handdator

Visa fullständig version : Blir du sur om någon tafsar på dig offentligt?


shadowfire
2007-05-09, 17:32
Reagerar du generellt positivt eller negativt ifall någon okänd (av det kön du normalt sett dras till) tafsar dig på rumpan offentligt?

Det kan vara ett tjuvnyp på krogen eller i en busskö t.ex...

Lullig
2007-05-09, 17:33
Jag fnissar nog bara till. ;) haha

Raggis
2007-05-09, 17:33
Verkligen inte... Ser det snarare som något positivt (såvida det inte är en kille :D).

mela
2007-05-09, 17:33
Jag hade blivit arg och generad på samma gång. Men jag tror inte att jag hade vågat säga något.

shadowfire
2007-05-09, 17:34
Anonym Poll upplagd, vill se hur stor skillnad det är mellan killar/tjejer i röstningen. ;)

Snake
2007-05-09, 17:34
Couldn't care less.

shadowfire
2007-05-09, 17:34
Jag hade blivit arg och generad på samma gång. Men jag tror inte att jag hade vågat säga något.

Ajdå, jag kanske saknar något val i pollen.. tycker de flesta tjejer brukar säga ifrån eller veva till med tillhygge motsvarande handväska. :D

Edit: jag tillhör då normalt sett inte "gärningsmännen" då... utan har bara iakttagit andra ;)

Albatross
2007-05-09, 17:35
Ser det som en komplimang de få gånger det händer. Oavsett om det är ett åkerspöke är det alltid trevligt med uppskattning :)

shadowfire
2007-05-09, 17:35
Couldn't care less.

Tro fan det med din böjröv... går ju liksom inte o undkomma o beröra den om man kliver på en buss.. :MrT:

mela
2007-05-09, 17:35
Ajdå, jag kanske saknar något val i pollen.. tycker de flesta tjejer brukar säga ifrån eller veva till med tillhygge motsvarande handväska. :D

Edit: jag tillhör då normalt sett inte "gärningsmännen" då... utan har bara iakttagit andra ;)

Jag brukar inte bli utsatt. Har kallat nån "Jävla äckel" på krogen. men då va det taffs på tuttarna, vilket jag tycker är värre än röven. Varför vet jag inte.

Solros
2007-05-09, 17:36
Negativt! Gillar det inte alls

Metal_boy_
2007-05-09, 17:36
Skulle jag inte vilja.

shadowfire
2007-05-09, 17:37
Jag brukar inte bli utsatt. Har kallat nån "Jävla äckel" på krogen. men då va det taffs på tuttarna, vilket jag tycker är värre än röven. Varför vet jag inte.

Har faktiskt varit ut med ett festargäng i Gävle där en av tjejerna gick och smekte oss grabbar mellan benen... typ i trappan upp till jackorna osv så kom det plötsligt en hand in mellan benen som grabbade tag i dolmen... fast hon ville inte att man skulle tafsa tillbaka på henne, utan det var mer något behov av att få klämma på wienern hos 10 olika grabbar som lockade henne...

bertbert
2007-05-09, 17:38
Har hänt att tjejer tafsat på mig, och jag gillar det INTE.

En man har även gjort misstaget att lägga handen på min röv. Han hittade sig själv upptryckt mot en vägg. Då ångrade han sig. *whistle*

mela
2007-05-09, 17:38
Har faktiskt varit ut med ett festargäng i Gävle där en av tjejerna gick och smekte oss grabbar mellan benen... typ i trappan upp till jackorna osv så kom det plötsligt en hand in mellan benen som grabbade tag i dolmen... fast hon ville inte att man skulle tafsa tillbaka på henne, utan det var mer något behov av att få klämma på wienern hos 10 olika grabbar som lockade henne...

*screwy* hur kul är det att känna på vilt främmande, förmodligen slaka, dolmar då? *screwy*

Slartibartfast
2007-05-09, 17:39
Jag hade vänt mig om och försökt hångla upp personen i fråga.

shadowfire
2007-05-09, 17:39
*screwy* hur kul är det att känna på vilt främmande, förmodligen slaka, dolmar då? *screwy*
mhm, den va väl slak i ett par sekunder iaf.. ;) :em:

shadowfire
2007-05-09, 17:41
Jag hade vänt mig om och försökt hångla upp personen i fråga.

whoups, Ryska Raketen får se upp då! :D

Metal_boy_
2007-05-09, 17:41
Har faktiskt varit ut med ett festargäng i Gävle där en av tjejerna gick och smekte oss grabbar mellan benen... typ i trappan upp till jackorna osv så kom det plötsligt en hand in mellan benen som grabbade tag i dolmen... fast hon ville inte att man skulle tafsa tillbaka på henne, utan det var mer något behov av att få klämma på wienern hos 10 olika grabbar som lockade henne...

Hon kanske var sugen på kex, vin och 10 sorters ostar?

RassK
2007-05-09, 17:42
Beror på vem det är :P
Jag bryr mig oftast inte, Kul man kan vara någon till lags!
Både män och kvinnor har tafsat, och jag tar det som en komplimang :)

von huff
2007-05-09, 17:43
Enda gånger en tjej skulle taffsa är när hon försöker stjäla min plånbok från bakfickan:D

regus
2007-05-09, 17:43
Är hon snygg skulle jag försöka fixa nummer/sovplats osv etc.
Är hon ful skulle det bli du-är-idiot-blicken.

hultman
2007-05-09, 17:49
Ser det som en komplimang de få gånger det händer. Oavsett om det är ett åkerspöke är det alltid trevligt med uppskattning :)

Åkerspöke?! Haha, det ska jag börja använda :'D

shadowfire
2007-05-09, 18:02
Hon kanske var sugen på kex, vin och 10 sorters ostar?

Hon hade sambo.

Dumleman
2007-05-09, 18:04
*screwy* hur kul är det att känna på vilt främmande, förmodligen slaka, dolmar då? *screwy*
Det är faktiskt riktigt roligt!

Stoltz
2007-05-09, 18:12
Det beror jäkligt mycket på VEM det är i busskön som gör det.

Metal_boy_
2007-05-09, 18:15
Hon hade sambo.

Ok. Hon var trött på Hushållsosten alltså.

L-Sami
2007-05-09, 18:15
Hur jag reagerar beror på personen som tafsar.

smulrulle
2007-05-09, 18:17
En brud stoppade ner sitt finger i min asscrack, sen sa hon att fingret luktade bajs. Då började jag skratta, var roligt.

Strandbyggarn
2007-05-09, 18:18
om det är en tjej och hon ser hyffsad ut så är det fritt fram ,

nån ful jävel eller nån random kille så blir det en arg blick eller kanske en Box rentav.beror på humör och sånt

Boven
2007-05-09, 18:18
Jag känner mig bara billig när det händer eftersom de tror att jag ska bli nöjd när de taffsar på en. Sen brukar de som tafsar allt för ofta vara degiga och inte så värst snygga alternativt gamla kärringar, och de gör mig fan förbannad eftersom de tror att jag ska bli nöjd av det. Konstigt att de mindre attraktiva tror att en kille som ser bra ut ska bli nöjd över att de tafsar på en. Min teori är att dessa mindre attraktiva tjejer som tafsar aldrig vart nära att ta i nån som ser bra ut och då med en och annan alkoholhaltig dryck under bältet inte kan hålla sig.

mvh Boven

Dissector
2007-05-09, 18:19
Är det en snygg tjej blir jag glad. Är det en ful tjej bryr jag mig inte. Är det en kille bryr jag mig inte heller. Oavsett vem det är så kommer jag förmodligen ändå vända mig om och ge ett lite frågande flin :)

Jag blir VÄLDIGT sällan arg när någon gör något de inte menar något illa med.

Jacksatan
2007-05-09, 18:20
Jag blir förbannad. Fula tjejer ska inte få äran att ta på min vackra kropp. :D

Lexidos
2007-05-09, 18:22
Snygg tjej då blir jag bara glad :D
Mindre attraktiv tjej, blir jag mindre glad men jag kan vell teasa lite så hon blir glad ;)

mangemani
2007-05-09, 18:25
sur och sur,jag skulle väl börja undra vad personen höll på med utan min tillåtelse.

shadowfire
2007-05-09, 18:29
Jag känner mig bara billig när det händer eftersom de tror att jag ska bli nöjd när de taffsar på en. Sen brukar de som tafsar allt för ofta vara degiga och inte så värst snygga alternativt gamla kärringar, och de gör mig fan förbannad eftersom de tror att jag ska bli nöjd av det. Konstigt att de mindre attraktiva tror att en kille som ser bra ut ska bli nöjd över att de tafsar på en. Min teori är att dessa mindre attraktiva tjejer som tafsar aldrig vart nära att ta i nån som ser bra ut och då med en och annan alkoholhaltig dryck under bältet inte kan hålla sig.

mvh Boven

Tycker mest det är lite mognare kvinnor... oftast runt 32-42 eller ngt sådant.
De om något tenderar att inte kunna hålla nävarna i styr.

MilkmaN
2007-05-09, 18:29
Det har aldrig hänt i en "öppen" offentlig miljö, eller jo en gång, men allt som oftast händer det ju på krogen och framför allt på dansgolvet. Då har jag också blivit inte bara tafsad på utan närmast uppäten av en stor grek.

Det var inte kul. Jag brukar reagera med att titta på personen ifråga och sedan tafsa tillbaka. Dock ej på greken.

pony
2007-05-09, 18:32
Blir ju mörkrädd av tråden. Är det verkligen så pass oviktigt att respektera den privata sfären?
Svar: Jag blir inte sur, jag blir riktigt jävla förbannad (kön och utseende på förövaren är egalt) och gör mitt bästa för att sänka personen ifråga. *mini*
Det är en mycket hård principsak för min del: öga för öga, skänker du mig obehag så skänker jag dig detsamma.

