handdator

Visa fullständig version : Jones bilder


Jones
2007-05-06, 20:52
Här kommer lite bilder... Poseringen är ytterst tveksam:Virro Svårt att få till det, lite sned i kroppen här och var...

Har tränat i ca fyra år, blev sjuk efter två av dem vilket resulterade i att jag tappade mycket av de muskler jag dittills lyckats lägga på mig...
Tränat 1.5 år sedan dess. Tillbaka frisk nu vilket är skönt och tror nog inte resultaten varit speciellt mycket bättre utan sjukdomen, så har inget att klaga på.:)

Trodde innan min deff vilken började på ca 90 kg att benen var min bästa muskelgrupp, så var inte fallet utan höll mycket fett på dem visst vilket resulterade i två sugrör.;) Håller tydligen mycket fett på ryggen med.

Tycker själv att förutom benen är brösten direkt dåliga.

Är 21 år och på bilderna väger jag 82 kg vätsketömd på mina 181 cm.
Målet är väl en fysik åt AF-hållet. *flex*

Styrkestatsen är verkligen inget att skryta med:

Bänkpress: 105 kg
Marklyft: 201 kg
Knäböj ATG (i smith): 141 kg.

Bjuder på en linepose, sidechest, dubbelbiceps bakifrån, relaxed och dubbelbiceps framifrån i den ordningen.

Ha det!

Slartibartfast
2007-05-06, 21:01
Riktigt bra och sjuka resultat efter så kort tids träning! :thumbup:

Jones
2007-05-06, 21:03
Riktigt bra och sjuka resultat efter så kort tids träning! :thumbup:

Tack så mycket Slarti, helt ärligt är du lite av min idol på forumet så det betyder mycket att du tycker så:em:
Har tränat i fyra år iofs men bara 1.5 efter sjukdomen så muskelminnet var kanske intakt.:)

shadowfire
2007-05-06, 21:05
mkt nice fysik!... finns en del som du kan jobba på där ser jag, men överlag, grymt bra!

Fettecke
2007-05-06, 21:06
Syns att du är "klen" i bänk jämnfört med resten... men daemn!, du får ligga mkt va :D

Jones
2007-05-06, 21:07
mkt nice fysik!... finns en del som du kan jobba på där ser jag, men överlag, grymt bra!

Tackar, tackar:) Lite nyfiken på vad du anser bör förbättras främst?

Jones
2007-05-06, 21:10
;) Syns att du är "klen" i bänk jämnfört med resten... men daemn!, du får ligga mkt va :D

På påståendet klen i bänk... Svar: Ja
På frågan ligga mycket... Svar: Inte tillräckligt;)

Slartibartfast
2007-05-06, 21:11
Tack så mycket Slarti, helt ärligt är du lite av min idol på forumet så det betyder mycket att du tycker så:em:
Har tränat i fyra år iofs men bara 1.5 efter sjukdomen så muskelminnet var kanske intakt.:)

HAHAH! Du hade ägt mig fett på en line up!

Enda jag kan kommentera är kanske lite mera djup i ryggen och kanske lite mera ben. Annars är det fan perfa! :thumbup:

Jones
2007-05-06, 21:16
HAHAH! Du hade ägt mig fett på en line up!

Enda jag kan kommentera är kanske lite mera djup i ryggen och kanske lite mera ben. Annars är det fan perfa! :thumbup:

Shit vad snäll du är*cupid* Håller givetvis inte med om att jag hade ägt dig men tack så mycket iaf.
Tack även för tipsen, kommer säkert till användning:) .

NisseEriksson
2007-05-06, 21:26
Enormt fin fysik, imponerande oavsett hur länge du har tränat :thumbup:

Rahf
2007-05-06, 21:29
Påkarna matchar resten av fysiken bättre än vad jag sett på ett tag nu. Jag måste vara något av en benfetischist. Ser inte dina hams så bra dock.

Jones
2007-05-06, 21:32
Enormt fin fysik, imponerande oavsett hur länge du har tränat :thumbup:

Tack Nisse! Du själv är ju sannerligen imponerande med tanke på din ringa ålder:thumbup:

Jones
2007-05-06, 21:35
Påkarna matchar resten av fysiken bättre än vad jag sett på ett tag nu. Jag måste vara något av en benfetischist. Ser inte dina hams så bra dock.

Trodde själv att benen skulle vara bättre än var de är, höll som sagt en hel del fett. Tappade mycket fett just från lår och rumpa under deffen... Det är jag och tjejerna så där är jag i fint sällskap:em:

Tanken var att jag skulle spänna hamstrings i dubbelbiceps bakifrån men där satte min motorik stopp...

Tack för din kommentar:)

fothermucker
2007-05-06, 21:40
Riktigt snygg fysik! Jobba på benen :thumbup:

NisseEriksson
2007-05-06, 21:41
Tack Nisse! Du själv är ju sannerligen imponerande med tanke på din ringa ålder:thumbup:

Tackar, jag ska också (försöka) fixa en fin fysik någon gång ;)

Jones
2007-05-06, 21:43
Riktigt snygg fysik! Jobba på benen :thumbup:

Tack! Ska försöka jobba på dem, blev lite förvånad att de blev så kassa då jag anser mig vara hyffsat stark i dem i jämförelse med resten av kroppen:Virro

Jones
2007-05-06, 21:46
Tackar, jag ska också (försöka) fixa en fin fysik någon gång ;)

Du är ju på riktigt god väg:), de flesta andra i din ålder sitter ju framför datorn och käkar chips så det sprutar ur öronen. Om några år kommer de be dig om råd när de märker att de kanske skulle rört på sig från början:Virro

meurt
2007-05-06, 21:50
riktigt snygg fysik! *flex*

Lite mer kött på ryggen så är de topps asså! :thumbup:

Jones
2007-05-06, 21:56
riktigt snygg fysik! *flex*

Lite mer kött på ryggen så är de topps asså! :thumbup:

Tack! Jag tycker det är svårt att träna rygg, får köra på relativt lätta vikter för att få bra kontakt... Har försökt med att köra lätt och fokusera på kontakten, tungt och bara kötta och en mix av de båda.:Virro
Får väl fortsätta gnugga på.:)

Rahf
2007-05-06, 22:09
Tack! Jag tycker det är svårt att träna rygg, får köra på relativt lätta vikter för att få bra kontakt... Har försökt med att köra lätt och fokusera på kontakten, tungt och bara kötta och en mix av de båda.:Virro
Får väl fortsätta gnugga på.:)

Kan vara att tekniken och formen sviktar på tyngre vikter? Personligen känner jag bra kontakt med tunga vikter och jag känner det även dagen efter. Testa nya övningar kanske?

Jones
2007-05-06, 22:12
Kan vara att tekniken och formen sviktar på tyngre vikter? Personligen känner jag bra kontakt med tunga vikter och jag känner det även dagen efter. Testa nya övningar kanske?

Jag bygger min träning på variation... Utförandet är kanske inte alltid 100% på de högre vikterna men hyffsat vill jag påstå. Tack för tipsen!

EmCeeMike
2007-05-06, 22:26
grymt jones! Armarna är bäst!

Jones
2007-05-06, 22:33
grymt jones! Armarna är bäst!

Tack Mike! Har kikat i din bildjournal och betyget blir: Utmärkt! Förstod att du är 20 bast vilket inte gör prestationen sämre.

Armträningen har kanske gått lite lättare än andra muskelgrupper, tränar dem dock inte så speciellt mycket i jämförelse med annat:)

JusupWilkosz
2007-05-09, 14:29
Syns att du är "klen" i bänk jämnfört med resten... men daemn!, du får ligga mkt va :D

Nu är det ju inte vikten som bygger massa på brösten utan utförandet, strikt!

Pix
2007-05-09, 14:31
looking good:) fast massa mer massa är ju inte tokigt det heller men det kanske inte är ditt mål?!

Jones
2007-05-09, 14:38
looking good:) fast massa mer massa är ju inte tokigt det heller men det kanske inte är ditt mål?!

Tack:) Nej det är inget mål för mig...

Vinter
2007-05-09, 14:46
Ser jäkligt bra ut, men du får balancera överkroppen med lite mer benträning.

rolf
2007-05-09, 14:46
Riktigt snyggt! Bra dietat också, skitbra form ju! :hbang:
Kanske lite mer rygg som någon redan skrev, men annars är det finfint. *drool*

Jones
2007-05-09, 14:52
Ser jäkligt bra ut, men du får balancera överkroppen med lite mer benträning.

Tack så mycket:) Gnuggar på med benen:thumbup:

Jones
2007-05-09, 14:54
Riktigt snyggt! Bra dietat också, skitbra form ju! :hbang:
Kanske lite mer rygg som någon redan skrev, men annars är det finfint. *drool*

Tackar, tackar:thumbup: Dieten var ett kul experiment...

Obnoxious
2007-05-13, 13:58
snyggt byggt, du har fått tillräckligt med tips av de andra så de skiter jag i att skriva, har bara en fråga:

hur lång tid tog dieten? :)

Jones
2007-05-13, 14:22
snyggt byggt, du har fått tillräckligt med tips av de andra så de skiter jag i att skriva, har bara en fråga:

hur lång tid tog dieten? :)

Tackar:) Gick från ca 90kg till ca 84 på tio veckor. Sedan vätsketömde jag i slutet och då gick jag ner två kilo vätska vilket jag gick upp direkt när jag började äta normalt igen...

Slartibartfast
2007-05-13, 14:43
Har du några före-bilder? Då du var 90 kg?

Jones
2007-05-13, 14:46
Har du några före-bilder? Då du var 90 kg?

Det har jag faktiskt inte... Är väl där snart igen, kan kanske ta då*whistle*

Emil_Larsson
2007-05-13, 14:51
Maffig vidd på ryggen, bra biceps, bra bröst framförallt!!

Slartibartfast
2007-05-13, 14:53
Det har jag faktiskt inte... Är väl där snart igen, kan kanske ta då*whistle*

Gör det! Man ska ha massor av bilder att jämföra med. :thumbup:

Men bulkar du nu? Ska du inte äga stranden i sommar?

Jones
2007-05-13, 14:59
Gör det! Man ska ha massor av bilder att jämföra med. :thumbup:

Men bulkar du nu? Ska du inte äga stranden i sommar?

Ska ta fler bilder i framtiden... Kan ju vara kul att visa barnbarnen, så man har bevis på att man inte alltid varit tjock:laugh:
Skulle inte vilja kalla det bulk men äter mer normalt och lite vad jag känner för också... Tänker göra så åtminstone maj ut. Om jag sedan vill och anser mig behöva gå ner lite gör jag det under juni:)

Jones
2007-05-13, 15:00
Maffig vidd på ryggen, bra biceps, bra bröst framförallt!!

Tack:thumbup:

Emil_Larsson
2007-05-13, 15:02
Tack:thumbup:

You have precis den ryggen I want! :D

Vad kör du för ryggövningar?

Jones
2007-05-13, 15:13
You have precis den ryggen I want! :D

Vad kör du för ryggövningar?

Jag bygger min träning på variation så kör en väldig massa olika övningar...
Marklyft, chins, latsdrag, smala latsdrag, sittande rodd, hantelrodd, ryggresningar och skivstångsrodd är de vanligast förekommande... Brukar köra med olika handtag och greppvidder också.

Ett ryggpass kan väl se ut så här:

4 set chins, 4 set sittande rodd, 4 set smalt latsdrag, 2-3 set marklyft...:)

shadowfire
2007-05-13, 15:22
Tackar, tackar:) Lite nyfiken på vad du anser bör förbättras främst?

Axlar, axlar, axlar... jämfört mot dina armar så är axlarna waywayway för underdimensionerade... ser ut som att du behöver kötta på mer både frontdelta, bak och yttre...

Jones
2007-05-13, 15:24
Axlar, axlar, axlar... jämfört mot dina armar så är axlarna waywayway för underdimensionerade... ser ut som att du behöver kötta på mer både frontdelta, bak och yttre...

Oki, tack för tipset:thumbup:

iwytd
2007-05-13, 15:49
Måste säga att jag blev mäkta förvånad över att du "bara" tar 105kg med den formen, hade gissat på minst 120! :D

Annars ser det riktigt bra ut, keep up the good work duude!

shadowfire
2007-05-13, 15:50
Oki, tack för tipset:thumbup:

benen och bröst skulle också må gott av lite mer massa... armarna är helt klart din bästa muskelgrupp, de ligger typ före allt annat =)

Jones
2007-05-13, 16:00
Måste säga att jag blev mäkta förvånad över att du "bara" tar 105kg med den formen, hade gissat på minst 120! :D

Annars ser det riktigt bra ut, keep up the good work duude!

Tack:) Jag och övningen bänkpress är inte bästa vänner precis*whistle*

Jones
2007-05-13, 16:03
benen och bröst skulle också må gott av lite mer massa... armarna är helt klart din bästa muskelgrupp, de ligger typ före allt annat =)

Håller med... Tränar trots detta armarna betydligt sparsammare än övriga kroppen och har så alltid gjort, antar att det är genetiskt...

Frida.B
2007-05-13, 18:26
Bra jobbat

Lullig
2007-05-13, 18:29
Snyggt tränat. Lycka till i fortsättningen!

Jones
2007-05-13, 19:05
Bra jobbat

Snyggt tränat. Lycka till i fortsättningen!

Tack:)

Laesk
2007-05-13, 19:56
Fan va najs bygge! Men kötta på me axlar å bröst nu!

Jones
2007-05-13, 20:20
Fan va najs bygge! Men kötta på me axlar å bröst nu!

Tackar, tackar:) Kör på med lite extra fokus på vissa muskelgrupper...

Slartibartfast
2007-05-13, 21:44
Du är min nya förebild på forumet, jones! :thumbup:

Släng upp nån bild på dagsformen också.

Kör så det ryker nu!

Johan_P
2007-05-13, 21:55
Bra bygge, ser bra ut :)

Håller med slarti: fräscha bilder sökes :thumbup:

Jones
2007-05-13, 22:12
Du är min nya förebild på forumet, jones! :thumbup:

Släng upp nån bild på dagsformen också.

Kör så det ryker nu!

*cupid* Då har vi varandra som förebilder... Dagsformen skiljer sig inte speciellt mycket från bilderna ännu... Får ta fler bilder när skillnaden är lite större. Ska köra på så mycket jag orkar, era snälla ord är bra för motivationen:)

Jones
2007-05-13, 22:12
Bra bygge, ser bra ut :)

Håller med slarti: fräscha bilder sökes :thumbup:

Tackar:)

Slartibartfast
2007-05-13, 22:36
Jag fattar uppriktigt inte varför du skulle ha mig som förebild. Jag har kanske något vassare rygg och axlar, men på allt annat äger du ju sönder mig så det är inte sant. Du har dessutom åtminstone ett par kilo mera ren massa än vad jag har.

Men vi får helt enkelt sporra och motivera varann i någonslags symbiosförhållande. :D :thumbup:

Jones
2007-05-13, 22:48
Jag fattar uppriktigt inte varför du skulle ha mig som förebild. Jag har kanske något vassare rygg och axlar, men på allt annat äger du ju sönder mig så det är inte sant. Du har dessutom åtminstone ett par kilo mera ren massa än vad jag har.

Men vi får helt enkelt sporra och motivera varann i någonslags symbiosförhållande. :D :thumbup:

Jag tror att det är enklare att se och uppskatta andras framgångar och resulat... Detta gäller nog både dig och mig. Det där med symbiosförhållandet låter mycket bra och jag tycker vi kör på det:thumbup:

GymTT
2007-05-14, 08:35
Grymt schysst

Halldin
2007-05-14, 10:42
Nice, men har du några mått?

Och har du lust att beskriva hur vätsketömningen gick till?

larre
2007-05-14, 11:31
Underbar linje på benet på sista benbilden.

Jag skulle gärna se mer tjocklek på ryggen och lite mer vidd. Samt mer massa på benen och lite mer massa på axlarna och trapezius.

Onekligen en mycket najs fysik.

Jones
2007-05-14, 12:59
Nice, men har du några mått?

Och har du lust att beskriva hur vätsketömningen gick till?

Tack:) Har inte mätt på länge faktiskt...

Vätsketömningen:

http://forum.body.se/archive/index.php/t-250.html

Är dock tämligen säker på att jag inte lyckades med allt fullt ut... Lärde mig en hel del om min kropp iofs speciellt hur jag reagerar på att gå utan vatten så länge som det krävs:Virro

Jones
2007-05-14, 13:04
Underbar linje på benet på sista benbilden.

Jag skulle gärna se mer tjocklek på ryggen och lite mer vidd. Samt mer massa på benen och lite mer massa på axlarna och trapezius.

Onekligen en mycket najs fysik.

Tack för berömmet och den konstruktiva kritiken:)

Benen och ryggen har hög prioritet nu...:thumbup:

Jones
2007-05-22, 14:14
Här kommer en bild på dagsformen efter önskemål från ett par olika håll...
Cirkus 5 kg tyngre än bilderna på första sidan, mestadels vätska och fett givetvis. Tycker själv att det är ganska tydligt vilken skillnad lite mer vätska och fett gör...:)

kungpow
2007-05-23, 12:03
Bra bygge, gillar armarna bäst! Mer kött kring bringan samt rygg så kan det se hur bra ut som helst. Tror inte dina ben ges någon rättvisa pga att du döljer dem med boxershortsen. Kavla upp så man kan se riktigt, samt tryck till dem med ordentligt flex.

Kör hårt och lycka till!

Slartibartfast
2007-05-23, 12:24
Ser fortfarande sjukt bra ut!

Det är nog mest vätska/muskler du satt på dig för du ser knappt fetare ut.

Jones
2007-05-23, 12:29
Bra bygge, gillar armarna bäst! Mer kött kring bringan samt rygg så kan det se hur bra ut som helst. Tror inte dina ben ges någon rättvisa pga att du döljer dem med boxershortsen. Kavla upp så man kan se riktigt, samt tryck till dem med ordentligt flex.

Kör hårt och lycka till!

Tack! Dina bilder var förövrigt mycket bra, riktigt fina linjer:thumbup:
Tack även för kritiken:)

Jones
2007-05-23, 12:32
Ser fortfarande sjukt bra ut!

Det är nog mest vätska/muskler du satt på dig för du ser knappt fetare ut.

Tackar! Mest vätska skulle jag tro...Konturerna blir inte lika tydliga med mer vätska i kroppen givetvis. Bättre tryck när jag tränar nu med mer mat vilket är skönt. :thumbup:
Fortsatt lycka till med deffen Slartibartfast:)

Jones
2007-07-06, 12:10
Äter vidare, formen blir sämre men desto bättre ork på gymmet...

cennys
2007-07-06, 12:14
Ser Riktigt bra ut, väldig potential också!

cennys
2007-07-06, 12:15
Tycker den fdb ser mycket bättre ut än den på första sidan..

Jones
2007-07-06, 12:16
Ser Riktigt bra ut, väldig potential också!

Tack:) Säger det samma till dig:thumbup:

cennys
2007-07-06, 12:17
"Målet är väl en fysik åt AF-hållet" satsa högre :)

Jones
2007-07-06, 12:18
Tycker den fdb ser mycket bättre ut än den på första sidan..

Jo... Var väldigt trycklös där... hade försökt mig på en deff vilken tog på krafterna. Sedan gör väl de extra kilona sitt med;)

Slartibartfast
2007-07-06, 18:57
Ser otroligt bra ut!du är ju inte ett dugg fetare än på de tidigare bilderna!

Hur tränar du?

Jones
2007-07-08, 13:39
Ser otroligt bra ut!du är ju inte ett dugg fetare än på de tidigare bilderna!

Hur tränar du?

Tack:) Varierar väldigt... Senaste två månaderna har jag kört två överkroppspass och två underkroppspass i veckan.
Tänker nu gå över till en fyrsplitt igen...

terminator
2007-07-08, 21:40
Grova armar! bra jobbat!

Jones
2007-07-09, 09:34
Grova armar! bra jobbat!

Thanks!

Frantic
2008-03-28, 21:54
Några bilder innan en liten smygdeff på min mustiga vän Jones.

Frantic
2008-03-28, 21:55
Fortsätter med en relaxed och en vadbild!

Animalistic
2008-03-28, 21:59
Grymt! inspiration :hbang:

Jones
2008-03-28, 22:13
Grymt! inspiration :hbang:

Tack! Roligt att höra:)

kolle
2008-03-28, 22:47
Fasiken så grovt!

Krille 87
2008-03-28, 23:04
Riiktigt fin axelbredd å groova armar! :thumbup:

Jones
2008-03-28, 23:35
Tack pöjkar!

Ollas
2008-03-28, 23:44
You GO boy ! :D ser grooofff ut mannen!

Slartibartfast
2008-03-29, 09:22
Grofvt! *flex*

Jones
2008-03-29, 10:55
You GO boy ! :D ser grooofff ut mannen!

Grofvt! *flex*

Tackar:)

ChrisDEFC
2008-03-29, 11:03
Härlig fysik du har, lite mer tjocklek på rygg och bröst så är du ju i tävlingsform enligt mig. Du är iofs redan i tävlingsform men med ovanstående kniper du nog några platser. Skulle inte ha något emot att få dina armar!!!

Jones
2008-03-29, 11:30
Härlig fysik du har, lite mer tjocklek på rygg och bröst så är du ju i tävlingsform enligt mig. Du är iofs redan i tävlingsform men med ovanstående kniper du nog några platser. Skulle inte ha något emot att få dina armar!!!

Tack! Har försökt att förbättra bland annat just det du nämner men det är svårt... Har kanske inte de bästa genetiska förutsättningarna för de muskelgrupperna men försöker ändå...
Har svårt att tro att jag skulle kunna tävla med nuvarande muskelmassa men tack ändå:)

ChrisDEFC
2008-03-29, 11:43
Tack! Har försökt att förbättra bland annat just det du nämner men det är svårt... Har kanske inte de bästa genetiska förutsättningarna för de muskelgrupperna men försöker ändå...
Har svårt att tro att jag skulle kunna tävla med nuvarande muskelmassa men tack ändå:)

gick över helt till hantelpressar och körde i princip bara det för bröstet i några månader, alltså ingen bänk, ingen kabel inga flyes och det fick fart på mina boobs. ang ryggen har jag samma problem som dig =) får ingen riktigt tjocklek men det blir att mata på med mark och roddar så kommer det väl nån gång hoppas jag. men kan inte nog poängtera att det ser grymt ut i övrigt.

joriice
2008-03-29, 12:15
Jones, ser ut som en grövre (och något mer bulkad) version av mig! Snyggt såklart :D

Petf
2008-03-29, 12:15
Jävla robust triceps du ligger inne med !! fett avis , finns inget snyggare än en utvecklad tricepsmuskulatur !!

Jones
2008-03-29, 12:29
Jones, ser ut som en grövre (och något mer bulkad) version av mig! Snyggt såklart :D

Tack. Ja bulkad är bara förnamnet...

Jävla robust triceps du ligger inne med !! fett avis , finns inget snyggare än en utvecklad tricepsmuskulatur !!

