handdator

Visa fullständig version : Bästa känslan som kan uppnås på drogfri väg


regus
2007-05-27, 19:53
Ni vet frågan, ni får börja.

Puss

Eddie Vedder
2007-05-27, 19:54
Träna sej svimfärdigt utpumpad.

Fettecke
2007-05-27, 19:54
rejält bra sex.!

finns inget som klår det.

(men då har jag inte vunnit flera miljoner på lotto ännu heller, så jag vet itne hur det känns)...

Metal_boy_
2007-05-27, 19:55
Orgasm. Endorfinkick efter ett roligt pass.

Jompan
2007-05-27, 19:55
Kärlek? *cupid*


sex.... making lööööve!

jwzrd
2007-05-27, 19:55
Ni vet frågan, ni får börja.

Puss

Ryck-PB och knurra.

L-Sami
2007-05-27, 19:55
*Censored*

//Kolozzeum

Lexidos
2007-05-27, 19:56
Endorfinkick medan man springer ett långt konditionspass en varm sommarkväll :D

Eddie Vedder
2007-05-27, 19:56
Endorfinkick medan man springer ett långt konditionspass en varm sommarkväll :D

*cupid* *cupid* :hbang:

dumstrut
2007-05-27, 19:58
Alltså, det finns bara ett svar, riktig skön sex, typ där tjejen bara sväljer en, ja ni vet,,, det är ju så, sånt kan man inte jämföra med bio eller räkmacka...

Lexidos
2007-05-27, 20:03
Alltså, det finns bara ett svar, riktig skön sex, typ där tjejen bara sväljer en, ja ni vet,,, det är ju så, sånt kan man inte jämföra med bio eller räkmacka...

Bra sex på bio insmörjd i räksallad måste ju vara det bästa då :D

Achryl
2007-05-27, 20:03
Jag hade byggt upp perfekta settings, lite chillout från di.fm svagt i bakgrunden, en kaffe i handen, satt tillbakalutad i min fåtölj framför datorn, fönstret lite på glänt så att vinden fläktade svagt, och så hittade jag för första gången extractiontool i photoshop. Det kanske låter geekigt, men den känslan att kunna frilägga i princip vad som helst är svår att klå. Hade dessutom ett tiotal perfekta bilder från en canon eos 1d att frilägga. Det ni.

Snake
2007-05-27, 20:04
Bra musik.

Ryska_raketen
2007-05-27, 20:04
Än så länge hoppa bungeejump :)

champion
2007-05-27, 20:04
PB på 60m, 100m, 200m, bänkpress, benböj, ryck, frivändning etc etc

Trance
2007-05-27, 20:04
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.

Sex funkar också, och skita när man kommer hem från övning i lumpen.

Helt allvarlig är väl när man är lite nykär och sitter och snackar lite och man märker att tjejen inte direkt sträcker sig efter tårgasen utan kanske till och med känner samma sak. Rätt trevlig känsla.

mangemani
2007-05-27, 20:06
träna tills man är helt slut,en halvkall följt av en lång varm dush,god mat,slappna av framför en film/datorn,stoppa in en snus....mmmmmm

Snake
2007-05-27, 20:07
Än så länge hoppa bungeejump :)

Haru hoppat?

Ryska_raketen
2007-05-27, 20:08
Haru hoppat?

Men va fakking troruu!

Snake
2007-05-27, 20:10
Men va fakking troruu!

Jag med. http://img516.imageshack.us/img516/7871/heavyanimao3la2po.gif

Sebbe_H
2007-05-27, 20:12
Adrenalinkick på hoj :D

mela
2007-05-27, 20:12
Riktigt bra djuriskt sex med någon man är dökär i för att sedan bara bara halvdö i varandras armar. *cupid*

edit: att komma precis samtidigt stärker känslan

Ryska_raketen
2007-05-27, 20:13
Adrenalinkick på hoj :D

Jaså? Är mopeden trimmad så den går över 50km/h nu?

Sebbe_H
2007-05-27, 20:15
Jaså? Är mopeden trimmad så den går över 50km/h nu?

Moped? :smash:

Om ett par veckor står en sån här i mitt garage :D

http://www.bikez.com/pictures/triumph/2007/24416_0_1_2_daytona%20675_Image%20credits%20-%20Triumph.jpg

Edit: och den lär vara snabbare än din Nissan primera

Dalle89
2007-05-27, 20:16
Vakna upp på sommaren, underbar morgon ute, ha sovt massa kompisar hos en person, käka pizzafrukost och veta att man dagen innan haft sex och känna sig sådär skönt bakis, veta att ligget åkt hem för länge sen, veta att det är sommarlov och att man kan göra precis vad man vill i flera månader till! Allt det tillsammans är det absolut skönaste

Lövbiffen
2007-05-27, 20:17
En riktigt bra aktieaffär, ger en jävla kick! Speciellt på man tradar :Virro

Sen så är ju sex, och inte minst table dance(tog en igår på fair erotica) avgjort bäst!:hbang:

regus
2007-05-27, 20:19
Riktigt bra djuriskt sex med någon man är dökär i för att sedan bara bara halvdö i varandras armar. *cupid*

edit: att komma precis samtidigt stärker känslan

Så du har haft sex? innan äktenskap? Slampa!

