handdator

Visa fullständig version : Träningsgnista!? (clip)


Bucyrus
2007-05-20, 19:52
Höj volymen! http://www.youtube.com/watch?v=iyoAFUqDJPA&mode=related&search= :thumbup:

Nitrometan
2007-05-20, 21:04
Yeah!

iyoAFUqDJPA

Runda Grodan
2007-05-20, 22:01
Tyvärr håller jag inte riktigt med. Just det där clipet symboliserar raka motsatsen för mig utan att jag tänker gå in på varför.

However, tycker jag att det är kul att du postar Bucyrus. :thumbup:



Här är en gammal goding som jag gillar. :hbang:
L4mSc7IyUYM

Rahf
2007-05-20, 23:13
Tyvärr håller jag inte riktigt med. Just det där clipet symboliserar raka motsatsen för mig utan att jag tänker gå in på varför.

However, tycker jag att det är kul att du postar Bucyrus. :thumbup:



Här är en gammal goding som jag gillar. :hbang:


Antoine och Juji!

Vad är det med alla Tricking referenser som ploppar upp här och var? Jag börjar bli cynisk och paranoid av det :D

Bucyrus
2007-05-21, 18:25
Tyvärr håller jag inte riktigt med. Just det där clipet symboliserar raka motsatsen för mig utan att jag tänker gå in på varför.

Det var därför jag garderade med ett ? i rubriken, väl medveten om att alla inte går igång på detta. ;) :thumbup:

Jorgen
2007-05-21, 18:43
Det var därför jag garderade med ett ? i rubriken, väl medveten om att alla inte går igång på detta. ;) :thumbup:

Marika. *drool*

Runda Grodan
2007-05-21, 18:45
Det var därför jag garderade med ett ? i rubriken, väl medveten om att alla inte går igång på detta. ;) :thumbup:
Ha, ha, jag funderade faktiskt lite på det där frågatecknet. :D

Inte träningsclip men ändå väldigt motiverande.
vwZ2hH_PsQQ

Strandbyggarn
2007-05-21, 18:53
Ha, ha, jag funderade faktiskt lite på det där frågatecknet. :D

Inte träningsclip men ändå väldigt motiverande.
vwZ2hH_PsQQ

levrone är/var Grym som fan .. Min favorit bland kroppsbyggarna lätt .

shadowfire
2007-05-21, 19:00
Tyvärr håller jag inte riktigt med. Just det där clipet symboliserar raka motsatsen för mig utan att jag tänker gå in på varför.

However, tycker jag att det är kul att du postar Bucyrus. :thumbup:



Här är en gammal goding som jag gillar. :hbang:

aj ajaj, vad han tappade övre rygg i marklyftet... och aj, benpress såg inte helt bra ut.. och fällrygg + sådär djup i böj.. men ok, musiken var bra iaf.. ;)

Runda Grodan
2007-05-21, 19:22
aj ajaj, vad han tappade övre rygg i marklyftet... och aj, benpress såg inte helt bra ut.. och fällrygg + sådär djup i böj.. men ok, musiken var bra iaf.. ;)
Det är ju inte formen som är det bra med det clipet. Det är ju träningsglädjen och kämparandan. Plus att dom är unga starka killar som driver lite.

Och musiken är ju bra den med. :D

Yes
2007-05-21, 19:33
Det är ju träningsglädjen och kämparandan.
:thumbup:

Ett annat bra klipp:
dlZ7E0GuP_s

Fast här är det mer 80-tals känslan som gör det så bra. Jag menar, kolla kläderna! :D

Runda Grodan
2007-05-21, 19:35
Ett annat bra klipp:


Fast här är det mer 80-tals känslan som gör det så bra. Jag menar, kolla kläderna! :D
Ha, ha, det är nästan så man blir svagare av att se de där. Den med Frank Zane är ännu värre. :laugh:


Fast det är ett trevligt/mysigt clip.

Yes
2007-05-21, 19:42
Är det den här du menar?
0IdvPE3D40M

Hur bra som helst!

Runda Grodan
2007-05-21, 19:45
Är det den här du menar?


Hur bra som helst!
Jaaa, det är den jag menar. :D



Dräkten på Levrone. :laugh:

shadowfire
2007-05-21, 19:47
Det är ju inte formen som är det bra med det clipet. Det är ju träningsglädjen och kämparandan. Plus att dom är unga starka killar som driver lite.

Och musiken är ju bra den med. :D

då gillar jag klippet med Ron o gänget som varit uppe här tidigare i flera trådar... den lirar jag 5 minuter före varje gympass bara för att sätta fokus och tagga igång mig själv. :thumbup:

Runda Grodan
2007-05-21, 19:50
då gillar jag klippet med Ron o gänget som varit uppe här tidigare i flera trådar... den lirar jag 5 minuter före varje gympass bara för att sätta fokus och tagga igång mig själv. :thumbup:
Menar du särskrivningsclipet "A Life Style" eller kanske någon preview av BFTO film. Särskrivningsclipet med dikten är fånigt. :D

shadowfire
2007-05-21, 19:59
Menar du särskrivningsclipet "A Life Style" eller kanske någon preview av BFTO film. Särskrivningsclipet med dikten är fånigt. :D

haha, nej, den är ju kung... "comon, comon, comon bebee, ROOOOAAAAAAAARRRRRRRR!!!!!!!!" ... bara jag ser de brutala hantelpressarna i början så börjar jag vråla själv.. :D

Yes
2007-05-21, 20:01
Jaaa, det är den jag menar. :D



Dräkten på Levrone. :laugh:
Helt fantastisk färgkombination och stil på den dräkten. :D

Jag måste dock ändå säga att det är lite, men bara lite, bättre än tribals och mössor. :)

Runda Grodan
2007-05-21, 20:02
haha, nej, den är ju kung... "comon, comon, comon bebee, ROOOOAAAAAAAARRRRRRRR!!!!!!!!" ... bara jag ser de brutala hantelpressarna i början så börjar jag vråla själv.. :D
Ja men så tillhör du ju styrketräningens pöbel medan jag själv tillhör dess finkultur. Jag kan skilja mellan de subtila nyanser som gör något hardcore eller bara wannabe. :D

Runda Grodan
2007-05-21, 20:02
Helt fantastisk färgkombination och stil på den dräkten. :D

Jag måste dock ändå säga att det är lite, men bara lite, bättre än tribals och mössor. :)
Jag skulle säga att det är fan så mycket bättre. :thumbup:

Yes
2007-05-21, 21:45
Jag skulle säga att det är fan så mycket bättre. :thumbup:
Mjo, det är iaf äkta och inte sådär tillgjort "hardkår". :)

Fast lite mer relaterat till trådens topic så kan dessa videoklipp få mig lite mer träningssugen:
http://www.gridironincny.com/videos/#

Batman
2007-05-21, 22:51
Tyvärr håller jag inte riktigt med. Just det där clipet symboliserar raka motsatsen för mig utan att jag tänker gå in på varför.

However, tycker jag att det är kul att du postar Bucyrus. :thumbup:



Här är en gammal goding som jag gillar. :hbang:
http://www.youtube.com/v/L4mSc7IyUYM


Jävlar här snackar vi fysik som jag verkligen vill ha !

Greg
2007-05-21, 23:18
Blah. Får väl jag ta och styra upp tråden?

9EwYPG4ZBBY
1HXbs_SuRU0
pD0frIJWEho
u6D9r6dWemk

Greg
2007-05-21, 23:20
2:a filen verkade inte fungera.

Här är länken:

http://www.youtube.com/watch?v=1HXbs_SuRU0

grisbil3n
2007-05-21, 23:53
Blah. Får väl jag ta och styra upp tråden?

9EwYPG4ZBBY
1HXbs_SuRU0
pD0frIJWEho
u6D9r6dWemk

Första videon, han lägger en brakskit vid 5:22.

Edit: Fan det va ingen brakskit, återkommande missljud.