Coldsmith
2007-05-09, 18:39
*screwy* hur kul är det att känna på vilt främmande, förmodligen slaka, dolmar då? *screwy*

Det är ganska kul faktiskt. *flex*

Själv skulle jag bli arg om det var nåt äckel, men tänd om det var en snygg :D. Men det beror nog på humör och från fall till fall.

Blev tafsad på i bastun av en gift karl en gång,det var iofs rätt trevligt.

1986
2007-05-09, 18:39
om nån fagget kommer bakifrån och ger ett nyp så svarar jag bara med ett pungvred á la vinnie jones.

om det är en kvinna springer jag iväg och gråter

Diana
2007-05-09, 18:40
Med risk för att låta billig :laugh: ... men det beror helt på taffsarens attraktivitet, hans ålder och min rådande ev. förhållande/singelstatus, exakt hur aggro jag bliver :D

men aggro blir jag

Knepigare däremot när äldre kunder tog sej för den typen av aktiviteter på butiken jag jobbade förr. Kan vara hyffsat lätt att gömma sej bakom spelad demens/allmän-åldrings-sinnesförvirrings -fasad, men man vet liksom aldrig :D Som affärsbiträde piskas man ju även lydigt i den gyllene regeln af kunden har alltid rätt...

Tycker mest det är lite mognare kvinnor... oftast runt 32-42 eller ngt sådant.
De om något tenderar att inte kunna hålla nävarna i styr.

Det är ju för bövelen AVELSåldern
Bara hålla käft, acceptera och gilla läget

Snake
2007-05-09, 18:42
Så många haters i tråden :(

Metal_boy_
2007-05-09, 18:43
Jag skulle seriöst ge en vinge över tinningen.

Yes
2007-05-09, 18:45
Svar: Jag blir inte sur, jag blir riktigt jävla förbannad (kön och utseende på förövaren är egalt) och gör mitt bästa för att sänka personen ifråga. *mini*

Det är sådana reaktioner som gör roligt att taffsa. *whistle*

isato
2007-05-09, 18:46
Jag känner mig bara billig när det händer eftersom de tror att jag ska bli nöjd när de taffsar på en. Sen brukar de som tafsar allt för ofta vara degiga och inte så värst snygga alternativt gamla kärringar, och de gör mig fan förbannad eftersom de tror att jag ska bli nöjd av det. Konstigt att de mindre attraktiva tror att en kille som ser bra ut ska bli nöjd över att de tafsar på en. Min teori är att dessa mindre attraktiva tjejer som tafsar aldrig vart nära att ta i nån som ser bra ut och då med en och annan alkoholhaltig dryck under bältet inte kan hålla sig.

mvh Boven

Mycket bra skrivet !

bertbert
2007-05-09, 18:57
Blir ju mörkrädd av tråden. Är det verkligen så pass oviktigt att respektera den privata sfären?
Svar: Jag blir inte sur, jag blir riktigt jävla förbannad (kön och utseende på förövaren är egalt) och gör mitt bästa för att sänka personen ifråga. *mini*
Det är en mycket hård principsak för min del: öga för öga, skänker du mig obehag så skänker jag dig detsamma.

Jag håller med till 100%.

Cilia
2007-05-09, 19:10
inget av alternativen passar mig så jag kan inte rösta

Chaan
2007-05-09, 19:27
Det har inte hänt vad jag kan minnas. Kvinnor brukar däremot komma fram och luta sig mot mig om jag är på krogen, lägga en hand på min axel, eller trycka sig mot mig om jag mot förmodan är på disco.

Däremot så har jag blivit en påstådd skandalmakare för att jag och mina flickvänner har hånglat på ställen som.. uppenbarligen inte var så offentliga som vi trodde. Osv.

Snafu
2007-05-09, 19:29
Om den som nu nyper mig i arslet ser bra ut försöker jag inte bry mig, alternativt ger henne ett leende.

Om personen ser förjävlig ut blir jag förbannad (hon överför sin fulhet på mig).

anabol_k1k
2007-05-09, 19:31
HATAR folk som tar på mig alla kategorier.

Pingu
2007-05-09, 19:32
Jag säger till eller klämmer tillbaka, rätt kul när hon frågar vad faan jag gör

Musselbank
2007-05-09, 20:12
Åkerspöke?! Haha, det ska jag börja använda :'D

+1, förträffligt invektiv!


Jag skulle för övrigt nog mest av allt bli förvånad, paff eller lyckas missa vem det var som klämde.

Slartibartfast
2007-05-09, 20:22
Sidospår: Blir ni sura när fula brudar/killar kommer och raggar på er på krogen?

"wtf!? Hur kan en fyra som du komma och ragga på en nia som mig, LOL!?"