Rahf
2007-05-27, 20:19
Sky-diving enligt syrran. Surfing enligt mig.

mela
2007-05-27, 20:20
Så du har haft sex? innan äktenskap? Slampa!

Många gånger. May I rutten i hell! :devil:

Cerberus
2007-05-27, 20:20
orgasm och närhet av en vacker kvinna

regus
2007-05-27, 20:23
Så du har haft sex? innan äktenskap? Slampa!
Detta gäller ju inte killar, men det förstog ni väl?

Många gånger. May I rutten i hell! :devil:

Ja.

The_RobRoy
2007-05-27, 20:31
Få jobbet man så länge kämpat att få.

Lexidos
2007-05-27, 20:33
skydiving är nog faktiskt en av de bästa sakerna jag gjort :D

Holm
2007-05-27, 20:35
Första utedyket när jag tog OWD-certifikat
Vet inte vart ni drar gränsen vid droger?
Annars första klunken på en kall öl/cola när man har slitit hela dagen och äntligen får sjunka ner i en stol
Och om det räknas som droger är jag glad över att jag är beroende ;)

Timme
2007-05-27, 20:38
Jag hade byggt upp perfekta settings, lite chillout från di.fm svagt i bakgrunden, en kaffe i handen, satt tillbakalutad i min fåtölj framför datorn, fönstret lite på glänt så att vinden fläktade svagt, och så hittade jag för första gången extractiontool i photoshop. Det kanske låter geekigt, men den känslan att kunna frilägga i princip vad som helst är svår att klå. Hade dessutom ett tiotal perfekta bilder från en canon eos 1d att frilägga. Det ni.

Var gör ett "actiontool?"

Timme
2007-05-27, 20:39
PB i bänk, böj eller mark är totalt underbart :D

Prankie
2007-05-27, 20:40
1. Den varma goa känslan man få efter nära döden upplevelse.

Yes
2007-05-27, 20:41
Känslan när man rastar bilen på en slingrig och öde grusväg är svårslagen...

Eddie Vedder
2007-05-27, 20:44
Naturupplevelser, riktigt fina naturupplevelser ger nån sorts eufori som nästan kan jämföras med ett milt rus av nåt slag. Iaf har naturen den inverkan på mej.

Men jag är ju landsortspöjk oxå.:D

regus
2007-05-27, 20:46
Vet inte vart ni drar gränsen vid droger?



Du vet väl vad en drog är?


Precis där.

The Auditor
2007-05-27, 20:50
Få jobbet man så länge kämpat att få.
+1

Att vinna en miljon känns nog också euforiskt.

champion
2007-05-27, 20:59
Att åka 240km/h
Hoppa fallskärm
Slå ett världsrekord!

Violater
2007-05-27, 21:55
Aktiv bilkörning, brett och fort.
Sex.
Lite samma som Eddie är inne på, naturen. Jag träffade en älg i skogen för ett par veckor sen, sånt tycker jag är häftigt.

Estremo
2007-05-27, 22:05
När man är ute på hojen en fin sommarkväll och smiskar kurviga vägar. Man ligger ständigt precis på gränsen för vad man klarar av i kurvorna och låter hojen sträcka ut sig rejält på varenda raksträcka.

Sen stannar man till vid någon fin utsiktsplats och känner hur hjärtat slår samtidigt som man skrattar högt innanför hjälmen. Inte bara åt hur underbart livet är utan även åt hur galen man själv är som är beredd att riskera livet för sådana stunder om och om igen. Det är en adrenalinkick som heter duga och en känsla som inte kan slås av någonting annat.

jeppe på berget
2007-05-27, 22:06
Aktiv bilkörning, brett och fort.
Sex.
Lite samma som Eddie är inne på, naturen. Jag träffade en älg i skogen för ett par veckor sen, sånt tycker jag är häftigt.

Om du hade haft sex med älgen i bilen så hade det varigt en konstig upplevelse men det hade du nog inte så… det var bara en bild som jag fick i huvudet.


