handdator

Visa fullständig version : Ionized Anabolic Surge


Yes
2007-05-23, 02:07
Jag citerar:

"Ionized Anabolic Surge är en produkt speciellt framtagen att öka prestationsförmågan under intensiv fysisk aktivitet, t.ex. löpning eller styrketräning.

Studier har visat att den speciella kombinationen av joniserande alkalimetaller i Ionized Anabolic Surge hjälper vätskan att transporteras ut i musklerna, vilket bland annat motverkar mjölksyra och utmattning. Tillskottet ger även en anabol effekten genom att transportera näringsämnen ut i vävnaden för att påskynda återhämtningen och muskeluppbyggnaden.

Ionized Anabolic Surge ger extra bra effekt när det kombineras med ett bra proteintillskott eller gainer, t.ex. våran Anabolic Mass Fuel."

Vad tror ni, kan det vara något att ha?

Sverker
2007-05-23, 06:36
Jaha:confused: ...:D

Enligt den produktbeskrivningen är det en vätskeersättning med natrium och kalium.







...att blanda i rubidium eller cesium skulle vara skumt:D

Yes
2007-05-23, 14:47
Jag ville bara se om saltvatten kunde sälja om man gav det ett häftigt namn och lite bullshit-reklam. Typiskt att Sverker är den första som svarar. :D

Blandar man i rubidium kanske man kan hävda att det ökar celltillväxten i musklerna? Cesium blir väl lite svårare då det självantänder i luft...

Hoppas inte kosttillskottsföretagen stjäl min geniala ide nu bara...