handdator

Visa fullständig version : Brun och vit, solarium bra idé?


NP_M
2007-05-08, 19:56
Har kommit på att ja vill ha lite färg på överkroppen nu till sommaren :P men jag är redan ganska brun på underarmarna och i ansiktet.. om jag nu solar solarium, kommer de delarna att vara brunare än resten av kroppen som för tillfället är fuult vintervita?

Lexidos
2007-05-08, 19:57
Solarium är av ondo tycker jag ;P

Supercharger
2007-05-08, 20:05
Sola på du, det jämnar nog ut sig..

Ska sola lite imorgon så man är lite brun till helgens utgång:)

mela
2007-05-08, 20:06
Du blir nog aningen brunare där du redan är brun. Jag skulle föreslå brunutansol annars.

Raggis
2007-05-08, 20:09
In before L-sami :D

Mental
2007-05-08, 20:42
Du blir nog aningen brunare där du redan är brun. Jag skulle föreslå brunutansol annars.

Brun utan sol är för mesar, i norrland kör vi på brun utan tvål! Funkar i brist på solsken :D

NP_M
2007-05-08, 20:42
usch nej, inte brun utan sol igen! Har provat det och tycker det ger en mer orangegul färg, om man nu lyckas få det jämnt. Det tar också för lång tid och om man som jag, vill bli brun överallt, då är det svårt att klara det själv :P Dyrt är det också, billigare med solarium. Har också funderat över om brun utan sol är så ofarligt som det sägs, det svider rejält i mina ögon när jag tar krämen i ansiktet, och då naturligtvis inte i ögonen...

Men, färgen kommer jämna ut sig säger ni? Någon som har lite praktiskt erfarenhet?

nossralj
2007-05-08, 21:26
bus (brun utan sol) ftw ! du kan antingen sola hela kroppen tills det blir jämt eller smörja in den delen av dig som är extra vit med bus eller saltvatten, för att göra den delen brunare än övriga kroppen.

Handcuff
2007-06-14, 10:49
Har kommit på att ja vill ha lite färg på överkroppen nu till sommaren :P men jag är redan ganska brun på underarmarna och i ansiktet.. om jag nu solar solarium, kommer de delarna att vara brunare än resten av kroppen som för tillfället är fuult vintervita?

Och vita ben då :confused: Grymt snyggt :thumbup:

Angel
2007-06-14, 11:11
ja solade i tunna nyss, gött

mela
2007-06-14, 11:17
usch nej, inte brun utan sol igen! Har provat det och tycker det ger en mer orangegul färg, om man nu lyckas få det jämnt. Det tar också för lång tid och om man som jag, vill bli brun överallt, då är det svårt att klara det själv :P Dyrt är det också, billigare med solarium. Har också funderat över om brun utan sol är så ofarligt som det sägs, det svider rejält i mina ögon när jag tar krämen i ansiktet, och då naturligtvis inte i ögonen...

Men, färgen kommer jämna ut sig säger ni? Någon som har lite praktiskt erfarenhet?

Kanske har valt fel typ av BUS? :D