Mitt tips är att sätta sig i en situation som man inte kan hantera och ta sig ut den tex cykla ner för en riktigt brant backe utan bromsar

shadowfire
2007-05-27, 22:14
60s fritt fall (fallskärmshoppning) eller orgasm. Om bara orgasmen gått att dra ut till 60s istället för till 30s så hade den nog vunnit.

RassK
2007-05-27, 22:25
pissa när man är riktigt pissnödig

riktigt nödig

Lellan
2007-05-27, 22:27
Föda barn! :hbang: Egentligen borde jag inte göra annat eftersom jag gillade kicken så enormt, å andra sidan har man hört att det kan vara "inte underbart" också.

När jag skulle beskriva det för sambon efteråt sa jag att "man känner sig som hästen i "Shell v-power" reklamen x tusen". Det är nog det fulaste någon sagt om barnafödande så jag tänker aldrig mer försöka förklara det. *slap*

Holm
2007-05-27, 22:28
Du vet väl vad en drog[/SIZE] är?


Precis där.

ok, inga droger alls då
Visste inte om det var nolltolerans eller samhälls-accepterade droger som koffein som var gränsen.

robertcop
2007-05-27, 22:29
Hörde en polare säga en gång:

Tycker man att sex är skönt har man aldrig vart riktigt skitnödig*kissass*

Mr. Moose
2007-05-27, 23:05
För adrenalinkick tror jag inget slår fallskärmshoppning.

För allmänt bästa känslan blir det nog när man slappnar av med en god single malt och en fin cigarr efter man har haft riktigt bra sex.

Men som sagt, skita när man är extremt skitnödig ligger ganska nära.

Achryl
2007-05-27, 23:11
Var gör ett "actiontool?"

nä, extractiontool,

filter-> extract
eller
filter-> frilägg

Motorbreath
2007-05-27, 23:11
Ögonblick där man vet att om det här går åt helvete, då dör jag.

jakke
2007-05-27, 23:12
Efter sista tentan och det äntligen är Sommarlov!!!!

Stoltz
2007-05-27, 23:15
Den bästa känslan jag någonsin uppnått var att efter en så sabla massa om och men och snedsteg, stå ute i regnet med tjejen jag var kär i, och samtidigt som jag försöker hålla min jacka så att ingen av oss ska bli blöt, så blir det den bästa kyssen någonsin.

Inget har toppat det.

Dumleman
2007-05-27, 23:20
Att stå på en en välslipad is utomhus mitt i vintern med skridskorna på, 5-10 minusgrader,helt vindstilla och det snöar inte *cupid*. Sen spelar man lätt hockey utan massor av skydd och tar det istället lugnt med tacklingar och höga puckar. Haha jag har nog inte så höga krav.

Frida.B
2007-05-27, 23:55
gå på räcket på älvsborgsbron en blåsig vinterdag

Jaws
2007-05-28, 00:17
För hängivna golfare är det optimala en klockren drive som bara svävar på och landar mitt på fairway 300 meter bort.
Eller en perfekt slagen järnklubba (själv föredrar jag järn 7) med en riktigt saftig torva och rejält med spinn/bajjt precis vid flaggan eller i hål.

Det är fan så nära orgasm man kan komma om man inte prövat massa adrenalin aktiviteter som förmodligen ger större kick.

Konsultfet
2007-05-28, 00:20
Hmmmm... Att tatuera sig är en helt vild känsla. Men så är det ju svårt att toppa riktigt bra sex med någon man är kär i *cupid*

Dumleman
2007-05-28, 00:21
gå på räcket på älvsborgsbron en blåsig vinterdag
Haha det låter farligt! Tyvärr kan jag inte påstå att springa på ett broräcke är den bästa känsla som kan uppnås drogfri efter som jag var ganska alkoholpåverkad när jag senast gjorde det *screwy*. På något vis lyckades jag inte ramla ner...

Zakath
2007-05-28, 00:27
gå på räcket på älvsborgsbron en blåsig vinterdag

Trött på livet? :(


Jag får nog säga kicken jag ibland kan få av att cykla och bara dra på så mycket det går, i underbart väder och bara tänka på hur bra allt är och hur lyckligt lottad jag är som får uppleva just den situationen. Fast när jag tänker efter så brukar jag få kicken först (under rätt omständigheter), sedan drar jag på. *cupid* Dessutom brukar jag få en bonuskick när jag dragit på och känner vinden runt kroppen, musklerna arbeta och verkligen känner kraften. :)

Annars kan jag nog tänka mig att bra sex är rätt svårslaget, men den dagen har inte kommit än.

