handdator

Visa fullständig version : Innan foto


ekizone
2007-05-19, 13:25
Hur ska man äta dricka Veckan, dagarna, timmarna innan fototagning för att det ska se så bra ut som möjligt?

Nithian
2007-05-19, 13:28
50+

Jorgen
2007-05-19, 13:36
50+

Har du inget att bidra med så skriv inget. Sluta tramsa.
Finns det någon bra anledning till varför du svarade som du gjorde?

Jacksatan
2007-05-19, 13:39
Hur ska man äta dricka Veckan, dagarna, timmarna innan fototagning för att det ska se så bra ut som möjligt?

Det beror rätt mkt på hur hård man är skulle jag säga. En vattentömning ger inte så värst mkt ifall man inte är i bra form. Men man behöver ju inte dunka i sig ett hamburgermål och en massa godis dagen innan t ex. Det brukar åtminstone medföra att jag blir sjukt vattnig.
Det finns en bra guide till vattentömning på forum.body.se som Joachim Bartoll skrivit(ligger under artiklar där). Där står nog allt du behöver veta.

ekizone
2007-05-19, 13:57
kan du länka?

ekizone
2007-05-19, 13:59
hitta det nu tack så mycket för hjälpen

He-man
2007-05-19, 15:10
Har du inget att bidra med så skriv inget. Sluta tramsa.
Finns det någon bra anledning till varför du svarade som du gjorde?

Jag tycker det är rätt ofta som folk skriver +1 eller +10000 osv för att visa att de också vill ha svar på samma fråga eller för att de håller med i vad någon sagt, men ingen brukar reagera då. :confused:

Pez
2007-05-19, 15:27
Jag tycker det är rätt ofta som folk skriver +1 eller +10000 osv för att visa att de också vill ha svar på samma fråga eller för att de håller med i vad någon sagt, men ingen brukar reagera då. :confused:

Och vad höll personen som skrev "50+" med om anser du?
Det bottnar fö inte i "+1"-syndromet utan i ett internt skämt - dvs helt ur kontext i en seriös frågeställning.

anders90
2007-05-19, 17:13
Det beror rätt mkt på hur hård man är skulle jag säga. En vattentömning ger inte så värst mkt ifall man inte är i bra form. Men man behöver ju inte dunka i sig ett hamburgermål och en massa godis dagen innan t ex. Det brukar åtminstone medföra att jag blir sjukt vattnig.Det finns en bra guide till vattentömning på forum.body.se som Joachim Bartoll skrivit(ligger under artiklar där). Där står nog allt du behöver veta.

På vilket sätt gör fet mat att man blir vattnig dagen därpå?

isato
2007-05-19, 17:23
På vilket sätt gör fet mat att man blir vattnig dagen därpå?

Han kanske syftar på kolhydraterna och att dem binder vätska?

Karl_alfred
2007-05-19, 17:31
På vilket sätt gör fet mat att man blir vattnig dagen därpå?

Salt och kolhydrater kanske.

He-man
2007-05-20, 14:25
Och vad höll personen som skrev "50+" med om anser du?
Det bottnar fö inte i "+1"-syndromet utan i ett internt skämt - dvs helt ur kontext i en seriös frågeställning.

Det kan ingen annan än han själv veta, men han kanske själv ville ha svar på den frågan och ansåg att det var en intressant frågeställning? Som sagt jag vet inte.

He-man
2007-05-20, 14:28
Hur ska man äta dricka Veckan, dagarna, timmarna innan fototagning för att det ska se så bra ut som möjligt?

Undvik att ta kreatinmonohydrat om du annars äter det. 1-2 kg vatten i kroppen kanske kan göra lite skillnad i "plufsigheten" i ansiktet.