Daniiiel
2007-05-09, 20:22
Sidospår: Blir ni sura när fula brudar/killar kommer och raggar på er på krogen?

"wtf!? Hur kan en fyra som du komma och ragga på en nia som mig, LOL!?"

:laugh: :laugh: :laugh:

Tanken på att man seriöst säger det.

Racso
2007-05-09, 20:34
Det är ruskigt patetiskt att taffsa, speciellt om man inte känner personen.

Beror på vem som gör det och hur. Oftast bryr jag mig inte... Har jag flickvän säger jag till.

Loke
2007-05-09, 20:47
Ja, jag blir sur. Inte på grund av själva tafsandet, utan att de gör det utan ens säga hej innan. Tjejer som jag är bekant med får tafsa och även tjejer som jag snackat en stund med.

Snyggheten har ingen större betydelse för mig, har hänt att riktigt snygga tjejer tafsat, och det är lika creepy ändå. Det är just det där när främmande människor pillar på mig... Det är säkert en psykisk störning hos mig.

skyler
2007-05-09, 21:01
Först blir jag arg. Sedan får de en käftsmäll eller/och en jävligt elak kommentar av typen..Jag sysslar inte med välgörenhet eller ngt annat kul:furious:

Fed up
2007-05-09, 21:05
Jag hade blivit skitarg och känt mig "besudlad" och förnedrad, men svenne som jag är hade jag säkert inte vågat säga nåt. :em: Men en elak, nedlåtande blick hade de fått.

Yes
2007-05-09, 21:17
Jag ser det bara som smickrande ifall någon är beredd att riskera att jag blir sur för att klämma på min bak.

mini
2007-05-09, 21:20
Man tar inte på mig utan mitt samtycke. Således roidar jag på kladd.

Metal_boy_
2007-05-09, 21:21
Man tar inte på mig utan mitt samtycke. Således roidar jag på kladd.

Frågan är om någon vågar över huvud taget? :D

mini
2007-05-09, 21:26
Frågan är om någon vågar över huvud taget? :D

De som luras av att jag ser ut att få plats i en skokartong och då borde vara harmlös?

Metal_boy_
2007-05-09, 21:28
De som luras av att jag ser ut att få plats i en skokartong och då borde vara harmlös?

Även en skokartong kan vara stabil :D Vinge säger jag!

Jorgen
2007-05-09, 21:31
Jag blir garanterat sur.

Liten Men Fet
2007-05-09, 21:32
Jag var en gång på min kusins bröllop, jag var väl kanske 20 å hjälpte till i den lilla baren. Min kusin hade sina arbetskamrater där, en av dom var en "tjej" i 30 års åldern. Hon var lika bred som hon var lång 1,50 m kanske å hon var sketfull. Hon tjatade hela tiden på mig om att hon skulle få dansa å en tryckare med mig, å till slut snäll som jag är så gav jag med mig. Det dröjde inte länge förrens hon med en handen maserade min nacke å den andra maserade min stolthet... på dansgolvet som var bra upplyst med hela min släkt på kanske 30-40 pers närvarande å bevittnandes.

Sen kallade hon mig ett svin. *screwy*

Liten Men Fet
2007-05-09, 21:35
Sen angående tråden så är det inte så farligt om dom bara nyper mig lite i rumpan, dom får min uppmärksamhet å beroende på hur dom ser ut så får dom behålla den ett tag.
På mig är det ett ganska legitimt sätt att ragga om det är en oskyldig klapp på häcken, om dom sticker ner handen i brallerna på mig och river efter snoppen, vilket har hänt, så passerar dom gränsen. Då får man fråga först.

bertbert
2007-05-09, 21:36
Jag blir garanterat sur.

Men hur ska folk kunna låta bli? Du ser ju ut som Jarod!!!!111 :naughty:

Yankeee
2007-05-09, 21:37
Nej, jag är endast ett köttstycke.

LadyG
2007-05-09, 21:44
Jag blir absolut irriterad. Om jag dessutom är hungrig blir jag förmodligen helförbannad. Min häck är min och kläm-rättigheterna till den tillhör mig och min pojkvän!

Yankeee
2007-05-09, 21:45
Fan vilka haters ni är.

Jorgen
2007-05-09, 21:46
Men hur ska folk kunna låta bli? Du ser ju ut som Jarod!!!!111 :naughty:

Det finns normala människor, det finns BradPittsnygga människor, sen finns det en som är über. Han är Jarodsnygg. Och han heter Jarod.

Jag väljer att ha Jarod som avatar i förhoppning att jag skall få snuskiga PM från snygga tjejer. Jag har kammat noll, inte ett enda PM. :(

mini
2007-05-09, 21:50
Fan vilka haters ni är.

Alla är inte slampor.

bertbert
2007-05-09, 21:54
Ontopic:
Tycker männen har svarat chockerande i pollen. Hur många som helst som inte bryr sig eller t o m tar det som en komplimang. Reptilhjärna ftw?