Muskelbyggaren
2007-05-28, 00:29
För mig är bästa känslan inte direkt kopplad till just vad jag gör utan till mitt allmäntillstånd, vilket kan vara på topp av helt olika orsaker. Men något som får det att spritta av lycka är att få bestiga något riktigt aggresivt motorfordon. Den skräckartade förtjusningen och förväntan. *cupid* Och sen förstås när man umgås med nån man gillar.

raQblad
2007-05-28, 00:39
Känslan man får när man inser att man är kär. En helt vanlig och dyster dag kan vändas till en av de härligaste dagarna på året, bara man får se personen man tycker om. Hänt mig några gånger, och det är lika skönt varje gång. Jag skuttar omkring och sjunger, dansar och kramar alla. Åh...*cupid*

Frida.B
2007-05-28, 00:42
Känslan man får när man inser att man är kär. En helt vanlig och dyster dag kan vändas till en av de härligaste dagarna på året, bara man får se personen man tycker om. Hänt mig några gånger, och det är lika skönt varje gång. Jag skuttar omkring och sjunger, dansar och kramar alla. Åh...*cupid*

känslan jag får när jag inser att jag är kär är nog likvärdig med känslan jag får när jag står inför ett stup och håller på att ramla ner

Snafu
2007-05-28, 00:57
Jag tycker det är svårt att nita den bästa känslan. Jag tycker det finns många olika, fast som är lika bra typ?

1. Mitt första riktiga fasta jobb - skön känsla
2. Lämna in uppsatsen på uni.
3. 5-10 minuter efter ett hårt träningspass när man knappt kan gå utan att snubbla och man har blodsmak i munnen.
4. Vara sådär riktigt fjortiskär i halvvuxen ålder. Jag misstänker att man aldrig får den känslan igen faktiskt, man har ju blivit aningens mer realistisk och cynsik ju äldre man blir.

Avesta
2007-05-28, 01:00
Vinna ett slagsmål är rätt så befriande och djurisk känsla, man vill gärna sparka en sista gång, inte för att det gör något när det hela är över, utan för att mentalt "ta en bild" på sig själv när man gör det.

Arf Pingvin
2007-05-28, 01:02
För allmänt bästa känslan blir det nog när man slappnar av med en god single malt och en fin cigarr efter man har haft riktigt bra sex.

Precis, för alkohol och nikotin är inga droger. :smash:

High1ander
2007-05-28, 02:00
Sex, skitsamma om det e efter 20 min eller 3 timmars pumpande och nar man e fardig sa vet man meningen med livet.

Att vinna tavlingar.

Att bli fardig med ett langt projekt.

Aja, sex e iaf bast.

Mr. Moose
2007-05-28, 04:53
Precis, för alkohol och nikotin är inga droger. :smash:

Räknar inte de som droger. De tillhör livets glädjeämnen! I moderation tror jag faktiskt att de även är bra för oss!

Narkotika är droger. Om någon säger att en kille t ex är drogmissbrukare, tänker ni då att han rökar/snusar eller går på narkotika?

Bronkitkorv
2007-05-28, 06:05
Ni vet frågan, ni får börja.

Puss


När man har knarkat såman precis ligger på gränsen mella drogad och drogfri...

Mantus
2007-05-28, 06:16
Riktig slita-kläderna-av-kroppen-sex är väldigt stimulerande det kommer absolut på en förstaplats.
Sedan finns det ju en hel del andra glädjeämnen, de flesta av dessa kopplade till sex eller kärlek.

Loke
2007-05-28, 06:38
Att vinna en hård kamp.

"To crush your enemies. To see them driven before you. And to hear the lamentations of their women..."

Och det säger jag inte bara för att jag är ett vanligt arnold-fan på ett träningsforum :D

ramagoen
2007-05-28, 06:43
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.

Hhahahaha :laugh:

G_lund
2007-05-28, 06:48
sex, endorfin, adrenalin

nordland
2007-05-28, 07:28
Än så länge hoppa bungeejump :)

+2.. Försöker göra det varje gång jag får chansen. Obeskrivlig känsla, men första gången är absolut bäst.

bulldozer
2007-05-28, 08:47
Känslan då man kört ett riktigt bra gympass därefter ett cardiopass med
pojkvännen :naughty:, när man bara ligger i sängen och känner sig helt
oförmögen att lyfta ett finger! Finns nog ingen skönare känsla av total tillfredställelse!

Timme
2007-05-28, 08:55
nä, extractiontool,

filter-> extract
eller
filter-> frilägg

Och det positiva med det är?

Achryl
2007-05-28, 09:32
Och det positiva med det är?

att du kan frilägga OERHÖRT mycket smidigare än med lasso tool eller magic wand tool. Datorn frigör håstrå för hårstrå. Testa!