Tackar:)

Jones
2008-03-29, 15:29
gick över helt till hantelpressar och körde i princip bara det för bröstet i några månader, alltså ingen bänk, ingen kabel inga flyes och det fick fart på mina boobs. ang ryggen har jag samma problem som dig =) får ingen riktigt tjocklek men det blir att mata på med mark och roddar så kommer det väl nån gång hoppas jag. men kan inte nog poängtera att det ser grymt ut i övrigt.

Tack för tipsen!

thatkrillesshow
2008-03-29, 19:18
Riktigt fina grejjer Jones! What can I say... skitsnyggt:bow:

von huff
2008-03-29, 19:21
mycket snyggt*flex*

Jones
2008-03-30, 14:38
Riktigt fina grejjer Jones! What can I say... skitsnyggt:bow:

mycket snyggt*flex*

Tack:) Hoppas att det kommer se bättre ut när det värsta späcket är borta...

Är förövrigt gymmet du kommer få träna på sedan om du börjar på denna skolan thatkrillesshow:thumbup:

tobbo
2008-03-30, 14:42
Riktigt snygg axelbredd och axlar!

Jones
2008-03-30, 14:45
Riktigt snygg axelbredd och axlar!

Tack.. Har lagt lite extra krut på dem ett tag så det var roligt att höra:thumbup:

thatkrillesshow
2008-03-30, 17:47
Är förövrigt gymmet du kommer få träna på sedan om du börjar på denna skolan thatkrillesshow:thumbup:
Sweet:cool: Hoppas jag kommer in då, för ansökan är ivägskickad:thumbup:

Ollas
2008-03-30, 18:38
Sweet:cool: Hoppas jag kommer in då, för ansökan är ivägskickad:thumbup:

Vilken skola är det? OT men blev nyfiken :D

thatkrillesshow
2008-03-30, 18:42
Vilken skola är det? OT men blev nyfiken :D
Skolan ligger i Revinge, Lund, och utbildningen heter SMO (Skydd Mot Olyckor), för att bli brandman alltså:)

GymTT
2008-03-30, 18:47
Ser riktigt jevla bra ut ´Jones! Ska bli kul att se hur det ser ut efter deffen, är övertygad om att det blir sjukt bra!

lycka till och fortsätt köra hårt!

Ollas
2008-03-30, 18:49
Skolan ligger i Revinge, Lund, och utbildningen heter SMO (Skydd Mot Olyckor), för att bli brandman alltså:)

ok! Den finns i sundsvall oxå va?

thatkrillesshow
2008-03-30, 19:01
ok! Den finns i sundsvall oxå va?
I Sandö, men det ligger väl Sundsvall då antar jag?

Jones
2008-03-30, 19:38
Ser riktigt jevla bra ut ´Jones! Ska bli kul att se hur det ser ut efter deffen, är övertygad om att det blir sjukt bra!

lycka till och fortsätt köra hårt!

Tack så mycket:thumbup:

Jones
2008-11-12, 19:39
Lite nya bilder. Väger cirka 12-13kg mindre än senast jag lade upp bilder. Lärdom-bulka aldrig mer:thumbup:

Skumt ljus men lyckades inte bättre med kameran:)

Mvh Jones.

chrilla
2008-11-12, 19:44
Ser riktigt bra ut, du ser att vara riktigt hård =)

martin86
2008-11-12, 20:21
Bulk suger :)

Bra form. Schyssta armar!

kalllee
2008-11-12, 20:26
Bulk suger :)

Bra form. Schyssta armar!

:Virro
Bulk äger :D

PepzAdept
2008-11-12, 20:29
Riktigt bra form!

jompa
2008-11-12, 20:36
Nice fysik! :)

enzodiac
2008-11-12, 20:52
hur kan en lärdom vara att inte bulka igen ? Såg ju inte så kasst ut på bulkbilderna :D

Jones
2008-11-12, 22:35
Tack allesammans.:)

Brooklyn
2008-11-12, 22:38
optimalt är ett passande ord. :)

thatkrillesshow
2008-11-13, 08:07
Grymt Jones, grymt!:thumbup:

Jones
2008-11-13, 10:20
Brooklyn: Tack, även om du är lite väl snäll;)

Thatkrilleshow: Tack, hoppas skolan flyter på:)

Eesti
2008-11-13, 14:11
Ser kanon ut! Hur länge har du tränat :P ?

Jones
2008-11-13, 19:20
Ser kanon ut! Hur länge har du tränat :P ?

Tack, har blivit ett tag nu... Cirka 5.5 år skulle jag tro, de första kanske 3 åren som komplement till andra idrotter.

Eesti
2008-11-13, 19:37
Tack, har blivit ett tag nu... Cirka 5.5 år skulle jag tro, de första kanske 3 åren som komplement till andra idrotter.

Riktigt nice, kör på bara ;)

fåret
2008-11-13, 20:05
snygg kropp :D gillade låren *kissass*

Phillae
2008-11-13, 21:14
Dom armarna hade man ju inte sagt nej till ;)

jaaaaag
2008-11-13, 21:23
Ser riktigt snyggt ut! Superbiceps.

Om det är något som jag ska tycka är mindre bra så är det din mage. Vid din hårdhet så borde lite rutor titta fram.

Slartibartfast
2008-11-13, 21:31
Grymt! :hbang:

Vid din hårdhet så borde lite rutor titta fram.

Är ju iofs helt genetiskt.

Jones
2008-11-13, 22:28
Tack, vad snälla ni är:-)

Angående magen så har jag inte en genetisk struktur som är lika med regelrätt 6 eller 8-pack utan de ser lite annorlunda ut... Hårdheten finns där.

Svårt att spänna magen i den posen, vet inte om man skall spänna magen heller men gjorde ett halvhjärtat försök;-)

Rellos_87
2008-11-13, 22:35
Ser kanon ut mannen! Du börjar inte bli sugen på AF eller? ;)

Jones
2008-11-13, 22:40
Här är en bild med lätt anspänning i magen... Ser man lite tydligare vilken skev struktur jag har;)

Jones
2008-11-13, 22:44
Ser kanon ut mannen! Du börjar inte bli sugen på AF eller? ;)

Tack, hade lite planer till decembercupen men hade inte tillräcklig motivation för att genomlida de sista veckorna. Hade absolut varit kul men tror egentligen inte att min personlighet passar speciellt bra för sådana tävlingar och vad de innebär:) Hade gått i den långa klassen så vi hade inte tävlat mot varandra. Håller på dig i Lund!

jaaaaag
2008-11-14, 16:05
Grymt! :hbang:



Är ju iofs helt genetiskt.

Formen på rutorna och placeringen av dom är ju genetiskt. Men alla har väl mer eller mindre djupa rutor? :confused:

PepzAdept
2008-11-14, 16:25
Formen på rutorna och placeringen av dom är ju genetiskt. Men alla har väl mer eller mindre djupa rutor? :confused:

Nope. Kolla på bilder från SM på Peter Österberg t.ex. Hårdare än honom går det väl knappast att bli, men några djupa rutor är det inte. För övrigt är han jävligt grym.

MrBoris
2008-11-14, 17:36
Nope. Kolla på bilder från SM på Peter Österberg t.ex. Hårdare än honom går det väl knappast att bli, men några djupa rutor är det inte. För övrigt är han jävligt grym.

Men om en fjortis har små icke djupa rutor och börjar träna magen tungt o blir starkare i magen så får inte denna fjortis djupare rutor? (en fråga alltså, jag blir förvirrad här :))

mr ruhl
2008-11-14, 17:54
Nope. Kolla på bilder från SM på Peter Österberg t.ex. Hårdare än honom går det väl knappast att bli, men några djupa rutor är det inte. För övrigt är han jävligt grym.

såklart att rutorna blir djupare om man har mer tränade magmuskler, dom växer ju precis som alla andra muskelgrupper, varför peter inte har några djupa är kanske för att magmuskulaturen inte svarar lika bra på träningen som andra muskelgrupper gör för han, eller så kanske han inte kört magen lika hårt som sina andra muskelgrupper, bör påpeka att jag tycker att peter har en väldigt fin fysik så det inte blir nåt missförstånd ;)

Slartibartfast
2008-11-14, 18:09
såklart att rutorna blir djupare om man har mer tränade magmuskler, dom växer ju precis som alla andra muskelgrupper, varför peter inte har några djupa är kanske för att magmuskulaturen inte svarar lika bra på träningen som andra muskelgrupper gör för han, eller så kanske han inte kört magen lika hårt som sina andra muskelgrupper, bör påpeka att jag tycker att peter har en väldigt fin fysik så det inte blir nåt missförstånd ;)

Wtf? :confused:

Hur ens magrutor ser ut är genetiskt betingat. Tror du Mr Olympia Boyer Coe inte tränade magen, då han inte har några rutor?

http://www.schwarzenegger.it/mro/coe/bc284.jpg

Jones
2008-11-14, 18:46
Oj, här var det livat:-)

Jag tycker vi kör den här diskussionen i en annan tråd;-)

mr ruhl
2008-11-14, 19:15
Wtf? :confused:

Hur ens magrutor ser ut är genetiskt betingat. Tror du Mr Olympia Boyer Coe inte tränade magen, då han inte har några rutor?

http://www.schwarzenegger.it/mro/coe/bc284.jpg


så du menar att viktträning på magmusklerna inte får dom att växa?? varför skulle dom skilja sig från andra muskler?

mr ruhl
2008-11-14, 19:16
Oj, här var det livat:-)

Jag tycker vi kör den här diskussionen i en annan tråd;-)

oj sorry, nån mod får ta bort det här..

ontopic så ser din fysik jäkligt bra ut! skulle vara intressant att se dig på en scen

Jones
2008-11-14, 20:35
oj sorry, nån mod får ta bort det här..

ontopic så ser din fysik jäkligt bra ut! skulle vara intressant att se dig på en scen

Det är lugnt, tyckte bara det var en intressant diskussion som är värd en egen plats:) Tack för den fina kritiken.