Offtopic:

Jag väljer att ha Jarod som avatar i förhoppning att jag skall få snuskiga PM från snygga tjejer. Jag har kammat noll, inte ett enda PM. :(

Kan det bero på att det står "SKÄRP ER" ovanför Jarods tvålfagra tryne? *whistle*

Jorgen
2007-05-09, 21:55
Offtopic:


Kan det bero på att det står "SKÄRP ER" ovanför Jarods tvålfagra tryne? *whistle*

Ja, skärp er. Skicka PM. Men icke. *cry*

Trance
2007-05-09, 21:56
Meh, bryr mig inte överdrivet mycket om det nu inte skulle gå till överdrift.

LadyG
2007-05-09, 21:57
Alla är inte slampor.

:laugh:

Vilken fem-etta!

Yankeee
2007-05-09, 21:59
Alla är inte slampor.

Men ni önskar att ni var.

Tigerkotten
2007-05-09, 21:59
Ontopic:
Tycker männen har svarat chockerande i pollen. Hur många som helst som inte bryr sig eller t o m tar det som en komplimang. Reptilhjärna ftw?



Varför bry sig så mycket, beror lite på vart hon taffsar också. Tar en tjej mig över brösten / rumpan så hade jag ej brytt mig speciellt. Tar hon mig på k*ken så tycker jag det är lite väl närhet och kanske skulle undra vad hon gör.

Men varför ska folk ta saker och ting så allvarligt alltid? Hade varit bättre om folk var mera relaxed :)

Yankeee
2007-05-09, 22:00
Vilken fem-etta!

Det säger jag när någon drar mig i snorren!

Piranha
2007-05-09, 22:02
Det har hänt, men jag har blivit så paff så man bara stått å glott mest, sen 15 min senare lackar man.

mathor
2007-05-09, 22:05
Beror på om tafsandet sker på kåken eller ej.

bertbert
2007-05-09, 22:08
Men varför ska folk ta saker och ting så allvarligt alltid? Hade varit bättre om folk var mera relaxed :)

Om någon tar din flickvän på rumpan, då tar du naturligtvis inte det så allvarligt? Du är "relaxed" då?

stellan
2007-05-09, 22:12
Beror på om tafsandet sker på kåken eller ej.

Nu är ju Sveriges fängelser inte offentliga i den mening att dem är öppna för allmänheten..

Arf Pingvin
2007-05-09, 22:13
"Niggah please". Lite förvånat sådär. Är det en ful, full, äldre kvinna blir det förmodligen bara en tom blick som skapar dålig stämmning innan jag vänder ryggen till.

LadyInsane
2007-05-09, 22:15
Reagerar du generellt positivt eller negativt ifall någon okänd (av det kön du normalt sett dras till) tafsar dig på rumpan offentligt?

Det kan vara ett tjuvnyp på krogen eller i en busskö t.ex...


Jag hatar det och tycker att det är respektlöst. Ingen har rätt att röra mig om jag inte vill det. Jag är inget jävla sexobjekt som vem som helst får talla på. *mini*

shadowfire
2007-05-09, 22:18
Blir ju mörkrädd av tråden. Är det verkligen så pass oviktigt att respektera den privata sfären?
Svar: Jag blir inte sur, jag blir riktigt jävla förbannad (kön och utseende på förövaren är egalt) och gör mitt bästa för att sänka personen ifråga. *mini*
Det är en mycket hård principsak för min del: öga för öga, skänker du mig obehag så skänker jag dig detsamma.

Det kanske förklarar en del beteende... om grabbar i allmänhet inte bryr sig om de blir taffsade på, så är det kanske inte så konstigt att det taffsar själva heller på andra...

shadowfire
2007-05-09, 22:19
inget av alternativen passar mig så jag kan inte rösta

Och ditt alternativ var?
Måste man jämt dra ut allt från dig.. ;)

AFanatic
2007-05-09, 22:19
Sidospår: Blir ni sura när fula brudar/killar kommer och raggar på er på krogen?

"wtf!? Hur kan en fyra som du komma och ragga på en nia som mig, LOL!?"

:laugh:

Det stör, lika mkt som om ngn man inte känner kommer och klämmer på rumpan. Irriterande, som en obekväm situation som man bara vill komma ifrån.

shadowfire
2007-05-09, 22:22
Ontopic:
Tycker männen har svarat chockerande i pollen. Hur många som helst som inte bryr sig eller t o m tar det som en komplimang. Reptilhjärna ftw
Jag tillhör de som inte bryr mig, generellt... i varje fall inte om jag går på +30 ställe på krogen och någon tanta tar sig ett tjuvnyp i häcken, fine, tillfredsställer det henne så visst.... det skadar ju inte mig och är inte speciellt kränkande heller, jag tar nog ingen större notis om det utan går vidare o pysslar med mitt.. orka lägga energi på andras bekymmer liksom..

hade jag varit tjej hade jag nog tänkt annorlunda... men nu händer det iofs kanske bara 1 ggn på en tvåårsperiod så då lägger jag inte så stor vikt vid det..

