handdator

Visa fullständig version : Seriost?


Apjavel
2007-05-10, 09:20
Efter 2 axel operationer och armen i mitella i 6 veckor och 9kg reducerad vikt och 6 veckors rehab sa kan jag antligen borja med styrketraning igen.

Tankte kopa lite protein for att hjalpa uppbyggnaden av muskler och mottes av ett hav av olika kosttillskott. Sjukt vad mycket det finns.
Sa vad som skulle bli en snabb titt ut pa internet och en bestallning av protein resulterade i en ny medlem pa kolozzeum och ett nytt inlagg i forumet. Efter 2 timmars lasande och inte ett dugg klokare undrar jag om nagon kan beratta for mig vad jag behover!?
Jag ater javligt ratt behover bara nagot for att maximera effekten efter traning.

Tack for hjalpen..

Jesüs
2007-05-10, 09:31
Mina rekommendationer:
Protein: Det billigaste vassletilskottet du hittar (priset varierar mer än kvaliten) och/eller EAA tillskott (T.ex. Esapro).
Kreatin: Den billigaste kreatin monohydraten du hittar (eventuella fördelar med andra kreatinsorter är kanske inte prisvärda.)
Koffein: Mest uppiggande för pengarna.

Annat tycker jag inte du behöver bry dig i innan du känner att du kan navigera hyfsat i kosttillskottsdjungeln på egen hand.

jwzrd
2007-05-10, 09:35
Köp det billigaste proteintillskottet med enbart protein. Köp det billigaste kreatinmonohydratet. Köp massor av ris, pasta, kött, kyckling och grönsaker.

Handcuff
2007-05-10, 09:49
Köp det billigaste proteintillskottet med enbart protein. Köp det billigaste kreatinmonohydratet. Köp massor av ris, pasta, kött, kyckling och grönsaker.

Tycker du gott kan börja i den änden. Dvs köp massor av mat :) Ingen skillnad om proteinet kommer från en kycklingfilé, köttbit, mjölk eller från ett tillskott. (ett proteinpulver är oftast vanligt mjölkprotein) :thumbup: