handdator

Visa fullständig version : Vikten av pump/bra ljus!


Pierre_C
2007-05-31, 16:59
Tjena, var på gymmet idag och körde ett armpass. Det gick bra och jag fick grym pump och jag var ensam så jag tog en spännisbild. Meningen med den här tråden är att jag vill understryka hur mkt bra ljus och pump gör på en bild. :) Inget nytt för de flesta men dte är kul vad man kan göra med rätt "fusk"..
39308 39309

tigerofsweden
2007-05-31, 17:05
Äsch de där bilderna var ju rätt så likvärdiga, då har jag sett värre exempel, bland annat på mig själv *whistle*

hultman
2007-05-31, 17:47
Tycker ärligt det ser likadant ut på båda.

Emil_Larsson
2007-05-31, 18:01
Jag tycker han ser mer muskulös ut med mer ljus, men jag kanske är blind?

exenom
2007-05-31, 18:05
Jag tycker han ser mer muskulös ut med mer ljus, men jag kanske är blind?

Jag håller med. Men jag tror att det mest är för att ljuset kommer uppifrån och gör fina skuggor istället för helt framifrån.

Pierre_C
2007-05-31, 18:33
ja men precis. hur kan ni tycka att dem ser lika ut? :P

EmCeeMike
2007-05-31, 18:37
Ungefär såhär stor skillnad?

tp_88
2007-05-31, 18:39
MC; båda är ju "bra" ljus ffs! :D En del skuggor osv. Om du anser att någon av dom bilderna har dåligt ljus så vet du fan inte vad riktigt dåligt ljus innebär! :D

EmCeeMike
2007-05-31, 18:41
MC; båda är ju "bra" ljus ffs! :D En del skuggor osv. Om du anser att någon av dom bilderna har dåligt ljus så vet du fan inte vad riktigt dåligt ljus innebär! :D

hah förlåt, men ena är bara dagsljus och andra är abovelight.

Sebbe_H
2007-05-31, 18:58
hah förlåt, men ena är bara dagsljus och andra är abovelight.

Prova att ställa dig med ryggen mot ljuskällan då.

Ryska_raketen
2007-05-31, 19:24
Tycker inte det är så jävla konstigt. Det som är mer konstigt är att alla spetor som lägger upp bilder och ser jävligt grova ut, är som sagt en helt annan människa när man ser dom irl.

tigerofsweden
2007-05-31, 19:37
Tycker inte det är så jävla konstigt. Det som är mer konstigt är att alla spetor som lägger upp bilder och ser jävligt grova ut, är som sagt en helt annan människa när man ser dom irl.

Du tycker inte det är konstigt man ser grövre ut med fördelaktigt ljus men däremot är de konstigt att spetorna ser annorlunda ut irl? :)

regus
2007-05-31, 19:48
Jag är speta på bild, men fan så grov i verkligheten.










:D

Ryska_raketen
2007-05-31, 19:53
Du tycker inte det är konstigt man ser grövre ut med fördelaktigt ljus men däremot är de konstigt att spetorna ser annorlunda ut irl? :)

Kanske uttryckte mig otydligt osv. Men tycker att det ofta förekommer att spetor ser bra ut på bild, så får dom ofta VÄRLDSKLASS kommentarer osv, men sen när man ser dom irl, så är dom tunna. Det var så jag menade, inget annat. Var hälsad.

Robbin
2007-05-31, 19:54
Tycker inte det är så jävla konstigt. Det som är mer konstigt är att alla spetor som lägger upp bilder och ser jävligt grova ut, är som sagt en helt annan människa när man ser dom irl.

Du tyckte jag var grov irl *cupid*

Ryska_raketen
2007-05-31, 19:55
Du tyckte jag var grov irl *cupid*

Haha, nu menar jag faktiskt inte dig. Denna gång :/

shadowfire
2007-05-31, 20:19
be laesk posta en bild på sin fysik så kan ni prata skuggor o ljus efter det.

tigerofsweden
2007-05-31, 20:25
Kanske uttryckte mig otydligt osv. Men tycker att det ofta förekommer att spetor ser bra ut på bild, så får dom ofta VÄRLDSKLASS kommentarer osv, men sen när man ser dom irl, så är dom tunna. Det var så jag menade, inget annat. Var hälsad.

Okej då förstår jag :)

De personer jag har träffat har dock varit grövre irl än på bild :) Själv har jag både bra och mindre bra bilder, men så är jag också en speta ;)

EmCeeMike
2007-05-31, 20:39
Kanske RR syftar på mig?

Robbin
2007-05-31, 21:02
Kanske RR syftar på mig?

Ja han sa det till mig på msn fick inte säga det egentligen :D

Sebbe_H
2007-05-31, 21:49
Kanske RR syftar på mig?

Kanske, men det kanske inte är SÅ förvånande isåfall, vad jag kan minnas har jag inte sett en bild på dig på senaste utan fördelaktigt ljus. Men av det man sett så ser det ju bra ut, nu vet ju inte jag eftersom jag inte träffat dig men men.

EmCeeMike
2007-05-31, 22:14
Kanske, men det kanske inte är SÅ förvånande isåfall, vad jag kan minnas har jag inte sett en bild på dig på senaste utan fördelaktigt ljus. Men av det man sett så ser det ju bra ut, nu vet ju inte jag eftersom jag inte träffat dig men men.

Då kanske du inte har sett alla bilder, men visst jag är den minsta spetan på kollo. Det är ljuset som gör hela min kropp. Ska ta ett par bilder nån dag i omklädnigsrummet.

Rahf
2007-05-31, 22:21
Då kanske du inte har sett alla bilder, men visst jag är den minsta spetan på kollo. Det är ljuset som gör hela min kropp. Ska ta ett par bilder nån dag i omklädnigsrummet.

Haha, blev du putt? :D Jag kan ana viss irritation i det inlägget.

Fördelaktigt ljus gör kanske inte att man ser större ut, men det kan göra att man ser bättre ut. Störst är inte nödvändigtvis bäst. Man ser betydligt mer definitioner i bra ljus.

Three pigs
2007-06-01, 12:12
jo det gör ju en jävla skillnad imo.

btw najs, har likadana kallingar som du har på andra bilden, men dom är jeffligt små.

Pierre_C
2007-06-01, 14:18
jo det gör ju en jävla skillnad imo.

btw najs, har likadana kallingar som du har på andra bilden, men dom är jeffligt små.

Tufft.. jävla kap på h&m. :)

Durre
2007-06-01, 18:45
Tufft.. jävla kap på h&m. :)

gahah har också dom OCH har dem på mig! :) håller med att de är jevligt tajta :naughty: