handdator

Visa fullständig version : Übermachon startar journal och sätter mål


Coldsmith
2007-05-13, 22:19
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=85940

Där finns fler bilder och vilda diskussioner kring min fantastiska klädsel. Har tyvärr inga fler såna åt dig Bamse! *cupid*
-----------------------------------

Hade som mål att vara färdigbulkad (för den här säsongen) vid det här laget och att jag skulle kunna börja min deff för sommaren. Men ack. Det har gått katastrofalt dåligt med bulkandet. Total failure. Gissar på att jag fått i mig för lite kalorier. Så det ska till ändring på det. Ska även börja sova mer. Inga sena nätter längre. Bulken fortsätter tills nästa års vår


Mitt långsiktiga mål är att ha en fysik som i närheten av fitnesskillarna Jimmy Lövgren och Mats Egelstig (classic bodybuilding numera) som länge varit min favorit.
Har dock ett flertal kilon kvar till det. Ligger numera kring 80kg. Blodådror på armar och i vissa ljus kan man även se ådror på nederdelen av magen. Vilket vittnar om den fantastiska bulkningen jag haft :D.

Men det ska det bli ändring på. Lägger in en bild på min frukost (som jag fick lagad medans jag slöade i soffan*popcorn*). En burgare med bacon, pomme frites, oboy och en bägare med björnbär, hallon och mango. Hyffsat god frukost :).

Tränar ungefär 4 ggr i veckan. Tycker det känns lagomt. Får se om jag ändrar på det sen.

Svaga muskelgrupper är ben, bröst och mage. Armar är mina bästa och har alltid varit. Tränar på 30kgs-hantlar i koncentrationscurl men 100kg är lite väl mycket att träna på i bänk. Behöver bättra mig kraftigt där så det ska bli min prio. Ben och bröst. Har ett småtrasigt knä efter fotbollen (vridit sönder något) så jag har inte kört mycket benböj. Men ska börja nu framöver för att bygga upp.

Ikväll blir det att äta. Sen träning imorn under dagen för att åka till jobbet sen. Så första passet får jag vänta med att rapportera om.