Zany
2008-11-15, 10:16
Lite nya bilder. Väger cirka 12-13kg mindre än senast jag lade upp bilder. Lärdom-bulka aldrig mer:thumbup:

Skumt ljus men lyckades inte bättre med kameran:)

Mvh Jones.


Grym skillnad sen man såg dig på gymmet nere i Revinge, ser kanon ut :thumbup:

Tappat mycket i styrka under deffen?

Jones
2008-11-15, 14:22
Grym skillnad sen man såg dig på gymmet nere i Revinge, ser kanon ut :thumbup:

Tappat mycket i styrka under deffen?

Tack:) Nej egentligen inte. Tappat en del i knäböj och benövningar som kräver bålstabilitet. Tror det beror på att jag blivit så pass mkt smalare.
Gjort ökningar i en hel del annat...

Nu blev jag lite nyfiken på vem du är...

Zany
2008-11-17, 19:45
Tack:) Nej egentligen inte. Tappat en del i knäböj och benövningar som kräver bålstabilitet. Tror det beror på att jag blivit så pass mkt smalare.
Gjort ökningar i en hel del annat...

Nu blev jag lite nyfiken på vem du är...


Vi talades aldrig direkt vid men jag gick i SmO-7 och bodde på Anderslöv. Har dem rivit skiten (Anderslöv) ännu eller hur blev det?

Jones
2008-11-17, 23:38
Vi talades aldrig direkt vid men jag gick i SmO-7 och bodde på Anderslöv. Har dem rivit skiten (Anderslöv) ännu eller hur blev det?

Då tror jag att jag vet vem du är:) Såg din bildtråd igen nu och det såg riktigt bra ut!

Tror de står kvar, är på lian nu så har inte full koll.

Prisman
2008-11-17, 23:47
Bra form ! :)

Ajin
2008-11-18, 00:11
Här är en bild med lätt anspänning i magen... Ser man lite tydligare vilken skev struktur jag har;)

Bra vader! :hbang: Ge mig.

Jones
2008-11-18, 16:32
Tack båda två! Vaderna är ok, de är från fotboll/innebandy och genetik isf. Har nog inte växt så mkt av styrketräning iaf.

actiwe
2008-11-18, 17:11
shyst fysik jones

Jones
2009-05-01, 18:42
Har dietat ca 1.5 veckor. Tänkte ta bort 2-2.5 kg tills juni.. Lägger upp bilderna för att se om det blir några förändringar tills dess:)

Axwell
2009-05-01, 18:44
Fan vad grov! Lycka till med deffen! :thumbup:

Slartibartfast
2009-05-02, 10:02
Fan vad grov du blivit! Maffiga vader! *flex*

Jones
2009-05-02, 17:17
Fan vad grov! Lycka till med deffen! :thumbup:

Fan vad grov du blivit! Maffiga vader! *flex*

Tackar:)

Prisman
2009-05-02, 18:05
Mustigt ;)

Prisman
2010-01-04, 21:16
http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/30180000-30189999/640x480/30182733.jpg?0

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/30180000-30189999/640x480/30182768.jpg?0

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/30180000-30189999/640x480/30182789.jpg?0

Ungrim
2010-01-04, 21:24
http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/30180000-30189999/640x480/30182789.jpg?0

Snygg Gluteus! :thumbup:

Halldin
2010-01-04, 21:40
Vad fanken har du utfört för tricepsträning?

Jones
2010-01-05, 10:58
Vad fanken har du utfört för tricepsträning?

Ja du.. Inget speciellt, dips och andra vettiga övningar. De senaste åren betydligt mindre armträning än träning för den övriga kroppen. Armarna får sitt av alla basövningar ändå tycker jag:)

Brooklyn
2010-01-05, 11:09
muy bien!

triceps är über hästsko :)

Frantic
2010-01-05, 12:32
Must och sex i massor! Hur går det med styrkan?

Emelie är en kass fotograf. Mer naket åt folket.

Jones
2010-01-05, 16:10
Tack Brooklyn!

Frantic: Styrkan är som vanligt inget märkvärdigt, har försökt förbättra tekniken i de flesta övningar så kör lättare än förut. Har dock gjort 28 dips och 14 chins som nog är tävlingsgodkända på en sälvikt vilket är ganska hyffsat för mig.

exor
2010-01-06, 23:12
snyggt