handdator

Visa fullständig version : Pussycat Dolls


Metal_boy_
2007-05-16, 21:02
Börjar nu på tv3.

Supercharger
2007-05-16, 21:04
Mumma..

tano
2007-05-16, 21:06
eh ja är det något att se?

Metal_boy_
2007-05-16, 21:07
eh ja är det något att se?

Det är ju brudar!?

internethjälten
2007-05-16, 21:08
eh ja är det något att se?

nej. vore waste of time att sitta och se på det.

Dissector
2007-05-16, 21:09
Nicole Scherzinger är sådär obehagligt snygg så man känner sig helt körd.

Metal_boy_
2007-05-16, 21:09
Varför ska folk i amerikanska dokusåpor alltid nämna hur svårt dom haft det tidigare? Tror dom verkligen att dom dömer efter det?

Frantic
2007-05-16, 21:12
Nicole Scherzinger är sådär obehagligt snygg så man känner sig helt körd.

Oooohhh ja*drool*

Finns rätt fina tjejer med här också

tano
2007-05-16, 21:12
Varför ska folk i amerikanska dokusåpor alltid nämna hur svårt dom haft det tidigare? Tror dom verkligen att dom dömer efter det?

du tror inte det är produktionen som lockar fram det?

De vill att tjejerna ska säga det och klipper in det direkt, bra tv ju... (eller inte, men amerikanarna verkar tycka det)

Metal_boy_
2007-05-16, 21:13
du tror inte det är produktionen som lockar fram det?

De vill att tjejerna ska säga det och klipper in det direkt, bra tv ju... (eller inte, men amerikanarna verkar tycka det)

Kanske är det så.

LadyInsane
2007-05-16, 21:18
Jag har orkat titta tills reklamen. Såg dessutom Top Model innan, så jag klarar inte av hela Pussycat-programmet. Skulle vara kul om tv innehöll något annat än program som endast handlar om att vara snygg och sexig...*spy*

Metal_boy_
2007-05-16, 21:20
Jag har orkat titta tills reklamen. Såg dessutom Top Model innan, så jag klarar inte av hela Pussycat-programmet. Skulle vara kul om tv innehöll något annat än program som endast handlar om att vara snygg och sexig...*spy*

Mycket sån skit jag håller med. Kan dock inte låta bli att se vackra damer och det tänker jag fan inte be om ursäkt för. :)

LadyInsane
2007-05-16, 21:22
Mycket sån skit jag håller med. Kan dock inte låta bli att se vackra damer och det tänker jag fan inte be om ursäkt för. :)

Gör inte det du. Jag tycker själv att minst hälften av dem var snygga som fan. Däremot räcker inte det för att jag ska orka titta på det. Programmet är så tråkigt upplagt med en massa bakgrundshistorier och idiotiska intriger. :Virro

Metal_boy_
2007-05-16, 21:24
Gör inte det du. Jag tycker själv att minst hälften av dem var snygga som fan. Däremot räcker inte det för att jag ska orka titta på det. Programmet är så tråkigt upplagt med en massa bakgrundshistorier och idiotiska intriger. :virro:

Upplägget kan vara stökigt, jag håller med. Men är man en kille full med testo så kan man ju titta lite ändå :) Du är ju tjej och antagligen hetero?

LadyInsane
2007-05-16, 21:26
Upplägget kan vara stökigt, jag håller med. Men är man en kille full med testo så kan man ju titta lite ändå :) Du är ju tjej och antagligen hetero?

Det är sant. Go for it boy!

Nog är jag brud ja och hetero, även om jag kanske tenderar till att vara bi..:D

Fast jag ska sluta gnälla, när Mr Romance var på tv tittade jag på det. Och det var riktigt skit-tv... :laugh:

Eddie Vedder
2007-05-16, 21:29
Varför ska folk i amerikanska dokusåpor alltid nämna hur svårt dom haft det tidigare? Tror dom verkligen att dom dömer efter det?

För att inte tala om det eviga tjutandet i amerikansk TV!

Kvittar VAD man ser på så nog börjar folk böla utav bara h-vete för mimnsta grej.*gah!*

-Du har vunnit en trisslott!

-Oh my God, praise the lord!!!*cry* *cry*

Metal_boy_
2007-05-16, 21:31
Det är sant. Go for it boy!

Nog är jag brud ja och hetero, även om jag kanske tenderar till att vara bi..:D

Fast jag ska sluta gnälla, när Mr Romance var på tv tittade jag på det. Och det var riktigt skit-tv... :laugh:

:thumbup: Bra! Jämlikhet FTW!

Metal_boy_
2007-05-16, 21:33
För att inte tala om det eviga tjutandet i amerikansk TV!

Kvittar VAD man ser på så nog börjar folk böla utav bara h-vete för mimnsta grej.*gah!*

-Du har vunnit en trisslott!

-Oh my God, praise the lord!!!*cry* *cry*


:laugh: Precis!

LadyInsane
2007-05-16, 21:35
För att inte tala om det eviga tjutandet i amerikansk TV!

Kvittar VAD man ser på så nog börjar folk böla utav bara h-vete för mimnsta grej.*gah!*

-Du har vunnit en trisslott!

-Oh my God, praise the lord!!!*cry* *cry*

Haha klockrent!

Men förstå amerikaner är alldeles för äckligt passionerade, oavsett vad det handlar om. Man drar ett skämt och de skriker "I Love U!!!!!!" OMG OMG OMG OMG I Love U so much! You're awsome, the coolest person in the world!!!" OMG OMG!!

Om man sen säger något taskigt, är man plötsligt en "A bitch who should burn in hell!".... Madness!

Rahf
2007-05-16, 21:47
MTV har allt det där, förutom musik.

Fed up
2007-05-16, 21:54
Melissa R är så sjukt het! OMG.

Jag gillade Ewa också, hon var het.

Sniggel
2007-05-16, 22:08
:thumbup: Bra! Jämlikhet FTW!

Har DU vad som krävs för att bli en Pussycat Doll?
Jag har det inte... fan
Nån annan som har det?

LadyInsane
2007-05-16, 22:10
Har DU vad som krävs för att bli en Pussycat Doll?
Jag har det inte... fan
Nån annan som har det?

Ja jag har det lätt. Snygg kopp, fantastisk röst och en förmåga att "shake my ass off".

Metal_boy_
2007-05-16, 22:12
Ja jag har det lätt. Snygg kopp, fantastisk röst och en förmåga att "shake my ass off".

;)

Varför är du aldrig på msn längre?

LadyInsane
2007-05-16, 22:16
;)

Varför är du aldrig på msn längre?

För att min data inte har msn. *gah!*

Datorn tillhör pappas plugg och jag har inte de "administrativa rättigheterna" att ladda ned software.. *cry*

Metal_boy_
2007-05-16, 22:21
För att min data inte har msn. *gah!*

Datorn tillhör pappas plugg och jag har inte de "administrativa rättigheterna" att ladda ned software.. *cry*

Aha ok :/

WHITEFOLKS
2007-05-16, 23:02
LadyInsane: prova www.meebo.com :)

LadyInsane
2007-05-17, 10:21
LadyInsane: prova www.meebo.com :)

Tack!*cupid*