handdator

Visa fullständig version : Moi


csavemark
2007-05-12, 00:24
Tjo, första gången jag lägger upp något här, så förslag på förbättringar mottages varmt. =)
Mitt ideal är grekiskt, alltså inte så myckel muskler, utan mer proportioner och ja, poser som i målningar av Michelangelo osv...
Gymmar för övrigt inte så mycket, tränar mest kampsport och lite akrobatik, fast en del pass blir det, mest i form av cirkelträning.

Jag väger nånstans mellan 85-89 kg, 187 cm lång. :)

csavemark
2007-05-12, 00:47
En till bild

Boven
2007-05-12, 09:24
Av det man ser så ser så verkar axlarna vara det som är bäst och brösten som är sämst. Men jag efterlyser mer massa overall, så det är bara att köra tung bänk, böj och mark och äta en massa mat för dig ett tag framöver. En roligt invändning är att det ser ut som att chewbacca gör heaman-poser på bilderna.

mvh Boven

L-Sami
2007-05-12, 09:30
Du verkar ha muskler, deffa ner dig om du vill en "grekisk" kropp.

Jacksatan
2007-05-12, 09:55
Du verkar ha muskler, deffa ner dig om du vill en "grekisk" kropp.

Har för mig att de där grekiska diskuskastarna som avbildas är rejält jävla bitiga. Jag tycker iaf trådstartaren ska köra mer tunga basövningar, som boven sa. Det är allltid bra att vara stark(framförallt i bål) inom kampsport.

shadowfire
2007-05-12, 12:06
Du verkar ha muskler, deffa ner dig om du vill en "grekisk" kropp.

:smash:
Deffar du på det där så blir det bara ett benrangel kvar med lite senor... du har en del fett som utfyllnad just nu, så det blir inte mkt kvar av varesig armar eller pecs om du går ner i fetthalt just nu...

Vill du sträva mot en grekisk avgudamålning så hade jag utan tvekan byggt mer massa först och sedan skalat av lite fett, om något år eller så.

L-Sami
2007-05-12, 13:08
Har för mig att de där grekiska diskuskastarna som avbildas är rejält jävla bitiga. Jag tycker iaf trådstartaren ska köra mer tunga basövningar, som boven sa. Det är allltid bra att vara stark(framförallt i bål) inom kampsport.

men han vill inte ha stora muskler skrev han ju, så enligt honom är inte "grekiskt" en avbildning av nån diskuskastare.

csavemark
2007-05-12, 13:25
Den här fysiken gillar jag verkligen;
http://www.ifbb.com/halloffame/1999/SteveReeves2.jpg
Jag behöver verkligen mer definition. Å andra sidan är jag väldigt blek just nu, det är väl så att muskler blir tydligare när man solat...
Behöver jag deffa eller gå upp i massa? Väger trots allt cirka 87 kg, vilket är ganska mkt. Vill gärna kunna springa och löpa utan att få ont i knän och rygg.

blekfet2
2007-05-12, 13:27
Den här fysiken gillar jag verkligen;
http://www.ifbb.com/halloffame/1999/SteveReeves2.jpg
Jag behöver verkligen mer definition. Å andra sidan är jag väldigt blek just nu, det är väl så att muskler blir tydligare när man solat...
Behöver jag deffa eller gå upp i massa? Väger trots allt cirka 87 kg, vilket är ganska mkt. Vill gärna kunna springa och löpa utan att få ont i knän och rygg.

då är det bara att börja bygga massa.

JAJJAS
2007-05-12, 15:33
Den här fysiken gillar jag verkligen;
http://www.ifbb.com/halloffame/1999/SteveReeves2.jpg
Jag behöver verkligen mer definition. Å andra sidan är jag väldigt blek just nu, det är väl så att muskler blir tydligare när man solat...
Behöver jag deffa eller gå upp i massa? Väger trots allt cirka 87 kg, vilket är ganska mkt. Vill gärna kunna springa och löpa utan att få ont i knän och rygg.



Menar du att Steve Reeves inte är stor och har mycket massa? Du är inte i närheten av honom och kommer antagligen inte bli det heller. Men bygg på i några år så kommer du helt klart komma närmre målet.
Att du får ont i rygg och knä lär inte bero på att du väger 87kg på 187cm, det är helt normalt. Tror snarare att det är till att vänja sig vid löpning och bli starkare som är lösningen.

Krille 87
2007-05-12, 17:33
Väger du så mycket som 85-89 kg? E det morgonvikt det? Sicka poser :laugh: