handlar om,ville inte bli för OFF-TOPIC.
Alla kolhydrater är inte detsamma,likaså skiljer sig Gainers från varandra

Pez
2003-03-29, 12:02
Originally posted by tequilla
Du kan inte säga att super gainer e dålig för att den innehåller för mycker kolhydrater utan de beror på den som tar den vilken effekt e han ute efter. Vissa behöver de extra kolisarna så att dom kan gå upp i vikt.


Läs vad jag skrev igen...
Super Gainers kan väl fylla en funktion hos vissa individer som tränar... men att ta ut det pris som Twinlab gör för det innehållet - det är hutlöst. Punkt.

Extra kolisar får man lämpligast genom att öka matintaget - inte genom att slurpa i sig kolhydrater med GI på över 100 flera ggr om dagen.

Hur många olika märken av kosttillskott har du prövat Tequilla? Vilka märken har du provat? Och under hur lång tid?

/pez

Wilson
2003-03-29, 22:17
herreguu,... vafan skulle twinlab ha bättre protein som skulle göra att man växte bättre lr något sånt??! jag har kört med dalblads ganska länge nu å det funkar utmärkt!!

Gabriel_
2003-03-31, 00:47
Inte lätt att ändra på mat-intaget om man bor hemma och är 16 år kan jag säga dig :eating:

köpte precis twinlabs super gainers fuel (anmärka borde vara att detta är det första kosttillskottet jag andvänder)
Jag har väldigt svårt att gå upp i vikt och kan som sagt inte be morsan laga nått annat än vad hon lagar så jag såg gainers som den sista lösningen, känns som jag gjorde ett litet fel nu när jag köpte super gainers fuel, borde jag känna så?

Pez
2003-03-31, 02:11
Originally posted by Gabriel_
Inte lätt att ändra på mat-intaget om man bor hemma och är 16 år kan jag säga dig :eating:

köpte precis twinlabs super gainers fuel (anmärka borde vara att detta är det första kosttillskottet jag andvänder)
Jag har väldigt svårt att gå upp i vikt och kan som sagt inte be morsan laga nått annat än vad hon lagar så jag såg gainers som den sista lösningen, känns som jag gjorde ett litet fel nu när jag köpte super gainers fuel, borde jag känna så?

Hade själv satsat på ett proteinpulver. Men de flesta "går i fällan" och köper Twinlabgrejer som första tillskott iom att det oftast är så lättillgängligt.

Nästa gång du handlar tycker jag du ska leta efter ett prisvärt proteintillskott, just pg av att du har en begränsad budget - protein i matform är oftast dyrt, snabba kolhydrater är ganska billigt, t.ex Dextropur eller lösgodis brukar man ju inte behöva slanta upp så mycket för. :thumbup:

/pez

Gabriel_
2003-03-31, 02:15
Det jag är ute efter nu är att gå upp i vikt, för att vara 1.90 lång och väga 70kg är inget kul och när skiter ut allt man äter är det inte lätt :booty:

Pez
2003-03-31, 02:21
Originally posted by Gabriel_
Det jag är ute efter nu är att gå upp i vikt, för att vara 1.90 lång och väga 70kg är inget kul och när skiter ut allt man äter är det inte lätt :booty:

Vad jag menade var att du med Supergainer lägger en alldeles för stor del av din matbudget på kolhydrater du kan köpa billigare genom vanliga matvaror. Oftast är kolhydrater inte speciellt knepigt att få i sig i rätt mängder, svårare med protein.

Gå upp i vikt gör du genom att äta regelbundet och ligga på kaloriöverskott och därigenom inte låta kroppen bli katabol.
Var du får kalorierna ifrån (mat eller kosttillskott) är sekundärt, såtillvida fördelningen fett/protein/kolhydrater är bra.

/pez

Gabriel_
2003-03-31, 02:24
okej...det du säger är då att jag inte kommer gå upp så värst mycket med super gainers?
fattar inte så värst mycket nu mitt på natten och allt :sleep:

Pez
2003-03-31, 02:41
Originally posted by Gabriel_
okej...det du säger är då att jag inte kommer gå upp så värst mycket med super gainers?
fattar inte så värst mycket nu mitt på natten och allt :sleep:
Nej...
Läs det igen imorrn så fattar du nog... :D

/pez

tequilla
2003-03-31, 11:19
Originally posted by Doktor V
Om det är till någon tröst tycker jag oxå att Eiselt håller alldeles för höga priser.
MEn pris/kvalitet slår dom Twinlab.

Men det finns billigare märken med bra kvalitet,dom håller jag mig till.

Jag menar inte att Twinlab är odugligt,men varför ska deras protein vara dyrare än GG Star Nutrition?

Så länge man får vad man betalar för klagar jag inte,köper du Star får du ett lågbudgetprotte för lite pengar,köper du Triple Whey får du ett lågbudgetprotein för mycket pengar.


Tack! De var det jag ville höra! Jag tycker bara att de e konstigt att folk klagar bara på twinlab o inte på eiselt när de kostar lika mycket. Kan de bero på att de finns folk här som vill få sålt sina produkter? ...:rolleyes:

tequilla
2003-03-31, 11:21
Originally posted by Pez


Läs vad jag skrev igen...
Super Gainers kan väl fylla en funktion hos vissa individer som tränar... men att ta ut det pris som Twinlab gör för det innehållet - det är hutlöst. Punkt.

Extra kolisar får man lämpligast genom att öka matintaget - inte genom att slurpa i sig kolhydrater med GI på över 100 flera ggr om dagen.

Hur många olika märken av kosttillskott har du prövat Tequilla? Vilka märken har du provat? Och under hur lång tid?

/pez

Eiselt tar i stort sätt samma pris för sina produkter, varför ska dom vara så pass dyra? Varför e dom så mycket bättre än dom billigare märken?

Jag har testat twinlab, eiselt, star o någon tid o då har jag kört me varje märke i ca 3 månader.

De jag har tyckt e bäst hittills e twinlabs mass fuel och star sport gainer.
Själv då?

tequilla
2003-03-31, 11:23
Originally posted by Wilson
herreguu,... vafan skulle twinlab ha bättre protein som skulle göra att man växte bättre lr något sånt??! jag har kört med dalblads ganska länge nu å det funkar utmärkt!!

Säger inte att twinlab e bäst men fattar inte varför så många klatar på den o inte på eiselt?

Dalblads e billigt, måste prova det..

Pez
2003-03-31, 13:27
Originally posted by tequilla


Eiselt tar i stort sätt samma pris för sina produkter, varför ska dom vara så pass dyra? Varför e dom så mycket bättre än dom billigare märken?

Jag har testat twinlab, eiselt, star o någon tid o då har jag kört me varje märke i ca 3 månader.

De jag har tyckt e bäst hittills e twinlabs mass fuel och star sport gainer.
Själv då?

Vad jag testat för tillskott?

Jag är inte lika tuff som Dwaggen - min lista är lite kortare än hans... :D

Fairing
Eiselt
Strength
Dahlblads
Proton
Self/13e
Powertech
AST
Muscletech

Men som sagt - man FÅR kritisera alla märken/fabrikat här men då få man också räkna med att folk replikerar och kritiserar. Vi moderatorer kan inte styra folks åsikter som du verkar tro att vi gör - nämnas bör att vi mods inte på något sätt har några ekonomiska intressen i de märken som säljs på Kolozzeum.
Själv anser jag att protein är protein - på samma sätt som en bil är en bil - en billig gör vad den ska men det finns fördelar med att köpa en dyrare bil också, håller du inte med?

/pez :)

Wixner
2003-03-31, 13:32
Okej.. denna tråd - som i grund och botten handlade om att paketet som jag funderade på var värt priset - slutade i ett flamewar mellan olika tillskott och då jag inte är intresserad av paketet längre så ber jag en moderator att ta bort denna tråd.

Pez
2003-03-31, 13:42
Originally posted by Wixner
Okej.. denna tråd - som i grund och botten handlade om att paketet som jag funderade på var värt priset - slutade i ett flamewar mellan olika tillskott och då jag inte är intresserad av paketet längre så ber jag en moderator att ta bort denna tråd.

Tyvärr - diskussionen har evolverat till ett stadie där den har fått eget liv. :D

/pez

tequilla
2003-03-31, 15:40
"Men som sagt - man FÅR kritisera alla märken/fabrikat här men då få man också räkna med att folk replikerar och kritiserar. Vi moderatorer kan inte styra folks åsikter som du verkar tro att vi gör - nämnas bör att vi mods inte på något sätt har några ekonomiska intressen i de märken som säljs på Kolozzeum."

Syftade då inte på att du vill få dom sålda utan mera folk som tillverkar dessa produkter.


"Själv anser jag att protein är protein - på samma sätt som en bil är en bil - en billig gör vad den ska men det finns fördelar med att köpa en dyrare bil också, håller du inte med?"

BMW BMW BMW BMW :hbang:


Vilken av produkterna du har testat har du varit mest nöjd med?