handdator

Visa fullständig version : prohormoner?


stefan82
2003-03-24, 19:18
jag har en fråga är prohormoner lagliga i Sverige eller klassas det som anabola steroider?

någon som har provat nån form av prohormoner?
gav det bra resultat?

Grahn
2003-03-24, 19:19
eftersom det bara är ovanligt dåliga steroider så klassas de i sverige som sådana. :nono:

stefan82
2003-03-24, 19:26
okey tack.....för jag har tänkt på det ..jag menar det kan juh inte vara nyttigt att trycka i sig sånt, jag läste nåra reviews av folk som använt prohormer för ett par dagar sen på en amerikansk sida, jag menar det stod att dom inte fick så mkt bieffekter bara acne på rygg och ansikte, jag menar det är juh inte snyggt att se ut som en krater i nyllet bara för att man vill lägga på sej lite extra massa!

King Grub
2003-03-24, 19:27
Bieffekter utan de "positiva" effekterna. :nono:

Baha
2003-03-24, 19:50
ja som sagt, riktigt riktigt värdelöst

helt klart för loosers som tror dom är "rena" bara man inte använder anabola steroider

GhostFace
2003-03-24, 21:13
Aldrig värt pengarna, det kan jag säga.

Lägg hellre pengarna på gainers & protein, L-Glutamin & Kreatin ! ;)

Det ger bättre & säkrare resultat. :thumbup:

Ninjasmurf
2003-03-24, 22:56
den enda prohormon som e laglig i sverige är kolesterol :D

Muskelsmurfen
2003-03-25, 15:09
Nja, prohormoner verkar lurigt.
Klassas de verkligen som steroider eller är de egenhändigt dopingklassade som prohormoner? Jaja, Ok de är ju klassade hur som helst.
Innebär dopingklassningen att de är olagliga att sälja, att inneha eller att äta och/eller vilka regler styr sådant?
Känns lite dumt att använda dem i vilket fall då de flesta verkar vara överens om att de är verkningslösa men ger ordentliga bieffekter?:confused:

TTT
2004-11-23, 17:27
Grejen med prohormon är att de omvandlas till anabola steroider först i levern. M.a.o. så gör du inget juridiskt fel i att inta dem. De visar dock positivt på dopingtester och är inte tillåtna inom tävlingar. Att sedan prohormoner verkar vara ren skit är en annan femma. :P

mystic[-_-]
2004-11-23, 17:33
Inte tillåtna. I USA vart de också förbjudna för ett tag sen. Väldigt grova leverskador av vissa preparat tydligen värre än "riktigta" steroider eftersom de är orala steroider.

Man klarar sig bra utan sånt

AngelLove
2004-11-23, 17:39
varför fortsätta diskussionen när ni enats om att det bara är idioti och inget bra för kroppen...?! :smash:

sätt in en länk till Grubbens kostsida/kostråd under deff och en länk till ett bra träningsschema så har de flesta tillräckligt med hjälp bara där...
(jag vet inte hur man sätter in länk *pinsamt generande*)

Ät rätt, träna på så mycket som glädjen vill, SOV ordentligt och var positiv så kommer resultaten också på NATURLIG väg... :eating: :bpump: :sleep: = :kickass:

abjorn
2004-11-23, 19:03
den enda prohormon som e laglig i sverige är kolesterol :D

är inte kolesterol en steroid ? ;)

abjorn
2004-11-23, 19:05
De flesta är rätt enade om en sak: Steroiders biverkningar utan dess effekt.

dude
2004-11-23, 19:23
Lägg dina pengar på testo istället :thumbup:

abjorn
2004-11-23, 22:06
Lägg dina pengar på testo istället :thumbup:

ja det var ju en bra kommentar på ett dopingfritt forum :smash:

dude
2004-11-23, 22:07
Det var mest på skämt men tolka det hur du vill ;)

Beast
2004-11-27, 02:58
Inte för att vara sån men jag håller med Dude, ska det vara så ska det vara annars kan det vara :)
Men visst är det trögt.. riktigt trögt.

Pez
2004-11-27, 04:20
Prohormoner är inte tillåtna i Sverige.
Prohormoner är dopingklassade.
Diskussioner runt användandet av dopingpreparat är inte tillåtet på Kolozzeum.
Dåliga skämt är dock tillåtna på Kolozzeum. :rolleyes:

Men diskussionen är färdig. Och för att rädda er från att driva detta vidare och dra på er varningar så stänger jag tråden. :)