Ironwoman
2007-05-28, 09:38
Mitt första långlopp, 58 mycket tunga km på längdskidor (Norrmän..., lägger starten lägre än målet) + 3,5 kg ryggsäck, värre än det låter. Höjdpunkten var målgången på olympiastadion i Lillehammer. 1999, när jag just fyllt 17 år.

haiduc
2007-05-28, 10:16
Är det coolt att säga att sex är det bästa, eller tycker verkligen folk det?

Personligen tycker jag det är överskattat, inte otrevligt på ngt sätt men nog fan har man varit med om bättre saker i sitt liv.. :)

Lelle Pelle
2007-05-28, 10:18
Är det coolt att säga att sex är det bästa, eller tycker verkligen folk det?

Personligen tycker jag det är överskattat, inte otrevligt på ngt sätt men nog fan har man varit med om bättre saker i sitt liv.. :)
Vad är det då?:)

Baan
2007-05-28, 10:18
Att vinna en hård kamp.

"To crush your enemies. To see them driven before you. And to hear the lamentations of their women..."

Och det säger jag inte bara för att jag är ett vanligt arnold-fan på ett träningsforum :D

En kombination av detta och Trances magiska yxa.

Tråd låst.

LadyInsane
2007-05-28, 10:24
Sex med någon man är kär i, precis ibörjan av förhållandet, kan vara riktigt fint.

Gå på konsert, stå längst fram när ens favoritband spelar och sjunga med/headbanga under hela konserten. *cupid*

Ligga vid polen utomlands, dricka något kallt, och bara steka. Det är härligt det med. :)

Holm
2007-05-28, 10:59
För hängivna golfare är det optimala en klockren drive som bara svävar på och landar mitt på fairway 300 meter bort.
Eller en perfekt slagen järnklubba (själv föredrar jag järn 7) med en riktigt saftig torva och rejält med spinn/bajjt precis vid flaggan eller i hål.

Det är fan så nära orgasm man kan komma om man inte prövat massa adrenalin aktiviteter som förmodligen ger större kick.

Är verkligen så att man måste ha hållt på ett tag för att den känslan ska komma
Jag har bara varit och golfat 2 ggr (9 hål) och andra gången så fick jag till ett hyggligt slag på ett par 3 hål. Och ser väl att bollen rullar mot flaggan bara försvinner.
Mina kompisar som är golfare börjar skutta och tjoa och undrar varför jag inte var mer exalterad, det var ju inget speciellt tyckte jag då
Så får man höra senare att en golfare gör snitt en hole-in-one på 25år

Om jag hade fått välja så hade jag hellre väntat 5år att få den då jag vill börja golfa iår/nästa år så jag hade fått uppleva hur speciellt det är

MasterChief
2007-05-28, 11:21
Känslan när man får barn slår allt.

Yankeee
2007-05-28, 11:37
Att totaldissa en nyreggad medlem på kolo.

Lexidos
2007-05-28, 11:38
Att totaldissa en nyreggad medlem på kolo.

Sadism menar du?

bubbe
2007-05-28, 11:47
Känslan när man får barn slår allt.

Just själva förlösande ögonblicket är väldigt, ja förlösande *cupid*

Jag skrek med skräck och lycka, "JAG SER HELA HUVUDET, NU KOMMER BÄBISEN" samtidigt som min hustru körde naglarna in i armen på mig, men en otrolig känsla när man hör första skriket. En sån känsla som ger mening till livet.


edit: 4 ggr, samma överväldigande känsla varje gång!

Jishuku
2007-05-28, 12:20
När man faller mot en säker död, och förväntar sig att få skallen spräckt som ett okokt ägg, och sedan landar och klarar sig utan en skråma. Låg där och asgarvade i ett par minuter, och hela vägen hem.

^ om det där kan man kanske säga: allt som ger en jädra adrenalin kick.

Förutom det... sex, eller lägga sig i en skön säng när man e riktigt trött å bara slumra.

Timme
2007-05-28, 12:52
att du kan frilägga OERHÖRT mycket smidigare än med lasso tool eller magic wand tool. Datorn frigör håstrå för hårstrå. Testa!

Okej. Det ska jag prova! Är det inte krångligt?

Timme
2007-05-28, 12:57
Just själva förlösande ögonblicket är väldigt, ja förlösande *cupid*

Jag skrek med skräck och lycka, "JAG SER HELA HUVUDET, NU KOMMER BÄBISEN" samtidigt som min hustru körde naglarna in i armen på mig, men en otrolig känsla när man hör första skriket. En sån känsla som ger mening till livet.


edit: 4 ggr, samma överväldigande känsla varje gång!

Är du 4 barnspappa? Respekt!