Tigerkotten
2007-05-09, 22:24
Om någon tar din flickvän på rumpan, då tar du naturligtvis inte det så allvarligt? Du är "relaxed" då?

Nej skulle jag inte uppskatta för 5öre, men inte så att jag hade tagit en glasflaska och slagit den i skallen på personen.

Om man nu ska grabba säg rumpan på någon, så är det ju självklart bra om man spanar läget först.

O f.ö så har tjejen jag träffar just nu blivit tagen på rumpan eller vad det var, när hon var senast ute på krogen. Var dock inte där, inte så jag blir lack precis på det. Bara man visar att man inte tycker om det(tjejen nu alltså), behöver inte göra en stor scen utav det hela.

Mantus
2007-05-10, 00:14
Jag har flickvän och hon får tafsa så mycket hon vill. Okända personer på krogen göre sig icke besvär, jag blir illa till mods när någon okänd tafsar.

Drfg
2007-05-10, 00:20
Men varför ska folk ta saker och ting så allvarligt alltid? Hade varit bättre om folk var mera relaxed :)

Håller med kotten :thumbup:

Nina L
2007-05-10, 00:33
Jag blir förbannad, kränkt och vill ge personen på käften. Om det är en man altså. Tafsar en tjej så ser jag det som en trevlig komplimang.

Arf Pingvin
2007-05-10, 00:36
Jag blir förbannad, kränkt och vill ge personen på käften. Om det är en man altså. Tafsar en tjej så ser jag det som en trevlig komplimang.

Så skulle jag kanske också kunna säga! :)

bladhet
2007-05-10, 19:49
Beror på.. Har hänt ett antal gånger.. Ena gången nöp jag tillbaka..

En annan gång så står en 45-50årig kvinna och små taffsar och tittar på mig.. Sen frågar hon om jag kommer ihåg henne... Hjärtat i hallsgropen svarar jag nej.. Varpå hon svarar.. Jag är din gamla dagisfröken...Ville bara att hon skulle gå, med det ville inte hon.. tyvärr.

Robbin
2007-05-10, 22:36
Jag träffade en kille när jag var på en pup i London på en klassresa. Han sa att han kände sig ensam för han var irländare så jag var snäll och sa ja men det är lugnt du kan hänga med oss. Sen tog han mig på låret lite snabbt och jag tänkte okej misstag. Sen smekte han mig upp längs låret. Jag blev så chockad att jag nara sa att jag måste ut.
Det var najs :D

Edit* Hade det varit en tjej hade jag förmodligen inte klagat då beroende på om det var en inte allt för sleten brud.

David86
2007-05-11, 02:18
Jag blir förbannad, kränkt och vill ge personen på käften. Om det är en man altså. Tafsar en tjej så ser jag det som en trevlig komplimang.
Diskriminering *whistle*

bulldozer
2007-05-11, 07:11
Gillar inte att bli tafsad på, brukar dessutom i ren reflex smälla till personen ifråga.

X-Change
2007-05-11, 08:30
Beror på.. Har hänt ett antal gånger.. Ena gången nöp jag tillbaka..

En annan gång så står en 45-50årig kvinna och små taffsar och tittar på mig.. Sen frågar hon om jag kommer ihåg henne... Hjärtat i hallsgropen svarar jag nej.. Varpå hon svarar.. Jag är din gamla dagisfröken...Ville bara att hon skulle gå, med det ville inte hon.. tyvärr.

mohahahahaha! :laugh: :laugh:

loztdignity
2007-05-11, 09:50
Nej tack, känns lite billigt att tycka det är okej att någon tafsar på en.

Yankeee
2007-05-11, 11:52
Heh, i den här tråden är många tjejer lika coola som snubbar är i våldtäktstrådar. "Jag nitar honom direkt" "Shit va stryk den jäveln skulle få" "Reflexknä i skrevet"

Speedy
2007-05-11, 12:23
jag brukar inte orka bry mig om det är enklare taffsning..:)

men går det lite överstyr så får man väl glida undan lite fint..orkar inte hetsa upp mig för småsaker...

pony
2007-05-11, 12:32
Heh, i den här tråden är många tjejer lika coola som snubbar är i våldtäktstrådar. "Jag nitar honom direkt" "Shit va stryk den jäveln skulle få" "Reflexknä i skrevet"

Vad bra att jag tydligen är cool då *flex*
...eftersom jag talar av erfarenhet. Duvet.

olwe
2007-05-11, 12:42
Det är ju asnajs när folk taffsar på en... Spelar ingen roll hur ful tjejen är, jag blir glad ändå. Jag skulle bli lite smårädd om en kille skulle taffsade på mig, men knappast arg. Blir inte arg när någon taffsar på min flickvän heller, det ser jag som en komplimang till både henne och mig.

Folk gör helt klart för tor grej av det hela. WTF liksom. Vad spelar det för roll? Fast visst, tjejer som får tjyvnyp mycket oftare än mig börjar ju förståss störa sig efter ett tag.

Timme
2007-05-11, 12:46
Om en tjej tafsar på mig så tafsar jag förmodligen tillbaka. Har hänt vid några få tillfällen.

Speedy
2007-05-11, 12:52
Om en tjej tafsar på mig så tafsar jag förmodligen tillbaka. Har hänt vid några få tillfällen.

det är rätta takter det...:hbang:

Yankeee
2007-05-11, 13:25
Vad bra att jag tydligen är cool då *flex*
...eftersom jag talar av erfarenhet. Duvet.

Reflex-reverse-hitback-nit med armbågen på vänstra tinningen?

petersson
2007-05-11, 13:48
Jag blir absolut irriterad. Om jag dessutom är hungrig blir jag förmodligen helförbannad. Min häck är min och kläm-rättigheterna till den tillhör mig och min pojkvän!

Yxspark i huvet?

Gnar
2007-05-11, 13:56
Beror på, är det på dansgolvet så brukar jag antingen visa mitt intresse igenom att tafsa tillbaka eller ignorera.

Minns dock en gång jag verkligen reagerat över det och det var när jag precis hade fyllt 18 och var ute. Hade precis beställt en öl och var på väg tillbaka till mina kompisar då jag känner en hård nyp i arslet, jag vänder mig chockat om och ser en mustaschprydd, rakad man i 30års åldern iklädd skinbrallor står med ett typiskt :naughty: flin. Fy fan, jag trodde verkligen jag skulle bli våldtagen den kvällen och lämnade krogen 2 minuter efter :laugh:

stridis
2007-05-11, 13:57
I bioköer och så har ju några tjejer stött ihop med en med händerna lagom i skrevhöjd. Sådant "olycksmässigt" ihopstötande tror jag dock är mer utbrett bland killar. Nu har jag undvikit tjuvnyp, men äldre kvinnor verkar ju sannerligen vilja känna på en fast rumpa eller andra kroppsdelar. Men jag håller alla på avstånd med min psykoblick. Ingen vågar närma sig för att ge mig ett tjuvnyp.

Tolkia
2007-05-11, 14:05
Sur: Ja.
Markerar: Ja.
Slår på käften och ställer till en scen: Inte förrän det är absolut nödvändigt.

Var och en äger sin egen kropp, men bara den.

Baan
2007-05-11, 14:06
Klart som fan man drar ut båda GLOCK-sen och skjuter svennen ffs.

psirus
2007-05-11, 14:38
Jag orkar inte ställa till någon scen för så lite, måste spara energi till marklyften! :P

Men om någon okänd kommer fram å tar mig mellan benen skulle jag nog känna mig ganska obekväm med det och kanske vita åtgärden.

JJ
2007-05-11, 14:44
Jag har fortfarande ett traumatiskt minne av att en österikisk fet läderbög nöp mig i arschlet då jag var i 16-årsåldern. Han kunde väl ha lärt känna mig först, den lille rackarn.

hatework
2007-05-11, 15:13
flickor! taffsa på

Mantus
2007-05-11, 15:20
Klart som fan man drar ut båda GLOCK-sen och skjuter svennen ffs.


"Arg INVANDRARE SKÖT Urban 36 när han skulle påtala att hans GYLF var ÖPPEN"

Mannen som ursprungligen kom från Bosnien blev topp tunnor rasande när Urban försökte påtala att mannens gylf var öppen genom att klappa han på axeln, " Han vände sig om med en mördande blick, stack ned handen i fickan och sedan sa det bara pang och jag kände en extrem smärta i benet" säger Urban från sjukhussängen. Mannen som sköt försvarar sig med "Han försökte tafsa så jag sköt svennen".
Expert varnar för fler liknande dåd, "det är väldigt utbrett med machokultur i slaviska länder, man får se upp med vem man tar i på krogen" säger Britt Marie Svanlund, genusforskare och socionom på Stockholms universitet.
Svenska folket rasar "så här får det inte gå till, nackskott borde han ha" säger Bertil 43, "Män med gylfar öppna är perversas skjutgalningar hela bunten" säger Agda 69. "Jag gillar inte invandrare för pappa säger att de är tjuvar och våldtäktsmän allihopa" säger Ivar 10.



Dra inte med dig mig i skiten Baan.

rememberence
2007-05-11, 15:26
:laugh: :hbang:

nr16
2007-05-11, 15:35
jag blir lack..eller inte!

