handdator

Visa fullständig version : Göteborgsvarvet


Militären
2007-05-13, 09:13
Då var det över för i år! Göteborgsvarvet!
Hur många här från kollo sprang? Hur många ggr har ni spruning innan och vilken tid fick ni i år?

Det var min första tävling, Är ju en färsking när det gäller träning, men det var GRYMT kul!! Kommer ställa upp i fler tävling för det var en otroligt roligt upplevelse.

Startade på plats 41100 något
Starttid 5 km 10 km 15 km 20 km Sluttid Placering
16:11:20 00:27:08 00:53:28 01:19:27 01:44:52 01:49:39 9820

Min tid är jag dock inte nöjd med, Springer mycket snabbare när jag springer själv men det var så JÄKLA trångt :P

machine gun
2007-05-13, 16:12
GRATTIS till att ha klarat av dig första tävling! Jag sprang inte Varvet, men jag har sprungit ett fåtal andra lopp och det är verkligen riktigt roligt! Bra tid också, har hört att trängseln är helt galen.

mrflyes
2007-05-13, 16:21
jag fick 1,37..e hyfsat nöjd

Noodles
2007-05-13, 20:36
Grattis till ditt första lopp! Kul att du gillade upplevelsen. Göteborgsvarvet är ett roligt lopp men trängseln är bedrövlig. Tyvärr har de fler deltagare än de klarar av. I kombination med snurriga seedningsregler får många löpare svära över trängseln när de ska passera långsammare löpare. Nästa år kommer du däremot avancera ett antal startgrupper och då kommer du förhoppningsvis kunna göra dig själv mer rättvisa tidsmässigt.

Militären
2007-05-14, 11:44
Tack så mycket, Ja jag fick verkligen mersmak för lite tävlingar, Är kul att ha något att löpa för och nästa år ska man förhoppningsvis inte behöva trängas fullt lika mycket. Ska se vad det mer finns för schyssta tävlingar i närheten, Hade varit roligt med en säsongsavslutning mot hösten också, Kanske till och med ett marathon om man klarar det. :D

machine gun
2007-05-14, 11:54
Ska se vad det mer finns för schyssta tävlingar i närheten, Hade varit roligt med en säsongsavslutning mot hösten också, Kanske till och med ett marathon om man klarar det. :D

http://www.marathon.se/loppen/

Göteborg marathon 6/10 kanske kan va nåt? :naughty: Och börjar du marathonsatsa så vet du att det är obligatoriskt med en journal ;)

Eddie Vedder
2007-05-14, 11:56
Tack så mycket, Ja jag fick verkligen mersmak för lite tävlingar, Är kul att ha något att löpa för och nästa år ska man förhoppningsvis inte behöva trängas fullt lika mycket. Ska se vad det mer finns för schyssta tävlingar i närheten, Hade varit roligt med en säsongsavslutning mot hösten också, Kanske till och med ett marathon om man klarar det. :D

Akta dej för att börja diskutera såna här saker med Noodles och machine gun, dom har en otäck förmåga att vinna över förlorade själar till den mörka konditionssidan.:D

Jag är redan bortom all hjälp.:krampus

Noodles
2007-05-14, 12:15
http://www.marathon.se/loppen/

Göteborg marathon 6/10 kanske kan va nåt? :naughty: Och börjar du marathonsatsa så vet du att det är obligatoriskt med en journal ;)

Kolos stora mål är att få fler löpare med träningsjournal än puls.se

Klart att marathon är nästa naturliga steg.

Akta dej för att börja diskutera såna här saker med Noodles och machine gun, dom har en otäck förmåga att vinna över förlorade själar till den mörka konditionssidan.:D

Jag är redan bortom all hjälp.:krampus

Haha. Snart gråter du ut i en tråd om hur du förlorade alla dina muskler pga oss. :D

Crille666
2007-05-14, 14:40
Fick tyvärr inte springa göteborgsvarvet för att jag bara är 16 men nästa år så ska jag springa.

Ironwoman
2007-05-14, 14:47
Fick tyvärr inte springa göteborgsvarvet för att jag bara är 16 men nästa år så ska jag springa.

Det måste vara nya regler 2001 sprang lillebror när han skulle fylla 16 senare under året (på 1,46)