Inzza
2007-05-28, 13:05
Mitt Fredagsmys med Ryska raketen är det bästa jag vet *cupid*

Nina L
2007-05-28, 13:25
http://e.deviantart.com/emoticons/c/censored.gif http://e.deviantart.com/emoticons/c/censored.gif http://e.deviantart.com/emoticons/c/censored.gif http://e.deviantart.com/emoticons/c/censored.gif http://e.deviantart.com/emoticons/l/licking.gif

teargaz
2007-05-28, 13:39
Jag tycker det var ganska skön känsla att få vara med om en lyckad nödlandning när ena motorn dog 30 min efter start i Lufthansas Airbus 320 påväg från Munchen.

Mago
2007-05-28, 13:43
När man faller mot en säker död, och förväntar sig att få skallen spräckt som ett okokt ägg, och sedan landar och klarar sig utan en skråma. Låg där och asgarvade i ett par minuter, och hela vägen hem.



Vad hände?

egge
2007-05-28, 13:45
Klara ett mål som man drömt om länge, gärna blandat med en del adrenalin. Som när jag satte min första 180 på ett riktigt hopp, skrattade resten av dagen:)

Slabbefusk
2007-05-28, 14:20
PB's överhuvudtaget och känslan efter det sista matteprovet man någonsin kommer att ha :D.

MasterChief
2007-05-28, 14:26
Okej. Det ska jag prova! Är det inte krångligt?

Använd Extrahera. Ta så liten markering som möjligt om kanten är skarp och lite större om den är otydlig. Fyll området och sen tryck ok. Därefter kan du använda händelsepenseln och fylla i sånt som försvann men skulle vara kvar. Sen får man alltid finjustera lite pixlar här och där.

kalle_banan
2007-05-28, 14:28
Dom som mediterar säger att det inte ens är jämförbart med en orgasm eller ngt annat, knarkare (heroin, kokain osv) säger att meditationskänslan är många gånger bättre än ngn drog de nånsin provat... Så meditation måste vara höjdpunkten av njutning.

stridis
2007-05-28, 14:44
Än så länge hoppa bungeejump :)

+1.
Det är kul. Nästan lika kul är att vinna en fight.

stridis
2007-05-28, 14:50
Så meditation måste vara höjdpunkten av njutning.

Meditation, pfff?? Det är klart att en mysig klarhets-känsla infinner sig, men bungee-jumpande är högoktanig njutning. Fast det är klart fall av äpplen versus päron måhända.

Jishuku
2007-05-28, 15:11
Vad hände?

Jag var 13-14 år gammal tror jag. Jag hade tagit min cykel bort till en lastkaj, med järnvägsspår nedanför. Relativt högt.
Bromsarna tog inte när jag kom mot kanten på kajen, och jag föll handlöst ner mot järnvägsspåren.
Hann tänka att nu slår jag huvudet mot rälsen.. tack och lov landade jag precis mellan rälsen och fick cykeln över mig.

Carolinew
2007-05-28, 15:11
Att ha sprungit sig så jävla trött att man ser svart och inte kan stå på benen.

oksiv1
2007-05-28, 15:54
Freeride åkning på bräda i bra och mycket lössnö, snabbt som satan ska det gå.

Pingu
2007-05-28, 17:17
Finns många sköna känslor

att se när ungarna föddes
bra sex
ett riktigt bra träningspass
att sätta en redig tackling
att få skita när man är riktigt nödig
att få pissa när man är riktigt nödig
efter att man har fått spy när man är magsjuk

Diana
2007-05-28, 17:38
Kärlek, sex, förälskelse, umgås med/krama/pussa på människor man älskar

Vara riktigt nöjd med något man gjort
Känna sej riktigt snygg
Känslan av att man trots allt gjort det rätta i ett för stunden jvligt svårt val
Få saftigt beröm av någon man verkligen respekterar
Känna sej självständig

LÖPNING - innan, under, efter passet. Helst ska det regna samt vara relativt mygg/vattenpöl/pensionärs - fritt i spåret.

Ha en stor fet bit chokladkaka [annan fettdrypande sockerbomb] framför sej + vetskapen att ingen jävel kommer störa en i den orgasmen... :D grr

Bullen!
2007-05-28, 19:09
inget slår att köra riktigt riktigt fort med en riktigt potent bil. nu snackar jag en bil som man älskar mer än sin mamma.

INGET!

Ryska_raketen
2007-05-28, 19:10
Mitt Fredagsmys med Ryska raketen är det bästa jag vet *cupid*

Fniss, hur kunde jag glömma *cupid* *cupid*

Baan
2007-05-28, 19:12
inget slår att köra riktigt riktigt fort med en riktigt potent bil. nu snackar jag en bil som man älskar mer än sin mamma.

INGET!

740 med vinge...!

Slabbefusk
2007-05-28, 19:22
Kom på en till! När en av talgoxarna vid huset landar i handen för att ta sig en bit mat. Sjukt härlig känsla, som om man får någon slags kontakt med den lilla dunbollen.

Ryska_raketen
2007-05-28, 19:22
Kom på en till! När en av talgoxarna vid huset landar i handen för att ta sig en bit mat. Sjukt härlig känsla, som om man får någon slags kontakt med den lilla dunbollen.

Inga droger inblandade sa vi!

RösböJunior
2007-05-29, 08:58
sladda............xD

sex å ja hm har inte vunnit pengar än hlr iufs men

Supercharger
2007-05-29, 09:36
Bungyjump är en häftig känlsa, var lite dragen vid tillfället också.

Att spänna på sig brädan och blicka ner för brant orörd bergvägg. Droppa in och pumpa pudret så det sprutar snö överallt.

Vinna nånting är jävligt skönt, pengar eller nån sport spelar ingen roll.

Sex.

skaparn
2007-05-31, 12:45
Idag fick jag testa känslan av att först vara helt säker på att jag hade rätt och ge ett skriftligt lite tillspetsat svar, förnärmad av att felaktigt blivit anklagad. Sedan läsa om och inse att svaret var lite yxskaft och det kanske var så att jag inte hade rätt ändå. Det var obehagligt.

Men allra sist läste jag en tredje gång och insåg att jag hade rätt och motparten fick kräla i stoftet av deras förtroendekapital. Vääääldigt skön känsla av seger och lättnad.

jwzrd
2007-05-31, 13:01
Idag fick jag testa känslan av att först vara helt säker på att jag hade rätt och ge ett skriftligt lite tillspetsat svar, förnärmad av att felaktigt blivit anklagad. Sedan läsa om och inse att svaret var lite yxskaft och det kanske var så att jag inte hade rätt ändå. Det var obehagligt.

Men allra sist läste jag en tredje gång och insåg att jag hade rätt och motparten fick kräla i stoftet av deras förtroendekapital. Vääääldigt skön känsla av seger och lättnad.

Läs för guds skull inte en fjärde gång!

shut teh face
2007-05-31, 13:32
Enskilda händelser/upplevelser kan vara det bästa.

Men snusjävelen är fan lika fin varje gång och varje dag i flera år tillbaka och flera år frammåt så det måste ju vinna?

Greg
2007-05-31, 13:34
En hederlig jävla brakare.

Speedy
2007-05-31, 13:45
1.blow me and swallow it bi*tch
2.köra riktigt skogsrally...sjuukt kul..

Herkulez
2007-05-31, 13:57
*cupid*

klickis (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=199326&postcount=371)

hahavaffan
2007-05-31, 13:59
Jag hade byggt upp perfekta settings, lite chillout från di.fm svagt i bakgrunden, en kaffe i handen, satt tillbakalutad i min fåtölj framför datorn, fönstret lite på glänt så att vinden fläktade svagt, och så hittade jag för första gången extractiontool i photoshop. Det kanske låter geekigt, men den känslan att kunna frilägga i princip vad som helst är svår att klå. Hade dessutom ett tiotal perfekta bilder från en canon eos 1d att frilägga. Det ni.Haha, du menar Filter -> Extract? :D Typ som när jag upptäckte adjustment layers!

Greg
2007-05-31, 14:06
Ok... Ok... Det ultimata:

Sitta och skita med laptop och internet-uppkoppling.

Slabbefusk
2007-05-31, 22:21
Gick hem från en polare häromdagen och påvägen hem ser man en räv som springer över vägen i ljuset. Fick ögonkontakt med den lille räven. Kändes som om tiden stannade O_o. NO DRUGS INVOLVED RR :smash: .

Tricklev
2007-05-31, 23:19
*cupid*

klickis (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=199326&postcount=371)

:D

Postar den länken i varje tråd idag?

Dreas
2007-06-01, 10:33
Kärlek! Även när man sätter ett PB så är det skönt!

Andreas

Fatalist
2007-06-01, 11:50
Ren och skär lycka över sin livssituation *cupid*

Jobb, skola, något man ser fram emot. Det är fan ta mig den bästa känslan!