Baan
2007-05-11, 15:35
"Arg INVANDRARE SKÖT Urban 36 när han skulle påtala att hans GYLF var ÖPPEN"

Mannen som ursprungligen kom från Bosnien blev topp tunnor rasande när Urban försökte påtala att mannens gylf var öppen genom att klappa han på axeln, " Han vände sig om med en mördande blick, stack ned handen i fickan och sedan sa det bara pang och jag kände en extrem smärta i benet" säger Urban från sjukhussängen. Mannen som sköt försvarar sig med "Han försökte tafsa så jag sköt svennen".
Expert varnar för fler liknande dåd, "det är väldigt utbrett med machokultur i slaviska länder, man får se upp med vem man tar i på krogen" säger Britt Marie Svanlund, genusforskare och socionom på Stockholms universitet.
Svenska folket rasar "så här får det inte gå till, nackskott borde han ha" säger Bertil 43, "Män med gylfar öppna är perversas skjutgalningar hela bunten" säger Agda 69. "Jag gillar inte invandrare för pappa säger att de är tjuvar och våldtäktsmän allihopa" säger Ivar 10.



Dra inte med dig mig i skiten Baan.

Schysst bara hänga ut mig sådär...

Mantus
2007-05-11, 15:37
Schysst bara hänga ut mig sådär...

Du vet hur det är, svenska kvällstidningar är den nya tidens skamstraff:D .

De har för övrigt svårt att skilja på han och honom märkte jag nu.:em:

clash
2007-05-11, 15:52
Jag tar det med ro, att någon inte kan hålla sig ifrån att ta på mig är ju på sätt o vis en komplimang... lite mindre angenämt när det är bögar, tanter eller riktigt fula as men då är det väl inte värre än att säga ifrån.... givetvis med undantag för riktigt grova tafsningar, ifall någon försöker fista mig genom byxorna eller verkligen greppa kuken på mig på ett väldigt handgripligt sätt så blir även jag förbannad.... samt även gärna ganska paff över att dom vågar.

pojken
2007-05-11, 15:54
Jag tar det med ro, att någon inte kan hålla sig ifrån att ta på mig är ju på sätt o vis en komplimang... lite mindre angenämt när det är bögar, tanter eller riktigt fula as men då är det väl inte värre än att säga ifrån.... givetvis med undantag för riktigt grova tafsningar, ifall någon försöker fista mig genom byxorna eller verkligen greppa kuken på mig på ett väldigt handgripligt sätt så blir även jag förbannad.... samt även gärna ganska paff över att dom vågar.

Om det skulle vara en kvinna som greb dig om dasen så är det väl bara för dig att ta ett ordenligt grepp om muffen? alt spöa skiten ur förövaren :D

clash
2007-05-11, 15:55
Om det skulle vara en kvinna som greb dig om dasen så är det väl bara för dig att ta ett ordenligt grepp om muffen? alt spöa skiten ur förövaren :D

Exakt .. givetvis allt beroende på sex appeal hos förövaren =)

pojken
2007-05-11, 15:59
Exakt .. givetvis allt beroende på sex appeal hos förövaren =)

Now were talking :D

pony
2007-05-12, 20:36
Reflex-reverse-hitback-nit med armbågen på vänstra tinningen?

Tinningen? Ögat.

Yxspark i huvet?

Används med fördel på kortare förövare.

Baha
2007-05-12, 20:50
skulle känna mig rikigt hedrad om ngn mot all förmodan skulle ge mig ett sånt #"tjuvnyp"

*Flash*
2007-05-12, 20:56
Jag ser det inte som en komplimang att okända människor tar på mig utan att ens pratat med mig.
Brukar väl allt som oftast smälla till dom såvida jag inte blir alltför förvånad/chockad eller som när en kille i åldern 11-12? tafsade på mig*screwy*

Troll
2007-05-12, 21:45
Är aldrig ute på krogen längre, men när jag var det och detta hände så kollade man väl var det kom ifrån och gav ett litet leende tillbaks.;)

shadowfire
2007-05-12, 22:00
skulle känna mig rikigt hedrad om ngn mot all förmodan skulle ge mig ett sånt #"tjuvnyp"

ja, baha, jag förstår dig :D

shadowfire
2007-05-12, 22:01
skulle känna mig rikigt hedrad om ngn mot all förmodan skulle ge mig ett sånt #"tjuvnyp"
nej.. jag trodde du var baan

machine gun
2007-05-12, 23:02
Jag blir skitsur och säger ifrån. Har utdelat både bitch slaps och skällt ut folk på krogen som tagit sig friheten att klämma lite där de känner för. Jävla idioter.

raZmus
2007-05-13, 07:54
Rumpan är inte lika farligt som "andra sidan". Då blir jag riktigt förbannad.

Något som är intressant är dock, som några i tråden också nämner, att sexuella trakasserier är något som nästan bara "fula" kan göra. Ju snyggare någon är, desto mer kommer denna undan med, det är min fullständigt ärliga teori. Vilken i sig, kanske är föga revolutionerande?