Diana
2007-06-01, 14:00
Känslan man får när man beskådar detta

Kan närmast beskrivas som; stoltheten över att tillhöra det mänskliga släktet
TJ01iVKQm8k

Fredriiik
2007-06-01, 14:02
kärlek!*cupid*

flux110
2007-07-08, 21:50
Skydiving lätt!
Eller andra "upptåg" där man pumpar ut massa adrenalin i årdorna! :thumbup:

Rambo
2007-07-08, 21:56
inte äta på flera timmar sedan när man äter igen det är skönt*drool*

bubbe
2007-07-08, 22:07
inte äta på flera timmar sedan när man äter igen det är skönt*drool*

räcker med 1.5 timme, sen är det *drool* igen :em:

Allan
2007-07-08, 22:16
Se sin nyfödda/nyfödde första gången övergår det mesta

cennys
2007-07-08, 23:33
att lägga sig i sin egen säng

St0ned
2007-07-09, 00:01
att lägga sig i sin egen säng


+1.. Fast man måste ha nytvättade lite hårda sängkläder, vara nyskrubbad och ha nytvättad pyjamas på sig.. Då är det det bästa

Muskelbyggaren
2007-07-09, 00:04
+1.. Fast man måste ha nytvättade lite hårda sängkläder, vara nyskrubbad och ha nytvättad pyjamas på sig.. Då är det det bästa
Inte en chans, överlägset är när totalt kaos råder i sovrummet, sängen är inte ens bäddad, lakanet uppslitet och skrynkligt, men man är så dödstrött att man inte bryr sig en sekund utan bara däckar som en slagen hjälte.

St0ned
2007-07-09, 00:06
Inte en chans, överlägset är när totalt kaos råder i sovrummet, sängen är inte ens bäddad, lakanet uppslitet och skrynkligt, men man är så dödstrött att man inte bryr sig en sekund utan bara däckar som en slagen hjälte.

Kan man somna så så är det guld, men jag hade aldrig kunnat slappna av då.. Det ska vara ordning och reda.. :D

Olsson
2007-07-09, 00:14
En torr singeltrack som löper genom en kuperad bokskog med en sub 9kg kolfiber-mtb mellan benen.


Annars är väl kärlek kanske den bästa känslan av allt. Men hur orginellt är det?

Andy.da.wohoo
2007-07-09, 00:17
Som sagt kärlek när den är besvarad.
Annars att vara omgiven av ett par goda vänner.

Muskelbyggaren
2007-07-09, 00:18
Kan man somna så så är det guld, men jag hade aldrig kunnat slappna av då.. Det ska vara ordning och reda.. :D

Det handlar endast om att vara tillräckligt trött. :)

Andy.da.wohoo
2007-07-09, 00:19
Kan man somna så så är det guld, men jag hade aldrig kunnat slappna av då.. Det ska vara ordning och reda.. :D

Det handlar endast om att vara tillräckligt trött. :)

Nu vet vi varför Muskelbyggaren håller sig på kolo alla dessa sena kvällar ;)

St0ned
2007-07-09, 00:22
Det handlar endast om att vara tillräckligt trött. :)


hehe.. inte alls.. tro mig, jag är varje dag nu utmattad till max varge natt jag går och lägger mig, men det går iaf inte att somna, för det är alltid nån pryl som jag retar upp mig på.. Dessutom är jag inte sån som kräver direkt mycket sömn, så jag kan med lätthet låta bli att somna, hur trött jag än är :-P

Pierre_C
2007-07-09, 01:14
Freeride åkning på bräda i bra och mycket lössnö, snabbt som satan ska det gå.

O ja! jag är helt inne på andrenalinsporter eller naturupplevelser också. som när man åker bräda någonstans i alperna och samtidigt får en grym vy eller som när jag cyklat på åreskutan.. grym och ovanlig upplevelse och samtidigt FIN natur.

Annars så är det jäkligt skönt att tänka tillbaka på sköna minnen av en resa eller nåt som man längtar tillbaka till. och sen sex såklart men det säger de flesta..

edit:
"En torr singeltrack som löper genom en kuperad bokskog med en sub 9kg kolfiber-mtb mellan benen."
har aldrig cyklat något så lätt men lite tyngre är också trevligt :)

Vinter
2007-07-09, 01:25
Löpning, när man lyckats pressa sig ned under nytt PB. Vågar inte nämna andra alternativet. :D

Pierre_C
2007-07-09, 01:34
Löpning, när man lyckats pressa sig ned under nytt PB. Vågar inte nämna andra alternativet. :D

Gör det psyko.

tjabon
2007-07-09, 01:44
alla surfare som nån gång fått den ultimata vågen,
vet att man aldrig skulle byta denna känsla mot något.
Inte ens sex.......:D

Kimball
2007-07-09, 01:49
Att finna en helt ny KICKASS låt, av en helt ny grupp man aldrig hört talas om. Välmåendekänslan bara sprids i hela kroppen, gåshuden sprider sig snabbt, sinnes slappnar av och tonerna tar över. Slår fan sex!...







Om det inte är sex som man får efter en lång tids "uppehåll" då kanske...